abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116745855
Tally, ik geef er ook iet aan toe hoor. Al die kilo's moeten er ook weer vanaf

Fijn dat jullie weer thuis zijn Solagratia. Wel heel heftig allemaal. Kan me voorstellen dat je nu bekaf hebt. Wanneer hebben jullie die poliafspraak?
pi_116745859
Sola wat fijn dat jullie weer thuis zijn en ze het zo goed doorstaan heeft en ze in het ziekenhuis zo lief waren. Hopelijk hebben jullie snel 100% duidelijkheid :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116745907
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb me net helemaal lens gegeten aan chocolade. Vanavond eten we pizza en ga ik in bad met nog meer chocola en morgen gaan we weer normaal doen :P

Even in spoiler over peuter:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar voor nu, pfffff we zijn weer thuis. :)
Kan dat ook geen suikerziekte zijn? Dan heb je toch zowel aanvallen die te hoog suiker en te laag suiker zijn?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 september 2012 @ 16:52:39 #254
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116745952
Wij zijn terug van vakantie! We hebben het echt heerlijk gehad. Ik heb nu echt een zwangere buik en voel me erg goed. Ik ben vanochtend naar de verloskundige geweest en kwam tijdens het hartje luisteren erachter dat ik het kindje inderdaad voel O+ . Vorige keer was er kennelijk ergens een stukje miscommunicatie, mijn datum staat namelijk op 21 februari, mag dat verandert in de OP?

Ik heb alleen dit topic doorgelezen. Sola, dat klinkt eng! En verder ging het over seks en eten en daar heb ik niet zoveel over te melden, al mag je me wakker maken voor een Bic Mac (vannacht om half 12 nog 1 gehaald bij de drive :Y) ).
  donderdag 13 september 2012 @ 16:57:29 #255
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116746147
sola gelukkig gaat het nu goed met je peuter, hopelijk goed nieuws op de poli afspraak

pessie welkom terug :)
W
Z
E
pi_116746154
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kan dat ook geen suikerziekte zijn? Dan heb je toch zowel aanvallen die te hoog suiker en te laag suiker zijn?
Dat wordt ook onderzocht inderdaad. Horen we in oktober meer van bij de afspraak.
pi_116746186
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:57 schreef Solagratia het volgende:

[..]

Dat wordt ook onderzocht inderdaad. Horen we in oktober meer van bij de afspraak.
Dat zou wel naar zijn... Maar je had in haar eerste jaar toch ook heel vaak dat het niet helemaal lekker ging? Met groei enzo.?
pi_116746321
Klopt Tico, ze kwam heel slecht aan. Uiteindelijk is dat allemaal verklaard door koemelkallergie. Maar wie weet was het wel heel wat anders. Laatste jaar hadden we geen problemen meer met aankomen en eten. Ik riep deze week nog dat het allemaal zo goed ging met eten enzo :P
pi_116746555
Sola fijn dat je weer thuis bent met kleintje :)

Muhh wat sex betreft, hier ook een gevalletje Sorbo. Op mijn rug wil echt niet meer en mijn buik zit in de weg, kan er niet echt meer van genieten. Dus hopen dat ik snel weer de oude ben na de bevalling :Y)

Lamme dag vandaag .. moe moe moe moe en geen kans gezien om een dutje te doen. WEL op andere (belangrijke) vlakken resultaat geboekt, wat hopelijk goed mag uitpakken ^O^

Pessie welcome back van je vakantie :)
pi_116746964
Sola: Wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Nu uitrusten, kan me voorstellen dat je er nu helemaal doodop van bent.

Vandaag tussendoor een paar keer in dit topic gelezen, maar mijn hele eetlust is gedurende de dag steeds verder verdwenen :o Al die dingen die jullie lekker vinden of na de zwangerschap willen eten, ik moet er niet aan denken!
Mijn avondeten gaat zometeen bestaan uit een glas tomatensap (daar kun je me altijd voor wakker maken :Y) ) en een wit bolletje met hagelslag of banaan. Meer gaat er niet in vandaag vrees ik, hopelijk morgen weer.
pi_116747798
Sola, fijn dat jullie weer thuis zijn.

En ik heb dubbel gelegen om het sex gepraat. Wat een opmerkingen. Haha
pi_116747897
Hullo Pessie, gezellig dat je er weer bent! *O*

Ik heb helemaal terug gelezen :D Zowaar :D
pi_116747947
Oh ja. Pessie, welkom terug. :)
pi_116749702
Ow, eetlust heb ik zeker wel! :Y
Alleen ik blijf spugen :') Niet van alles, wel van veel.

Tara heeft zijn kantoor vandaag verkast O+ Ik kan een babykamer gaan maken! *O*
pi_116750625
Danic wat een verhaal :o fijn dat je toch op je roze wolk terecht bent gekomen

Suikertante wat fijn dat de echo goed was *O* En die slag om de arm houden ze volgens mij altijd?

Mango heeft verlof *O* en Sorbo bijna

Logi :D de geboortedata vergeten! Zullen ze vast wel vaker meemaken :*

Twinkle wat fijn dat de beslissing tot een ks nog even kan wachten...

Sola fijn dat je weer thuis bent met peuter, wat een spanning zal je (gehad) hebben

Pessie welkom terug :W

Verder volledig bijgelezen :D en me suf gelachen

Ik heb al de hele dag scherpe steken in mn doosch :X geen pretje kan ik zeggen
pi_116751521
Gelukkig gaat het niet meer over seks :N
pi_116752147
Ik zie ineens donkere haren op mijn buik en ik ben hoogblond van mezelf. The fuck?! :'( Hoort dit bij zwangerschap? :')
pi_116752265
Seks? Wasda??

L0t, jup hoort erbij. Gaat erna ook wel weer weg.

Sola, fijn dat je weer thuis bent en fijn dat het met peuter nu weer goed gaat. Hoop dat er iets nuttigs uit de test komt, maar niets met een grote impact :*

Heb net weer baby gespiekt en gewoon 8 foto's meegekregen! Ik heb er nu al meer dan van Eva in totaal. Zo'n verschil, 2 weken geleden was het nog een boontje, nu zagen we al echt vingertjes en teentjes O+
pi_116752450
Danic O+

L0t: doodnormaal, lekker laten zitten, ze vallen er vanzelf weer af als de baby er is en ze zijn lekker warm in de winter ;)

Ging het niet meer over seks? :+ Bij al mijn zwangerschappen ging heel snel mijn haar volledig uit de krul.
Zo ook deze keer.
Maar deze keer ál mijn haar :')
pi_116752501
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:49 schreef L0t.. het volgende:
Ik zie ineens donkere haren op mijn buik en ik ben hoogblond van mezelf. The fuck?! :'( Hoort dit bij zwangerschap? :')
Ja :'(
Pincet.
pi_116752888
Oh, pfieuw :'). Nouja, ze zijn nu iig weer weg, geen wintervachtje voor mij :P
pi_116752955
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:52 schreef danic het volgende:
Heb net weer baby gespiekt en gewoon 8 foto's meegekregen! Ik heb er nu al meer dan van Eva in totaal. Zo'n verschil, 2 weken geleden was het nog een boontje, nu zagen we al echt vingertjes en teentjes O+
Ohh wat leuk O+ Ben ook zo benieuwd naar onze beeb maandag! Kon je ook al beweging zien enzo?
pi_116753216
Lot, is idd normaal. Ik heb ze zelf niet, maar wel meer haartjes op mn buik en ze zijn ook langer dan normaal. Nog wel blond dus. Mn benen hebben wel dikke donkere haren :{

Danic O+ leuk zoveel fotootjes! O-) showen?
pi_116753375
Ja ik kon echt al bewegingen zien. Handjes en voetjes die bewogen, echt schattig. Bij Eva zagen we dat nooit, die sliep volgens mij altijd :')

Ik wil de foto's wel showen hoor fieder, maar dat wordt morgen even denk ik. Wilde ze net ook met de telefoon verzenden naar mijn vriend, want die kon ivm werk niet mee, maar dat lukte ook niet. Bij daglicht gaat het ws beter, dan weerkaatst de flitser niet.
pi_116757111
Mijn baby ligt nog in stuit...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ben ik beurs en moe en net gedoucht, zo naar bed. Volgende week terug naar de gyn en dan de opties bespreken. Op dit moment neig ik naar een ks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')