Ja heb de waterkoker aan voor cup a soup!!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker nog een licht tussendoortje nemen als je nu al honger hebt... Anders krijg je mooi niets naar binnen.
Mac voerquote:Op donderdag 13 september 2012 15:31 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dat opperde die van mij ook toen ik over uit eten begon
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Je wilde ze langs de aambeien naar binnen wrotten ?
nou ja soms als je niet kan poepen is het wel handigquote:Op donderdag 13 september 2012 15:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Mac voer, eten , buikpkjn , en daarna weer honger.
Lepeltje olijfolie... Moet jij eens kijken.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
nou ja soms als je niet kan poepen is het wel handig
Weet ik niet , nooit last van , maar ik heb altijd onwijze darmkramp van de mac , dat wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
nou ja soms als je niet kan poepen is het wel handig
Kop koggie en een glas sinaasappelsapquote:Op donderdag 13 september 2012 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lepeltje olijfolie... Moet jij eens kijken.
Beter doe je dat voortaan op je werk.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Kop koggie en een glas sinaasappelsap
Nou die sinasappelsap om 7:00 stop ik wel helemaal mee...AUWquote:Op donderdag 13 september 2012 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beter doe je dat voortaan op je werk.
Dat waarvan je zwanger bent geworden.quote:
Hmm, er gaat wel een belletje rinkelen ergens diep in m'n geheugen..quote:Op donderdag 13 september 2012 16:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat waarvan je zwanger bent geworden.
Dat ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm, er gaat wel een belletje rinkelen ergens diep in m'n geheugen..
ik zou er gewoon weer is aan doen als ik jouw was.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ken datquote:Op donderdag 13 september 2012 16:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mijn man wil niet. Vind het eng. Bij de vorige zwangerschap kreeg ik steeds een bloeding na de seks. Dus nu wil hij er bij voorbaat al niet aanquote:Op donderdag 13 september 2012 16:16 schreef L0t.. het volgende:
Nahh ik overdrijf hoor. We seksen wel maar niet de frequentie die we voor de zwangerschap haalden. Mijn hoofd staat er gewoon niet naar, ik ben Zo Moe en dan werken we ook nog allebei onregelmatig waardoor we ook niet echt vaak lekker samen uit kunnen slapen ofzo voor een potje ochtendseksMaar ik ga er vanuit dat dat over een paar weken wel weer bij zal trekken en m'n vriend maakt er ook helemaal geen probleem van
.
Pijpen dus?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man wil niet. Vind het eng. Bij de vorige zwangerschap kreeg ik steeds een bloeding na de seks. Dus nu wil hij er bij voorbaat al niet aanSoms moettie echt anders ga ik naar een ander
![]()
Ja ik vind het leuk maar nee daar ga ik dus niet voor.quote:
herkenbaar... bij ons begint het nu ietsie beter te worden maar tis nog niet wat het voor mijn (eerstequote:Op donderdag 13 september 2012 16:16 schreef L0t.. het volgende:
Nahh ik overdrijf hoor. We seksen wel maar niet de frequentie die we voor de zwangerschap haalden. Mijn hoofd staat er gewoon niet naar, ik ben Zo Moe en dan werken we ook nog allebei onregelmatig waardoor we ook niet echt vaak lekker samen uit kunnen slapen ofzo voor een potje ochtendseksMaar ik ga er vanuit dat dat over een paar weken wel weer bij zal trekken en m'n vriend maakt er ook helemaal geen probleem van
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |