Nog eventjes kwisted!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:14 schreef Kwisted het volgende:
[..]
+1![]()
Ik ben weer volop aan het smeren met de bio-oil. Mijn god mijn buik jeukt ineens! De huid scheurt gewoon, echt n k-gevoel![]()
Weetje ik ga alle 'aandacht' van het zwanger zijn ook wel een beetje missen denk ik. Ik ben niet iemand die heel graag in het middelpunt staat ofzo, maar echt zoveel mensen op straat spreken me aan. En dat vind ik best gezellig. Iedereen is ook zo aardig voor me, en helpt overal bijStraks is alles gewoon weer normaal
Ik ga nog even over mijn buik aaien denk ik
Nee precies, ik wacht ook gewoon nog tot/of mn oude jas krap gaat worden. Is toch best weer een uitgave een positiejas voor die paar maanden.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:12 schreef becky27 het volgende:
TAP, hij is van Dept. In een Dept store in Den Bosch gekocht.
L0t, nope geen positiejas, maar vooralsnog wijd genoeg om de eerste koude maanden door te komen. Mocht ik hem in december echt niet meer passen dan heb ik nog wel een wijde wintersportjas die ik aan kan. Ik kon hem niet laten hangen.
De vorige keer was ik ook in april uitgerekend en heb ik mijn winterjas gewoon de hele winter aangekund. Weet niet of het meteen nodig is een positiejas te kopen als je nog niet weet hoe je gaat groeien.
Mango, gaat vast allemaal goed komen
Op de lijst van het ziekehuis hier staat nog 'ponsplaatje'.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:20 schreef Keshet het volgende:
Ik ben aan het nadenken over wat er in m'n ziekenhuistasje moet. Van de website van de kraamzorgtoko heb ik dit gehaald:
2 nachthemden of pyjama’s
ondergoed
BH
badslippers
ochtendjas
sokken
toiletartikelen
verzekeringspapieren
geldig legitimatiebewijs
kleertjes voor de baby (voor als u naar huis mag)
maxicosi of autostoeltje
iets ter ontspanning (tijdschrift) en wat klein geld.
Ik heb 't lijstje al een aantal keer aangevuld voor anderen maar nu ik 't zelf nodig heb kan ik eigenlijk niks verzinnen. Help?
Aanvullingen die ik zelf had bedacht:
Mobiele telefoon + lader
Fototoestel + lader
Eierkoeken
Dat klinkt als mijzelf voor mijn vakantie... Ik heb vannacht lekker geslapen en mén wat een verschil kan dat maken zeg! Ik voel me vandaag weer zoveel beter! (en ik hoef ook niet meer bijna te janken om élke opmerking gemaakt wordt). Maar desalniettemin stom om zo weg te gaan op je werk, dat is ook gewoon niet fijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:09 schreef Mangostine het volgende:
Nou, de vk heeft net al gespiekt, en de baby ligt nog in stuit.
Ben wel een beetje overwerkt, want moest er bijna van huilen toen ik vertelde dat ik na een baggernacht nu toch zenuwen heb voor vanmiddag, en eigenlijk niet lekker op mijn werk ben weggegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |