abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116712197
Mineola en Mango, hoop dat morgen voor jullie allebei een opluchting wordt!
pi_116712543
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef Suikertante het volgende:
+1 :Y

Ik ben weer volop aan het smeren met de bio-oil. Mijn god mijn buik jeukt ineens! De huid scheurt gewoon, echt n k-gevoel :X

Weetje ik ga alle 'aandacht' van het zwanger zijn ook wel een beetje missen denk ik. Ik ben niet iemand die heel graag in het middelpunt staat ofzo, maar echt zoveel mensen op straat spreken me aan. En dat vind ik best gezellig. Iedereen is ook zo aardig voor me, en helpt overal bij :P Straks is alles gewoon weer normaal :') Ik ga nog even over mijn buik aaien denk ik O+
pi_116712699
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef Fieder het volgende:

Danic *O* ook fijn! Begrijp ik goed dat je na/ door de bevalling plasproblemen hebt gekregen?

Ja klopt. Kort samengevat: op zondag bevallen, op dinsdag naar huis met een verblijfskatheter tot de maandag erna omdat het niet lukte. Maandag weer terug, wel plassen maar teveel residu (400 cc iedere keer, 100 cc is al een grens), dus besloten me op te nemen in het ziekenhuis om mij te leren mezelf te katheteriseren. Dit lukte niet en de vpk kregen er ook steeds meer problemen mee (ws ivm zwelling), dus op vrijdag via de buikwand door een uroloog een katheter geplaatst. Zaterdag kon ik plassen, dinsdag was de katheter eruit. Dus ruim twee weken later.
pi_116713354
Oh jee dat had ik ook gemist. Lijkt me geen pretje!
pi_116713490
Nee ik ben wel ff hard van mijn roze wolk afgeflikkerd zeg maar. Maar die kwam later weer terug hoor!
pi_116715251
Oef Danic :X

hier geen verlof :) kleuter moet gewoon elke dag naar school gefietst en peuter is gewoon altijd thuis. Dus geen opvang issues hier. Al zou ik het niet erg vinden, parttime mama verlof vanaf 35 werken oid ;)
pi_116729973
goedemorgen deze morgen.

Ik ben alweer een uurtje wakker. Man heeft vroege dienst, en daar word ik dan ook vaak wakker van. Dan maar uit bed en straks een uurtje terug :Y

Gisteren een geweldig filmpje weten te maken van mijn golvende buik! Ben er helemaal blij mee, want ik kan er zelfs een bovenbeen, onderbeen, voetje uithalen :D Heb zitten kijken of ik hem hier kan uploaden, maar zou niet weten hoe :?
pi_116729990
G'morgen idd :O
Hier sinds 4.00u wakker. Lekker voor een eerste verlofdag. :')
Het zullen wel de zenuwen zijn ofzo.

Kwis wat leuk, doe es uploaden ja? Ik heb ook geen idee hoe dat moet hoor. Maar lijkt me gaaf om te zien!
Tot dusver voel ik wel welke bewegingen voetjes/ hoofd etc zijn, maar van buitenaf is het niet te onderscheiden.
pi_116730010
Makkelijkst is eerst uploaden naar youtube of iets dergelijks en dan dat linken hier...
Goeiemorgen! Nog twee weken tot mijn echo...zo eng! Heb gelukkig nog geen enkel teken dat het mis zou zijn dit keer, geen bloed, geen pijntjes, dus heel voorzichtig begin ik goede hoop te krijgen dat Lars volgend jaar écht grote broer wordt!
pi_116730015
ja je hebt nu echt verlof!! *O*
Wel een beetje een lullige start om 4u, maar dan doe je straks ook lekker een dutje :Y Daar heb je nu alle tijd voor! Heb je nog plannen voor je verlof?

Ik kan echt iedereen aanraden om een bewegende buik te filmen hoor! Je ziet dan veel meer als met het blote oog op de een of andere manier. Ik zag echt op sommige filmpjes heel de omtrek van het voetje. En de vormen van de baby. Terwijl ik normaal nooit kan opmaken of ik nou een handje/voetje/knietje etc voel. En heb gewoon met mijn mobiel gefilmd. Doen dus :Y
pi_116730019
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 07:12 schreef Shandaly het volgende:
Makkelijkst is eerst uploaden naar youtube of iets dergelijks en dan dat linken hier...
Goeiemorgen! Nog twee weken tot mijn echo...zo eng! Heb gelukkig nog geen enkel teken dat het mis zou zijn dit keer, geen bloed, geen pijntjes, dus heel voorzichtig begin ik goede hoop te krijgen dat Lars volgend jaar écht grote broer wordt!
om er nou speciaal een youtube-account voor aan te maken..

oh en fijn dat je je goed voelt! Ook heel belangrijk!
pi_116730129
Mineola succes bij het vervolg van de echo vanavond!

Mango ik duim dat de kleine fijn meewerkt en ondanks alle moeilijkheden plotseling besluit mee te draaien!

Jeetje danic, heftig!
pi_116730392
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef Suikertante het volgende:
Dit!

En logi, welkom terug :)

Mango verlof, w00h00 *O*

Suikertante, wat fijn dat de echo in orde was O+

Kwisted, meh voor je scheurbuik :*

Shandaly, ik hoop met je mee :Y Gewoon een perfecte echo over 2 weken O+

quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 07:14 schreef Kwisted het volgende:
om er nou speciaal een youtube-account voor aan te maken..
Wat een goed idee!! :Y

En nu klaarmaken en richting mijn werk :s)
pi_116730428
Minola succes met de vv echo vandaag! :*

Mango hopelijk gaat alles voorspoedig met het draaien :Y

Net een mooie jas via marktplaats gekocht! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116730493
Mooi logi! Ik hoop dat het de komende 5wk nog even aardig weer blijft, dan red ik het wel met mijn blazers.
pi_116730506
Ik heb helemaal niets meer wat past en werd toch echt wel frisjes :') Maar de keuze in de winkels hier vond ik echt dramatisch.
pi_116730578
Ik heb van de week een winterjas bij de zeeman gekocht. Past net niet dicht, maar ik red me er wel mee.

Succes vandaag mango!
*poef* nu is het weg
pi_116730812
Mooie jas, Logi!

Bij photobucket kan je ook video's uploaden.
pi_116730881
Mango en Mineola succes vandaag!

En golvende buik, leuk :)
pi_116730917
Wauw logi, mooi! Is dat een positiejas? Waar??
pi_116731070
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:53 schreef danic het volgende:
Wauw logi, mooi! Is dat een positiejas? Waar??
Marktplaats *) is een wollen mama licious jas.
Ik heb deze voor 36e als je in positiekleding zoekt op "jas houtje" vind je er nog een aantal :)
  donderdag 13 september 2012 @ 09:08:41 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_116731181
Wauw, inderdaad een mooie jas. Kleur staat je denk ik ook ontzettend goed!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116731215
Hope so! Ik ben zelf ook helemaal verliefd op de kleur :Y
pi_116731246
Mango, lekker rustig aan!

En Kwisted, kan me hier nog niks bij voorstellen, dus Filmpje! Filmpje!
pi_116731647
Mooie jas Logi!
Het is inderdaad wat frisjes .. Maar ik hoef nog maar zo kort :{ .. Dus ik vind het ergens zonde om er nog wat geld tegenaan te gooien. Maar krijg geen jasje meer dicht hier ... Nog maar even over nadenken :)

Mango draaipoging. Veel succes vandaag! En lekker terug je bed in of op de bank lekker dutten als je daar behoefte aan hebt :Y .. Je hebt verlof! Niemand die je wat kan maken :D

Kwisted scheurende buik :X ... Veel last van striae?
En ook al zo vroeg wakker ... straks lekker :z

Ik heb wonderwel goed geslapen vannacht :)

Haha, man en ik gisteren nog even naar de supermarkt .. Ik druk hem twee pakken suiker in de hand van een kilo elk. Ik zeg: Zo, dan weet jij wat het voelt om dat voor in je buik te hebben hangen :+ .. En dan nog de was doen, en de ramen wassen, en met hondje wandelen .. en dit .. en dat .. En niet zo snel meer kunnen lopen :+ ... Volgens mij snapt hij het nu wel dat dat niet altijd even gemakkelijk is :D
Maar gelukkig zijn er nog heul veul goede dagen! :) .. En daar moet ik gewoon gebruik van maken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')