Zullen altijd wel idioten zijn die er echt intrappenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb ik wel een paar notes voor gekregen trouwens. Als ik dat een keer voor de grap in DIG zei, dat je system32 moest verwijderen.
wat heerlijk schoonquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Windows 7 boot disk is ook gemaakt
En het ziet er momenteel zo uit
[ afbeelding ]
Laptop voor schoolquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
wat heerlijk schoon
ik heb 3 of 4 fysieke schijven + nog 4 netwerkdisks + een zooi card readers
hackintosh?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm Ubuntu,Fedora,Debian of Opensuse met opensuse heb ik in iedergeval ervaring.
Heb al met de OS van Mac gewerkt en dat is gewoon puur kutquote:
windows XP/98 er dan maar naastquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb al met de OS van Mac gewerkt en dat is gewoon puur kut
Arch Linux of Gentoo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm Ubuntu,Fedora,Debian of Opensuse met opensuse heb ik in iedergeval ervaring.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:19 schreef mschol het volgende:
ik moet eens tijd maken voor herinstallatie W7 op een 4x grotere SSD
Desktop?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:19 schreef mschol het volgende:
ik moet eens tijd maken voor herinstallatie W7 op een 4x grotere SSD
yupquote:
Als je dat in linux niet kan heb je het gewoon niet goed geconfigureerd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
yup
en dan minimaal een dual boot met XP denk ik... ubuntu/arch/gentoo kan ik virtualiseren... bij XP kan ik tenminste ook gebruik maken van m'n 3D kaart enzo
ubuntu e.d kan ntfs disks gewoon lezen en schrijvenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin is het mogelijk om in de dualboot als je in ubuntu zit bestanden te benaderen in de windows installatie zoals afbeeldingen?
ik heb het daar niet nodig daar games niet draaien onder ubuntu e.d. (en die wel draaien zou ik er performance wise gewoon niet op draaien)quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je dat in linux niet kan heb je het gewoon niet goed geconfigureerd.
Tenzij je gewoon een obscure videokaart hebt natuurlijk.
Duh.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin is het mogelijk om in de dualboot als je in ubuntu zit bestanden te benaderen in de windows installatie zoals afbeeldingen?
Dan wordt het windows voor school en voor de rest fuck windowsquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Duh.
Linux kan prima omgaan met NTFS. Ondanks dat ext4 open source is ondersteunt Windows het niet, Microsoft wil toch liever zijn eigen standaard door de strot duwen.
Ok.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dan wordt het windows voor school en voor de rest fuck windows
Juistquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe je via de CLI je HDD moet mounten ben je wel verloren, of je netwerkkaart aan te roepen.
Daar valt niets aan te leren joh.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Juist![]()
![]()
Achja Opensuse heb ik ook al lezend geleerd.
Ach, ik denk niet dat het te diep is voor veel mensen. De meeste mensen willen gewoon geen moeite doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Linux is voor de meeste mensen plaatje is ontopic
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |