+1quote:Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef Suikertante het volgende:
Mineola en Mango, hoop dat morgen voor jullie allebei een opluchting wordt!
Ja klopt. Kort samengevat: op zondag bevallen, op dinsdag naar huis met een verblijfskatheter tot de maandag erna omdat het niet lukte. Maandag weer terug, wel plassen maar teveel residu (400 cc iedere keer, 100 cc is al een grens), dus besloten me op te nemen in het ziekenhuis om mij te leren mezelf te katheteriseren. Dit lukte niet en de vpk kregen er ook steeds meer problemen mee (ws ivm zwelling), dus op vrijdag via de buikwand door een uroloog een katheter geplaatst. Zaterdag kon ik plassen, dinsdag was de katheter eruit. Dus ruim twee weken later.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef Fieder het volgende:
Danicook fijn! Begrijp ik goed dat je na/ door de bevalling plasproblemen hebt gekregen?
om er nou speciaal een youtube-account voor aan te maken..quote:Op donderdag 13 september 2012 07:12 schreef Shandaly het volgende:
Makkelijkst is eerst uploaden naar youtube of iets dergelijks en dan dat linken hier...
Goeiemorgen! Nog twee weken tot mijn echo...zo eng! Heb gelukkig nog geen enkel teken dat het mis zou zijn dit keer, geen bloed, geen pijntjes, dus heel voorzichtig begin ik goede hoop te krijgen dat Lars volgend jaar écht grote broer wordt!
Dit!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef Suikertante het volgende:
Mineola en Mango, hoop dat morgen voor jullie allebei een opluchting wordt!
Wat een goed idee!!quote:Op donderdag 13 september 2012 07:14 schreef Kwisted het volgende:
om er nou speciaal een youtube-account voor aan te maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Marktplaatsquote:Op donderdag 13 september 2012 08:53 schreef danic het volgende:
Wauw logi, mooi! Is dat een positiejas? Waar??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |