Op zn hondjes. <3quote:
Zeker als ze lekker nat zijn ?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook een hond nemen... Dan ruik je die.
Natte mossels?quote:
Ook lekker.quote:
Walvissen?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef Sorbootje het volgende:
Dan zal Joen wel voor zeehondjes gaan.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef Sorbootje het volgende:
Dan zal Joen wel voor zeehondjes gaan.
Nou die naakthondjes vind ik niks.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
't is maar net of je liever met of zonder vacht hebt...
Zeehondjespedofilie it isquote:Op donderdag 13 september 2012 14:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou die naakthondjes vind ik niks.
Dat klinkt wel ziek.quote:
Die zitten ook het fijnst.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
Maar die kleintjes zijn wel het schattigst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeehondje![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:32 schreef rebel-angel het volgende:
Omg, dat lijkt gewoon een foute buttplug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeehondjeI am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:32 schreef rebel-angel het volgende:
neger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeehondjeA command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Jij hebt veel met dode honden?!quote:[b]Op donderdag 13 september 2012 14:44 Ik heb ook niet veel met honden. Behalve met zeehonden en dode honden.
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:07 schreef Logician78 het volgende:
Ik lees net op een website over zwangerschap dat vrouwen tijdens de zwangerschap minder zin in seks krijgenMega fail
Ja, elke dag zaad in mn bakkes hoeft van mij ook weer niet zo.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:08 schreef Suikertante het volgende:
Je mag toch wel pijpen neem ik aan?!
Dat is alleen voor de eerste 12 weken toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:07 schreef Logician78 het volgende:
Ik lees net op een informatieve website dat vrouwen tijdens de zwangerschap minder zin in seks krijgenMega fail
Jij hem helpen en ondertussen met jezelf?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, elke dag zaad in mn bakkes hoeft van mij ook weer niet zo.
Nee hoor. Neequote:Op donderdag 13 september 2012 15:10 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de eerste 12 weken toch?
Hmz... 13 dgn...quote:Op donderdag 13 september 2012 15:09 schreef Logician78 het volgende:
Hmm ik had na de laatste na 13dgn alweer seks hoorNergens last van.
Staat er niet bij, maar die 12wk heb ik nooit gehad dan denk ikquote:Op donderdag 13 september 2012 15:10 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de eerste 12 weken toch?
ja hallo tis geen eenrichtings verkeer hequote:Op donderdag 13 september 2012 15:08 schreef Suikertante het volgende:
Je mag toch wel pijpen neem ik aan?!
Met mn blauw paarse gekneuste doosch? Nee dank je... Afblijven denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:10 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Jij hem helpen en ondertussen met jezelf?
Vaselinequote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met mn blauw paarse gekneuste doosch? Nee dank je... Afblijven denk ik.
Gewoon goed glijmiddel halen... Vaseline is zo smerig spul...quote:
Niet voor de ingangquote:Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon goed glijmiddel halen... Vaseline is zo smerig spul...
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef Suikertante het volgende:
Oh ik vind pijpen ook leuk, en in elk geval beter pijpen dan helemáál niks doen..
Kan hij het na die veertien dagen mooi weer goed maken
Niets mis met stokslobberen...quote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef Suikertante het volgende:
Oh ik vind pijpen ook leuk, en in elk geval beter pijpen dan helemáál niks doen..
Kan hij het na die veertien dagen mooi weer goed maken
Ik was de eerste 12 weken te moe enzo. Maar nu halen we dat nog steeds inquote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Staat er niet bij, maar die 12wk heb ik nooit gehad dan denk ik
jij voelt je al vies van de alleen de praatjes danquote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef Logician78 het volgende:
[..]
LOL
Bah denk dat ik nog maar eens ga douchen zo
En of!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:15 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
jij voelt je al vies van de alleen de praatjes dan
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:18 schreef MeNicole2 het volgende:
R vertelde eens tegen de buren dat ik altijd douche voor de sex. Nu steeds als ik onder de douche sta smst mijn buurvrouw: Alweer?
Zo beetje vingeren onder de douchequote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef Logician78 het volgende:
[..]
LOL
Denk dat ik nog maar eens ga douchen zo
Dan proef je toch geen kut meer ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:18 schreef MeNicole2 het volgende:
R vertelde eens tegen de buren dat ik altijd douche voor de sex. Nu steeds als ik onder de douche sta smst mijn buurvrouw: Alweer?
Douche op standje massage en gaan?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo beetje vingeren onder de douche
Dat lijkt mij ook wel idd.ook al zit je relatie verder 100% goed. Het zal zeker invloed hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat het best een relevant onderwerp is. Als je een maand of 9 geen zin hebt zal dat behoorlijk op je relatie drukken.
Dan doe je ff wat moeite voor nieuw sap. ??quote:Op donderdag 13 september 2012 15:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan proef je toch geen kut meer ?
Heb je dan nog een relatie ? na 9 maanden niks doen ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat het best een relevant onderwerp is. Als je een maand of 9 geen zin hebt zal dat behoorlijk op je relatie drukken.
vaselinequote:Op donderdag 13 september 2012 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Douche op standje massage en gaan?
Zo een harde straal ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Douche op standje massage en gaan?
Onder de douche?quote:
Hoor hem nooit klagen dus zou wel goed zittenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan proef je toch geen kut meer ?
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Onder de douche?
Je smeert je douchekop ermee in??
En in de ochtend?? Ik ben in de avond echt vaak echt te moe...quote:Op donderdag 13 september 2012 15:21 schreef Suikertante het volgende:
Ja het is gewoon stom en het heeft ook invloed op jezelf. Als ik een week moe ben dan is het voor mezelf ook gevecht tussen lust en slaap. En voel ik me suf als ik weer vroeg mijn bed in kruip.
Doet vriend wel heel lief over, maar die heeft natuurlijk ook liever feest
Ik heb die van mij wel eens al een paar keer boos wakker gemaakt de laatste tijd omdat ie in slaap viel zonder..quote:Op donderdag 13 september 2012 15:21 schreef Suikertante het volgende:
Ja het is gewoon stom en het heeft ook invloed op jezelf. Als ik een week moe ben dan is het voor mezelf ook gevecht tussen lust en slaap. En voel ik me suf als ik weer vroeg mijn bed in kruip.
Doet vriend wel heel lief over, maar die heeft natuurlijk ook liever feest
Ja, jij hebt er al 3 gehad??? Ik denk als dat mijn voorbode isquote:
Oeh, ff sexen als je allebei niet in slaap kunt komen... Das zo goed.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:22 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij wel eens al een paar keer boos wakker gemaakt de laatste tijd omdat ie in slaap viel zonder..
dan glijd die makkelijker naar binnenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Onder de douche?
Je smeert je douchekop ermee in??
grr ik ga het niet in detail uitleggen ik ga het niet in detail uitleggenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, jij hebt er al 3 gehad??? Ik denk als dat mijn voorbode is
Zo'n regen douche kop???quote:Op donderdag 13 september 2012 15:23 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
dan glijd die makkelijker naar binnen
hahahaquote:Op donderdag 13 september 2012 15:21 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hoor hem nooit klagen dus zou wel goed zitten
Helaasch komt er altijd maar 1 van ons 2 niet in slaap ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oeh, ff sexen als je allebei niet in slaap kunt komen... Das zo goed.
Gewoon zachtjes achterlangs schuiven joh.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Helaasch komt er altijd maar 1 van ons 2 niet in slaap ?
Das groter dan een baby hoofd ?quote:
Dan krijg ik een slag om mn harses denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon zachtjes achterlangs schuiven joh.
Denk je?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan krijg ik een slag om mn harses denk ik.
Nou je herrinert je niet echt wat je doet of zegt in je slaapquote:
Past dat ook ? een 6 pack broodjes ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Logician78 het volgende:
Oeh ik vind net nog een 6 pack sausijzerbroodjes in de voorraad kast
gezien de toon van de laatste berichten mag ik hopen dat je ze op gaat etenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Logician78 het volgende:
Oeh ik vind net nog een 6 pack sausijzerbroodjes in de voorraad kast
Wel joh. Nu denkt iedereen dat je die hele douchekop erin drukt en straaltjes uit je oren krijgt!!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:23 schreef Logician78 het volgende:
[..]
grr ik ga het niet in detail uitleggen ik ga het niet in detail uitleggen
Die zijn nog nooit verder dan mijn mond gekomenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Past dat ook ? een 6 pack broodjes ?
We hoeven ons in elk geval geen zorgen te maken over de parkeerruimte van de 2e auto...quote:Op donderdag 13 september 2012 15:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Past dat ook ? een 6 pack broodjes ?
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:27 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Wel joh. Nu denkt iedereen dat je die hele douchekop erin drukt en straaltjes uit je oren krijgt!!
Eens moet de eerste keer zijn ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:27 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Die zijn nog nooit verder dan mijn mond gekomen
Zolang de Wagon er niet in past ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We hoeven ons in elk geval geen zorgen te maken over de parkeerruimte van de 2e auto...
Daar maak je echt niemand blij mee hoor.quote:
Oeh lekker!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb ook honger maar moet wachten tot lief thuis is want we gaan uit eten
Ja dat opperde die van mij ook toen ik over uit eten begonquote:Op donderdag 13 september 2012 15:30 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Oeh lekker!
Die van mij moet vanavond biljarten dus weinig tijd om te koken, denk dat ik de mac ga opperen
Dan zou ik zeker nog een licht tussendoortje nemen als je nu al honger hebt... Anders krijg je mooi niets naar binnen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb ook honger maar moet wachten tot lief thuis is want we gaan uit eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |