abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116688291
Ja Logi, kom je eens melden!
  woensdag 12 september 2012 @ 15:20:32 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_116688994
* Troel fluistert dat alles goed is met Logi + inhoud :)

Ze is nog onderweg naar huis, dus verslag duurt nog even :)

Edit: geplaatst op verzoek van Logi overigens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116689359
Even snel: Suiker wat goed!!! Gefeliciteerd, wat een opluchting O+

Logi ook goed nieuws dus *O*
pi_116689435
Logi, goed nieuws! Gelukkig meis.
pi_116689508
Fijn Logi!
pi_116689747
Suikertante fijn en Logi ook al *O* *O*

En solagratia wat eng, hoop dat ze het allemaal goed onderzoeken. :*
pi_116690064
Sola wat eng! Gelukkig is ze nu in goede handen heel veel succes met alles! :*

En hier opgelucht en een beetje verward weer thuis.

De reden dat ik meteen moest komen was ivm mijn eerdere zwangerschappen, omdat ik bij de laatste 2 zo vroeg al ontsluiting had. Dus op zich natuurlijk heel fijn dat ze het zekere voor het onzekere nemen.

Ze hebben de baby uitgebreid gecheckt/geobserveerd en alles zag er goed uit, verder ook geen ontsluiting of blaasontsteking. En wederom de conclusie dat het een enorm drukke baby is en dat de baby zo druk is dat hierdoor de harde buiken en het elk half uur moeten plassen worden veroorzaakt. Ik voel de baby ook heel erg vaak op een dag meer dan ik gewend ben rond dit termijn in vergelijking met mijn vorige zwangerschappen. Maar het verklaard wel een hoop natuurlijk ik wist alleen echt niet dat dit mogelijk was ook nooit eerder van iemand anders gehoord?

Er werd mij nog lachend verteld dat ik daar mooi klaar mee was, aangezien ik al 3 heb :')
En dat ze hoopten dat de baby haar plekje beter zou vinden in de baarmoeder ipv zo op mijn blaas.

Ook zeiden ze dat ze liever hadden dat ik weer belde als ik nog meer harde buiken kreeg om de baarmoedermond goed in de gaten te houden, super fijne mensen en ben heel erg blij om de wijze waarop ik geholpen ben. O+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116690465
Ah, fijn Logi! Drukteschoppers zijn best goed te doen ;)

Maar hier inderdaad ook een baby die ik bijna nooit een kwartier niet voel, die op mijn blaas stampt en die mij een heleboel harde buiken bezorgt door zijn gewurm. Kon je op CTG ook goed zien, dat de beweging de harde buiken vaak veroorzaakte.
pi_116690715
Fijn dat alles goed was Logi. Midas was ook een druktemakertje. Die voelde ik ook de hele dag door en echo's was ook onhandig omdat hij nooit stil lag en bij de seo lag hij ook ineens omgedraaid. Valt nu eigenlijk best mee, hoewel hij nog steeds heel beweeglijk is in zijn armen en benen en continu draaien. Maar tegen het einde van de zwangerschap was ik volgens mij bont en blauw van binnen. En dan die kont de hele tijd in mijn ribben :X
pi_116691100
Het hoeft idd niets te zeggen. Yaro was in de buik rustig maar nu is hij heel druk.

Maar bij mij werd mijn moeder ook gewaarschuwd voor een druk kind en dat klopte dan weer wel.
pi_116691122
Suikertante wat fijn!

Logi fijn dat alles goed was!

Danic ook een goede echo fijn!

Solagratia, klinkt heel herkenbaar, mijn eerste heeft dat ook 1x gehad en had toen een bloedsuikerspiegel van 1,4 na eten, conclusie een hypo. Begrijp dat je geschrokken bent, hopelijk blijkt het verder niks ernstigs te zijn en kunnen jullie morgen weer gerust naar huis!

Kwisted wat balen dat ze nog niet vast ligt, hopelijk gebeurd dat snel!

Mijn bloeduitslagen en urine uitslagen van gister waren weer niet goed. Weer teveel eiwitten, maar nog niet dusdanig veel dat behandeling met medicijnen nodig was. Dinsdag maar even afwachten wat de gyn zegt, die zou me namelijk bellen met deze uitslagen, maar de artsassistent kwam er vandaag al mee.

En vandaag hebben we de geboortekaartjes besteld!
pi_116691296
Fijn dat er mensen zijn die het herkennen, ik was echt verbaasd dat het kon maar heb altijd rustige mannetjes gehad en nog steeds O+ bijnaam van de mini is bij deze officieel stampertje :+

FTA Wat vervelend dat de uitslagen niet goed zijn, enig idee waardoor dit komt?
En kaartjes *O*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116691673
Nee geen idee eigenlijk logi, ik weet ook niet wat de waarde precies was nu, maar de laatste keer zat ik op de grens, zwangerschapsvergiftiging is in combinatie met hoge bloeddruk, ik zie zelf wel mijn bloeddruk stijgen, maar zij vinden 120/70 prima. Nog maar even een weekje wachten en kijken wat de gyn er over te zeggen heeft.

En jaa ik ben blij met de kaartjes!
pi_116692784
Zijn gewurm Free??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 12 september 2012 @ 16:52:47 #215
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116692839
Logi en Suikertante yay! *O* Fijn hoor, goede echo's! En Logi, Stef was ook een drukke! Ze zei laatst bij deze baby "goh, het is wel een beweeglijke zeg!" terwijl ik haar vergeleken met Stef erg rustig vind, die was met echo's bijna niet op de foto te krijgen :P

FTA, het blijft een beetje aanmodderen he? Ik hoop voor je dat het de komende weken goed met jou blijft gaan en dat de baby zich op een goed/fijn moment aandient :*

Ik heb net zomaar twee weken vrij genomen in oktober, om babykleertjes en babyspeelgoed van Stef uit te zoeken, een beetje een lijstje te maken wie we een geboortekaartje willen sturen en meer van zulks. Met Stef erbij lukt dat niet, op dagen dat ik heb gewerkt kan ik verder niet zo veel meer. Best fijn, ik heb nog veel uren staan die komen te vervallen aan het eind van het jaar, dus dat komt best goed uit zo :) Na mijn vrije twee weken hoef ik dan nog maar 5 weken te werken voor mijn verlof :o
3!
pi_116693248
Pfff sola, dat lijkt me schrikken :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 12 september 2012 @ 17:05:42 #217
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116693399
Oh, ik moest even teruglezen voor Sola, boy, dat lijkt me enorm heftig! :o ;( Beterschap voor de kleine joh, eng!!
3!
  woensdag 12 september 2012 @ 18:14:30 #218
374977 eliis
Relativeer!
pi_116696001
Suikertante, wat geweldig!! *O* Gefeliciteerd!!

En Sola, wow, echt schrikken!! Kan me voorstellen dat je even goed moet bijkomen nu.

En een :* voor de zieken!

Nog over cursussen; ik ben twee weken geleden begonnen met zwangerschapsyoga, en ik vind het eigenlijk ontzettend leuk, wat ik niet had verwacht :D De oefeningen zijn fijn, vooral de bekken- en rugoefeningen. En de ademhalingsoefeningen voor de bevalling zijn we nog aan het opbouwen natuurlijk. Buiten dat vind ik het fijn om met een groep vrouwen te zitten die allemaal ongeveer even lang zwanger zijn, ik heb namelijk geen enkele zwangere in mijn eigen omgeving en ik ben de eerste van al mijn vriendinnen. Dus het contact en de ervaringen zijn gewoon erg leuk :)
pi_116696257
Suiker en Danic wat fijn die echo's! *O* En Logi ook! Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden.
Sterkte Solagratia, wat super eng :{
pi_116697622
Suikertante, opluchting zeg! *O* geen verklaring voor t bruinverlies gehad zeker?

Danic *O* ook fijn! Begrijp ik goed dat je na/ door de bevalling plasproblemen hebt gekregen?

Sola jemig :X wat een schrik! Ik hoop dat alles mee blijkt te vallen...

Logi *O* pfew... ook al zo'n schrik!

Hier goedgekeurd door de vk. Moest op de weegschaal maar mocht t zelf oplezen :D ff 5 kilo eraf tellen :+ nee hoor, heb je alleen jezelf mee Mijn baarmoeder komt al tot mn navel :o wist ik helemaal niet!!
pi_116697928
Ik kan me helemaal niets voorstellen bij baarmoeders die tot navels komen. Wordt daarmee bedoeld dat ie van beneden naar boven gaat of dat ie van diep in je buik naar buiten komt? :? :@
pi_116698622
Van beneden naar boven :)
Dus de bovenrand van de baarmoeder zit gelijk aan de hoogte van de navel :)
pi_116699024
*O* voor goede echo's!

Sola, schrikken zeg... Hoop dat je peuter snel weer bijtrekt. :*

Vandaag dus 36 weken, en net thuis van mijn laatste werkdag. Godkolere wat een kutdag, veel te druk, last minute deadlines, ik zie eruit als een lijk. ;(
Maar wél een bloemetje van mijn vent bij thuiskomst. O+ Het zit erop.

Anyhoo, nu kom ik jullie dus terroriseren. :+
pi_116699400
Ja, Mango verlof *O*

Nu lekker rustig aan doen en babywasjes en zo draaien O+
pi_116699659
Woohoo Mango, verlof! *O* Heerlijk, je hebt het verdiend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')