Honden stinken altijd..quote:Op donderdag 13 september 2012 13:41 schreef Logician78 het volgende:
Ik vind mijn honden zo stinken sinds ik zwanger ben, word er helemaal gek van![]()
Ze gaan nu voor de 2e keer deze maand in bad
Oh het is inderdaad zo klein "hondje" ja... Uit de kluiten gegroeide ratten...quote:Op donderdag 13 september 2012 13:45 schreef Logician78 het volgende:
Ik heb 2 chihuahua's die ruik je normaal echt niet.. in verhouding tot andere honden.
Heb iets met geuren momenteel, kan ook niet meteen naar de wc als iemand geplast heeft bijv.![]()
wc luchtjes is wel herkenbaar hier ook zoiets, we zitten nu natuurlijk tijdelijk in een oud huis,quote:Op donderdag 13 september 2012 13:45 schreef Logician78 het volgende:
Ik heb 2 chihuahua's die ruik je normaal echt niet.. in verhouding tot andere honden.
Heb iets met geuren momenteel, kan ook niet meteen naar de wc als iemand geplast heeft bijv.![]()
En ff van die crystal bolletjes van ambipur neerzetten?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:48 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
wc luchtjes is wel herkenbaar hier ook zoiets, we zitten nu natuurlijk tijdelijk in een oud huis,
en ik blijf gewoon ouwe pis lucht ruiken op de pleevalt niet tegenop te poetsen
Beter dan pislucht.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:51 schreef rebel-angel het volgende:
die lucht vindt ik ook zo niet lekker
Gewoon niet je pas ondergezeken onderbroek onder je neus duwen ?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:49 schreef Logician78 het volgende:
Ik heb dat dus ook echt met urine lucht, vooral als het nog warm ruiktyuk!
Weet niet wat jij allemaal doet, maar euh..quote:Op donderdag 13 september 2012 13:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon niet je pas ondergezeken onderbroek onder je neus duwen ?
Nou in elk geval niet mn onderbroek onder mn neus duwenquote:Op donderdag 13 september 2012 13:54 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Weet niet wat jij allemaal doet, maar euh..
Alleen die van Ticoo?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou in elk geval niet mn onderbroek onder mn neus duwen
Dat ruikt niet naar pis, hooguit naar haring... Maar Joene houdt wel van zeelucht.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat ruikt niet naar pis, hooguit naar haring... Maar Joene houdt wel van zeelucht.
Niets mis met een goede mossel.quote:
Vers en openstaand ?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niets mis met een goede mossel.
En lekker zout?quote:
Als ik ergens van over mijn nek ga zijn het wel luchtverfrissersquote:Op donderdag 13 september 2012 13:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En ff van die crystal bolletjes van ambipur neerzetten?
Je kan ook een hond nemen... Dan ruik je die.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ik ergens van over mijn nek ga zijn het wel luchtverfrissers
Hondenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook een hond nemen... Dan ruik je die.
Op zn hondjes. <3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |