Sola wat eng! Gelukkig is ze nu in goede handen heel veel succes met alles!

En hier opgelucht en een beetje verward weer thuis.
De reden dat ik meteen moest komen was ivm mijn eerdere zwangerschappen, omdat ik bij de laatste 2 zo vroeg al ontsluiting had. Dus op zich natuurlijk heel fijn dat ze het zekere voor het onzekere nemen.
Ze hebben de baby uitgebreid gecheckt/geobserveerd en alles zag er goed uit, verder ook geen ontsluiting of blaasontsteking. En wederom de conclusie dat het een enorm drukke baby is en dat de baby zo druk is dat hierdoor de harde buiken en het elk half uur moeten plassen worden veroorzaakt. Ik voel de baby ook heel erg vaak op een dag meer dan ik gewend ben rond dit termijn in vergelijking met mijn vorige zwangerschappen. Maar het verklaard wel een hoop natuurlijk ik wist alleen echt niet dat dit mogelijk was ook nooit eerder van iemand anders gehoord?
Er werd mij nog lachend verteld dat ik daar mooi klaar mee was, aangezien ik al 3 heb
En dat ze hoopten dat de baby haar plekje beter zou vinden in de baarmoeder ipv zo op mijn blaas.
Ook zeiden ze dat ze liever hadden dat ik weer belde als ik nog meer harde buiken kreeg om de baarmoedermond goed in de gaten te houden, super fijne mensen en ben heel erg blij om de wijze waarop ik geholpen ben.