Zeker als ze lekker nat zijn ?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook een hond nemen... Dan ruik je die.
Natte mossels?quote:
Ook lekker.quote:
Walvissen?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef Sorbootje het volgende:
Dan zal Joen wel voor zeehondjes gaan.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef Sorbootje het volgende:
Dan zal Joen wel voor zeehondjes gaan.
Nou die naakthondjes vind ik niks.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
't is maar net of je liever met of zonder vacht hebt...
Zeehondjespedofilie it isquote:Op donderdag 13 september 2012 14:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou die naakthondjes vind ik niks.
Dat klinkt wel ziek.quote:
Die zitten ook het fijnst.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
Maar die kleintjes zijn wel het schattigst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeehondje![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:32 schreef rebel-angel het volgende:
Omg, dat lijkt gewoon een foute buttplug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeehondjeI am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:32 schreef rebel-angel het volgende:
neger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeehondjeA command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Jij hebt veel met dode honden?!quote:[b]Op donderdag 13 september 2012 14:44 Ik heb ook niet veel met honden. Behalve met zeehonden en dode honden.
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:07 schreef Logician78 het volgende:
Ik lees net op een website over zwangerschap dat vrouwen tijdens de zwangerschap minder zin in seks krijgenMega fail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |