quote:Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb me net helemaal lens gegeten aan chocolade. Vanavond eten we pizza en ga ik in bad met nog meer chocola en morgen gaan we weer normaal doen
Even in spoiler over peuter:Kan dat ook geen suikerziekte zijn? Dan heb je toch zowel aanvallen die te hoog suiker en te laag suiker zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor nu, pfffff we zijn weer thuis.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Dat wordt ook onderzocht inderdaad. Horen we in oktober meer van bij de afspraak.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan dat ook geen suikerziekte zijn? Dan heb je toch zowel aanvallen die te hoog suiker en te laag suiker zijn?
Dat zou wel naar zijn... Maar je had in haar eerste jaar toch ook heel vaak dat het niet helemaal lekker ging? Met groei enzo.?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:57 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Dat wordt ook onderzocht inderdaad. Horen we in oktober meer van bij de afspraak.
Jaquote:Op donderdag 13 september 2012 19:49 schreef L0t.. het volgende:
Ik zie ineens donkere haren op mijn buik en ik ben hoogblond van mezelf. The fuck?!Hoort dit bij zwangerschap?
Ohh wat leukquote:Op donderdag 13 september 2012 19:52 schreef danic het volgende:
Heb net weer baby gespiekt en gewoon 8 foto's meegekregen! Ik heb er nu al meer dan van Eva in totaal. Zo'n verschil, 2 weken geleden was het nog een boontje, nu zagen we al echt vingertjes en teentjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik beurs en moe en net gedoucht, zo naar bed. Volgende week terug naar de gyn en dan de opties bespreken. Op dit moment neig ik naar een ks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |