SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!Helemaal super.
Mee eens.quote:Op zondag 9 september 2012 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Prima TT. Al blijft Heineken slootwater.
Duitse bierquote:Op zondag 9 september 2012 22:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Heineken wat een kut bier is dat smaakt nergens naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rosé,whisky en cream likeurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 22:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Rose,whisky en cream likeurhttp://files2.swfchan.com(...)43187733700-66345510SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hihi
Link werkt niet!quote:Op zondag 9 september 2012 22:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
http://files2.swfchan.com(...)43187733700-66345510
hihi
Hoeft nietquote:Op zondag 9 september 2012 22:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]hmmm
zo dan
http://eye.swfchan.com/fl(...)puri.swf&w=420&h=330
Ook niet.quote:Op zondag 9 september 2012 22:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Alleen de zoetste champagne met kaviaar is toegestaan.
Prachtaflevering!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:
Goeie! Eens zien... GTO staat bovenaan, gevolgt door Pani Poni Dash. ENwlaasdlfkjasldfkjaskdfjalsdf After Story op nummer 5! Maar pas nadat ik eerst Spice en Wolf II en Spice en Wolf heb gezien, in die volgorde blijkbaar.quote:
Machtige drank, voor mensen die het niet drinken.quote:Op zondag 9 september 2012 22:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Jij weet duidelijk niets. Julius Caesar heeft ooit gezegd dat bier de machtigste drank op aarde is en ik ben het daar mee eens. Dat jij alleen Heineken en Grolsch kent is jouw probleem maar ga niet beweren dat bier de duivel is.
[..]
Goeie! Eens zien... GTO staat bovenaan, gevolgt door Pani Poni Dash. ENwlaasdlfkjasldfkjaskdfjalsdf After Story op nummer 5! Maar pas nadat ik eerst Spice en Wolf II en Spice en Wolf heb gezien, in die volgorde blijkbaar.
Ik heb ooit een slokje Jupiler genomen engelijk uitgespuugd.quote:Op zondag 9 september 2012 22:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Jij weet duidelijk niets. Julius Caesar heeft ooit gezegd dat bier de machtigste drank op aarde is en ik ben het daar mee eens. Dat jij alleen Heineken en Grolsch kent is jouw probleem maar ga niet beweren dat bier de duivel is.
[..]
Goeie! Eens zien... GTO staat bovenaan, gevolgt door Pani Poni Dash. ENwlaasdlfkjasldfkjaskdfjalsdf After Story op nummer 5! Maar pas nadat ik eerst Spice en Wolf II en Spice en Wolf heb gezien, in die volgorde blijkbaar.
Je bent gewoon niet gewendquote:Op zondag 9 september 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ooit een slokje Jupiler genomen engelijk uitgespuugd.
Ik geef dus toe: het schort nog aan ervaring.
En lol @ je tweede stukje.
Er is meer dan alleen Pils(ener) he. Een bier van 10% tik je ook niet zomaar wegquote:Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Machtige drank, voor mensen die het niet drinken.
Haha, Jupiler... da's echt net water, alleen goed te doen als het heel warm is. Ervaring is belangrijk, maar het gebrek er aan vind ik geen reden om het als pauper te betitelen. Er is zoveel variatie in bier, meer nog dan in bijvoorbeeld wijn of wat dan ook. Het is de meest gedronken drank ter wereld en er is heel veel mee te doen.quote:Op zondag 9 september 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ooit een slokje Jupiler genomen engelijk uitgespuugd.
Ik geef dus toe: het schort nog aan ervaring.
En lol @ je tweede stukje.
Als het drankje warm is, of als het een warme dag is?quote:Op zondag 9 september 2012 23:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen Pils(ener) he. Een bier van 10% tik je ook niet zomaar weg
[..]
Haha, Jupiler... da's echt net water, alleen goed te doen als het heel warm is. Ervaring is belangrijk, maar het gebrek er aan vind ik geen reden om het als pauper te betitelen. Er is zoveel variatie in bier, meer nog dan in bijvoorbeeld wijn of wat dan ook. Het is de meest gedronken drank ter wereld en er is heel veel mee te doen.
De dag. Warm bier, we leven niet in Engeland!quote:Op zondag 9 september 2012 23:14 schreef Arashimashou het volgende:
Als het drankje warm is, of als het een warme dag is?
Oke.quote:Op zondag 9 september 2012 23:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De dag. Warm bier, we leven niet in Engeland!
Ik zou zeggen het tweede. Iedereen is wel een beetje pretentieus als het om drank gaat. In mijn ervaring dan.quote:Op maandag 10 september 2012 08:02 schreef outcast_within het volgende:
Of ik ben niet pretentieus en vind na een paar biertjes alles wel te zuipen.
Of mijn smaakpappillen zijn grotendeels afgestorven en vind alles wel te zuipen.
Alleen het bier van de alberthein dat bier heet, is geen goed idee. Het is een beetje zoetig, goedkoop, drinkt makkelijk weg. En de volgende dag sterf je van de hoofdpijn.
Jij bedoelt Highschool of the Dead!quote:Op maandag 10 september 2012 08:02 schreef outcast_within het volgende:
Waar slaat de de titel ook alweer op? Doet me een beetje denken aan die zombie highschool anime waarvan de titel mij ontgaat. Er zaten iig borsten in die zo schudden dat er precies een kogel ertussen kon vliegen.
Hunter X Hunterquote:Op maandag 10 september 2012 08:02 schreef outcast_within het volgende:
Waar slaat de de titel ook alweer op?
Wquote:Op maandag 10 september 2012 08:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jij bedoelt Highschool of the Dead!![]()
[ afbeelding ]
Dat is geloof ik niet waar de titel op slaat, overigens.
quote:Op maandag 10 september 2012 08:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zelfs ik ken het en ik die niet aan a-nie-mayquote:Op maandag 10 september 2012 14:39 schreef robin007bond het volgende:
Dat jullie die scène nog niet kende.
Ik zag het net tijdens godsdienst. Gelukkig keek niemand mee.quote:Op maandag 10 september 2012 14:39 schreef robin007bond het volgende:
Dat jullie die scène nog niet kende.
Aaahahaha, hoe vet zou dat geweest zijn. Voor ons dan.quote:Op maandag 10 september 2012 14:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zag het net tijdens godsdienst. Gelukkig keek niemand mee.
quote:Op maandag 10 september 2012 14:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zag het net tijdens godsdienst. Gelukkig keek niemand mee.
Niet.quote:Op maandag 10 september 2012 16:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Highschool of the Dead was fucking glorious. Season 2 fucking when?!
Azië woont ook in het westen voor mij, je moet alleen iets verder kijken.quote:Op maandag 10 september 2012 16:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja, wij wonen voor Azië in het westen, en ik heb wel genoten.
quote:Op maandag 10 september 2012 16:42 schreef robin007bond het volgende:
Off-topic, maar dit moet ik gewoon delen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_profanity
fok Fok (literally: the first person singular of "to breed") is used as a variation of the English loan word fuck. It is also in use in the Afrikaans language. The Dutch news site and virtual community FOK! uses this word as its name.quote:Op maandag 10 september 2012 16:42 schreef robin007bond het volgende:
Off-topic, maar dit moet ik gewoon delen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_profanity
Had ik ook nog gezien.quote:Op maandag 10 september 2012 16:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
fok Fok (literally: the first person singular of "to breed") is used as a variation of the English loan word fuck. It is also in use in the Afrikaans language. The Dutch news site and virtual community FOK! uses this word as its name.
Hello, cunt-Morrocan amd forest negro!quote:Op maandag 10 september 2012 16:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Had ik ook nog gezien.
Ik moet zo lachen om die Engelse vertalingen.
Dying whores cancer heater.quote:Op maandag 10 september 2012 17:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hello, cunt-Morrocan amd forest negro!
Catch the flying finch tubercolosis!quote:Op maandag 10 september 2012 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dying whores cancer heater.
Niet gezien, maar onlangs wel toegevoegd aan mijn to-watch. Kwam het via een andere site tegen en daar waren ze er geloof ik wel lovend over. Een beetje hetzelfde idee als http://myanimelist.net/an(...)anese_Classic_Horror en die heb ik wel gezien. Was erg leuk vond ik zelf.quote:Op maandag 10 september 2012 17:42 schreef mschol het volgende:
ik ruim beetje anime op en vraag mij af of iemand deze gezien heeft en of het wat is:
http://myanimelist.net/anime/7193/Aoi_Bungaku_Series
Ik weet al waar ik aan dacht.Highschool DxDquote:Op maandag 10 september 2012 08:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2012 18:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik weet al waar ik aan dacht.Highschool DxD
[ afbeelding ]
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 10 september 2012 18:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben uit mijn laatste les gestuurd. Inhoudelijk zal ik niet veel gemist hebben want het vak is in essentie misogynie en racisme(!), maar het is vandaag al te laat om te vragen of ik het vak bij een andere leraar kan volgen of dat ik er vrijstellingen voor kan krijgen. Dat is wel balen.
Waarom ben je er uitgestuurd?quote:Op maandag 10 september 2012 18:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben uit mijn laatste les gestuurd. Inhoudelijk zal ik niet veel gemist hebben want het vak is in essentie misogynie en racisme(!), maar het is vandaag al te laat om te vragen of ik het vak bij een andere leraar kan volgen of dat ik er vrijstellingen voor kan krijgen. Dat is wel balen.
wat is dat met anime meisjes die zo nodig aan de tieten van andere anime meisjes moeten zittenquote:Op maandag 10 september 2012 18:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik weet al waar ik aan dacht.Highschool DxD
[ afbeelding ]
Ik wil geloven dat het de normaalste zaak van de wereld is. Strawberry die door een A-cup jaloers betast word in de kleedkamer.quote:Op maandag 10 september 2012 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat met anime meisjes die zo nodig aan de tieten van andere anime meisjes moeten zitten
lesbo's...
Ik moet zeggen: nooit gezien. En in anime gebeurt het letterlijk elke kleedkamer/bad-episode.quote:Op maandag 10 september 2012 18:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik wil geloven dat het de normaalste zaak van de wereld is. Strawberry die door een A-cup jaloers betast word in de kleedkamer.
quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
En in ander nieuws: jouw UIen tevens
quote:Op maandag 10 september 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn theorie over Yui die een rastafari zou zijn is bevestigd.
quote:Op maandag 10 september 2012 18:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, slechte poging
Ga nu National Treasure kijken. En het kan ook alleen, zo legendarisch is die film niet.quote:
ben jij dat?quote:Op maandag 10 september 2012 18:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, slechte poging
Ik weet niet. Mis ik echt zo veel?quote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ga nu National Treasure kijken. En het kan ook alleen, zo legendarisch is die film niet.
Nicolas Cage niet kennenlevende legende man
Heul niet. Er zijn maar twee goede films met Nicolas Cage en dat zijn Face/Off en Lord of War.quote:Op maandag 10 september 2012 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet. Mis ik echt zo veel?
10 moet ik nog kijken.quote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heul niet. Er zijn maar twee goede films met Nicolas Cage en dat zijn Face/Off en Lord of War.
*kuch*Kokoro Connect 10 op Animees!*kuchekuch*
Maar de rest zijn cultfilms.quote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heul niet. Er zijn maar twee goede films met Nicolas Cage en dat zijn Face/Off en Lord of War.
NC is net als Steven Seagal:quote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ga nu National Treasure kijken. En het kan ook alleen, zo legendarisch is die film niet.
Nicolas Cage niet kennenlevende legende man
voor Steven..quote:7th degree black belt in Aikido
en daarvoor kwam je uit je bed zeker....quote:Op maandag 10 september 2012 18:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey*
en nee,ik kom van de badkamer vandaan
Seagalquote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
NC is net als Steven Seagal:
merendeel van de films zijn niet heel boeiend, maar toch ergens heeftie cultstatus
toevallig:
[..]
voor Steven..
[..]
en daarvoor kwam je uit je bed zeker....
rond 17:30quote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef mschol het volgende:
en daarvoor kwam je uit je bed zeker....
actiefilms met Jason Statham kijken vaak ook wel lekker wegquote:Op maandag 10 september 2012 19:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Seagal
Schwarzenegger
Stallone
Cage
bijna Alles wat Jason Statham aanraakt verandert in goud!quote:Op maandag 10 september 2012 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
actiefilms met Jason Statham kijken vaak ook wel lekker weg
genoeg mensen die ziijn films niks vinden hoor..quote:Op maandag 10 september 2012 19:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
bijna Alles wat Jason Statham aanraakt verandert in goud!
quote:Op maandag 10 september 2012 19:54 schreef Arashimashou het volgende:
Cage? Ken ik niet
Behalve dan uit dit filmpje
uploader: "I promise I will never make anything this retarded ever again."
quote:Op maandag 10 september 2012 18:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik wil geloven dat het de normaalste zaak van de wereld is. Strawberry die door een A-cup jaloers betast word in de kleedkamer.
Nieuwe UIquote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Dat gebeurt wekelijks zo'n beetje.
Wat is deze? EVA van een 10 naar 9, K-ON! en KissxSis een 10.quote:Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn MAL Is helemaal aangepast
http://myanimelist.net/animelist/pagman
Jij melkdrinker jij!quote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Dat gebeurt wekelijks zo'n beetje.
kissxsis een 10quote:Op maandag 10 september 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat is deze? EVA van een 10 naar 9, K-ON! en KissxSis een 10.
Edit: Nevermind. Ik keek verkeerd. KissxSis een 10 zou echt onmogelijk zijn.![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef robin007bond het volgende:
Hihi topic gaat over borsten hihihihi![]()
![]()
![]()
Ik laat me hier niet over uitquote:Op maandag 10 september 2012 20:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je kleine tieten??
Sunohara is not amused.quote:Op maandag 10 september 2012 20:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ziet er al wat beter uit toch?
[ afbeelding ]
Nee dit is nog Seizoen 1quote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Was dat niet de Azunyan On Drugs episode?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee dit is nog Seizoen 1[ afbeelding ]
Quick selection tool, maar 1 of 2 plaatjes zijn al renders.quote:Op maandag 10 september 2012 21:15 schreef robin007bond het volgende:
Dakgoot, zo te zien heb je de meeste plaatjes met de magic wand tool uitgeknipt.
Correct?
quote:Op maandag 10 september 2012 21:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Quick selection tool, maar 1 of 2 plaatjes zijn al renders.
Oh shitquote:Op maandag 10 september 2012 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Dakgoot. Ritsu kijkt op dat eerste plaatje op je MAL net alsof ze een orgasme heeft gehad.
Valt wel mee. Echte die-hards doen het gewoon met de pen-tool.quote:Op maandag 10 september 2012 21:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Magic wand is wel iets meer werk maar het ziet er wel beter uit blijkbaar
Bij mij klopt het precies.quote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef .Cake. het volgende:
http://mal.oko.im
Leuke feitjes. Maar die lijst met minst favoriete genre klopt niet bij mij. Ik hou best van space! En mecha! En actie! En romance!
En Vampire is niet per sé één van mijn favorieten... kan mij eigenlijk niet echt iets herinneren dat met vampires te maken heeft dat ik al gezien heb, Shiki uitgezonderd.
Dat heb ik wel met meer genres. Er is weinig dat ik eigenlijk niet leuk vindt.quote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij klopt het precies.
Behalve military, dat is eigenlijk niet echt specifiek mijn ding, maar ik vind het niet erg als het in een anime zit.
Nee :pquote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kap eens met die eindeloze K-ON!
Hoe maak je die?quote:Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee :p
en op die site klopt het bij mij niet lijkt het wel
Heb Mecha toch echt wel in de top 3 verwacht en heb al helemaal geen physological anime gezien.
[ afbeelding ]
Rollingquote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en dan je Myanimelist.net username gebruiken
http://mal.oko.im
µt = 102.11 min⁄dayquote:Op maandag 10 september 2012 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kijk gemiddeld 17 minuten anime per dag ....
Oh, gebaseerd op cijfers, ik dacht op totaal wat je hebt gezienquote:Op maandag 10 september 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
Mja, het kan natuurlijk alleen oordelen met behulp van de series die je gezien hebt. Door de Boku no Pico series cijfers tussen de 5 en 7 te geven staat Yaoi bij mij onderaan. En Yamato een 10, tja, dan weet je het wel.
[ afbeelding ]
Dit is wel een lach waard jaquote:Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef .Cake. het volgende:
Ik moest stiekem keihard lachen:
[ afbeelding ]
Ik heb ook 20 anime vóór MAL dus dat scheeltquote:Op maandag 10 september 2012 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kijk gemiddeld 17 minuten anime per dag ....
De laatste keer dat ik zo'n soort engine gebruikte was het een Boku no Pico troll.... toch even kijkenquote:
Is tof.quote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik krijg deze aangeraden: http://myanimelist.net/anime/11111
Klinkt vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in dat geval kan ik totaal geen logica ontdekken:quote:Op maandag 10 september 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
Mja, het kan natuurlijk alleen oordelen met behulp van de series die je gezien hebt. Door de Boku no Pico series cijfers tussen de 5 en 7 te geven staat Yaoi bij mij onderaan. En Yamato een 10, tja, dan weet je het wel.
[ afbeelding ]
Waarom zij?quote:
Ach, over de serie is zo weinig te bespreken dat het vooral vervalt in plaatjes posten. Dat gun ik ze wel.quote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kap eens met die eindeloze K-ON!
Ben bezig alle pre jaren 90 gundams te kijkenquote:Op maandag 10 september 2012 23:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Waarom zij?
Zeon heeft zoveel beters te bieden!
Ben ik ook ooit mee begonnen, moet het nog eens afmaken. Hoef geloof ik alleen nog 0080: War in the pocket.quote:Op maandag 10 september 2012 23:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ben bezig alle pre jaren 90 gundams te kijken
[ afbeelding ]
Hier ben ik momenteel mee bezig, eerst was Wing altijd mijn favoriet maar nu is dat toch wel 0083 geworden.quote:Op maandag 10 september 2012 23:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
0083: Stardust Memory al gezien? Eén van de beste uit de franchise naar mijn mening.
Wel hequote:Op maandag 10 september 2012 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hier ben ik momenteel mee bezig, eerst was Wing altijd mijn favoriet maar nu is dat toch wel 0083 geworden.
Wat is het eigenlijk??quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:48 schreef .Cake. het volgende:
De tering wat is Kaiji spannend!
Leuke Ocean's 11 / Kaiji trailer:
Wel grappig dat ze die Ichijou de stem van de vrouw hebben gegeven
Kijkuh!quote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik krijg deze aangeraden: http://myanimelist.net/anime/11111
Klinkt vet
Zuchtquote:Op dinsdag 11 september 2012 07:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konichiwa*
Was gewoon hele nacht wakker
neuh,ik heb andere dingen te doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zucht
Wat ga je nu doen? Toch maar slapen?
Heb jij wel slaap nodig?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
neuh,ik heb andere dingen te doen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:48 schreef .Cake. het volgende:
Slapen is fijn hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
sinds 17:30 wakker,dus nee
Is deze al wat beter?quote:
Ja, maar nog even een dagje uitzieken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Slapen is fijn hoor.
[..]
Is deze al wat beter?
![]()
Weet niet, geen pijn, maar wel reactie of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:
En wie is dit ookal weer:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Naruto manga#601SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds #600
Kaiji S2 "trailer" op het geluid van Ocean's Eleven.quote:Op dinsdag 11 september 2012 03:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk??
Dat is dat meisje dat dood is gegaan in die ene kamer. It's a trap!quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:
En wie is dit ookal weer:
[ afbeelding ]
????quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Klipnap account heeft ook gewoon een ban.
Ssssst. Ze heeft een nieuw account. Ze moest kiezen tussen de oude en de nieuwe. Eerst kreeg de nieuwe een ban, maar dat is nu veranderd. Het is niet moeilijk om te raden wie hier Klipnap is. Ik zou letten op aliens.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit soort plaatjes zijn meestal wel een goede aanwijzing wie de echte is:quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ssssst. Ze heeft een nieuw account. Ze moest kiezen tussen de oude en de nieuwe. Eerst kreeg de nieuwe een ban, maar dat is nu veranderd. Het is niet moeilijk om te raden wie hier Klipnap is. Ik zou letten op aliens.
Hm? Gammel? Wat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:51 schreef .Cake. het volgende:
He shit, wat dingen geupdate, nu is de site hier en daar een beetje gammel... kak.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes zijn meestal wel een goede aanwijzing wie de echte is:
[ afbeelding ]
oh guttekequote:Op dinsdag 11 september 2012 10:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes zijn meestal wel een goede aanwijzing wie de echte is:
[ afbeelding ]
Hoe kun je dat zien?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je op iemand zijn profiel klikt zie je bij een gebanned account een streep door de naam.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zien?
PS:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:42 schreef robin007bond het volgende:
Nog meer mensen die lid zijn van de Clannad-Facebookgroep?
De beheerder zit echt constant domme plaatjes en leuzen te spammen.
[ afbeelding ]
Of dit soort dingen
[ afbeelding ]
Het spijt me heel erg om te zeggen en wellicht weet ik te weinig van je situatie af om hierover te kunnen oordelen, maar:quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
mijn ogen doen pijn
even dutje doen tot 20:00
Ik weet ook wel wie ze nu is hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ssssst. Ze heeft een nieuw account. Ze moest kiezen tussen de oude en de nieuwe. Eerst kreeg de nieuwe een ban, maar dat is nu veranderd. Het is niet moeilijk om te raden wie hier Klipnap is. Ik zou letten op aliens.
Het bewijs dat sponsoring in anime werkt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
En klonen mag gewoon dus ik vind die ban raar.![]()
Voor het eerst Dr Pepper gehad net. Mad scientist zal trots zijn. Ben nu wel hyper als de tering.
Volgens de policy niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor het eerst Dr Pepper gehad net. Mad scientist zal trots zijn. Ben nu wel hyper als de tering.
Pepsi.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:42 schreef Arashimashou het volgende:
Ik nam ook es Dr Pepper na het kijken van Steins... vond het nou niet een bijzonder drankje. En nogal plakkerig. Was wel te drinken hoor, maar toch liever pepsi/coca.
Hihi.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik WIST gewoon dat ik hiermee een reactie van jou zou krijgen.
Hij is wel erg slecht gedaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:06 schreef Kyubey het volgende:
Iemand heeft Nicolas Cage en Kyubey samengevoegd
[ afbeelding ]
en toen was die foetsiequote:Op dinsdag 11 september 2012 18:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bij mij zie je altijd zijn gezicht net niet
Ik wou gaan kijken of ik zijn gezicht ook kon zien, en ook opeens; FOETSIE.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en toen was die foetsie
[ afbeelding ]
Toeval? Wie weet, ik denk van nietquote:De voorkant van tram 11 is flink beschadigd, evenals de achterkant van tram 9, waar 11 tegenaan is gebotst.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:48 schreef .Cake. het volgende:
begraaf dr in de achtertuinquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is dees ik mag van mijn moder niet een motor rijbewijs halen
Same here.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik ga hem ook halen heb er helemaal geen zin in om auto te rijden is ook veelste duur.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Same here.
Al adviseert ze dat, maar als ik echt er voor wil gaan moet ik het natuurlijk gewoon doen.
Maar een rijbewijs is wel zo handig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik ga hem ook halen heb er helemaal geen zin in om auto te rijden is ook veelste duur.
[quote:
Dat is 720 en 1080?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en toen was die foetsie
[ afbeelding ]
Dr.Pepper is echt geweldig met wodka en pepernoten. En Gundam.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Pepernoten in de Dr. Pepper?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef .Cake. het volgende:
Dr.Pepper is echt geweldig met wodka en pepernoten. En Gundam.
Nee, voor erbij natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pepernoten in de Dr. Pepper?
Ik heb dus altijd gedacht dat dat gewoon kon. Ook door van die topics met 'ja ik heb even een kloontje aangemaakt, want...'quote:
Terecht.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ja ik was al naar beneden gescrollt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[
[..]
Dat is 720 en 1080?
Bij jou zie ik de bovenkant van de site niet, waar de RSS knop en searchbar staan op de tweede screen. Staan die er normaal wel?
[..]
Dr.Pepper is echt geweldig met wodka en pepernoten. En Gundam.
Ah, zelfde hiero. Maar hoe krijg je dan dat die gast verdwijnt? Want het is een 1080p afbeelding als het goed is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja ik was al naar beneden gescrollt.
En dit is op een Laptop 15.6 inch laptop dus 720P
[ afbeelding ]
Sterker nog; er staat een boete op volgens de algemene voorwaarden. Juridisch kan dat echter niet, dus geen zorgen voor onze QB-fetisjistquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb dus altijd gedacht dat dat gewoon kon. Ook door van die topics met 'ja ik heb even een kloontje aangemaakt, want...'
CTRL+Muiswiel gebruiken, heeft te maken met hoe ver je staat in/uitgezoemdquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ah, zelfde hiero. Maar hoe krijg je dan dat die gast verdwijnt? Want het is een 1080p afbeelding als het goed is.
Wel weird dat bij jou alles er wel goed uitziet?
Ah oke. Dat het juridisch geen gevolgen heeft dat heb ik gezien.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sterker nog; er staat een boete op volgens de algemene voorwaarden. Juridisch kan dat echter niet, dus geen zorgen voor onze QB-fetisjist
die banner, waar zijn de personages van?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee, voor erbij natuurlijk!
Zo ziet mijn frontpage er nu uit:
[ afbeelding ]
Ben ik niet heel gelukkig mee.
Fate/Zero.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:18 schreef mschol het volgende:
[..]
die banner, waar zijn de personages van?
ah, thnxquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Fate/Zero.
Het zijn Kerry en Shirley.
Ik snap je verwarring wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah oke. Dat het juridisch geen gevolgen heeft dat heb ik gezien.
Bij Antagonist, tot nu toe zeer goede service geleverd. Geen gezeik gehad en één keer een probleempje waar meteen op gereageerd werd. Qua prijs zijn ze geloof ik middenmoot.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, thnx
waar host jij eigenlijk?
ik wil nog steeds eens een websiteje ergens opzetten; het liefst met een vps, maar die zijn wat prijzig relatief
Oh ja, misschien te laat, maar ik heb een 1080p-monitor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Bij Antagonist, tot nu toe zeer goede service geleverd. Geen gezeik gehad en één keer een probleempje waar meteen op gereageerd werd. Qua prijs zijn ze geloof ik middenmoot.
Ahaha, je hebt m genomen terwijl ik met de kleuren aan het spelen benquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh ja, misschien te laat, maar ik heb een 1080p-monitor.
[ afbeelding ]
Ja, want ooglapjes zijn het nieuwe moé.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Yui togik heb haar hier nog nooit voorbij zien komen.
Dat is wel apart.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:35 schreef .Cake. het volgende:
Ik vind het nog wel weird dat ik de header text niet te zien krijg.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef Kyubey het volgende:
Bij deze heb ik alle hoop in deze wereld verloren.
Nichijoutopic
0083quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gundam wing zuigt hard in vergelijking met 0083:Stardust memory
Gangnam style moet het vooral hebben van de absurditeit. Daar hebben de Japanners al genoeg van gezienquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef Qunix het volgende:
Toch grappig dat in de Oricon enorm veel k-pop muziek in voorkomt en Gangnam style nooit daarin is geweest?
True.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gangnam style moet het vooral hebben van de absurditeit. Daar hebben de Japanners al genoeg van gezien
Aspect Ratio klopt voor mijn gevoel niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
De frame rate wilt nooit meer goed worden![]()
[ afbeelding ]
Klopt VLC fuckt het helemaal op en in MPC is het gelijk goedquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aspect Ratio klopt voor mijn gevoel niet.
As usual.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Klopt VLC fuckt het helemaal op en in MPC is het gelijk goed
klonen mag wel, zolang je geen ban hebtquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sterker nog; er staat een boete op volgens de algemene voorwaarden. Juridisch kan dat echter niet, dus geen zorgen voor onze QB-fetisjist
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
klonen mag wel, zolang je geen ban hebt
Dit is mijn 4e account
SPOILER: ielgOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*hoi*quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg om te zeggen en wellicht weet ik te weinig van je situatie af om hierover te kunnen oordelen, maar:
Is het nou echt zo moeilijk om gewoon een normaal ritme aan te houden?
Je kan via virtualdub gifjes maken of je ramt als een mongool op F5 in MPC en importeert het in Photoshop en dat laatste doe ik nu,quote:
Die met de cockpit is Gundam Wing das 1995-1996quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe dan??
Welke Gundam?1e uit 1979?
Gundam Wing,mijn 2e mecha anime in 2002!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die met de cockpit is Gundam Wing das 1995-1996
En die andere gundam is Gundam 0083: Stardust memory
De 1e mecha was toch niet Gundam Seedquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gundam Wing,mijn 2e mecha anime in 2002!!
Tekkaman Bladequote:Op dinsdag 11 september 2012 23:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De 1e mecha was toch niet Gundam Seed?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Plaatje de naam aanpassen naar .gif.
Via mencoder/mplayer kan het trouwens ook heel makkelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je kan via virtualdub gifjes maken of je ramt als een mongool op F5 in MPC en importeert het in Photoshop en dat laatste doe ik nu,
Ik maak wel eens een keer een tut
Echt? nooit geweten!quote:Op woensdag 12 september 2012 00:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Via mencoder/mplayer kan het trouwens ook heel makkelijk.
Ook met FFMPEG.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Echt? nooit geweten!
Booking.com?quote:Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dan weet ik het dus voortaan
Goedkope hotels zoeken,maar weet niet hoe te zoeken!![]()
booking.com. tripadvisor.com, hotels.com. accorhotels.com (wel je budget instellen)quote:Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dan weet ik het dus voortaan
Goedkope hotels zoeken,maar weet niet hoe te zoeken!![]()
quote:
Het is in Düsseldorf, München lijkt me te ver(ivm Otoberfest)quote:Op woensdag 12 september 2012 00:57 schreef mschol het volgende:
[..]
booking.com. tripadvisor.com, hotels.com. accorhotels.com (wel je budget instellen)
zijn daar prima hotels te boeken.. welke periode?quote:Op woensdag 12 september 2012 00:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Het is in Düsseldorf, München lijkt me te ver(ivm Otoberfest)
Oktoberfest begint a.s Zondag waarschijnlijk(duurt dus 15 dagen)quote:Op woensdag 12 september 2012 00:59 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn daar prima hotels te boeken.. welke periode?
Wat lief van hem.quote:Op woensdag 12 september 2012 07:38 schreef Kyubey het volgende:
Mijn vader komt uit een mangawinkel in Londen en neemt mee:
[ afbeelding ]
Wel veel te groot
quote:Op woensdag 12 september 2012 01:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Oktoberfest begint a.s Zondag waarschijnlijk(duurt dus 15 dagen)
Naar Düsseldorf gaan,laatste keer buiten Nederland was 5 jaar(!) geleden sinds ik mijn verblijfsdocument had(1x maar)![]()
slechts 462 voor 15 nachtenquote:Erg goed, 8.1 10
Score uit 89 beoordelingen Jugendherberge Düsseldorf
Düsseldorf • Toon kaart
Dit hotel ligt op slechts 50 meter van de Rijn. Het is gevestigd in een markant gebouw met uitzicht op oude binnenstad van Düsseldorf. Meer
die geeft bij mij alleen nederland aanquote:Op woensdag 12 september 2012 10:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik doe het via Stay Okay
Goed kijken naar logoquote:Op woensdag 12 september 2012 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
die geeft bij mij alleen nederland aan
Zien of je hem kan ombouwen tot een zeker ander wit beestje.quote:Op woensdag 12 september 2012 07:38 schreef Kyubey het volgende:
Mijn vader komt uit een mangawinkel in Londen en neemt mee:
[ afbeelding ]
Wel veel te groot
Ik weet niet of je wel twee weken in een StayOkay wilt zitten hoor. Het is nogal schraal.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik doe het via Stay Okay
5 dagen maarquote:Op woensdag 12 september 2012 11:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel twee weken in een StayOkay wilt zitten hoor. Het is nogal schraal.
Wel goedkoop, dat dan weer wel.
Ooow, dan is het prima. Go for it!quote:
Ik ben aan het compenseren op dit momentquote:Op woensdag 12 september 2012 11:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ooow, dan is het prima. Go for it!![]()
Daarnaast, waarom gamen tot 06.00? Waarom niet gewoon lekker vroeg opstaan en overdag gamen? Beter voor je ritme, dunkt me. Of tussenweg, dat je 's middags begint en ergens rond uurtje of 02.00 stopt. Kan je nog uitslapen tot uur of 10 á 12, dan weer beginnen.
Stiekem heb ik in oktober ook een weekje vrij gehouden zodat ik series kan inhalen en Tales of Vesperia een aantal dagen ononderbroken kan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |