quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Accel OVA is uit. Even kijken.
Oh wacht, raw.
quote:
Dat ze flink nat is?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:22 schreef Qunix het volgende:
Nu kan je een hele makkelijke grap hierover maken, maar goed. Ik doe dat niet.
wachtquote:
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Oh mijn god... wat is... ik weet niet... IIIEEEEUUUWW!!!quote:
Wachtquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Doet me denken aan Carice van Houten in GoT...
Homu Homu bevalt van meerdere Kyuubi's. Meduca is de vader.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mag je series als campione en kingdom tof vinden?
de reviews die ik lees laten idd wel zien dat je er een mediacentertje van kan bouwen maar dat b.v. XBMC (nog) niet vlekkeloos draaitquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know right.
Daarom heb ik ook de Raspberry Pi besteld. Computertje van 32$ waar je Linux op kan zetten en daarop emulators kan installeren (SNES, NES etc.) om als retro-console te gebruiken. Of als media center natuurlijk.![]()
Of weet ik veel wat je er mee kan doen. Misschien laat ik hem wel draaien op de dynamo van mijn fiets
Misschien bouw ik er een arcadekast mee
Moet je een speciale XBMC voor gebruiken (RASPBMC volgens mij). Komt wel goed.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
de reviews die ik lees laten idd wel zien dat je er een mediacentertje van kan bouwen maar dat b.v. XBMC (nog) niet vlekkeloos draait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |