abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116745855
Tally, ik geef er ook iet aan toe hoor. Al die kilo's moeten er ook weer vanaf

Fijn dat jullie weer thuis zijn Solagratia. Wel heel heftig allemaal. Kan me voorstellen dat je nu bekaf hebt. Wanneer hebben jullie die poliafspraak?
pi_116745859
Sola wat fijn dat jullie weer thuis zijn en ze het zo goed doorstaan heeft en ze in het ziekenhuis zo lief waren. Hopelijk hebben jullie snel 100% duidelijkheid :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116745907
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb me net helemaal lens gegeten aan chocolade. Vanavond eten we pizza en ga ik in bad met nog meer chocola en morgen gaan we weer normaal doen :P

Even in spoiler over peuter:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar voor nu, pfffff we zijn weer thuis. :)
Kan dat ook geen suikerziekte zijn? Dan heb je toch zowel aanvallen die te hoog suiker en te laag suiker zijn?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 september 2012 @ 16:52:39 #254
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116745952
Wij zijn terug van vakantie! We hebben het echt heerlijk gehad. Ik heb nu echt een zwangere buik en voel me erg goed. Ik ben vanochtend naar de verloskundige geweest en kwam tijdens het hartje luisteren erachter dat ik het kindje inderdaad voel O+ . Vorige keer was er kennelijk ergens een stukje miscommunicatie, mijn datum staat namelijk op 21 februari, mag dat verandert in de OP?

Ik heb alleen dit topic doorgelezen. Sola, dat klinkt eng! En verder ging het over seks en eten en daar heb ik niet zoveel over te melden, al mag je me wakker maken voor een Bic Mac (vannacht om half 12 nog 1 gehaald bij de drive :Y) ).
  donderdag 13 september 2012 @ 16:57:29 #255
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116746147
sola gelukkig gaat het nu goed met je peuter, hopelijk goed nieuws op de poli afspraak

pessie welkom terug :)
W
Z
E
pi_116746154
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kan dat ook geen suikerziekte zijn? Dan heb je toch zowel aanvallen die te hoog suiker en te laag suiker zijn?
Dat wordt ook onderzocht inderdaad. Horen we in oktober meer van bij de afspraak.
pi_116746186
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:57 schreef Solagratia het volgende:

[..]

Dat wordt ook onderzocht inderdaad. Horen we in oktober meer van bij de afspraak.
Dat zou wel naar zijn... Maar je had in haar eerste jaar toch ook heel vaak dat het niet helemaal lekker ging? Met groei enzo.?
pi_116746321
Klopt Tico, ze kwam heel slecht aan. Uiteindelijk is dat allemaal verklaard door koemelkallergie. Maar wie weet was het wel heel wat anders. Laatste jaar hadden we geen problemen meer met aankomen en eten. Ik riep deze week nog dat het allemaal zo goed ging met eten enzo :P
pi_116746555
Sola fijn dat je weer thuis bent met kleintje :)

Muhh wat sex betreft, hier ook een gevalletje Sorbo. Op mijn rug wil echt niet meer en mijn buik zit in de weg, kan er niet echt meer van genieten. Dus hopen dat ik snel weer de oude ben na de bevalling :Y)

Lamme dag vandaag .. moe moe moe moe en geen kans gezien om een dutje te doen. WEL op andere (belangrijke) vlakken resultaat geboekt, wat hopelijk goed mag uitpakken ^O^

Pessie welcome back van je vakantie :)
pi_116746964
Sola: Wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Nu uitrusten, kan me voorstellen dat je er nu helemaal doodop van bent.

Vandaag tussendoor een paar keer in dit topic gelezen, maar mijn hele eetlust is gedurende de dag steeds verder verdwenen :o Al die dingen die jullie lekker vinden of na de zwangerschap willen eten, ik moet er niet aan denken!
Mijn avondeten gaat zometeen bestaan uit een glas tomatensap (daar kun je me altijd voor wakker maken :Y) ) en een wit bolletje met hagelslag of banaan. Meer gaat er niet in vandaag vrees ik, hopelijk morgen weer.
pi_116747798
Sola, fijn dat jullie weer thuis zijn.

En ik heb dubbel gelegen om het sex gepraat. Wat een opmerkingen. Haha
pi_116747897
Hullo Pessie, gezellig dat je er weer bent! *O*

Ik heb helemaal terug gelezen :D Zowaar :D
pi_116747947
Oh ja. Pessie, welkom terug. :)
pi_116749702
Ow, eetlust heb ik zeker wel! :Y
Alleen ik blijf spugen :') Niet van alles, wel van veel.

Tara heeft zijn kantoor vandaag verkast O+ Ik kan een babykamer gaan maken! *O*
pi_116750625
Danic wat een verhaal :o fijn dat je toch op je roze wolk terecht bent gekomen

Suikertante wat fijn dat de echo goed was *O* En die slag om de arm houden ze volgens mij altijd?

Mango heeft verlof *O* en Sorbo bijna

Logi :D de geboortedata vergeten! Zullen ze vast wel vaker meemaken :*

Twinkle wat fijn dat de beslissing tot een ks nog even kan wachten...

Sola fijn dat je weer thuis bent met peuter, wat een spanning zal je (gehad) hebben

Pessie welkom terug :W

Verder volledig bijgelezen :D en me suf gelachen

Ik heb al de hele dag scherpe steken in mn doosch :X geen pretje kan ik zeggen
pi_116751521
Gelukkig gaat het niet meer over seks :N
pi_116752147
Ik zie ineens donkere haren op mijn buik en ik ben hoogblond van mezelf. The fuck?! :'( Hoort dit bij zwangerschap? :')
pi_116752265
Seks? Wasda??

L0t, jup hoort erbij. Gaat erna ook wel weer weg.

Sola, fijn dat je weer thuis bent en fijn dat het met peuter nu weer goed gaat. Hoop dat er iets nuttigs uit de test komt, maar niets met een grote impact :*

Heb net weer baby gespiekt en gewoon 8 foto's meegekregen! Ik heb er nu al meer dan van Eva in totaal. Zo'n verschil, 2 weken geleden was het nog een boontje, nu zagen we al echt vingertjes en teentjes O+
pi_116752450
Danic O+

L0t: doodnormaal, lekker laten zitten, ze vallen er vanzelf weer af als de baby er is en ze zijn lekker warm in de winter ;)

Ging het niet meer over seks? :+ Bij al mijn zwangerschappen ging heel snel mijn haar volledig uit de krul.
Zo ook deze keer.
Maar deze keer ál mijn haar :')
pi_116752501
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:49 schreef L0t.. het volgende:
Ik zie ineens donkere haren op mijn buik en ik ben hoogblond van mezelf. The fuck?! :'( Hoort dit bij zwangerschap? :')
Ja :'(
Pincet.
pi_116752888
Oh, pfieuw :'). Nouja, ze zijn nu iig weer weg, geen wintervachtje voor mij :P
pi_116752955
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:52 schreef danic het volgende:
Heb net weer baby gespiekt en gewoon 8 foto's meegekregen! Ik heb er nu al meer dan van Eva in totaal. Zo'n verschil, 2 weken geleden was het nog een boontje, nu zagen we al echt vingertjes en teentjes O+
Ohh wat leuk O+ Ben ook zo benieuwd naar onze beeb maandag! Kon je ook al beweging zien enzo?
pi_116753216
Lot, is idd normaal. Ik heb ze zelf niet, maar wel meer haartjes op mn buik en ze zijn ook langer dan normaal. Nog wel blond dus. Mn benen hebben wel dikke donkere haren :{

Danic O+ leuk zoveel fotootjes! O-) showen?
pi_116753375
Ja ik kon echt al bewegingen zien. Handjes en voetjes die bewogen, echt schattig. Bij Eva zagen we dat nooit, die sliep volgens mij altijd :')

Ik wil de foto's wel showen hoor fieder, maar dat wordt morgen even denk ik. Wilde ze net ook met de telefoon verzenden naar mijn vriend, want die kon ivm werk niet mee, maar dat lukte ook niet. Bij daglicht gaat het ws beter, dan weerkaatst de flitser niet.
pi_116757111
Mijn baby ligt nog in stuit...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ben ik beurs en moe en net gedoucht, zo naar bed. Volgende week terug naar de gyn en dan de opties bespreken. Op dit moment neig ik naar een ks.
pi_116757190
Wij zijn onverwachts naar t ziekenhuis geweest. Ik had 'minder leven' vandaag, vk gebeld en werd meteen doorgestuurd voor ctg en echo. Ik schrok er wel van! Maar alles was toch goed. En ze ligt eindelijk vast in mijn bekken. Alleen goed nieuws dus gelukkig!
pi_116757201
Mango -O-
pi_116757610
Jeetje mango, klinkt heftig! Wwat rot dat t dan steeds net niet lukte. Lijkt me heel frustrerend. Maar ik snap goed dat je geen 2e poging wil.
pi_116757751
Kwis, voor jou ook even hectisch dus, maar fijn dat jullie gerustgesteld zijn.
pi_116757847
Kwisted, fijn dat alles in orde was!
pi_116758166
Balen mango dat het niet gelukt is! Ja ... even goed toegeven aan je rust en daarna maar weer verder kijken meis. Wat je ook beslist .. bedenk dat het jouw lijf is en dat elke beslissing goed is. Heel veel succes ermee meis!

En Kwisted ook even schrikken dus. Gelukkig maar dat alles goed is! Je bent er bijna meis!

Hier beetje gemopper op elkaar. Vent heeft de afgelopen dagen te weinig slaap gehad door allerlei omstandigheden. Ik kan lichamelijk gezien een aantal dingen niet meer en zit mezelf gruwelijk in de weg. Oplossing: vroeg slapen en morgen weer een nieuwe dag :-) .. Slaap lekker allemaal!
pi_116758364
Mango wat heftig en logisch dat je er even klaar mee bent zeg -O-

Kwisted gelukkig wel meteen goed opgevangen en fijn dat alles goed is :Y

Twinkle gewoon heel hard schoppen ;) slaaplekker zo en sterkte :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116758519
Jeetje mango daar ben je dus ook gewoon nog een paar uur zoet mee geweest! Balen dat het niet gelukt is, kan me voorstellen dat jullie het nu wel genoeg vinden.

Kwistig fijn dat alles goed was en dat de baby nu vast ligt!

Danic een goede echo, fijn!
pi_116759248
Wat jammer Mangostine dat het steeds net niet lukte. Wat duurde het lang zeg. Hopelijk kan je goede afspraken maken straks met de gyn.

Kwisted, spannende uurtjes dus. Gelukkig was de ctg gewoon goed!

FTA, heeft je zoontje nog vaker last gehad van een te lage suikerwaarde? Moest je ook ´s avonds nog een pyamapapje o.i.d geven? 1,4 is wel heel laag zeg. Amy had toen we op de spoedeisende hulp waren 3,3.
pi_116759994
Mango, wat jammer dat de draaipogingen niet gelukt zijn.

Kwisted, fijn dat alles in orde was

Twinkle, hopelijk voel je je morgen weer een beetje fijner :*
pi_116764213
Mango pff 3x... Snap goed dat je beurs bent! Dat was ik al met 1x....
Balen dat het niet gelukt is! Je hoopt het zo, zeker als het zo op het randje zat...
Heel veel sterkte en succes met jullie keuze.. ik vond het erg moeilijk om te kiezen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_116764529
Balen Mango, maar je hebt er wel álles aan gedaan. Nu uitrusten dus!!

En Kwisted, voor jou ook een vermoeiende dag denk ik, wat fijn dat alles in orde is!
pi_116764922
Hoi Hoi,

Gisteren is onze Anna geboren :D

Rond 14:00 is ze gehaald via KS, Mama en Anna doen het goed...
  donderdag 13 september 2012 @ 23:39:48 #289
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_116765197
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 23:33 schreef Co_OL het volgende:
Hoi Hoi,

Gisteren is onze Anna geboren :D

[ afbeelding ]

Rond 14:00 is ze gehaald via KS, Mama en Anna doen het goed...
Heerlijkheid! Van harte met jullie Anna! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_116765242
Wauw co_ol wat een leuke foto, van harte!!
pi_116766132
Zo lief he de grote zus toen ze weg ging vanmiddag... doeidoei zusje zei ze O+
pi_116767731
Van harte co-0L! *O* Geniet ervan met zijn viertjes!
pi_116767827
Jeeej en weer een kleintje erbij! Fijn om te horen dat met iedereen alles goed is! Gefeliciteerd!!
  vrijdag 14 september 2012 @ 06:55:09 #294
381212 Gulara
From the future
pi_116767966
Zo weer bijgelezen volgens mij. Ik schrok een beetje van de hoeveelheid, maar gelukkig was een groot deel sex & eten. :Y)

Ik zag in ieder geval een goeie echo voor Suikertante! En nu gewoon lekker genieten, want je bent zwanger! *O*

Solagratia in het ziekenhuis met peuter. Je zou van minder harde buiken krijgen, wat een eng verhaal. :* Hopelijk heb je binnenkort uitsluitsel en valt het allemaal mee.

Met Logi was alles ook goed in het ziekenhuis, fijn. *O*

Mango lekker met verlof, geniet ervan! En wat een gedoe met dat gedraai. Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe zoiets in z'n werk gaat, maar het klinkt allemaal wel heftig! :*

Dan ook nog een goede controle voor Twink. *O*

Kwisted fijn dat het allemaal toch goed was, kan me voorstellen dat je even goed schrikt dan. :*

Pessie welkom terug van vakantie!

Co_OL gefeliciteerd met Anna! *O* Ze is prachtig, en d'r zus ook met d'r gelukzalige glimlach. O+

Ik hoop dat ik niks belangrijks vergeten ben...

Hier gaat het zo zo. Voel me al weer twee weken niet echt optimaal. Hoofdpijn, misselijk. Ik slaap slecht, ben veel duizelig. En dan soms zo erg dat ik in bed praktisch knock-out ga, terwijl ik dan al lig notabene. :')
Gewoon echt zo'n washandjesgevoel en dan vaker dan ik zou willen zeg maar.
Niks spannends allemaal, maar gewoon niet leuk. En nu zit ik al de hele dag de sippen omdat ik per se een Pain de Madeleine met cranberry roompaté wil en dat hebben ze hier helemaal niet. Blegh!
Nou goed ignore mij, want ik hou helemaal niet van klagen maar het even van me af schrijven is wel lekker.

Verder is mijn wederhelft heel erg onder de indruk dat ik alles nog zo goed op een rijtje heb. Geen hormonale buien te bekenen. Nou doe ik sowieso niet zo aan hormonaal of geïrriteerd/emotioneel reageren, maar je weet maar nooit tijdens een zwangerschap.
En ik moet zeggen dat ik een modelvriend heb. Als ie half zo lief/meegaand/begripvol/supporting was geweest dan was het ook al goed zeg maar.

Wat nog meer? Oh ja, hier in de buurt zitten heel veel lekkere restaurantjes uit alle windstreken. En na mijn bevalling ga ik heerlijk ergens sushi eten (misschien wel gewoon in m'n eentje aan zo'n bordjestreintje! :9 )
En met wederhelft naar -het schijnt- een goddelijk steakrestaurant. En dan lekker zo'n halfgebakken koe met een flesje rood te verslinden! :Y)
pi_116768149
Co-Ol, wat een plaatje. Gefeliciteerd O+
pi_116768257
Gulara, door jouw post heb ik nu berehonger :D

Vandaag zou onze wagen bezorgd worden tussen 7 en 11. Dus ik word net wakker, man staat op het punt van vertrekken, blijkt de wagen al binnen te zijn.
De bezorger stormde kennelijk om 7.05u het huis binnen, mijn man is een beetje zacht ei dus die stond in zijn ochtendjas verbouwereerd te wezen :P En we moesten contant afrekenen (ohja! :') ) dus kon ie op stel en sprong nog naar de pinautomaat.
Dit alles was compleet aan mij voorbij gegaan, maar ik kan dus in bed blijven liggen. ^O^

Beurse buik nog, vandaag maar es helemaal niks doen.
pi_116768265
Co_OL gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, wat een mooie foto van jullie dames samen!

Solagratia ik stuur je dalijk even een pm!

Gulara wat vervelend dat je zoveel last hebt
Van hoofdpijn, misselijkheid en duizelingen, heb je dit wel ook aangegeven bij de vk/arts? Zijn bij mij altijd drie specifieke dingen waar ze naar vragen in het zh.

Mango wat leuk de wagen binnen! Dat zijn van die dingetjes die het echter maken vind ik altijd. Wij hebben gister met de oudste een nieuw bed uitgezocht, zaterdag dat bed en het ledikant ophalen en dan hoop ik zondag hun kamer helemaal af te hebben!
pi_116768342
Wat zijn jullie lekker aan t shoppen! Hier zijn we daar nog niet aan toe, maar we kijken wel! En bedenken hoe we het aan indelen boven.

Gulara, wat rot dat je je zo slapjes voelt. Ik vind het zelf ook maar niks. Lig nu in bed, heb wat yoghurt op maar ik voel nu toch de misselijkheid opkomen. Ik weet nu wel dat een ouderwetse boterham het beste vult maar als ik net een seconde wakker ben moet ik daar nog niet aan denken. Blijft raar dat de signalen van je lichaam nergens op slaan. Waar ik zin in heb is vaak hetzelfde als waar ik misselijk van word.

Dat is trouwens wel balen, dat ik 1,5 week korter zwanger ben als ik dacht: ik dacht dus dat ik de hormoonpiek al naderde maar moet nog even..
pi_116768344
Gefeliciteerd Co_ol! Wat een gaaf gezichtje :)

Gulara, wat rot dat je je zo voelt. Ik heb er nog niet zo veel ervaring mee, maar wat bij mij helpt is sporten. Maar volgens mij doe je dat al. Anders even een bezoekje aan je dokter/verloskundige (heb je die daar in het ausland?), wie weet is de oplossing heel simpel.

Mango, wat heerlijk zo'n punctuele wagen! Hopelijk is dat een onderdeel waar jullie nog veel profijt van hebben :+

Vrijdag! *O* Nog acht uur werken en dan twee dagen rustig aan! *O*
pi_116768371
Wij hebben ook nog niets gekocht, we moeten ook maar eerst accepteren dat we een kamer moeten opgeven en zolang de noodzaak er nog niet is, steken we onze kop in het zand. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')