SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Mijn dank is groot als die werkt nu dloadenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:45 schreef DJ_ het volgende:
hier is je driver btw
http://www.asus.nl/Notebo(...)ance/K53SV/#download
http://support.asus.com/D(...)64_Z703801132011.zip
om precies te zijn
link is voor 64bit win7 driverquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mijn dank is groot als die werkt nu dloaden
npquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
En hij doet het bedankt
[ afbeelding ]
Sorry. Ik heb weinig plaatjesquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh, niks
Hup, ook wat Mio posten jij
Niet al je drivers standaard op een usb-stick hebben staanquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
kut asus ik wil mijn ethernet driver hebben
Mij stiekem ookquote:
Dit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
beste staat er bij spring 2013 K-ON!!!
Beste gaan er wat creatieve mensen bij Kyoto Animation weg uit protest en weer goede anime maken in plaats van bestaande franchises uit te melken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
beste staat er bij spring 2013 K-ON!!!
Wat heb je zoal gekeken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben al aardig opweg met mijn animeavond
Toward the terraquote:
Ken ik niet. Ziet er wel interessant uitquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toward the terra
Toward the terra
Toward the terra
Toward the terra
Tis scifi en wel coolquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ziet er wel interessant uit
Kizumonogatari! <3quote:
Haha, Niburu.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tis scifi en wel coolAangeraden door een niburuvriend, de animatie kan beter, maar het is nogal epic als in epsiche gebeurtenissen, hele jaren gaan voorbij in een aflevering
Hele ontstaan van een stel zonderlingen die een planeet gaan bewonen enzo.
Ha! Ik moet eerst maar de eerdere delen kijken!quote:
Ja goeie gesprekken met hem, ga er wel vaker langs want hij woont nu zelfs bij niburu HQ, hij was eerst mijn stagebegeleider. Heb er mijn eindproject gedaan voor mijn vorige opleidingquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, Niburu.Heb je zeker ook veel discussies mee?
Had je eens verteld. Echt vreselijk tof.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja goeie gesprekken met hem, ga er wel vaker langs want hij woont nu zelfs bij niburu HQ, hij was eerst mijn stagebegeleider. Heb er mijn eindproject gedaan voor mijn vorige opleiding
Je had er bij moeten zijn (er waren echt te weinig mensen op komen dagenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Had je eens verteld. Echt vreselijk tof.
Hahaha, wat is dit voor een pauperjailbait?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
https://boards.4chan.org/r/res/10389393#p10390084
Help
Ja ik heb tineye al gedaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha, wat is dit voor een pauperjailbait?![]()
Ik zal toch even voor je zoeken omdat je zo cool bent.
Ah..quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik heb tineye al gedaan
je data niet op een aparte disk hebben staanquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
windows fucked up dat wordt een herinstallatie
BACKUP ALL THE ANIME!!!!!111!
Staat nog wat anime op mijn HDD moet nog worden overgezet naar mijn Externe HDD+ wat data van schoolquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
je data niet op een aparte disk hebben staan
Prequelfilm van Bakemonogatari, welke gevolgd wordt door Nisemonogatari van twee seizoenen geleden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kizumonogatari, is dat het vervolg op bokoblablmonagatari? Heb ik niet afgekeken want het was veels te WTF
Niks voor mijquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Prequelfilm van Bakemonogatari, welke gevolgd wordt door Nisemonogatari van twee seizoenen geleden.
Kiss-shot-acerola-heart-under-blade! <3
Dual boot master race hier.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm of ik gooi er een Linux distro op
kan alleen weer niet vanwege school -.-
Goed idee, hoeveel GB zal ik mijn C partitie geven en hoeveel mijn Data partitie en evt dual boot linux masterrace partitie?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dual boot master race hier.
Hoeveel GB heb je ter beschikking?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Goed idee, hoeveel GB zal ik mijn C partitie geven en hoeveel mijn Data partitie en evt dual boot linux masterrace partitie?
Als het goed is 750GB alleen speccy zegt 596GBquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeveel GB heb je ter beschikking?
Makkelijk.quote:
Niet doen, dit verwijderd je win32 mapquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Makkelijk.
/ (root) partitie van linux 25 GB ext4
Een /boot partitie van 100 MB ext2
/home van rond de 120 GB ext4
/swap het dubbele van je RAM-geheugen (mocht je willen kunnen suspenden)
Windows-partitie van wat je over hebt. De Windows-partitie aanzienlijk groter, omdat je anime op die partitie kunt zetten. Dan kun je zowel anime kijken onder Windows als onder Linux. Zowel Windows en Linux kunnen met NTFS-partities omgaan, maar ext4 alleen met linux.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet doen, dit verwijderd je win32 map
Zullen altijd wel idioten zijn die er echt intrappenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb ik wel een paar notes voor gekregen trouwens. Als ik dat een keer voor de grap in DIG zei, dat je system32 moest verwijderen.
wat heerlijk schoonquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Windows 7 boot disk is ook gemaakt
En het ziet er momenteel zo uit
[ afbeelding ]
Laptop voor schoolquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
wat heerlijk schoon
ik heb 3 of 4 fysieke schijven + nog 4 netwerkdisks + een zooi card readers
hackintosh?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm Ubuntu,Fedora,Debian of Opensuse met opensuse heb ik in iedergeval ervaring.
Heb al met de OS van Mac gewerkt en dat is gewoon puur kutquote:
windows XP/98 er dan maar naastquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb al met de OS van Mac gewerkt en dat is gewoon puur kut
Arch Linux of Gentoo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm Ubuntu,Fedora,Debian of Opensuse met opensuse heb ik in iedergeval ervaring.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:19 schreef mschol het volgende:
ik moet eens tijd maken voor herinstallatie W7 op een 4x grotere SSD
Desktop?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:19 schreef mschol het volgende:
ik moet eens tijd maken voor herinstallatie W7 op een 4x grotere SSD
yupquote:
Als je dat in linux niet kan heb je het gewoon niet goed geconfigureerd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
yup
en dan minimaal een dual boot met XP denk ik... ubuntu/arch/gentoo kan ik virtualiseren... bij XP kan ik tenminste ook gebruik maken van m'n 3D kaart enzo
ubuntu e.d kan ntfs disks gewoon lezen en schrijvenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin is het mogelijk om in de dualboot als je in ubuntu zit bestanden te benaderen in de windows installatie zoals afbeeldingen?
ik heb het daar niet nodig daar games niet draaien onder ubuntu e.d. (en die wel draaien zou ik er performance wise gewoon niet op draaien)quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je dat in linux niet kan heb je het gewoon niet goed geconfigureerd.
Tenzij je gewoon een obscure videokaart hebt natuurlijk.
Duh.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin is het mogelijk om in de dualboot als je in ubuntu zit bestanden te benaderen in de windows installatie zoals afbeeldingen?
Dan wordt het windows voor school en voor de rest fuck windowsquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Duh.
Linux kan prima omgaan met NTFS. Ondanks dat ext4 open source is ondersteunt Windows het niet, Microsoft wil toch liever zijn eigen standaard door de strot duwen.
Ok.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dan wordt het windows voor school en voor de rest fuck windows
Juistquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe je via de CLI je HDD moet mounten ben je wel verloren, of je netwerkkaart aan te roepen.
Daar valt niets aan te leren joh.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Juist![]()
![]()
Achja Opensuse heb ik ook al lezend geleerd.
Ach, ik denk niet dat het te diep is voor veel mensen. De meeste mensen willen gewoon geen moeite doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Linux is voor de meeste mensen plaatje is ontopic
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat het te diep is voor veel mensen. De meeste mensen willen gewoon geen moeite doen.
Ik haat het als mensen dingen afkraken waar ze geen verstand van hebben. Van die linux-bashers die nooit de moeite hebben genomen zich er een beetje in te verdiepen
Treurig volk is dat. Dat soort mensen zou je eigenlijk het stemrecht, de grondrechten en hun financiën mogen ontnemen om ze vervolgens te laten creperen op straat.
Mensen die er gewoon niet aan willen beginnen en gewoon toegegeven dat het te hoog gegrepen voor ze is, of omdat ze er geen zin in hebben kan ik wel waarderen. Die kraken het tenminste niet af.
Of van die quasi-whizzkids die zichzelf geleerd noemen nadat ze wat dingen in de GUI kunnen in Windows. Treurige zaak. Of de familie die dan denkt dat ze er zo veel van weten. Logisch als je de "gewone man" als referentiekader neemt.
Om mijn bijdragen een beetje on-topic te houdenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit.
Het wordt denk ik toch W7 Pro in dualboot met Ubuntu en vervolgens Arch of gentoo Virtueel.
Niet eens erger?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat het te diep is voor veel mensen. De meeste mensen willen gewoon geen moeite doen.
Ik haat het als mensen dingen afkraken waar ze geen verstand van hebben. Van die linux-bashers die nooit de moeite hebben genomen zich er een beetje in te verdiepen
Treurig volk is dat. Dat soort mensen zou je eigenlijk het stemrecht, de grondrechten en hun financiën mogen ontnemen om ze vervolgens te laten creperen op straat.
Mensen die er gewoon niet aan willen beginnen en gewoon toegegeven dat het te hoog gegrepen voor ze is, of omdat ze er geen zin in hebben kan ik wel waarderen. Die kraken het tenminste niet af.
Of van die quasi-whizzkids die zichzelf geleerd noemen nadat ze wat dingen in de GUI kunnen in Windows. Treurige zaak. Of de familie die dan denkt dat ze er zo veel van weten. Logisch als je de "gewone man" als referentiekader neemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Om mijn bijdragen een beetje on-topic te houden
[ afbeelding ]
Wat een bazenreactie van KFC
Index moviequote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:59 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Niet eens erger?Hmm, ik weet niet. Daar heb je zelf geen financiële baat bij. Als je ze financieel uitkleedt moet het geld ergens naartoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Logisch. MPC gebruikt DirectShow en die is er niet voor Linux.quote:
Op mijn school zijn veel van dergelijke lieden te vinden, vandaar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:29 schreef Arashimashou het volgende:
Wacht even heb ik een zeurbui van Robbie gemist?
[..]
Een nieuw figuur verschijnt...quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:35 schreef Zneeser het volgende:
Berserk Ougon Jidai-Hen III: Kourin![]()
Gekijouban Hunter x Hunter: Phantom Rogue 0_0
Toaru Majutsu No Index: Endymion no Kiseki
Zoveel leuks, alleen duren sommige nog wel (te) lang.
Zo is hetquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:49 schreef mschol het volgende:
een dooie kyuubie is een goeie kyuubie
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:43 schreef Arashimashou het volgende:
Voor iedereen in deze topic een Kyuubei.
[ afbeelding ]
Voor op de barbecue natuurlijk.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zo is het[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vervang "linux" met "naruto shippuuden" en we praten over jouquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er staat toch vrij duidelijk beschreven wat 'm dwars zit?quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:49 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
tering, zit je wat dwars ofzo? seksueel gefrustreerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |