inb4 een boze Robin die vindt dat je preventief gecastreerd moet worden en dat je stemrecht ontnomen moet worden. Wat zeg ik? Preventief ruimen die hapquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vervang "linux" met "naruto shippuuden" en we praten over jou
gewoon manga lezenquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik heb 135 eps Naruto gekeken en 23 eps shippuuden. Als ik nog meer moet kijken voordat het echt goed wordt, tsja.
xD maar linux gaat waarschijnlijk in Dualbootquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
inb4 een boze Robin die vindt dat je preventief gecastreerd moet worden en dat je stemrecht ontnomen moet worden. Wat zeg ik? Preventief ruimen die hap
Naruto wordt niet goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik heb 135 eps Naruto gekeken en 23 eps shippuuden. Als ik nog meer moet kijken voordat het echt goed wordt, tsja.
Tja, wat is goed? Naruto heeft pieken en dalen en 23 van Shippuuden is beslist een van de dalen.quote:
Dit. Film ervan komt uit in december.quote:
Dat vind ik vervelend bij van die lange shonens. De kwaliteit wisselt zo veel.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tja, wat is goed? Naruto heeft pieken en dalen en 23 van Shippuuden is beslist een van de dalen.
Uhm. Eerst DirectX even installeren, vervolgens LAV Video + LAV audio, madvr installeren, haali splitter installeren, font resolution zet je op desktop, even external filters goed doen. Klaar. Vergeet niet de meeste interne filters uit te zetten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin hoe zette ik ook al weer alles goed voor MPC-HC?
DirectX is aan het installeren Lav en Madvr en haali zijn al geinstalleerd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhm. Eerst DirectX even installeren, vervolgens LAV Video + LAV audio, madvr installeren, haali splitter installeren, font resolution zet je op desktop, even external filters goed doen. Klaar. Vergeet niet de meeste interne filters uit te zetten.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Heb het nu zo, moet er nog wat worden aangepast?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmm hij hapert bij het scrollen en de subs zien er verneukt uitquote:
Hihi Robbie gaat alweer ragen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
wtf is dit van kut zooi kan geneens een andere taal kiezen dat wordt toch maar vlc
Letterlijk vertaald:quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hmm hij hapert bij het scrollen en de subs zien er verneukt uit
Vandaag nieuwe arcquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hihi Robbie gaat alweer ragen.
Oh het is vandaag SAO en Kokoro dag... heb de vorige Kokoro nog niet gezien, zoals je weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |