Poetin heeft zelf toegegeven dat zijn persmomenten vooropgezet zijn dus dit is fakequote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef Kyubey het volgende:
Nieuwe versie van de ED van GW-ON!
Nu kan ik gerust Kokoro Connect kijken.
Hm hm. Goed zo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef Kyubey het volgende:
Nieuwe versie van de ED van GW-ON!
Nu kan ik gerust Kokoro Connect kijken.
Kyubey Random. De personages bieden op willekeurige momenten contracten aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:40 schreef Qunix het volgende:
Ik wacht nog steeds op de 720p versie.
Stiekem vond ik de eerste ending van Naruto ook erg tofquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef .Cake. het volgende:
Naruto heeft best wel een degelijke OST eigenlijk.
Deze bevat dikke spoilers, dus kijk uit als je de Pain arc en de aanleiding daar naartoe nog moet zien!
Mijn Naruto-haat is dan ook niet echt obsessief.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het teken van de obsessieve Naruchigo haters (en trolls) is toch wel het proberen commentaar te leveren op de muziek en animatie. Zelfs als die heel erg goed zijn.
zal welquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn Naruto-haat is dan ook niet echt obsessief.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik heb gewoon even geen zin in anime
Ga Piranha 3D checkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
Dat kan. Ik heb dat een tijdje geleden gehad, tot vandaag eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
Fixed.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
hij was GE-WEL-DIG.
super monster CGIpiranja's die na eeuwen broeden halfnaakte meisjes komen afmaken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |