Haha, Niburu.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tis scifi en wel coolAangeraden door een niburuvriend, de animatie kan beter, maar het is nogal epic als in epsiche gebeurtenissen, hele jaren gaan voorbij in een aflevering
Hele ontstaan van een stel zonderlingen die een planeet gaan bewonen enzo.
Ha! Ik moet eerst maar de eerdere delen kijken!quote:
Ja goeie gesprekken met hem, ga er wel vaker langs want hij woont nu zelfs bij niburu HQ, hij was eerst mijn stagebegeleider. Heb er mijn eindproject gedaan voor mijn vorige opleidingquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, Niburu.Heb je zeker ook veel discussies mee?
Had je eens verteld. Echt vreselijk tof.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja goeie gesprekken met hem, ga er wel vaker langs want hij woont nu zelfs bij niburu HQ, hij was eerst mijn stagebegeleider. Heb er mijn eindproject gedaan voor mijn vorige opleiding
Je had er bij moeten zijn (er waren echt te weinig mensen op komen dagenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Had je eens verteld. Echt vreselijk tof.
Hahaha, wat is dit voor een pauperjailbait?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
https://boards.4chan.org/r/res/10389393#p10390084
Help
Ja ik heb tineye al gedaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha, wat is dit voor een pauperjailbait?![]()
Ik zal toch even voor je zoeken omdat je zo cool bent.
Ah..quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik heb tineye al gedaan
je data niet op een aparte disk hebben staanquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
windows fucked up dat wordt een herinstallatie
BACKUP ALL THE ANIME!!!!!111!
Staat nog wat anime op mijn HDD moet nog worden overgezet naar mijn Externe HDD+ wat data van schoolquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
je data niet op een aparte disk hebben staan
Prequelfilm van Bakemonogatari, welke gevolgd wordt door Nisemonogatari van twee seizoenen geleden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kizumonogatari, is dat het vervolg op bokoblablmonagatari? Heb ik niet afgekeken want het was veels te WTF
Niks voor mijquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Prequelfilm van Bakemonogatari, welke gevolgd wordt door Nisemonogatari van twee seizoenen geleden.
Kiss-shot-acerola-heart-under-blade! <3
Dual boot master race hier.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm of ik gooi er een Linux distro op
kan alleen weer niet vanwege school -.-
Goed idee, hoeveel GB zal ik mijn C partitie geven en hoeveel mijn Data partitie en evt dual boot linux masterrace partitie?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dual boot master race hier.
Hoeveel GB heb je ter beschikking?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Goed idee, hoeveel GB zal ik mijn C partitie geven en hoeveel mijn Data partitie en evt dual boot linux masterrace partitie?
Als het goed is 750GB alleen speccy zegt 596GBquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeveel GB heb je ter beschikking?
Makkelijk.quote:
Niet doen, dit verwijderd je win32 mapquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Makkelijk.
/ (root) partitie van linux 25 GB ext4
Een /boot partitie van 100 MB ext2
/home van rond de 120 GB ext4
/swap het dubbele van je RAM-geheugen (mocht je willen kunnen suspenden)
Windows-partitie van wat je over hebt. De Windows-partitie aanzienlijk groter, omdat je anime op die partitie kunt zetten. Dan kun je zowel anime kijken onder Windows als onder Linux. Zowel Windows en Linux kunnen met NTFS-partities omgaan, maar ext4 alleen met linux.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet doen, dit verwijderd je win32 map
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |