waar tico DE jas wilquote:Op donderdag 13 september 2012 11:20 schreef Keshet het volgende:
Ik ben aan het nadenken over wat er in m'n ziekenhuistasje moet. Van de website van de kraamzorgtoko heb ik dit gehaald:
2 nachthemden of pyjama’s
ondergoed
BH
badslippers
ochtendjas
sokken
toiletartikelen
verzekeringspapieren
geldig legitimatiebewijs
kleertjes voor de baby (voor als u naar huis mag)
maxicosi of autostoeltje
iets ter ontspanning (tijdschrift) en wat klein geld.
Ik heb 't lijstje al een aantal keer aangevuld voor anderen maar nu ik 't zelf nodig heb kan ik eigenlijk niks verzinnen. Help?
Aanvullingen die ik zelf had bedacht:
Mobiele telefoon + lader
Fototoestel + lader
Eierkoeken
Moet je serieus luiers meenemen naar het ziekenhuis als je daar bevalt?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:25 schreef Suikertante het volgende:
Een pak lekker drinken
Nintendo DS of ander tijdverdrijf
Laptop
Op ouders.nl staat:
Voor jezelf
ponsplaatje en/of verzekeringsbewijs
zwangerschapskaart
twee pyjama's (sluiting aan de voorkant is handig bij borstvoeding)
ochtendjas
pantoffels of slippers
genoeg ondergoed (inclusief netbroekje en voedingsbeha)
toiletartikelen
adresboekje met telefoonnummers van familie en vrienden
fototoestel + oplader
altijd handig: iets te lezen, iPod, lippencrème, mobiel + oplader, muntgeld voor rolstoel en parkeerautomaat, rolletje druivensuiker, fles champagne
Voor de baby
2 rompertjes en een setje kleertjes (vergeet het mutsje niet) en een jasje
omslagdoek
maxicosi
luiertjes
Leuke broeken Logi! Thanks voor de tip. Mooie kleuren ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:34 schreef Logician78 het volgende:
Cheap ass maar mooie broekenhttp://www.hm.com/nl/prod(...)07-I#article=94607-I
ps: Mag er meisje achter mijn naam?
donequote:Op donderdag 13 september 2012 11:34 schreef Logician78 het volgende:
ps: Mag er meisje achter mijn naam?
Grote onderbroeken staat hierquote:Op donderdag 13 september 2012 11:20 schreef Keshet het volgende:
Ik ben aan het nadenken over wat er in m'n ziekenhuistasje moet. Van de website van de kraamzorgtoko heb ik dit gehaald:
2 nachthemden of pyjama’s
ondergoed
BH
badslippers
ochtendjas
sokken
toiletartikelen
verzekeringspapieren
geldig legitimatiebewijs
kleertjes voor de baby (voor als u naar huis mag)
maxicosi of autostoeltje
iets ter ontspanning (tijdschrift) en wat klein geld.
Ik heb 't lijstje al een aantal keer aangevuld voor anderen maar nu ik 't zelf nodig heb kan ik eigenlijk niks verzinnen. Help?
Aanvullingen die ik zelf had bedacht:
Mobiele telefoon + lader
Fototoestel + lader
Eierkoeken
ja heel vreemd, maar dan komt de borstvoeding nog even niet goed op gangquote:Op donderdag 13 september 2012 11:49 schreef Marjolijntje het volgende:
Mango, als je BV gaat geven, kan die corona nog wel even de kast in
Verder heb ik de eerste week ook echt geleefd in een netbroekje, zo fijn!
Is inderdaad niet elk ziekenhuis. Wij kregen gewoon flesjes met Nutrilonquote:Op donderdag 13 september 2012 11:53 schreef Suikertante het volgende:
Mango en als je geen borstvoeding gaat geven, moet je zelf poedermelk meenemen want dat faciliteert het ziekenhuis niet(in elk geval niet allemaal)
Oeh ja, pistoletje gerookte zalm mét roomkaas!!quote:Op donderdag 13 september 2012 11:37 schreef Mangostine het volgende:
Ooohja sushi.wil ik ook op mijn kraambed.
Sushi, een broodje gerookte zalm en een Corona.
Ik lig in bed, even bijslapen idd.
Nee hoor, je kan prima je corona drinken en borstvoeding geven.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:49 schreef Marjolijntje het volgende:
Mango, als je BV gaat geven, kan die corona nog wel even de kast in
Verder heb ik de eerste week ook echt geleefd in een netbroekje, zo fijn!
Zou je denken hè. Dit wordt gedaan bij Star, waar je ook bloed laat prikken. Anderhalf jaar terug was het nog gewoon in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:49 schreef freecell het volgende:
Nouja Danic, ik vind het maf, je zou zeggen, als je zoveel clienten hebt, zorg dat je ze dan ook aankan!
En netbroekjes heb ik niet, gewoon boxers
Gaat volgens mij nog steeds alleen om rauwmelkse kazen, een ander advies heb ik nergens gezien.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:08 schreef Suikertante het volgende:
Mij is verteld dat ik schimmelkazen moest laten staan tenzij ik ze eerst verhit. Listeriaverhaal.
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gaat volgens mij nog steeds alleen om rauwmelkse kazen, een ander advies heb ik nergens gezien.
Daar had ik dan geen last van. Ik was 7 weken precies en kon een afspraak maken voor de eerste echo en gesprek bij de gyn (dan ben ik 9 w4d) en de combinatietest is precies op 12w.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:11 schreef danic het volgende:
Je mag best leverworst hoor, maar met mate.
Wij kregen ook flesvoeding in het ziekenhuis, dacht ook echt dat dat standaard was. Wij hadden niets bij ons iig. Tally, wat lief van die vk!
Beetje jammer ook weer hoe bij jou de planning gingMaar ach, binnen een week plek valt nog mee.
Het stomme is dat je bij ons pas een afspraak mag maken als je 9 weken zwanger bent, maar dan is er dus bijna geen plek meer tot 12w5dg
Pleur het op een pizza!!!quote:Op donderdag 13 september 2012 12:25 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Klopt! Helaas is roquefort (mijn lievelings![]()
) rauwmelks
Dat had ik bij het aanmelden bij de VK. Geboortedatum van m'n vriend. Euh, ja. Heb het uiteindelijk op de kalender moeten opzoekenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:10 schreef Logician78 het volgende:
Serieusbel ik net om mij aan te melden voor kraamzorg blabla ben ik serieus de geb. data van mijn kinderen vergeten kon er echt niet op komen, dame zal wel gedacht hebben wat moet dat worden met zo'n moeder
Volgens mij begreep ik je dan net verkeerd. Ik heb gisteren met 8w6dg de afspraak bij de vk gehad. Die gaf aan dat ik vanaf vandaag kon bellen (werd ook bevestigd door de medewerkster van Star) voor de combinatietest.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar had ik dan geen last van. Ik was 7 weken precies en kon een afspraak maken voor de eerste echo en gesprek bij de gyn (dan ben ik 9 w4d) en de combinatietest is precies op 12w.
De assistente gaf nog aan dat als de bevallingsdatum veranderd word (en dan naar voren word geschoven) dan word de datum voor de combitest ook aangepast.
Dat ruikt heel andersquote:Op donderdag 13 september 2012 12:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
dan kan je hem ook gewoon een wek of 2 laten staan.... zelfde effect....
Ik bedoel natuurlijk, houd vol!!quote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef Sorbootje het volgende:
Nou ik zet em dus mooi niet op. Afbouwen heet dat
En voor jou mijn tip: RUSTIG AAN DOEN. Echt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind schimmelkaas in gesmolten toestand veel minder lekker, wordt érg zout. Ik maak liever een pizza waar ik ná het bakken wat blauwe kaas over verkruimel, dus die vlieger gaat dan niet op Tico.![]()
![]()
Nog anderhalve één werkdag!
![]()
Zoute dropjes eten!quote:Op donderdag 13 september 2012 12:39 schreef Suikertante het volgende:
Sorboooooooo zet hem op!!
Ik ben de hele tijd zo licht in mijn hoofd, duizelig eigenlijk zelfs. Ik eet continu en ik drink ook weer dingen met suiker (dat deed ik nooit) maar ik krijg het niet weg. Iemand nog tips?
+1 -/- limoncello en sambucequote:Op donderdag 13 september 2012 12:48 schreef Sorbootje het volgende:
Als ik ben bevallen wil ik: een lekkere rode ossenhaas, roquefort, filet americain en alle andere rauwmelkse kaasjes en dat spoel ik weg met een sloot goede wijn en als toetje tirmisu en een glas limoncello.
En dan voor het slapengaan sambuca.
Maar goed, dat feest gaat ook niet door, want ik ga nog kolven voor de baby.
Maar ik wil het wel.
Graag.
Mij is verteld dat je iig het overgrote deel van de kazen uit de supermarkt gewoon kunt eten want gepasteuriseerd, maar dat een leuk Frans boerenmarktje dan weer wat lastiger is. Ik heb nog niks moeten afschuiven. Zo'n blok parmezaanse kaas is wel au lait cru, maar dat mag weer wel want een harde kaas. Anyway, de kaasboer op de markt kan het je vast gedetailleerd vertellen.quote:
Ik weet het, maar mag jij raden waar ik het meest zin in hebquote:Op donderdag 13 september 2012 13:19 schreef WupWup het volgende:
Minus de alcohol kun je je uitleven na de bevalling hoor sorbo
Lam worden?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik weet het, maar mag jij raden waar ik het meest zin in heb
Klinkt als iets heel fijnsquote:
Honden stinken altijd..quote:Op donderdag 13 september 2012 13:41 schreef Logician78 het volgende:
Ik vind mijn honden zo stinken sinds ik zwanger ben, word er helemaal gek van![]()
Ze gaan nu voor de 2e keer deze maand in bad
Oh het is inderdaad zo klein "hondje" ja... Uit de kluiten gegroeide ratten...quote:Op donderdag 13 september 2012 13:45 schreef Logician78 het volgende:
Ik heb 2 chihuahua's die ruik je normaal echt niet.. in verhouding tot andere honden.
Heb iets met geuren momenteel, kan ook niet meteen naar de wc als iemand geplast heeft bijv.![]()
wc luchtjes is wel herkenbaar hier ook zoiets, we zitten nu natuurlijk tijdelijk in een oud huis,quote:Op donderdag 13 september 2012 13:45 schreef Logician78 het volgende:
Ik heb 2 chihuahua's die ruik je normaal echt niet.. in verhouding tot andere honden.
Heb iets met geuren momenteel, kan ook niet meteen naar de wc als iemand geplast heeft bijv.![]()
En ff van die crystal bolletjes van ambipur neerzetten?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:48 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
wc luchtjes is wel herkenbaar hier ook zoiets, we zitten nu natuurlijk tijdelijk in een oud huis,
en ik blijf gewoon ouwe pis lucht ruiken op de pleevalt niet tegenop te poetsen
Beter dan pislucht.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:51 schreef rebel-angel het volgende:
die lucht vindt ik ook zo niet lekker
Gewoon niet je pas ondergezeken onderbroek onder je neus duwen ?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:49 schreef Logician78 het volgende:
Ik heb dat dus ook echt met urine lucht, vooral als het nog warm ruiktyuk!
Weet niet wat jij allemaal doet, maar euh..quote:Op donderdag 13 september 2012 13:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon niet je pas ondergezeken onderbroek onder je neus duwen ?
Nou in elk geval niet mn onderbroek onder mn neus duwenquote:Op donderdag 13 september 2012 13:54 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Weet niet wat jij allemaal doet, maar euh..
Alleen die van Ticoo?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou in elk geval niet mn onderbroek onder mn neus duwen
Dat ruikt niet naar pis, hooguit naar haring... Maar Joene houdt wel van zeelucht.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat ruikt niet naar pis, hooguit naar haring... Maar Joene houdt wel van zeelucht.
Niets mis met een goede mossel.quote:
Vers en openstaand ?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niets mis met een goede mossel.
En lekker zout?quote:
Als ik ergens van over mijn nek ga zijn het wel luchtverfrissersquote:Op donderdag 13 september 2012 13:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En ff van die crystal bolletjes van ambipur neerzetten?
Je kan ook een hond nemen... Dan ruik je die.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ik ergens van over mijn nek ga zijn het wel luchtverfrissers
Hondenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook een hond nemen... Dan ruik je die.
Op zn hondjes. <3quote:
Zeker als ze lekker nat zijn ?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook een hond nemen... Dan ruik je die.
Natte mossels?quote:
Ook lekker.quote:
Walvissen?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef Sorbootje het volgende:
Dan zal Joen wel voor zeehondjes gaan.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef Sorbootje het volgende:
Dan zal Joen wel voor zeehondjes gaan.
Nou die naakthondjes vind ik niks.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
't is maar net of je liever met of zonder vacht hebt...
Zeehondjespedofilie it isquote:Op donderdag 13 september 2012 14:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou die naakthondjes vind ik niks.
Dat klinkt wel ziek.quote:
Die zitten ook het fijnst.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
Maar die kleintjes zijn wel het schattigst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeehondje![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:32 schreef rebel-angel het volgende:
Omg, dat lijkt gewoon een foute buttplug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeehondjeI am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:32 schreef rebel-angel het volgende:
neger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeehondjeA command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Jij hebt veel met dode honden?!quote:[b]Op donderdag 13 september 2012 14:44 Ik heb ook niet veel met honden. Behalve met zeehonden en dode honden.
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:07 schreef Logician78 het volgende:
Ik lees net op een website over zwangerschap dat vrouwen tijdens de zwangerschap minder zin in seks krijgenMega fail
Ja, elke dag zaad in mn bakkes hoeft van mij ook weer niet zo.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:08 schreef Suikertante het volgende:
Je mag toch wel pijpen neem ik aan?!
Dat is alleen voor de eerste 12 weken toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:07 schreef Logician78 het volgende:
Ik lees net op een informatieve website dat vrouwen tijdens de zwangerschap minder zin in seks krijgenMega fail
Jij hem helpen en ondertussen met jezelf?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, elke dag zaad in mn bakkes hoeft van mij ook weer niet zo.
Nee hoor. Neequote:Op donderdag 13 september 2012 15:10 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de eerste 12 weken toch?
Hmz... 13 dgn...quote:Op donderdag 13 september 2012 15:09 schreef Logician78 het volgende:
Hmm ik had na de laatste na 13dgn alweer seks hoorNergens last van.
Staat er niet bij, maar die 12wk heb ik nooit gehad dan denk ikquote:Op donderdag 13 september 2012 15:10 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de eerste 12 weken toch?
ja hallo tis geen eenrichtings verkeer hequote:Op donderdag 13 september 2012 15:08 schreef Suikertante het volgende:
Je mag toch wel pijpen neem ik aan?!
Met mn blauw paarse gekneuste doosch? Nee dank je... Afblijven denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:10 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Jij hem helpen en ondertussen met jezelf?
Vaselinequote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met mn blauw paarse gekneuste doosch? Nee dank je... Afblijven denk ik.
Gewoon goed glijmiddel halen... Vaseline is zo smerig spul...quote:
Niet voor de ingangquote:Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon goed glijmiddel halen... Vaseline is zo smerig spul...
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef Suikertante het volgende:
Oh ik vind pijpen ook leuk, en in elk geval beter pijpen dan helemáál niks doen..
Kan hij het na die veertien dagen mooi weer goed maken
Niets mis met stokslobberen...quote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef Suikertante het volgende:
Oh ik vind pijpen ook leuk, en in elk geval beter pijpen dan helemáál niks doen..
Kan hij het na die veertien dagen mooi weer goed maken
Ik was de eerste 12 weken te moe enzo. Maar nu halen we dat nog steeds inquote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Staat er niet bij, maar die 12wk heb ik nooit gehad dan denk ik
jij voelt je al vies van de alleen de praatjes danquote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef Logician78 het volgende:
[..]
LOL
Bah denk dat ik nog maar eens ga douchen zo
En of!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:15 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
jij voelt je al vies van de alleen de praatjes dan
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:18 schreef MeNicole2 het volgende:
R vertelde eens tegen de buren dat ik altijd douche voor de sex. Nu steeds als ik onder de douche sta smst mijn buurvrouw: Alweer?
Zo beetje vingeren onder de douchequote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef Logician78 het volgende:
[..]
LOL
Denk dat ik nog maar eens ga douchen zo
Dan proef je toch geen kut meer ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:18 schreef MeNicole2 het volgende:
R vertelde eens tegen de buren dat ik altijd douche voor de sex. Nu steeds als ik onder de douche sta smst mijn buurvrouw: Alweer?
Douche op standje massage en gaan?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo beetje vingeren onder de douche
Dat lijkt mij ook wel idd.ook al zit je relatie verder 100% goed. Het zal zeker invloed hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat het best een relevant onderwerp is. Als je een maand of 9 geen zin hebt zal dat behoorlijk op je relatie drukken.
Dan doe je ff wat moeite voor nieuw sap. ??quote:Op donderdag 13 september 2012 15:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan proef je toch geen kut meer ?
Heb je dan nog een relatie ? na 9 maanden niks doen ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat het best een relevant onderwerp is. Als je een maand of 9 geen zin hebt zal dat behoorlijk op je relatie drukken.
vaselinequote:Op donderdag 13 september 2012 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Douche op standje massage en gaan?
Zo een harde straal ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Douche op standje massage en gaan?
Onder de douche?quote:
Hoor hem nooit klagen dus zou wel goed zittenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan proef je toch geen kut meer ?
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Onder de douche?
Je smeert je douchekop ermee in??
En in de ochtend?? Ik ben in de avond echt vaak echt te moe...quote:Op donderdag 13 september 2012 15:21 schreef Suikertante het volgende:
Ja het is gewoon stom en het heeft ook invloed op jezelf. Als ik een week moe ben dan is het voor mezelf ook gevecht tussen lust en slaap. En voel ik me suf als ik weer vroeg mijn bed in kruip.
Doet vriend wel heel lief over, maar die heeft natuurlijk ook liever feest
Ik heb die van mij wel eens al een paar keer boos wakker gemaakt de laatste tijd omdat ie in slaap viel zonder..quote:Op donderdag 13 september 2012 15:21 schreef Suikertante het volgende:
Ja het is gewoon stom en het heeft ook invloed op jezelf. Als ik een week moe ben dan is het voor mezelf ook gevecht tussen lust en slaap. En voel ik me suf als ik weer vroeg mijn bed in kruip.
Doet vriend wel heel lief over, maar die heeft natuurlijk ook liever feest
Ja, jij hebt er al 3 gehad??? Ik denk als dat mijn voorbode isquote:
Oeh, ff sexen als je allebei niet in slaap kunt komen... Das zo goed.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:22 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij wel eens al een paar keer boos wakker gemaakt de laatste tijd omdat ie in slaap viel zonder..
dan glijd die makkelijker naar binnenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Onder de douche?
Je smeert je douchekop ermee in??
grr ik ga het niet in detail uitleggen ik ga het niet in detail uitleggenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, jij hebt er al 3 gehad??? Ik denk als dat mijn voorbode is
Zo'n regen douche kop???quote:Op donderdag 13 september 2012 15:23 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
dan glijd die makkelijker naar binnen
hahahaquote:Op donderdag 13 september 2012 15:21 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hoor hem nooit klagen dus zou wel goed zitten
Helaasch komt er altijd maar 1 van ons 2 niet in slaap ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oeh, ff sexen als je allebei niet in slaap kunt komen... Das zo goed.
Gewoon zachtjes achterlangs schuiven joh.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Helaasch komt er altijd maar 1 van ons 2 niet in slaap ?
Das groter dan een baby hoofd ?quote:
Dan krijg ik een slag om mn harses denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon zachtjes achterlangs schuiven joh.
Denk je?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan krijg ik een slag om mn harses denk ik.
Nou je herrinert je niet echt wat je doet of zegt in je slaapquote:
Past dat ook ? een 6 pack broodjes ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Logician78 het volgende:
Oeh ik vind net nog een 6 pack sausijzerbroodjes in de voorraad kast
gezien de toon van de laatste berichten mag ik hopen dat je ze op gaat etenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Logician78 het volgende:
Oeh ik vind net nog een 6 pack sausijzerbroodjes in de voorraad kast
Wel joh. Nu denkt iedereen dat je die hele douchekop erin drukt en straaltjes uit je oren krijgt!!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:23 schreef Logician78 het volgende:
[..]
grr ik ga het niet in detail uitleggen ik ga het niet in detail uitleggen
Die zijn nog nooit verder dan mijn mond gekomenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Past dat ook ? een 6 pack broodjes ?
We hoeven ons in elk geval geen zorgen te maken over de parkeerruimte van de 2e auto...quote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Past dat ook ? een 6 pack broodjes ?
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:27 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Wel joh. Nu denkt iedereen dat je die hele douchekop erin drukt en straaltjes uit je oren krijgt!!
Eens moet de eerste keer zijn ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:27 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Die zijn nog nooit verder dan mijn mond gekomen
Zolang de Wagon er niet in past ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We hoeven ons in elk geval geen zorgen te maken over de parkeerruimte van de 2e auto...
Daar maak je echt niemand blij mee hoor.quote:
Oeh lekker!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb ook honger maar moet wachten tot lief thuis is want we gaan uit eten
Ja dat opperde die van mij ook toen ik over uit eten begonquote:Op donderdag 13 september 2012 15:30 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Oeh lekker!
Die van mij moet vanavond biljarten dus weinig tijd om te koken, denk dat ik de mac ga opperen
Dan zou ik zeker nog een licht tussendoortje nemen als je nu al honger hebt... Anders krijg je mooi niets naar binnen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb ook honger maar moet wachten tot lief thuis is want we gaan uit eten
Niets mis mee zo af en toe alhoewel het niet echt onder de noemer uit eten valt natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 15:31 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dat opperde die van mij ook toen ik over uit eten begon
Je wilde ze langs de aambeien naar binnen wrotten ?quote:
Ja heb de waterkoker aan voor cup a soup!!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker nog een licht tussendoortje nemen als je nu al honger hebt... Anders krijg je mooi niets naar binnen.
Mac voerquote:Op donderdag 13 september 2012 15:31 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dat opperde die van mij ook toen ik over uit eten begon
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Je wilde ze langs de aambeien naar binnen wrotten ?
nou ja soms als je niet kan poepen is het wel handigquote:Op donderdag 13 september 2012 15:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Mac voer, eten , buikpkjn , en daarna weer honger.
Lepeltje olijfolie... Moet jij eens kijken.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
nou ja soms als je niet kan poepen is het wel handig
Weet ik niet , nooit last van , maar ik heb altijd onwijze darmkramp van de mac , dat wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
nou ja soms als je niet kan poepen is het wel handig
Kop koggie en een glas sinaasappelsapquote:Op donderdag 13 september 2012 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lepeltje olijfolie... Moet jij eens kijken.
Beter doe je dat voortaan op je werk.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Kop koggie en een glas sinaasappelsap
Nou die sinasappelsap om 7:00 stop ik wel helemaal mee...AUWquote:Op donderdag 13 september 2012 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beter doe je dat voortaan op je werk.
Dat waarvan je zwanger bent geworden.quote:
Hmm, er gaat wel een belletje rinkelen ergens diep in m'n geheugen..quote:Op donderdag 13 september 2012 16:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat waarvan je zwanger bent geworden.
Dat ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm, er gaat wel een belletje rinkelen ergens diep in m'n geheugen..
ik zou er gewoon weer is aan doen als ik jouw was.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ken datquote:Op donderdag 13 september 2012 16:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mijn man wil niet. Vind het eng. Bij de vorige zwangerschap kreeg ik steeds een bloeding na de seks. Dus nu wil hij er bij voorbaat al niet aanquote:Op donderdag 13 september 2012 16:16 schreef L0t.. het volgende:
Nahh ik overdrijf hoor. We seksen wel maar niet de frequentie die we voor de zwangerschap haalden. Mijn hoofd staat er gewoon niet naar, ik ben Zo Moe en dan werken we ook nog allebei onregelmatig waardoor we ook niet echt vaak lekker samen uit kunnen slapen ofzo voor een potje ochtendseksMaar ik ga er vanuit dat dat over een paar weken wel weer bij zal trekken en m'n vriend maakt er ook helemaal geen probleem van
.
Pijpen dus?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man wil niet. Vind het eng. Bij de vorige zwangerschap kreeg ik steeds een bloeding na de seks. Dus nu wil hij er bij voorbaat al niet aanSoms moettie echt anders ga ik naar een ander
![]()
Ja ik vind het leuk maar nee daar ga ik dus niet voor.quote:
herkenbaar... bij ons begint het nu ietsie beter te worden maar tis nog niet wat het voor mijn (eerstequote:Op donderdag 13 september 2012 16:16 schreef L0t.. het volgende:
Nahh ik overdrijf hoor. We seksen wel maar niet de frequentie die we voor de zwangerschap haalden. Mijn hoofd staat er gewoon niet naar, ik ben Zo Moe en dan werken we ook nog allebei onregelmatig waardoor we ook niet echt vaak lekker samen uit kunnen slapen ofzo voor een potje ochtendseksMaar ik ga er vanuit dat dat over een paar weken wel weer bij zal trekken en m'n vriend maakt er ook helemaal geen probleem van
.
Maar dat is toch ook Verschrikkelijkquote:Op donderdag 13 september 2012 16:26 schreef Tally het volgende:
De hormoontjes! Huilen omdat de Snickers op zijn
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:34 schreef rebel-angel het volgende:
yep die hele zwangerschap is maar bijzaak
Dat kan ik bij mijn ouders ook niet meer roepenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:39 schreef Kyara het volgende:
wij doen niet aan sex. naar de vorige bevalling echt maanden niet meer gesext. Oh, wait.....
Heb je je snickers al?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ik bij mijn ouders ook niet meer roepen
Neequote:
Awwwwquote:Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef Tally het volgende:
[..]
NeeIk ben over gestapt op de Twix
Maar die was niet zo lekker
Turks brood met ham en kaasquote:Op donderdag 13 september 2012 16:43 schreef Logician78 het volgende:
Weet je wat lekker is? Turks brood met een hele dikke laag chocopasta
Oeh ja of in de oven met ham, kaas en dan met wat dyonaise en rucola en komkommer er bijquote:Op donderdag 13 september 2012 16:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Turks brood met ham en kaas![]()
Even in de magnetron
Of of of Shoarma op turks brood met ui, tomaat en slaquote:Op donderdag 13 september 2012 16:44 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Oeh ja en dan met wat dyonaise en rucola en komkommer er bij![]()
En dan wijdbeens achteroverleuned opeten
Die zin heb ik ook, ik doe het alleen niet want ik word er nog misselijker van dan ik al benquote:Op donderdag 13 september 2012 16:45 schreef Kyara het volgende:
ik heb al weken zin in vette hap. Friet, frikandellen, macdonalds.... als het maar vet is en er maar mayo bij zit.... of pannenkoeken met extra veel stroop, of oliebollen of poffertjes...
en ik ben ook into de salmiakballen en lakrisal.
ALlemaal niet goed voor mijn lijn of bloeddruk.
waarom heb ik niet ongelooflijk veel zin in melk, fruit of groente?
En door jullie wil ik ook graag een broodje filet americain met uitjes en een glasfles champagne. Vooruit, mag ook prosecco zijn, ik ben niet zo moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor nu, pfffff we zijn weer thuis.![]()
Jaaaaa of of pita broodje met ham/kaas/feta in de oven en daarna opvullen met stukjes tomaat/komkommer en sla met zelfgemaakte knoflook saus!!!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Of of of Shoarma op turks brood met ui, tomaat en slaEn wat tomatenketchup
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb me net helemaal lens gegeten aan chocolade. Vanavond eten we pizza en ga ik in bad met nog meer chocola en morgen gaan we weer normaal doen
Even in spoiler over peuter:PizzaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor nu, pfffff we zijn weer thuis.
En goed peuter nieuws! Hopelijk hoor je op de poli afspraak iets waar je mee kan
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb me net helemaal lens gegeten aan chocolade. Vanavond eten we pizza en ga ik in bad met nog meer chocola en morgen gaan we weer normaal doen
Even in spoiler over peuter:Kan dat ook geen suikerziekte zijn? Dan heb je toch zowel aanvallen die te hoog suiker en te laag suiker zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor nu, pfffff we zijn weer thuis.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Dat wordt ook onderzocht inderdaad. Horen we in oktober meer van bij de afspraak.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan dat ook geen suikerziekte zijn? Dan heb je toch zowel aanvallen die te hoog suiker en te laag suiker zijn?
Dat zou wel naar zijn... Maar je had in haar eerste jaar toch ook heel vaak dat het niet helemaal lekker ging? Met groei enzo.?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:57 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Dat wordt ook onderzocht inderdaad. Horen we in oktober meer van bij de afspraak.
Jaquote:Op donderdag 13 september 2012 19:49 schreef L0t.. het volgende:
Ik zie ineens donkere haren op mijn buik en ik ben hoogblond van mezelf. The fuck?!Hoort dit bij zwangerschap?
Ohh wat leukquote:Op donderdag 13 september 2012 19:52 schreef danic het volgende:
Heb net weer baby gespiekt en gewoon 8 foto's meegekregen! Ik heb er nu al meer dan van Eva in totaal. Zo'n verschil, 2 weken geleden was het nog een boontje, nu zagen we al echt vingertjes en teentjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik beurs en moe en net gedoucht, zo naar bed. Volgende week terug naar de gyn en dan de opties bespreken. Op dit moment neig ik naar een ks.
Heerlijkheid! Van harte met jullie Anna!quote:Op donderdag 13 september 2012 23:33 schreef Co_OL het volgende:
Hoi Hoi,
Gisteren is onze Anna geboren
[ afbeelding ]
Rond 14:00 is ze gehaald via KS, Mama en Anna doen het goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |