Linux baasquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:37 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem ben ik wel een baas he, Dakgoot?
gebruik je 2 years of semen skillquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:38 schreef Arashimashou het volgende:
Soms pak ik wel eens een konijntje in de ijdele hoop dat ie übervlees a la SAO dropt. In werkelijkheid droppen die beesten nooit iets, en leveren ze ook geen xp.
[ afbeelding ]
Oke.... maar nog steeds geen vlees.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
gebruik je 2 years of semen skill
I know right.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke.... maar nog steeds geen vlees.
[ afbeelding ]
Ga naar 4:03. Konijntjes zijn niet lief.quote:
Welke distro??quote:
RPi heeft ook nog eens HDMIquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know right.
Daarom heb ik ook de Raspberry Pi besteld. Computertje van 32$ waar je Linux op kan zetten en daarop emulators kan installeren (SNES, NES etc.) om als retro-console te gebruiken. Of als media center natuurlijk.![]()
Of weet ik veel wat je er mee kan doen. Misschien laat ik hem wel draaien op de dynamo van mijn fiets
Misschien bouw ik er een arcadekast mee
Heb nu Ubuntu draaienquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke distro??
[..]
RPi heeft ook nog eens HDMI
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
welke *buntu versie??
Snel, maar firefox liep dan weer langzaam enzo en bij linux is het Paf poef klaar, draai het overigens wel in een dual bootquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe snel was je Winblows computer dan?
Quadcore?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Snel, maar firefox liep dan weer langzaam enzo en bij linux is het Paf poef klaar, draai het overigens wel in een dual boot
Ik vind AMD heel tof hoor, en Bulldozer zit interessant in elkaar, maar ik ben toch maar voor een 2600K gegaan.quote:
Toch maar JJBAquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Girls und panzers
[ afbeelding ][ afbeelding ]
STUG IVquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Girls und panzers
[ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |