Helaasch komt er altijd maar 1 van ons 2 niet in slaap ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oeh, ff sexen als je allebei niet in slaap kunt komen... Das zo goed.
Gewoon zachtjes achterlangs schuiven joh.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Helaasch komt er altijd maar 1 van ons 2 niet in slaap ?
Das groter dan een baby hoofd ?quote:
Dan krijg ik een slag om mn harses denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon zachtjes achterlangs schuiven joh.
Denk je?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan krijg ik een slag om mn harses denk ik.
Nou je herrinert je niet echt wat je doet of zegt in je slaapquote:
Past dat ook ? een 6 pack broodjes ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Logician78 het volgende:
Oeh ik vind net nog een 6 pack sausijzerbroodjes in de voorraad kast
gezien de toon van de laatste berichten mag ik hopen dat je ze op gaat etenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Logician78 het volgende:
Oeh ik vind net nog een 6 pack sausijzerbroodjes in de voorraad kast
Wel joh. Nu denkt iedereen dat je die hele douchekop erin drukt en straaltjes uit je oren krijgt!!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:23 schreef Logician78 het volgende:
[..]
grr ik ga het niet in detail uitleggen ik ga het niet in detail uitleggen
Die zijn nog nooit verder dan mijn mond gekomenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Past dat ook ? een 6 pack broodjes ?
We hoeven ons in elk geval geen zorgen te maken over de parkeerruimte van de 2e auto...quote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Past dat ook ? een 6 pack broodjes ?
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:27 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Wel joh. Nu denkt iedereen dat je die hele douchekop erin drukt en straaltjes uit je oren krijgt!!
Eens moet de eerste keer zijn ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:27 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Die zijn nog nooit verder dan mijn mond gekomen
Zolang de Wagon er niet in past ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We hoeven ons in elk geval geen zorgen te maken over de parkeerruimte van de 2e auto...
Daar maak je echt niemand blij mee hoor.quote:
Oeh lekker!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb ook honger maar moet wachten tot lief thuis is want we gaan uit eten
Ja dat opperde die van mij ook toen ik over uit eten begonquote:Op donderdag 13 september 2012 15:30 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Oeh lekker!
Die van mij moet vanavond biljarten dus weinig tijd om te koken, denk dat ik de mac ga opperen
Dan zou ik zeker nog een licht tussendoortje nemen als je nu al honger hebt... Anders krijg je mooi niets naar binnen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb ook honger maar moet wachten tot lief thuis is want we gaan uit eten
Niets mis mee zo af en toe alhoewel het niet echt onder de noemer uit eten valt natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 15:31 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dat opperde die van mij ook toen ik over uit eten begon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |