abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 september 2012 @ 09:58:54 #276
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116732316

Ik heb deze jas gekocht, ik hoop dat mijn buik niet zo exponentieel groeit dat ik hem gewoon kan blijven dragen (en anders maar een maandje niet, kon hem niet laten hangen).
pi_116732328
*ontlurkt* ooohhh wat rammel ik en heb ik een soort 'heimwee' als ik jullie berichtjes/gekeuvel allemaal zo lees. Ik wil ook weer!!! (frummel is bijna 1 en ik 'herleef' een soortvan die laatste dagen als zwangere en de eerste dagen als mama) *gaat weer lurken*
Tralalalaaa
pi_116732343
Waar heb je die jas gekocht Becky? Die is mooooi!
Tralalalaaa
pi_116732468
Mineola veel succes bij de echo!

Mango, succes met de draaipoging, hoop dat het effect heeft!

Logi, leuke jas! O+

En even *O* voor mijn eigen mijlpaal van 10 weken :).
pi_116732482
Ik heb nu zo'n soort zomerjas Becky, en heb nu alleen nog het bovenste knoopje dicht. Al is dat in de kou voor de winter natuurlijk niet zo'n lekkere oplossing (mijn winterjas is nu hetzelfde principe) Ik trek wel een extra vest eronder aan ofzo.
*poef* nu is het weg
pi_116732511
Ohh jouw jas is ook mooi becky!! Is dat een positiejas? Ik moet binnenkort ook maar eens op zoek. Al pas ik voorlopig nog wel mn gewone winterjas denk ik..
pi_116732579
Mineola veel succes bij de echo

Mango, succes met de draaipoging

35 weken vandaag, waar blijft de tijd :o
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116732594
Nou, de vk heeft net al gespiekt, en de baby ligt nog in stuit.
Ben wel een beetje overwerkt, want moest er bijna van huilen toen ik vertelde dat ik na een baggernacht nu toch zenuwen heb voor vanmiddag, en eigenlijk niet lekker op mijn werk ben weggegaan.
Zometeen ook toch nog wat dingetjes afwerken van thuis uit. Dan ben ik er ook écht vanaf.

Ik zit er niet zo lekker in vandaag. ;(
  donderdag 13 september 2012 @ 10:12:22 #284
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116732689
TAP, hij is van Dept. In een Dept store in Den Bosch gekocht.

L0t, nope geen positiejas, maar vooralsnog wijd genoeg om de eerste koude maanden door te komen. Mocht ik hem in december echt niet meer passen dan heb ik nog wel een wijde wintersportjas die ik aan kan. Ik kon hem niet laten hangen.
De vorige keer was ik ook in april uitgerekend en heb ik mijn winterjas gewoon de hele winter aangekund. Weet niet of het meteen nodig is een positiejas te kopen als je nog niet weet hoe je gaat groeien.

Mango, gaat vast allemaal goed komen :*
pi_116732724
Ooow Mango dat is toch ook gewoon zwanger zijn? Het is ook spannend allemaal en natuurlijk had je liever alles goed afgerond inclusief uittocht met een wave van al je collega's!

Beetje zwelgen, liggen, eraan toegeven en vanmiddag maar over je heen laten komen denk ik..
pi_116732796
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:14 schreef Kwisted het volgende:

[..]

+1 :Y

Ik ben weer volop aan het smeren met de bio-oil. Mijn god mijn buik jeukt ineens! De huid scheurt gewoon, echt n k-gevoel :X

Weetje ik ga alle 'aandacht' van het zwanger zijn ook wel een beetje missen denk ik. Ik ben niet iemand die heel graag in het middelpunt staat ofzo, maar echt zoveel mensen op straat spreken me aan. En dat vind ik best gezellig. Iedereen is ook zo aardig voor me, en helpt overal bij :P Straks is alles gewoon weer normaal :') Ik ga nog even over mijn buik aaien denk ik O+
Nog eventjes kwisted!
(olijfolie hielp hier tegen de jeuk/irritante gevoel)

En een :* voor mango
pi_116732804
Lol, ik zag die wave voor me. :')

Thanks. Komt ook wel goed!
pi_116732904
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:12 schreef becky27 het volgende:
TAP, hij is van Dept. In een Dept store in Den Bosch gekocht.

L0t, nope geen positiejas, maar vooralsnog wijd genoeg om de eerste koude maanden door te komen. Mocht ik hem in december echt niet meer passen dan heb ik nog wel een wijde wintersportjas die ik aan kan. Ik kon hem niet laten hangen.
De vorige keer was ik ook in april uitgerekend en heb ik mijn winterjas gewoon de hele winter aangekund. Weet niet of het meteen nodig is een positiejas te kopen als je nog niet weet hoe je gaat groeien.

Mango, gaat vast allemaal goed komen :*
Nee precies, ik wacht ook gewoon nog tot/of mn oude jas krap gaat worden. Is toch best weer een uitgave een positiejas voor die paar maanden.
pi_116733229
:* voor mango

Wauw mooie jas becky! Ik hoop dat ik na de zwangerschap mijn winterjas wel meteen weer pas :p
pi_116733340
Zo weer goedgekeurd door de vlos. Bloeddruk beetje aan de lage kant voor mijn doen en ik was nog wel op de fiets met 2 kinderen :P maar niet te laag. Nog steeds niks aangekomen dus dat gaat wel lekker. Wel weer allemaal papieren meegekregen om bloed te prikken weer. Bleh :X
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116734383
Succes Mango en Mineola!

Hier vandaag een dagje thuis gebleven. Snipverkouden, zit er een beetje doorheen. Heb me dus ziek gemeld. Ben vorige keer teveel over mijn grenzen heen gegaan en dat wil ik nu voorkomen. Maar is wel moeilijk hoor....
pi_116734521
Nu je de beslissing voor vandaag hebt genomen er wel aan toegeven hoor! Anders baal je er morgen van..
  donderdag 13 september 2012 @ 11:20:34 #293
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116734603
Ik ben aan het nadenken over wat er in m'n ziekenhuistasje moet. Van de website van de kraamzorgtoko heb ik dit gehaald:

2 nachthemden of pyjama’s
ondergoed
BH
badslippers
ochtendjas
sokken
toiletartikelen
verzekeringspapieren
geldig legitimatiebewijs
kleertjes voor de baby (voor als u naar huis mag)
maxicosi of autostoeltje
iets ter ontspanning (tijdschrift) en wat klein geld.

Ik heb 't lijstje al een aantal keer aangevuld voor anderen maar nu ik 't zelf nodig heb kan ik eigenlijk niks verzinnen. Help? :D

Aanvullingen die ik zelf had bedacht:
Mobiele telefoon + lader
Fototoestel + lader
Eierkoeken :')
A grand adventure has begun.
pi_116734609
Die jas!!!

Ik WIL!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116734636
Oordoppen!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116734691
Ik heb dextro in mijn tasje zitten, verder niet veel extra's.

Hier alles goed, beeb zit nog in mijn buik! Voldoende vruchtwater dus moet geduld hebben!
pi_116734725
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:20 schreef Keshet het volgende:
Ik ben aan het nadenken over wat er in m'n ziekenhuistasje moet. Van de website van de kraamzorgtoko heb ik dit gehaald:

2 nachthemden of pyjama’s
ondergoed
BH
badslippers
ochtendjas
sokken
toiletartikelen
verzekeringspapieren
geldig legitimatiebewijs
kleertjes voor de baby (voor als u naar huis mag)
maxicosi of autostoeltje
iets ter ontspanning (tijdschrift) en wat klein geld.

Ik heb 't lijstje al een aantal keer aangevuld voor anderen maar nu ik 't zelf nodig heb kan ik eigenlijk niks verzinnen. Help? :D

Aanvullingen die ik zelf had bedacht:
Mobiele telefoon + lader
Fototoestel + lader
Eierkoeken :')
Op de lijst van het ziekehuis hier staat nog 'ponsplaatje'.
pi_116734740
Hihi, ik kan onder de voetjes van onze buikbaby kietelen. Ik stel me dan zo voor hoe ze aan het lachen is. En als ik haar aanraak door de buik heen stopt ze met hikken als ze de hik heeft. We willen haar zo graag verwelkomen :)
pi_116734745
Een pak lekker drinken
Nintendo DS of ander tijdverdrijf
Laptop

Op ouders.nl staat:

Voor jezelf
ponsplaatje en/of verzekeringsbewijs
zwangerschapskaart
twee pyjama's (sluiting aan de voorkant is handig bij borstvoeding)
ochtendjas
pantoffels of slippers
genoeg ondergoed (inclusief netbroekje en voedingsbeha)
toiletartikelen
adresboekje met telefoonnummers van familie en vrienden
fototoestel + oplader
altijd handig: iets te lezen, iPod, lippencrème, mobiel + oplader, muntgeld voor rolstoel en parkeerautomaat, rolletje druivensuiker, fles champagne

Voor de baby
2 rompertjes en een setje kleertjes (vergeet het mutsje niet) en een jasje
omslagdoek
maxicosi
luiertjes
pi_116734762
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:09 schreef Mangostine het volgende:
Nou, de vk heeft net al gespiekt, en de baby ligt nog in stuit.
Ben wel een beetje overwerkt, want moest er bijna van huilen toen ik vertelde dat ik na een baggernacht nu toch zenuwen heb voor vanmiddag, en eigenlijk niet lekker op mijn werk ben weggegaan.
Dat klinkt als mijzelf voor mijn vakantie... Ik heb vannacht lekker geslapen en mén wat een verschil kan dat maken zeg! Ik voel me vandaag weer zoveel beter! (en ik hoef ook niet meer bijna te janken om élke opmerking gemaakt wordt). Maar desalniettemin stom om zo weg te gaan op je werk, dat is ook gewoon niet fijn. :*

Ik hoop dat je nog lekker even aan het bijslapen bent voor vanmiddag, gewoon omdat het kan want verlof :P En dat het vanmiddag verloopt zoals je hoopt! Relaxed erin staan is sowieso al goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')