abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116802745
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ach, ik denk niet dat het te diep is voor veel mensen. De meeste mensen willen gewoon geen moeite doen.

Ik haat het als mensen dingen afkraken waar ze geen verstand van hebben. Van die linux-bashers die nooit de moeite hebben genomen zich er een beetje in te verdiepen :')

Treurig volk is dat. Dat soort mensen zou je eigenlijk het stemrecht, de grondrechten en hun financiën mogen ontnemen om ze vervolgens te laten creperen op straat.

Mensen die er gewoon niet aan willen beginnen en gewoon toegegeven dat het te hoog gegrepen voor ze is, of omdat ze er geen zin in hebben kan ik wel waarderen. Die kraken het tenminste niet af.

Of van die quasi-whizzkids die zichzelf geleerd noemen nadat ze wat dingen in de GUI kunnen in Windows. Treurige zaak. Of de familie die dan denkt dat ze er zo veel van weten. Logisch als je de "gewone man" als referentiekader neemt. :r
Dit.
Het wordt denk ik toch W7 Pro in dualboot met Ubuntu en vervolgens Arch of gentoo Virtueel.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_116802827
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 23:50 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Dit.
Het wordt denk ik toch W7 Pro in dualboot met Ubuntu en vervolgens Arch of gentoo Virtueel.
Om mijn bijdragen een beetje on-topic te houden :@

Wat een bazenreactie van KFC _O_
  vrijdag 14 september 2012 @ 23:59:48 #78
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_116803109
quote:

[..]

Ach, ik denk niet dat het te diep is voor veel mensen. De meeste mensen willen gewoon geen moeite doen.

Ik haat het als mensen dingen afkraken waar ze geen verstand van hebben. Van die linux-bashers die nooit de moeite hebben genomen zich er een beetje in te verdiepen :')

Treurig volk is dat. Dat soort mensen zou je eigenlijk het stemrecht, de grondrechten en hun financiën mogen ontnemen om ze vervolgens te laten creperen op straat.

Mensen die er gewoon niet aan willen beginnen en gewoon toegegeven dat het te hoog gegrepen voor ze is, of omdat ze er geen zin in hebben kan ik wel waarderen. Die kraken het tenminste niet af.

Of van die quasi-whizzkids die zichzelf geleerd noemen nadat ze wat dingen in de GUI kunnen in Windows. Treurige zaak. Of de familie die dan denkt dat ze er zo veel van weten. Logisch als je de "gewone man" als referentiekader neemt. :r
Niet eens erger?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116803144
pi_116803450
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 23:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Om mijn bijdragen een beetje on-topic te houden :@

[ afbeelding ]

Wat een bazenreactie van KFC _O_
:')
pi_116803630
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 21:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
Winter 2012/2013 :')
[ afbeelding ]
Index movie *O*
Hxh movie *O*
One piece movie *O*
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_116803641
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 23:59 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Niet eens erger?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, ik weet niet. Daar heb je zelf geen financiële baat bij. Als je ze financieel uitkleedt moet het geld ergens naartoe. :7
pi_116804111
Wat is deze geen MPC voor Linux
pi_116804286
Meh, heb per ongeluk wel eens m'n bootsector overgeschreven met een of andere faalcode. Gelukkig was dat makkelijk te repareren.
pi_116804366
Wacht even heb ik een zeurbui van Robbie gemist?

quote:

[..]

pi_116804368
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 september 2012 00:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Logisch. MPC gebruikt DirectShow en die is er niet voor Linux.

Gelukkig heb je mplayer(2). Ook nog eens veel beter dan MPC-HC.
pi_116804415
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 september 2012 00:29 schreef Arashimashou het volgende:
Wacht even heb ik een zeurbui van Robbie gemist?

[..]

Op mijn school zijn veel van dergelijke lieden te vinden, vandaar.
  zaterdag 15 september 2012 @ 00:35:49 #88
384377 Zneeser
Grammaticaal Incorrect
pi_116804563
Berserk Ougon Jidai-Hen III: Kourin _O_
Gekijouban Hunter x Hunter: Phantom Rogue 0_0
Toaru Majutsu No Index: Endymion no Kiseki

Zoveel leuks, alleen duren sommige nog wel (te) lang.
Dit is het einde.
pi_116804609
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 00:35 schreef Zneeser het volgende:
Berserk Ougon Jidai-Hen III: Kourin _O_
Gekijouban Hunter x Hunter: Phantom Rogue 0_0
Toaru Majutsu No Index: Endymion no Kiseki

Zoveel leuks, alleen duren sommige nog wel (te) lang.
Een nieuw figuur verschijnt...
pi_116804808
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 september 2012 00:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hey heb je ook lunix?
pi_116804823
Voor iedereen in deze topic een Kyuubei.

Voor op de barbecue natuurlijk.
pi_116805044
een dooie kyuubie is een goeie kyuubie
pi_116805159
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 00:49 schreef mschol het volgende:
een dooie kyuubie is een goeie kyuubie
Zo is het 8-)14.gif
pi_116805266
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2012 00:43 schreef Arashimashou het volgende:
Voor iedereen in deze topic een Kyuubei.

[ afbeelding ]

Voor op de barbecue natuurlijk.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 00:53 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Zo is het 8-)[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:9~
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_116805431
Kyuubeivlees smaakt denk ik als een smakelijke combinatie tussen spare ribs en marshmallows.

zaterdag 15 september 2012 @ 01:44:24 #96
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116806365
quote:

[..]

Vervang "linux" met "naruto shippuuden" en we praten over jou :P
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_116806461
quote:

[..]

:') _O- tering, zit je wat dwars ofzo? seksueel gefrustreerd? :D
pi_116806797
Ao no exorcist ^O^
pi_116806972
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 01:49 schreef mschol het volgende:

[..]

:') _O- tering, zit je wat dwars ofzo? seksueel gefrustreerd? :D
Er staat toch vrij duidelijk beschreven wat 'm dwars zit? :o
“An interesting thing is a good thing.”
pi_116807945
*heya*