Eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mag je series als campione en kingdom tof vinden?
Hopelijk beter dan de serie.quote:
Serie was prima!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hopelijk beter dan de serie.
Mooiquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:15 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.evastore.jp/real/index2.html
Voor jou Robin.
Poetin heeft zelf toegegeven dat zijn persmomenten vooropgezet zijn dus dit is fakequote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef Kyubey het volgende:
Nieuwe versie van de ED van GW-ON!
Nu kan ik gerust Kokoro Connect kijken.
Hm hm. Goed zo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:45 schreef Kyubey het volgende:
Nieuwe versie van de ED van GW-ON!
Nu kan ik gerust Kokoro Connect kijken.
Kyubey Random. De personages bieden op willekeurige momenten contracten aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:40 schreef Qunix het volgende:
Ik wacht nog steeds op de 720p versie.
Stiekem vond ik de eerste ending van Naruto ook erg tofquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:47 schreef .Cake. het volgende:
Naruto heeft best wel een degelijke OST eigenlijk.
Deze bevat dikke spoilers, dus kijk uit als je de Pain arc en de aanleiding daar naartoe nog moet zien!
Mijn Naruto-haat is dan ook niet echt obsessief.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het teken van de obsessieve Naruchigo haters (en trolls) is toch wel het proberen commentaar te leveren op de muziek en animatie. Zelfs als die heel erg goed zijn.
zal welquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn Naruto-haat is dan ook niet echt obsessief.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik heb gewoon even geen zin in anime
Ga Piranha 3D checkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
Dat kan. Ik heb dat een tijdje geleden gehad, tot vandaag eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
Fixed.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
hij was GE-WEL-DIG.
super monster CGIpiranja's die na eeuwen broeden halfnaakte meisjes komen afmaken..
Horrible Subsquote:
Heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb dat een tijdje geleden gehad, tot vandaag eigenlijk.
Sinds ik terug kwam van vakantie helemaal geen tijd en/of zin gehad om te kijken. Maar ben nu weer wat series aan het inhalen en ik moet zeggen dat de zin weer begint te komen!![]()
Ook niet de eerste keer geweest dat ik dit had, soms is het even teveel van het goede. Net zoals je perioden hebt dat je vet veel boeken leest (in mijn geval iig) en dan weer hele weken geen enkele.
Hm, niet het beste voorbeeld denk ik zo. En het gaat toch echt om het totaalplaatje.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:46 schreef robin007bond het volgende:
Oeh, borsten.
3D
[ afbeelding ]
vs
Anime
[ afbeelding ]
Sorry jongens.
3D wint.
Topicreport?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:46 schreef robin007bond het volgende:
Oeh, borsten.
3D
[ afbeelding ]
vs
Anime
[ afbeelding ]
Sorry jongens.
3D wint.
Mijn waardering is groot!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je staat hoog in mijn achting.
Alleen wel lastig wanneer je een site hebt die animees recenseertquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.
Je hebt soms gewoon van die fases. Je moet jezelf uiteraard niet dwingen iets te kijken
Maar ik heb geen beschikking over 3D borsten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:46 schreef robin007bond het volgende:
Oeh, borsten.
3D
[ afbeelding ]
vs
Anime
[ afbeelding ]
Sorry jongens.
3D wint.
Tepel is niet zichtbaar, jeweetz.quote:
Dat klopt, maar dan nog. In anime zul je bijvoorbeeld nooit hangborsten vinden, dus we moeten echt borsten vinden die via hetzelfde perspectief zijn geschoten en van gelijke maat zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm, niet het beste voorbeeld denk ik zo. En het gaat toch echt om het totaalplaatje.
Ja, dat lijkt me ook. Vind je het af en toe niet erg? Ik vind het echt knap van je dat je het zo volhoudt allemaal.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:07 schreef .Cake. het volgende:
Alleen wel lastig wanneer je een site hebt die animees recenseert
Hmm..quote:Maar ik heb geen beschikking over 3D borsten.![]()
Dus anime wint vandaag. Maar ooit, ooit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedzo.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgende week ga ik madoka opnieuw kijken.Helemaal super.
Maak het nu niet te moeilijk. Het zijn gewoon vethompen aan de voorkant.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tepel is niet zichtbaar, jeweetz.
[..]
Dat klopt, maar dan nog. In anime zul je bijvoorbeeld nooit hangborsten vinden, dus we moeten echt borsten vinden die via hetzelfde perspectief zijn geschoten en van gelijke maat zijn.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:13 schreef Kyubey het volgende:
In SOA is het wel erg obvious datOh...Ik ga zo kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Goedzo.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgende week ga ik madoka opnieuw kijken.
Wel erg groot hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maak het nu niet te moeilijk. Het zijn gewoon vethompen aan de voorkant.
NSFPANTS
http://s9.postimage.org/sg1iouw9q/29853231.jpg
[..]
Oh...
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:13 schreef Kyubey het volgende:
In SOA is het wel erg obvious datIk weet nog een veel ergere spoiler..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Goedzo.
Ben jij Klipnap trouwens?
Ik kan er niets over zeggen, maar ik denk dat het players zijn die hun visskills zitten te trainen.quote:
Ze is een kloon van mijquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik weet nog een veel ergere spoiler..
toch bekend?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef AnimeFan het volgende:
Hahaha dit zijn die vissers met 5 magikarps!quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja daar praat je mee in Pokemon en dan vertellen ze onzin
Wie?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Soms wel. Dan heb je niet echt zin maar moet je toch iets zinnigs er over zeggen. Aan de andere kant, over het algemeen is het leuk en het voor de keren dat ik er echt geen zin in heb en dat het moeilijk gaat zijn er ook afleveringen en tijden dat de posts binnen no time op het scherm verschijnen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook. Vind je het af en toe niet erg? Ik vind het echt knap van je dat je het zo volhoudt allemaal.
quote:
En wat is de username?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:58 schreef AnimeFan het volgende:
http://geertwilders.nl/ Raad het wachtwoord
Tip: iets als 'ikhaatislam1'
Gewoon admin.quote:
hahahaha verschrikkelijk!quote:
Ending van K-ON hebben ze best leuk gedaanquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
hahahaha verschrikkelijk!
Wel cool... klinkt ook goed...maar... lol
Wel aparte instrumentkeuzequote:Op zaterdag 15 september 2012 23:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ending van K-ON hebben ze best leuk gedaan
Zonde hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:08 schreef AnimeFan het volgende:
Raad Geert's wachtwoord nu is Geert's site gesloopt
Zo mag ik het horen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou ik kies tegenwoordig automatisch linux als de laptop opstart xD
Volgende keer Sandboxie installerenquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen.
Toen ik een tijdje weer Windows ging gebruiken kreeg ik echt veel meer virussen. Ik was gewend dat ik alles kon openen etc.
Virussen heb ik nog niet gehad op Win7quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen.
Toen ik een tijdje weer Windows ging gebruiken kreeg ik echt veel meer virussen. Ik was gewend dat ik alles kon openen etc.
Ha, handig!quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:13 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Volgende keer Sandboxie installeren
http://www.sandboxie.com/
Heb ik nooit nodig,bij mij is apparmor ingebouwdquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:13 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Volgende keer Sandboxie installeren
http://www.sandboxie.com/
Ik bedoel als je eens op Windows zit..quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb ik nooit nodig,bij mij is apparmor ingebouwd
Mocht je een goede mmorpg zoeken onder Linux: regnum online, eternal lands en ryzomquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou ik kies tegenwoordig automatisch linux als de laptop opstart xD
Hollywood prutquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:28 schreef mschol het volgende:
waarom kijk ik zonder problemen echt troep films?
kijk nu naar http://www.imdb.com/title/tt1436432/
LOL @ koprollende auto's
nee, dit is gewoon pure prut...quote:
70's en 80's remakes, jaahquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dit is gewoon pure prut...
hollywood kan opzich prima films maken...
Iets over mij!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |