Ja heb de waterkoker aan voor cup a soup!!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker nog een licht tussendoortje nemen als je nu al honger hebt... Anders krijg je mooi niets naar binnen.
Mac voerquote:Op donderdag 13 september 2012 15:31 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dat opperde die van mij ook toen ik over uit eten begon
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Je wilde ze langs de aambeien naar binnen wrotten ?
nou ja soms als je niet kan poepen is het wel handigquote:Op donderdag 13 september 2012 15:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Mac voer, eten , buikpkjn , en daarna weer honger.
Lepeltje olijfolie... Moet jij eens kijken.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
nou ja soms als je niet kan poepen is het wel handig
Weet ik niet , nooit last van , maar ik heb altijd onwijze darmkramp van de mac , dat wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
nou ja soms als je niet kan poepen is het wel handig
Kop koggie en een glas sinaasappelsapquote:Op donderdag 13 september 2012 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lepeltje olijfolie... Moet jij eens kijken.
Beter doe je dat voortaan op je werk.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Kop koggie en een glas sinaasappelsap
Nou die sinasappelsap om 7:00 stop ik wel helemaal mee...AUWquote:Op donderdag 13 september 2012 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beter doe je dat voortaan op je werk.
Dat waarvan je zwanger bent geworden.quote:
Hmm, er gaat wel een belletje rinkelen ergens diep in m'n geheugen..quote:Op donderdag 13 september 2012 16:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat waarvan je zwanger bent geworden.
Dat ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm, er gaat wel een belletje rinkelen ergens diep in m'n geheugen..
ik zou er gewoon weer is aan doen als ik jouw was.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ken datquote:Op donderdag 13 september 2012 16:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mijn man wil niet. Vind het eng. Bij de vorige zwangerschap kreeg ik steeds een bloeding na de seks. Dus nu wil hij er bij voorbaat al niet aanquote:Op donderdag 13 september 2012 16:16 schreef L0t.. het volgende:
Nahh ik overdrijf hoor. We seksen wel maar niet de frequentie die we voor de zwangerschap haalden. Mijn hoofd staat er gewoon niet naar, ik ben Zo Moe en dan werken we ook nog allebei onregelmatig waardoor we ook niet echt vaak lekker samen uit kunnen slapen ofzo voor een potje ochtendseksMaar ik ga er vanuit dat dat over een paar weken wel weer bij zal trekken en m'n vriend maakt er ook helemaal geen probleem van
.
Pijpen dus?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man wil niet. Vind het eng. Bij de vorige zwangerschap kreeg ik steeds een bloeding na de seks. Dus nu wil hij er bij voorbaat al niet aanSoms moettie echt anders ga ik naar een ander
![]()
Ja ik vind het leuk maar nee daar ga ik dus niet voor.quote:
herkenbaar... bij ons begint het nu ietsie beter te worden maar tis nog niet wat het voor mijn (eerstequote:Op donderdag 13 september 2012 16:16 schreef L0t.. het volgende:
Nahh ik overdrijf hoor. We seksen wel maar niet de frequentie die we voor de zwangerschap haalden. Mijn hoofd staat er gewoon niet naar, ik ben Zo Moe en dan werken we ook nog allebei onregelmatig waardoor we ook niet echt vaak lekker samen uit kunnen slapen ofzo voor een potje ochtendseksMaar ik ga er vanuit dat dat over een paar weken wel weer bij zal trekken en m'n vriend maakt er ook helemaal geen probleem van
.
Maar dat is toch ook Verschrikkelijkquote:Op donderdag 13 september 2012 16:26 schreef Tally het volgende:
De hormoontjes! Huilen omdat de Snickers op zijn
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:34 schreef rebel-angel het volgende:
yep die hele zwangerschap is maar bijzaak
Dat kan ik bij mijn ouders ook niet meer roepenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:39 schreef Kyara het volgende:
wij doen niet aan sex. naar de vorige bevalling echt maanden niet meer gesext. Oh, wait.....
Heb je je snickers al?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ik bij mijn ouders ook niet meer roepen
Neequote:
Awwwwquote:Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef Tally het volgende:
[..]
NeeIk ben over gestapt op de Twix
Maar die was niet zo lekker
Turks brood met ham en kaasquote:Op donderdag 13 september 2012 16:43 schreef Logician78 het volgende:
Weet je wat lekker is? Turks brood met een hele dikke laag chocopasta
Oeh ja of in de oven met ham, kaas en dan met wat dyonaise en rucola en komkommer er bijquote:Op donderdag 13 september 2012 16:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Turks brood met ham en kaas![]()
Even in de magnetron
Of of of Shoarma op turks brood met ui, tomaat en slaquote:Op donderdag 13 september 2012 16:44 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Oeh ja en dan met wat dyonaise en rucola en komkommer er bij![]()
En dan wijdbeens achteroverleuned opeten
Die zin heb ik ook, ik doe het alleen niet want ik word er nog misselijker van dan ik al benquote:Op donderdag 13 september 2012 16:45 schreef Kyara het volgende:
ik heb al weken zin in vette hap. Friet, frikandellen, macdonalds.... als het maar vet is en er maar mayo bij zit.... of pannenkoeken met extra veel stroop, of oliebollen of poffertjes...
en ik ben ook into de salmiakballen en lakrisal.
ALlemaal niet goed voor mijn lijn of bloeddruk.
waarom heb ik niet ongelooflijk veel zin in melk, fruit of groente?
En door jullie wil ik ook graag een broodje filet americain met uitjes en een glasfles champagne. Vooruit, mag ook prosecco zijn, ik ben niet zo moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor nu, pfffff we zijn weer thuis.![]()
Jaaaaa of of pita broodje met ham/kaas/feta in de oven en daarna opvullen met stukjes tomaat/komkommer en sla met zelfgemaakte knoflook saus!!!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Of of of Shoarma op turks brood met ui, tomaat en slaEn wat tomatenketchup
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb me net helemaal lens gegeten aan chocolade. Vanavond eten we pizza en ga ik in bad met nog meer chocola en morgen gaan we weer normaal doen
Even in spoiler over peuter:PizzaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor nu, pfffff we zijn weer thuis.
En goed peuter nieuws! Hopelijk hoor je op de poli afspraak iets waar je mee kan
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |