Zo weer bijgelezen volgens mij. Ik schrok een beetje van de hoeveelheid, maar gelukkig was een groot deel sex & eten.

Ik zag in ieder geval een goeie echo voor Suikertante! En nu gewoon lekker genieten, want je bent zwanger!

Solagratia in het ziekenhuis met peuter. Je zou van minder harde buiken krijgen, wat een eng verhaal.

Hopelijk heb je binnenkort uitsluitsel en valt het allemaal mee.
Met Logi was alles ook goed in het ziekenhuis, fijn.

Mango lekker met verlof, geniet ervan! En wat een gedoe met dat gedraai. Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe zoiets in z'n werk gaat, maar het klinkt allemaal wel heftig!

Dan ook nog een goede controle voor Twink.

Kwisted fijn dat het allemaal toch goed was, kan me voorstellen dat je even goed schrikt dan.

Pessie welkom terug van vakantie!
Co_OL gefeliciteerd met Anna!

Ze is prachtig, en d'r zus ook met d'r gelukzalige glimlach.

Ik hoop dat ik niks belangrijks vergeten ben...
Hier gaat het zo zo. Voel me al weer twee weken niet echt optimaal. Hoofdpijn, misselijk. Ik slaap slecht, ben veel duizelig. En dan soms zo erg dat ik in bed praktisch knock-out ga, terwijl ik dan al lig notabene.
Gewoon echt zo'n washandjesgevoel en dan vaker dan ik zou willen zeg maar.
Niks spannends allemaal, maar gewoon niet leuk. En nu zit ik al de hele dag de sippen omdat ik per se een Pain de Madeleine met cranberry roompaté wil en dat hebben ze hier helemaal niet. Blegh!
Nou goed ignore mij, want ik hou helemaal niet van klagen maar het even van me af schrijven is wel lekker.
Verder is mijn wederhelft heel erg onder de indruk dat ik alles nog zo goed op een rijtje heb. Geen hormonale buien te bekenen. Nou doe ik sowieso niet zo aan hormonaal of geïrriteerd/emotioneel reageren, maar je weet maar nooit tijdens een zwangerschap.
En ik moet zeggen dat ik een modelvriend heb. Als ie half zo lief/meegaand/begripvol/supporting was geweest dan was het ook al goed zeg maar.
Wat nog meer? Oh ja, hier in de buurt zitten heel veel lekkere restaurantjes uit alle windstreken. En na mijn bevalling ga ik heerlijk ergens sushi eten (misschien wel gewoon in m'n eentje aan zo'n bordjestreintje!

)
En met wederhelft naar -het schijnt- een goddelijk steakrestaurant. En dan lekker zo'n halfgebakken koe met een flesje rood te verslinden!