abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 september 2012 @ 22:20:24 #1
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_116583771

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Fall 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #19
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Over hotlinken en ander gespui:

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Helemaal super.
pi_116583866
Heineken wat een kut bier is dat smaakt nergens naar
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_116583887
Prima TT. Al blijft Heineken slootwater.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 9 september 2012 @ 22:22:17 #4
383398 Kyubey
pi_116583917
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2012 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Prima TT. Al blijft Heineken slootwater.
Mee eens.
:'(
Helemaal super.
pi_116583953
pi_116584237
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Heineken wat een kut bier is dat smaakt nergens naar
Duitse bier :9

Eindelijk mijn moeder gebeld,na 2 maanden vertraging(wilde haar al in Juli bellen) *O*

Was maar 10 minuten gesprek,na meer dan 20 jaar geen contact!! _O-

Ik wist al sinds afgelopen woensdag pas(mijn tante),mijn oma had het gisteren bevestigd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
pi_116584434
Bier. :') :r

Plebejerdrank.
pi_116584455
GROLSCH IS HET ENIGE BIER

SPOILER
pi_116584511
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:

Plebejerdrank.
Rosé,whisky en cream likeur :9

SPOILER
:P
pi_116584649
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Rose,whisky en cream likeur :9

SPOILER
:P
http://files2.swfchan.com(...)43187733700-66345510

hihi
  zondag 9 september 2012 @ 22:33:41 #12
383398 Kyubey
pi_116584703
quote:

Plebejerdrank.
Alleen de zoetste champagne met kaviaar is toegestaan.
Helemaal super.
pi_116584749
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Link werkt niet! :D
:( hmmm
zo dan
http://eye.swfchan.com/fl(...)puri.swf&w=420&h=330
pi_116584786
quote:
Hoeft niet :P
pi_116585001
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2012 22:33 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Alleen de zoetste champagne met kaviaar is toegestaan.
Ook niet.

Gewoon alcohol. :r
pi_116585193
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 22:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ook niet.

Mah Nigga.
pi_116585347
Space Bros _O_
pi_116585375
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 22:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ook niet.

Mijn eerste alcohol was en blikje Heiniken,in mei 2003(toen was ik dus 16) :*
pi_116585627
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2012 22:45 schreef Qunix het volgende:
Space Bros _O_
Prachtaflevering!
SPOILER
  zondag 9 september 2012 @ 22:55:28 #20
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116585941
quote:

Plebejerdrank.
:{w

Jij weet duidelijk niets. Julius Caesar heeft ooit gezegd dat bier de machtigste drank op aarde is en ik ben het daar mee eens. Dat jij alleen Heineken en Grolsch kent is jouw probleem maar ga niet beweren dat bier de duivel is.

quote:
Goeie! Eens zien... GTO staat bovenaan, gevolgt door Pani Poni Dash. ENwlaasdlfkjasldfkjaskdfjalsdf After Story op nummer 5! Maar pas nadat ik eerst Spice en Wolf II en Spice en Wolf heb gezien, in die volgorde blijkbaar.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_116586032
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:55 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Jij weet duidelijk niets. Julius Caesar heeft ooit gezegd dat bier de machtigste drank op aarde is en ik ben het daar mee eens. Dat jij alleen Heineken en Grolsch kent is jouw probleem maar ga niet beweren dat bier de duivel is.

[..]

Goeie! Eens zien... GTO staat bovenaan, gevolgt door Pani Poni Dash. ENwlaasdlfkjasldfkjaskdfjalsdf After Story op nummer 5! Maar pas nadat ik eerst Spice en Wolf II en Spice en Wolf heb gezien, in die volgorde blijkbaar.
Machtige drank, voor mensen die het niet drinken. :P
pi_116586110
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:55 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[..]

Ik heb ooit een slokje Jupiler genomen engelijk uitgespuugd.

Ik geef dus toe: het schort nog aan ervaring. :@

En lol @ je tweede stukje.
pi_116586179
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je bent gewoon niet gewend :+
  zondag 9 september 2012 @ 23:07:46 #24
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116586513
TT.. :')
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zondag 9 september 2012 @ 23:09:30 #25
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116586596
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Machtige drank, voor mensen die het niet drinken. :P
Er is meer dan alleen Pils(ener) he. Een bier van 10% tik je ook niet zomaar weg ;)
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Haha, Jupiler... da's echt net water, alleen goed te doen als het heel warm is. Ervaring is belangrijk, maar het gebrek er aan vind ik geen reden om het als pauper te betitelen. Er is zoveel variatie in bier, meer nog dan in bijvoorbeeld wijn of wat dan ook. Het is de meest gedronken drank ter wereld en er is heel veel mee te doen.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_116586792
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:09 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Er is meer dan alleen Pils(ener) he. Een bier van 10% tik je ook niet zomaar weg ;)

[..]

Haha, Jupiler... da's echt net water, alleen goed te doen als het heel warm is. Ervaring is belangrijk, maar het gebrek er aan vind ik geen reden om het als pauper te betitelen. Er is zoveel variatie in bier, meer nog dan in bijvoorbeeld wijn of wat dan ook. Het is de meest gedronken drank ter wereld en er is heel veel mee te doen.
Als het drankje warm is, of als het een warme dag is? :+
  zondag 9 september 2012 @ 23:16:41 #27
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116586882
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:14 schreef Arashimashou het volgende:
Als het drankje warm is, of als het een warme dag is? :+
De dag. Warm bier, we leven niet in Engeland!
ANIMEES.
- Scamp
pi_116586918
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:16 schreef .Cake. het volgende:

[..]

De dag. Warm bier, we leven niet in Engeland!
Oke. :+
  zondag 9 september 2012 @ 23:45:52 #29
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116588122
Warm/lauw bier is zo ranzig, ik drink eigenlijk alleen af en toe een biertje op een verjaardag, zelfs dan is het zeldzaam als ik het doe :P
pi_116589351
*lekker gamen*
pi_116590424
zo, op naar bed.. vannacht 2 uurtjes slaap gehad, en vanaf 08:30 tot ergens 19:00 geklust _O-
beetje moei inmiddels dus :D
  maandag 10 september 2012 @ 07:32:46 #32
383398 Kyubey
pi_116591807
Zetsuboshita!
Robin's smaak op het gebied van bier has left me in despair!
Helemaal super.
pi_116591983
Of ik ben niet pretentieus en vind na een paar biertjes alles wel te zuipen.
Of mijn smaakpappillen zijn grotendeels afgestorven en vind alles wel te zuipen.

Alleen het bier van de alberthein dat bier heet, is geen goed idee. Het is een beetje zoetig, goedkoop, drinkt makkelijk weg. En de volgende dag sterf je van de hoofdpijn.

Waar slaat de de titel ook alweer op? Doet me een beetje denken aan die zombie highschool anime waarvan de titel mij ontgaat. Er zaten iig borsten in die zo schudden dat er precies een kogel ertussen kon vliegen.
  maandag 10 september 2012 @ 08:50:45 #34
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116592397
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 08:02 schreef outcast_within het volgende:
Of ik ben niet pretentieus en vind na een paar biertjes alles wel te zuipen.
Of mijn smaakpappillen zijn grotendeels afgestorven en vind alles wel te zuipen.

Alleen het bier van de alberthein dat bier heet, is geen goed idee. Het is een beetje zoetig, goedkoop, drinkt makkelijk weg. En de volgende dag sterf je van de hoofdpijn.
Ik zou zeggen het tweede. Iedereen is wel een beetje pretentieus als het om drank gaat. In mijn ervaring dan.

Wat je altijd moet vermijden is Oranjeboom. Volgens mij schrapen ze dat van de bar af en stoppen ze weer in een fust. Het is echt. Heel. Naar.
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 10 september 2012 @ 08:54:02 #35
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116592446
quote:
Waar slaat de de titel ook alweer op? Doet me een beetje denken aan die zombie highschool anime waarvan de titel mij ontgaat. Er zaten iig borsten in die zo schudden dat er precies een kogel ertussen kon vliegen.
Jij bedoelt Highschool of the Dead! :D

Dat is geloof ik niet waar de titel op slaat, overigens.
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 10 september 2012 @ 09:07:24 #36
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_116592618
quote:
Waar slaat de de titel ook alweer op?
Hunter X Hunter ;)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  maandag 10 september 2012 @ 14:11:20 #37
383398 Kyubey
pi_116600368
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 08:54 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

W
T
F
:')
Helemaal super.
pi_116600503
quote:

[..]

[ afbeelding ]

:')!
pi_116601272
Dat jullie die scène nog niet kende.
pi_116601355
quote:
11s.gif Op maandag 10 september 2012 14:39 schreef robin007bond het volgende:
zelfs ik ken het en ik die niet aan a-nie-may
Hoi
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 10 september 2012 @ 14:50:00 #41
383398 Kyubey
pi_116601592
quote:
11s.gif Op maandag 10 september 2012 14:39 schreef robin007bond het volgende:
Ik zag het net tijdens godsdienst. Gelukkig keek niemand mee.
Helemaal super.
  maandag 10 september 2012 @ 15:05:33 #42
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116602127
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2012 14:50 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Aaahahaha, hoe vet zou dat geweest zijn. Voor ons dan. :P

Dit is de hele scene. Als je er om geeft, zorg dat je alleen bent, als dat gifje al te hoog was voor je powerlevel.

En bereid je voor op de grootste :') van je leven:
ANIMEES.
- Scamp
pi_116602724
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2012 14:50 schreef Kyubey het volgende:

[..]

_O-
  maandag 10 september 2012 @ 16:06:16 #44
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116604362
Highschool of the Dead was fucking glorious. Season 2 fucking when?!
pi_116604946
quote:
99s.gif Op maandag 10 september 2012 16:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Highschool of the Dead was fucking glorious. Season 2 fucking when?!
Niet.

In Japan zelf was het een commerciële flop. Alleen in het westen genoot deze serie echte populariteit. :P
  maandag 10 september 2012 @ 16:33:53 #46
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116605585
Ja, wij wonen voor Azië in het westen, en ik heb wel genoten. :')
  maandag 10 september 2012 @ 16:42:31 #47
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116606034
quote:
99s.gif Op maandag 10 september 2012 16:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja, wij wonen voor Azië in het westen, en ik heb wel genoten. :')
Azië woont ook in het westen voor mij, je moet alleen iets verder kijken.

BADUM-PSSHT!
ANIMEES.
- Scamp
pi_116606043
Off-topic, maar dit moet ik gewoon delen. :')

http://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_profanity

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2012 16:43:07 ]
  maandag 10 september 2012 @ 16:48:52 #49
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116606355
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 16:42 schreef robin007bond het volgende:

:|W
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 10 september 2012 @ 16:50:50 #50
383398 Kyubey
pi_116606456
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 16:42 schreef robin007bond het volgende:

fok Fok (literally: the first person singular of "to breed") is used as a variation of the English loan word fuck. It is also in use in the Afrikaans language. The Dutch news site and virtual community FOK! uses this word as its name.
:D
Helemaal super.
pi_116606692
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2012 16:50 schreef Kyubey het volgende:

[..]

fok Fok (literally: the first person singular of "to breed") is used as a variation of the English loan word fuck. It is also in use in the Afrikaans language. The Dutch news site and virtual community FOK! uses this word as its name.
Had ik ook nog gezien.

Ik moet zo lachen om die Engelse vertalingen. :')
  maandag 10 september 2012 @ 17:24:47 #52
383398 Kyubey
pi_116607885
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 16:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Had ik ook nog gezien.

Ik moet zo lachen om die Engelse vertalingen. :')
Hello, cunt-Morrocan amd forest negro!
Helemaal super.
pi_116607912
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2012 17:24 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Hello, cunt-Morrocan amd forest negro!
Dying whores cancer heater.
  maandag 10 september 2012 @ 17:38:23 #54
383398 Kyubey
pi_116608412
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2012 17:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dying whores cancer heater.
Catch the flying finch tubercolosis!
Helemaal super.
pi_116608578
ik ruim beetje anime op en vraag mij af of iemand deze gezien heeft en of het wat is:
http://myanimelist.net/anime/7193/Aoi_Bungaku_Series
  maandag 10 september 2012 @ 17:51:25 #56
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116608906
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 17:42 schreef mschol het volgende:
ik ruim beetje anime op en vraag mij af of iemand deze gezien heeft en of het wat is:
http://myanimelist.net/anime/7193/Aoi_Bungaku_Series
Niet gezien, maar onlangs wel toegevoegd aan mijn to-watch. Kwam het via een andere site tegen en daar waren ze er geloof ik wel lovend over. Een beetje hetzelfde idee als http://myanimelist.net/an(...)anese_Classic_Horror en die heb ik wel gezien. Was erg leuk vond ik zelf.

Kokoro Connect 10 staat op Animees!

Eindelijk ben ik weer bij! *O*
ANIMEES.
- Scamp
pi_116609445
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ik weet al waar ik aan dacht.Highschool DxD
  maandag 10 september 2012 @ 18:08:05 #58
383398 Kyubey
pi_116609629
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:03 schreef outcast_within het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER: NSFW
Helemaal super.
pi_116610066
Ik ben uit mijn laatste les gestuurd. Inhoudelijk zal ik niet veel gemist hebben want het vak is in essentie misogynie en racisme(!), maar het is vandaag al te laat om te vragen of ik het vak bij een andere leraar kan volgen of dat ik er vrijstellingen voor kan krijgen. Dat is wel balen.
  maandag 10 september 2012 @ 18:19:47 #60
383398 Kyubey
pi_116610151
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2012 18:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben uit mijn laatste les gestuurd. Inhoudelijk zal ik niet veel gemist hebben want het vak is in essentie misogynie en racisme(!), maar het is vandaag al te laat om te vragen of ik het vak bij een andere leraar kan volgen of dat ik er vrijstellingen voor kan krijgen. Dat is wel balen.

Grapje. Arme jij.
Helemaal super.
pi_116610194
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2012 18:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom ben je er uitgestuurd?
  maandag 10 september 2012 @ 18:23:13 #62
383398 Kyubey
pi_116610302

Nicolas Cage gifjes _O_ en ook nog eens ontopic _O-
Helemaal super.
pi_116610682
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:03 schreef outcast_within het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wat is dat met anime meisjes die zo nodig aan de tieten van andere anime meisjes moeten zitten
lesbo's...
pi_116610736
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:32 schreef mschol het volgende:

[..]

wat is dat met anime meisjes die zo nodig aan de tieten van andere anime meisjes moeten zitten
lesbo's...
Ik wil geloven dat het de normaalste zaak van de wereld is. Strawberry die door een A-cup jaloers betast word in de kleedkamer.
pi_116610759
pi_116610768
En nu maar weer verder werken
  maandag 10 september 2012 @ 18:36:04 #67
383398 Kyubey
pi_116610797
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:34 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ik wil geloven dat het de normaalste zaak van de wereld is. Strawberry die door een A-cup jaloers betast word in de kleedkamer.
Ik moet zeggen: nooit gezien. En in anime gebeurt het letterlijk elke kleedkamer/bad-episode.
Helemaal super.
  maandag 10 september 2012 @ 18:37:18 #68
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116610843
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:36 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik moet zeggen: nooit gezien.
-O-

En in ander nieuws: jouw UI O+ en tevens _O_
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 10 september 2012 @ 18:38:55 #69
383398 Kyubey
pi_116610923
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef .Cake. het volgende:

[..]

-O-

En in ander nieuws: jouw UI O+ en tevens _O_

/offtopic
Helemaal super.
pi_116611044
pi_116611237
*hey*

en nee,ik kom van de badkamer vandaan :+
pi_116611253
quote:
Mijn theorie over Yui die een rastafari zou zijn is bevestigd.
  maandag 10 september 2012 @ 18:52:02 #73
383398 Kyubey
pi_116611472
quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mijn theorie over Yui die een rastafari zou zijn is bevestigd.

Sorry, slechte poging :')
Helemaal super.
pi_116611492
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:52 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  maandag 10 september 2012 @ 18:54:30 #75
383398 Kyubey
pi_116611580
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 18:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-
Ga nu National Treasure kijken. En het kan ook alleen, zo legendarisch is die film niet.
Nicolas Cage niet kennen :N levende legende man
Helemaal super.
pi_116612811
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:52 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ben jij dat? :+
pi_116612853
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

ben jij dat? :+
Ik had haar nog zo gezegd dat ze geen pics mocht posten. :(
pi_116612878
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ga nu National Treasure kijken. En het kan ook alleen, zo legendarisch is die film niet.
Ik weet niet. Mis ik echt zo veel? ;(
  maandag 10 september 2012 @ 19:23:39 #79
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116612943
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 19:22 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik weet niet. Mis ik echt zo veel? ;(
Heul niet. Er zijn maar twee goede films met Nicolas Cage en dat zijn Face/Off en Lord of War.

*kuch*Kokoro Connect 10 op Animees!*kuchekuch*
ANIMEES.
- Scamp
pi_116613165
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Heul niet. Er zijn maar twee goede films met Nicolas Cage en dat zijn Face/Off en Lord of War.

*kuch*Kokoro Connect 10 op Animees!*kuchekuch*
10 moet ik nog kijken. ;(
  maandag 10 september 2012 @ 19:30:23 #81
383398 Kyubey
pi_116613297
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Maar de rest zijn cultfilms.
Helemaal super.
pi_116614135
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef Kyubey het volgende:

[..]

NC is net als Steven Seagal:
merendeel van de films zijn niet heel boeiend, maar toch ergens heeftie cultstatus :P
toevallig:
quote:
7th degree black belt in Aikido
voor Steven.. :P

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey*

en nee,ik kom van de badkamer vandaan :+
en daarvoor kwam je uit je bed zeker.... :7
  maandag 10 september 2012 @ 19:45:00 #83
383398 Kyubey
pi_116614176
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef mschol het volgende:

[..]

NC is net als Steven Seagal:
merendeel van de films zijn niet heel boeiend, maar toch ergens heeftie cultstatus :P
toevallig:

[..]

voor Steven.. :P

[..]

Seagal _O_
Schwarzenegger _O_
Stallone _O_
Cage _O_
Helemaal super.
pi_116614182
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef mschol het volgende:
rond 17:30 :*
pi_116614295
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:45 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Seagal _O_
Schwarzenegger _O_
Stallone _O_
Cage _O_
actiefilms met Jason Statham kijken vaak ook wel lekker weg
  maandag 10 september 2012 @ 19:48:59 #86
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116614391
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:47 schreef mschol het volgende:

[..]

actiefilms met Jason Statham kijken vaak ook wel lekker weg
bijna Alles wat Jason Statham aanraakt verandert in goud!
ANIMEES.
- Scamp
pi_116614671
Cage? Ken ik niet :')
Behalve dan uit dit filmpje
uploader: "I promise I will never make anything this retarded ever again."
pi_116614923
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2012 19:48 schreef .Cake. het volgende:

[..]

bijna Alles wat Jason Statham aanraakt verandert in goud!
genoeg mensen die ziijn films niks vinden hoor..
ik anders wel *O*
  maandag 10 september 2012 @ 20:00:39 #89
383398 Kyubey
pi_116615030
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:54 schreef Arashimashou het volgende:
Cage? Ken ik niet :')
Behalve dan uit dit filmpje
uploader: "I promise I will never make anything this retarded ever again."
_O-
Helemaal super.
pi_116615276
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:34 schreef outcast_within het volgende:

[..]

_O- :D

Dat gebeurt wekelijks zo'n beetje.
  maandag 10 september 2012 @ 20:13:35 #91
383398 Kyubey
pi_116615855
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nieuwe UI :o
Helemaal super.
pi_116616338
Hihi topic gaat over borsten hihihihi :@ :@ :@ :@
pi_116616348
Mijn MAL Is helemaal aangepast :P
http://myanimelist.net/animelist/pagman
pi_116616653
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn MAL Is helemaal aangepast :P
http://myanimelist.net/animelist/pagman
Wat is deze? EVA van een 10 naar 9, K-ON! en KissxSis een 10.

Edit: Nevermind. Ik keek verkeerd. KissxSis een 10 zou echt onmogelijk zijn. ;(

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2012 20:27:49 ]
pi_116616757
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij melkdrinker jij!
pi_116616788
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wat is deze? EVA van een 10 naar 9, K-ON! en KissxSis een 10.

Edit: Nevermind. Ik keek verkeerd. KissxSis een 10 zou echt onmogelijk zijn. ;(
kissxsis een 10 :') das echt een poep anime opzich
  maandag 10 september 2012 @ 20:33:14 #97
383398 Kyubey
pi_116617098
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef robin007bond het volgende:
Hihi topic gaat over borsten hihihihi :@ :@ :@ :@
Helemaal super.
pi_116617244
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 20:33 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Laat me even puber zijn. :6
pi_116617507
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 20:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

gepijpt??
pi_116617649
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

gepijpt??
Nee, wut? :'(
  maandag 10 september 2012 @ 20:42:32 #101
383398 Kyubey
pi_116617665
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 20:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Helemaal super.
pi_116617843
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb je kleine tieten?? :P
  maandag 10 september 2012 @ 20:45:46 #103
383398 Kyubey
pi_116617893
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Heb je kleine tieten?? :P
Ik laat me hier niet over uit :{w
Helemaal super.
pi_116618197
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:45 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik laat me hier niet over uit :{w
Verstandig.

Ik zoek dat plaatje van Kyon en zijn mening over borsten. ;(
pi_116618328
Ziet er al wat beter uit toch?
  maandag 10 september 2012 @ 21:09:04 #106
383398 Kyubey
pi_116619402
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ziet er al wat beter uit toch?
[ afbeelding ]
Sunohara is not amused.
Helemaal super.
pi_116619540
  maandag 10 september 2012 @ 21:13:19 #108
383398 Kyubey
pi_116619661
quote:
Was dat niet de Azunyan On Drugs episode?

Helemaal super.
pi_116619713
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Was dat niet de Azunyan On Drugs episode?

[ afbeelding ]
Nee dit is nog Seizoen 1
  maandag 10 september 2012 @ 21:15:07 #110
383398 Kyubey
pi_116619762
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Nee dit is nog Seizoen 1[ afbeelding ]
Helemaal super.
pi_116619775
Dakgoot, zo te zien heb je de meeste plaatjes met de magic wand tool uitgeknipt.

Correct?
pi_116619820
quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2012 21:15 schreef robin007bond het volgende:
Dakgoot, zo te zien heb je de meeste plaatjes met de magic wand tool uitgeknipt.

Correct?
Quick selection tool, maar 1 of 2 plaatjes zijn al renders.
  maandag 10 september 2012 @ 21:17:28 #113
383398 Kyubey
pi_116619899
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:16 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Quick selection tool, maar 1 of 2 plaatjes zijn al renders.
Helemaal super.
pi_116620005
quote:
17s.gif Op maandag 10 september 2012 21:17 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_116620221
Dakgoot. Ritsu kijkt op dat eerste plaatje op je MAL net alsof ze een orgasme heeft gehad. ;(
pi_116620256
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Dakgoot. Ritsu kijkt op dat eerste plaatje op je MAL net alsof ze een orgasme heeft gehad. ;(
Oh shit :')
pi_116620297
Magic wand is wel iets meer werk maar het ziet er wel beter uit blijkbaar
pi_116620598
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Magic wand is wel iets meer werk maar het ziet er wel beter uit blijkbaar
Valt wel mee. Echte die-hards doen het gewoon met de pen-tool.
  maandag 10 september 2012 @ 21:27:54 #119
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116620611
http://mal.oko.im

Leuke feitjes. Maar die lijst met minst favoriete genre klopt niet bij mij. Ik hou best van space! En mecha! En actie! En romance!

En Vampire is niet per sé één van mijn favorieten... kan mij eigenlijk niet echt iets herinneren dat met vampires te maken heeft dat ik al gezien heb, Shiki uitgezonderd.
ANIMEES.
- Scamp
pi_116620701
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef .Cake. het volgende:

Leuke feitjes. Maar die lijst met minst favoriete genre klopt niet bij mij. Ik hou best van space! En mecha! En actie! En romance!

En Vampire is niet per sé één van mijn favorieten... kan mij eigenlijk niet echt iets herinneren dat met vampires te maken heeft dat ik al gezien heb, Shiki uitgezonderd.
Bij mij klopt het precies.

Behalve military, dat is eigenlijk niet echt specifiek mijn ding, maar ik vind het niet erg als het in een anime zit.
  maandag 10 september 2012 @ 21:31:00 #121
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116620823
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Bij mij klopt het precies.

Behalve military, dat is eigenlijk niet echt specifiek mijn ding, maar ik vind het niet erg als het in een anime zit.
Dat heb ik wel met meer genres. Er is weinig dat ik eigenlijk niet leuk vindt.

Nu snel Kaiji S2 verder kijken, wat is het toch spannend, zo'n balletje volgen! *zawa* *zawa*
ANIMEES.
- Scamp
  † In Memoriam † maandag 10 september 2012 @ 21:32:08 #122
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_116620885
Kap eens met die eindeloze K-ON! :P
pi_116620959
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee :p

en op die site klopt het bij mij niet lijkt het wel :')
Heb Mecha toch echt wel in de top 3 verwacht en heb al helemaal geen physological anime gezien.
  † In Memoriam † maandag 10 september 2012 @ 21:34:20 #124
pi_116621018
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Nee :p

en op die site klopt het bij mij niet lijkt het wel :')
Heb Mecha toch echt wel in de top 3 verwacht en heb al helemaal geen physological anime gezien.
[ afbeelding ]
Hoe maak je die?
pi_116621090
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hoe maak je die?
en dan je Myanimelist.net username gebruiken
  maandag 10 september 2012 @ 21:37:16 #126
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116621190
Ik moest stiekem keihard lachen:
ANIMEES.
- Scamp
pi_116621222
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

en dan je Myanimelist.net username gebruiken
Rolling
oke, eens zien.
  † In Memoriam † maandag 10 september 2012 @ 21:38:01 #128
pi_116621234

Hier klopt echt geen reet van, police :')?
Terwijl ik juist wel veel mystery/supernatural heb gezien naar mijn idee
  † In Memoriam † maandag 10 september 2012 @ 21:38:39 #129
pi_116621274
Holy shit, ik zit al 4.8 jaar op MAL :o
  † In Memoriam † maandag 10 september 2012 @ 21:40:01 #130
pi_116621350
Ik kijk gemiddeld 17 minuten anime per dag .... :P
pi_116621421
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
µt = 102.11 min⁄day
pi_116621437
hoelang doet die site erover zeg? wacht al ruim 5 minuten _O-
pi_116621442
Mja, het kan natuurlijk alleen oordelen met behulp van de series die je gezien hebt. Door de Boku no Pico series cijfers tussen de 5 en 7 te geven staat Yaoi bij mij onderaan. En Yamato een 10, tja, dan weet je het wel.

† In Memoriam † maandag 10 september 2012 @ 21:42:14 #134
pi_116621481
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
Mja, het kan natuurlijk alleen oordelen met behulp van de series die je gezien hebt. Door de Boku no Pico series cijfers tussen de 5 en 7 te geven staat Yaoi bij mij onderaan. En Yamato een 10, tja, dan weet je het wel.

[ afbeelding ]
Oh, gebaseerd op cijfers, ik dacht op totaal wat je hebt gezien :s)
pi_116621503
Apart hoe ze de favorite genres berekenen (klik op het vraagteken).
pi_116621510
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef .Cake. het volgende:
Ik moest stiekem keihard lachen:
[ afbeelding ]
Dit is wel een lach waard ja *)
pi_116621658
Most

Comedy
Action
Drama
Horror
Adventure
Supernatural
Sci-Fi
Thriller
School
Slice of Life

Least

Parody
Game
Mecha
Police
Kids
Dementia
Space
Shoujo Ai
Cars
Shounen Ai
  maandag 10 september 2012 @ 21:44:46 #138
383398 Kyubey
pi_116621669
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb ook 20 anime vóór MAL dus dat scheelt :P
Helemaal super.
  † In Memoriam † maandag 10 september 2012 @ 21:45:41 #139
pi_116621718
Wauw die anime you may have overlooked daaronder is handiggggg _O_ hele berg naar mijn plan to watch lijstje
pi_116621909
quote:
De laatste keer dat ik zo'n soort engine gebruikte was het een Boku no Pico troll.... toch even kijken :P
  † In Memoriam † maandag 10 september 2012 @ 21:58:11 #142
pi_116622479
quote:
Detective Conan :')
pi_116622565
quote:
Clannad :')
  † In Memoriam † maandag 10 september 2012 @ 22:01:57 #144
pi_116622752
Ik krijg deze aangeraden: http://myanimelist.net/anime/11111
Klinkt vet
pi_116623575
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Klinkt vet
Is tof.

SPOILER
pi_116624167
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:

[ afbeelding ]
in dat geval kan ik totaal geen logica ontdekken:
pi_116626709
  maandag 10 september 2012 @ 23:03:10 #148
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116626780
quote:
Waarom zij?

Zeon heeft zoveel beters te bieden!
ANIMEES.
- Scamp
pi_116626870
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ach, over de serie is zo weinig te bespreken dat het vooral vervalt in plaatjes posten. Dat gun ik ze wel. :P

Overigens:

Hmm, zo'n heel erge mecha fan ben ik ook weer niet. En zoals ik al zei ben ik ook niet iemand die een harde pener krijgt van tanks en oorlog.

Psychological klopt wel. 8-)
pi_116626876
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:03 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Waarom zij?

Zeon heeft zoveel beters te bieden!
Ben bezig alle pre jaren 90 gundams te kijken :P
  maandag 10 september 2012 @ 23:28:11 #151
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116628189
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:05 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ben bezig alle pre jaren 90 gundams te kijken :P
[ afbeelding ]
Ben ik ook ooit mee begonnen, moet het nog eens afmaken. Hoef geloof ik alleen nog 0080: War in the pocket.

Daarna '90 maar eens afkijken.

0083: Stardust Memory al gezien? Eén van de beste uit de franchise naar mijn mening.
ANIMEES.
- Scamp
pi_116628308
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:28 schreef .Cake. het volgende:

[..]

0083: Stardust Memory al gezien? Eén van de beste uit de franchise naar mijn mening.
Hier ben ik momenteel mee bezig, eerst was Wing altijd mijn favoriet maar nu is dat toch wel 0083 geworden.
  maandag 10 september 2012 @ 23:49:33 #153
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116629341
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Hier ben ik momenteel mee bezig, eerst was Wing altijd mijn favoriet maar nu is dat toch wel 0083 geworden.
Wel he :) Heb Wing nooit afgekeken, maar voor mij was 00 de beste. Tot ik deze zag.
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 11 september 2012 @ 00:48:46 #154
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116631464
De tering wat is Kaiji spannend!

Leuke Ocean's 11 / Kaiji trailer:
Wel grappig dat ze die Ichijou de stem van de vrouw hebben gegeven :P
ANIMEES.
- Scamp
pi_116632671
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:48 schreef .Cake. het volgende:

Wat is het eigenlijk??
  dinsdag 11 september 2012 @ 07:26:21 #156
383398 Kyubey
pi_116633077
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Klinkt vet
Kijkuh!
Helemaal super.
pi_116633187
*konichiwa*

Was gewoon hele nacht wakker :+
pi_116633512
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2012 07:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konichiwa*

Was gewoon hele nacht wakker :+
Zucht :')
Wat ga je nu doen? Toch maar slapen?
pi_116633523
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:17 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Zucht :')
Wat ga je nu doen? Toch maar slapen?
neuh,ik heb andere dingen te doen :+
pi_116633544
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

neuh,ik heb andere dingen te doen :+
Heb jij wel slaap nodig? :{w
pi_116633582
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:20 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Heb jij wel slaap nodig? :{w
sinds 17:30 wakker,dus nee :P
pi_116633599
quote:

_O_
pi_116633626
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

sinds 17:30 wakker,dus nee :P
Slapen is fijn hoor.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O_
Is deze al wat beter?
pi_116633651
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:27 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Slapen is fijn hoor.

[..]

Is deze al wat beter?
Ja, maar nog even een dagje uitzieken. :P
pi_116633654
mogguh
pi_116633790
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
mogguh
Goedemorgen.
pi_116633821
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 08:38 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Goedemorgen.
*hoi*
pi_116634790
Wat vaag dat in SAO 10 wel pijn voelbaar is. Dat kon toch niet of zo?
pi_116634902
En wie is dit ookal weer:

pi_116634957
Naruto manga#601
SPOILER
8)7 :'(
pi_116635011
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[ afbeelding ]
Weet niet, geen pijn, maar wel reactie of iets dergelijks.
Ken je haar niet meer van het kerstliedje?
pi_116635097
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Naruto manga#601
SPOILER
8)7 :'(
SPOILER
pi_116635639
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

SPOILER
:Y

Sinds #600
pi_116635734
Klipnap account heeft ook gewoon een ban. :o
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:19:41 #175
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116635784
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 03:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat is het eigenlijk??
Kaiji S2 "trailer" op het geluid van Ocean's Eleven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[ afbeelding ]
Dat is dat meisje dat dood is gegaan in die ene kamer. It's a trap!

Zijn grote trauma.
ANIMEES.
- Scamp
pi_116635880
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
????
pi_116635988
quote:
Ssssst. Ze heeft een nieuw account. Ze moest kiezen tussen de oude en de nieuwe. Eerst kreeg de nieuwe een ban, maar dat is nu veranderd. Het is niet moeilijk om te raden wie hier Klipnap is. Ik zou letten op aliens.
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:44:59 #178
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116636407
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:28 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ssssst. Ze heeft een nieuw account. Ze moest kiezen tussen de oude en de nieuwe. Eerst kreeg de nieuwe een ban, maar dat is nu veranderd. Het is niet moeilijk om te raden wie hier Klipnap is. Ik zou letten op aliens.
Dit soort plaatjes zijn meestal wel een goede aanwijzing wie de echte is:
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:51:38 #179
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116636579
He shit, wat dingen geupdate, nu is de site hier en daar een beetje gammel... kak.
ANIMEES.
- Scamp
pi_116636971
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:51 schreef .Cake. het volgende:
He shit, wat dingen geupdate, nu is de site hier en daar een beetje gammel... kak.
Hm? Gammel? Wat.
pi_116638451
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:44 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_116641403
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:44 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
oh gutteke
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:36:34 #183
383398 Kyubey
pi_116643007
quote:
Hoe kun je dat zien?
PS:

Helemaal super.
pi_116643088
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:36 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Hoe kun je dat zien?
PS:

[ afbeelding ]
Als je op iemand zijn profiel klikt zie je bij een gebanned account een streep door de naam. :P
pi_116643157
Nog meer mensen die lid zijn van de Clannad-Facebookgroep?

De beheerder zit echt constant domme plaatjes en leuzen te spammen. :')

Of dit soort dingen :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2012 14:43:05 ]
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:44:28 #186
383398 Kyubey
pi_116643198
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:42 schreef robin007bond het volgende:
Nog meer mensen die lid zijn van de Clannad-Facebookgroep?

De beheerder zit echt constant domme plaatjes en leuzen te spammen. :')

[ afbeelding ]

Of dit soort dingen :')

[ afbeelding ]
Helemaal super.
pi_116643867
mijn ogen doen pijn :'(

even dutje doen tot 20:00
pi_116644768
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
mijn ogen doen pijn :'(

even dutje doen tot 20:00
Het spijt me heel erg om te zeggen en wellicht weet ik te weinig van je situatie af om hierover te kunnen oordelen, maar:

Is het nou echt zo moeilijk om gewoon een normaal ritme aan te houden? ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2012 15:28:17 ]
pi_116648847
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:28 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik weet ook wel wie ze nu is hoor. :P Jouw post is meer een 'sssst' reactie waard trouwens.
pi_116648939
En klonen mag gewoon dus ik vind die ban raar. :o

Voor het eerst Dr Pepper gehad net. Mad scientist zal trots zijn. Ben nu wel hyper als de tering.
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:15:39 #191
383398 Kyubey
pi_116649305
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:

Voor het eerst Dr Pepper gehad net. Mad scientist zal trots zijn. Ben nu wel hyper als de tering.
Het bewijs dat sponsoring in anime werkt.
Helemaal super.
pi_116649602
quote:

Volgens de policy niet. :P
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:24:47 #193
383398 Kyubey
pi_116649670
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Helemaal super.
pi_116649713
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:24 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;(
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:27:27 #195
383398 Kyubey
pi_116649770
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

;(
Helemaal super.
pi_116649835
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:27 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die tongzoen. ;(
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:32:11 #197
383398 Kyubey
pi_116649954
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die tongzoen. ;(
Helemaal super.
pi_116650358
Ik nam ook es Dr Pepper na het kijken van Steins... vond het nou niet een bijzonder drankje. En nogal plakkerig. Was wel te drinken hoor, maar toch liever pepsi/coca.
pi_116650853
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:42 schreef Arashimashou het volgende:
Ik nam ook es Dr Pepper na het kijken van Steins... vond het nou niet een bijzonder drankje. En nogal plakkerig. Was wel te drinken hoor, maar toch liever pepsi/coca.
Pepsi. :')
pi_116650859
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Pepsi. :')
Ik WIST gewoon dat ik hiermee een reactie van jou zou krijgen. :')
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:06:09 #201
383398 Kyubey
pi_116651004
Iemand heeft Nicolas Cage en Kyubey samengevoegd :o
Helemaal super.
pi_116651385
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:01 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik WIST gewoon dat ik hiermee een reactie van jou zou krijgen. :')
Hihi.
pi_116651407
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:06 schreef Kyubey het volgende:
Iemand heeft Nicolas Cage en Kyubey samengevoegd :o
[ afbeelding ]
Hij is wel erg slecht gedaan.
pi_116651921
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:40:51 #205
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116652252
Kan iemand mij een screenshot sturen van hoe de frontpage van animees er uit ziet voor hem/haar?

Liefst iemand met een 1080p monitor
ANIMEES.
- Scamp
pi_116652413
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:46:00 #207
383398 Kyubey
pi_116652514
quote:
Bij mij zie je altijd zijn gezicht net niet ;(
Helemaal super.
pi_116652582
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:46 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Bij mij zie je altijd zijn gezicht net niet ;(
en toen was die foetsie :')
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:50:41 #209
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_116652755
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:47 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik wou gaan kijken of ik zijn gezicht ook kon zien, en ook opeens; FOETSIE.

Even wat andere koek;
http://www.nu.nl/binnenla(...)g-trams-in-haag.html
Jullie denken; ''komt hij aan met z'n ouwe nieuws'', nou, lees eens welke nummers die trams hadden :')
quote:
De voorkant van tram 11 is flink beschadigd, evenals de achterkant van tram 9, waar 11 tegenaan is gebotst.
Toeval? Wie weet, ik denk van niet :P
pi_116652786
quote:

pi_116652914
Wat is dees ik mag van mijn moder niet een motor rijbewijs halen }:|
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:56:15 #212
342435 Life2.0
#deadprez4mod
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:56:29 #213
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_116653050
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
begraaf dr in de achtertuin :(
pi_116653259
quote:
Same here.

Al adviseert ze dat, maar als ik echt er voor wil gaan moet ik het natuurlijk gewoon doen.
pi_116653356
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:00 schreef Qunix het volgende:

[..]

Same here.

Al adviseert ze dat, maar als ik echt er voor wil gaan moet ik het natuurlijk gewoon doen.
Ik ga hem ook halen heb er helemaal geen zin in om auto te rijden is ook veelste duur.
pi_116653460
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ik ga hem ook halen heb er helemaal geen zin in om auto te rijden is ook veelste duur.
Maar een rijbewijs is wel zo handig.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:07:26 #217
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116653634
quote:
[
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:47 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is 720 en 1080?

Bij jou zie ik de bovenkant van de site niet, waar de RSS knop en searchbar staan op de tweede screen. Staan die er normaal wel?
quote:

Dr.Pepper is echt geweldig met wodka en pepernoten. En Gundam.
ANIMEES.
- Scamp
pi_116653700
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef .Cake. het volgende:
Pepernoten in de Dr. Pepper?
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:09:04 #219
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116653736
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Pepernoten in de Dr. Pepper?
Nee, voor erbij natuurlijk!

Zo ziet mijn frontpage er nu uit:

Ben ik niet heel gelukkig mee.
ANIMEES.
- Scamp
pi_116653765
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb dus altijd gedacht dat dat gewoon kon. Ook door van die topics met 'ja ik heb even een kloontje aangemaakt, want...'
pi_116653773
quote:
Terecht.

Gewoon lekker je autorijbewijs halen. :7
pi_116653775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:07 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[

[..]

Dat is 720 en 1080?

Bij jou zie ik de bovenkant van de site niet, waar de RSS knop en searchbar staan op de tweede screen. Staan die er normaal wel?

[..]

Ja ik was al naar beneden gescrollt.
En dit is op een Laptop 15.6 inch laptop dus 720P op een resolutie van 1366x768
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:11:14 #223
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116653866
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ja ik was al naar beneden gescrollt.
En dit is op een Laptop 15.6 inch laptop dus 720P
[ afbeelding ]
Ah, zelfde hiero. Maar hoe krijg je dan dat die gast verdwijnt? Want het is een 1080p afbeelding als het goed is.

Wel weird dat bij jou alles er wel goed uitziet?
ANIMEES.
- Scamp
pi_116653881
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb dus altijd gedacht dat dat gewoon kon. Ook door van die topics met 'ja ik heb even een kloontje aangemaakt, want...'
Sterker nog; er staat een boete op volgens de algemene voorwaarden. Juridisch kan dat echter niet, dus geen zorgen voor onze QB-fetisjist :P
pi_116653954
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ah, zelfde hiero. Maar hoe krijg je dan dat die gast verdwijnt? Want het is een 1080p afbeelding als het goed is.

Wel weird dat bij jou alles er wel goed uitziet?
CTRL+Muiswiel gebruiken, heeft te maken met hoe ver je staat in/uitgezoemd
pi_116654154
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Sterker nog; er staat een boete op volgens de algemene voorwaarden. Juridisch kan dat echter niet, dus geen zorgen voor onze QB-fetisjist :P
Ah oke. Dat het juridisch geen gevolgen heeft dat heb ik gezien. :P
pi_116654234
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:09 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Nee, voor erbij natuurlijk!

Zo ziet mijn frontpage er nu uit:
[ afbeelding ]
Ben ik niet heel gelukkig mee.
die banner, waar zijn de personages van?
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:21:12 #228
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116654366
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:18 schreef mschol het volgende:

[..]

die banner, waar zijn de personages van?
Fate/Zero.

Het zijn Kerry en Shirley.
ANIMEES.
- Scamp
pi_116654448
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Fate/Zero.

Het zijn Kerry en Shirley.
ah, thnx :)
waar host jij eigenlijk? anagonist (hoe je het ook schrijft) kennelijk...
ik wil nog steeds eens een websiteje ergens opzetten; het liefst met een vps, maar die zijn wat prijzig relatief
pi_116654638
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah oke. Dat het juridisch geen gevolgen heeft dat heb ik gezien. :P
Ik snap je verwarring wel.

Voor R&P wordt een uitzondering gemaakt volgens mij.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:27:47 #231
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116654742
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef mschol het volgende:

[..]

ah, thnx :)
waar host jij eigenlijk?
ik wil nog steeds eens een websiteje ergens opzetten; het liefst met een vps, maar die zijn wat prijzig relatief
Bij Antagonist, tot nu toe zeer goede service geleverd. Geen gezeik gehad en één keer een probleempje waar meteen op gereageerd werd. Qua prijs zijn ze geloof ik middenmoot.
ANIMEES.
- Scamp
pi_116658258
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:27 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Bij Antagonist, tot nu toe zeer goede service geleverd. Geen gezeik gehad en één keer een probleempje waar meteen op gereageerd werd. Qua prijs zijn ze geloof ik middenmoot.
Oh ja, misschien te laat, maar ik heb een 1080p-monitor.

dinsdag 11 september 2012 @ 20:32:46 #233
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116658364
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oh ja, misschien te laat, maar ik heb een 1080p-monitor.

[ afbeelding ]
Ahaha, je hebt m genomen terwijl ik met de kleuren aan het spelen ben :P
Oh en bedankt, jij ook Dakgoot! Weet wat ik wilde weten :)
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:35:48 #234
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116658574
Ik vind het nog wel weird dat ik de header text niet te zien krijg.
ANIMEES.
- Scamp
pi_116659136
pi_116660509
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:02:08 #239
383398 Kyubey
pi_116660580
Helemaal super.
pi_116660669
YUI APPEARED!
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:17:34 #241
383398 Kyubey
pi_116661508
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
YUI APPEARED!
[ afbeelding ]
Yui tog :N ik heb haar hier nog nooit voorbij zien komen.
Helemaal super.
pi_116661888
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:17 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Yui tog :N ik heb haar hier nog nooit voorbij zien komen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:23:33 #243
383398 Kyubey
pi_116662133
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 20:35 schreef .Cake. het volgende:
Ik vind het nog wel weird dat ik de header text niet te zien krijg.
Dat is wel apart.

Even shift+f5 proberen?
pi_116662678
Gundam wing zuigt hard in vergelijking met 0083:Stardust memory
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:37:23 #247
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116662725
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gundam wing zuigt hard in vergelijking met 0083:Stardust memory
0083 _O_
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:42:04 #248
383398 Kyubey
pi_116663025
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wat :'(
Helemaal super.
pi_116663122
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:42 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Wat :'(
Niets hoor. :P

Ik ben soms ook een beetje tsundere ;(
pi_116663316
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:37 schreef .Cake. het volgende:

[..]

0083 _O_
Mobile armor is wel bruut :P
pi_116663486
Tijd om wat gundam gifjes te maken :D
pi_116663516
Toch grappig dat in de Oricon enorm veel k-pop muziek in voorkomt en Gangnam style nooit daarin is geweest?
pi_116663932
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef Qunix het volgende:
Toch grappig dat in de Oricon enorm veel k-pop muziek in voorkomt en Gangnam style nooit daarin is geweest?
Gangnam style moet het vooral hebben van de absurditeit. Daar hebben de Japanners al genoeg van gezien :P
pi_116664142
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Gangnam style moet het vooral hebben van de absurditeit. Daar hebben de Japanners al genoeg van gezien :P
True.
pi_116664796
De frame rate wilt nooit meer goed worden ;(
pi_116665739
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
De frame rate wilt nooit meer goed worden ;(
[ afbeelding ]
Aspect Ratio klopt voor mijn gevoel niet.
pi_116665809
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Aspect Ratio klopt voor mijn gevoel niet.
Klopt VLC fuckt het helemaal op en in MPC is het gelijk goed
pi_116665875
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Klopt VLC fuckt het helemaal op en in MPC is het gelijk goed
As usual.
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:18:36 #259
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_116666000
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

klonen mag wel, zolang je geen ban hebt

Dit is mijn 4e account :')
pi_116666042
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

klonen mag wel, zolang je geen ban hebt

Dit is mijn 4e account :')
:o

Wist ik niet.
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:20:10 #261
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_116666127
*verwacht 20 kloontjes in een SP topic*
pi_116666646
SPOILER: ielg
pi_116667098
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het spijt me heel erg om te zeggen en wellicht weet ik te weinig van je situatie af om hierover te kunnen oordelen, maar:

Is het nou echt zo moeilijk om gewoon een normaal ritme aan te houden? ;(
*hoi*

8 dagen(2-10 september) lang zat ik te gamen tot 06:00 :+
pi_116667361
En dit is gedaan met screenshots in MPC
pi_116667921
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:47:32 #267
383398 Kyubey
pi_116668106
quote:
Gundam is het nieuwe K-ON?
Helemaal super.
pi_116668396
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Nee,
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:13:31 #269
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116670006
Hoe maak je gifjes?
ANIMEES.
- Scamp
pi_116670060
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:13 schreef .Cake. het volgende:
Hoe maak je gifjes?
Je kan via virtualdub gifjes maken of je ramt als een mongool op F5 in MPC en importeert het in Photoshop en dat laatste doe ik nu,
Ik maak wel eens een keer een tut
pi_116670905
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:13 schreef .Cake. het volgende:
Hoe maak je gifjes?
Plaatje de naam aanpassen naar .gif.
pi_116670959
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:47 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Hoe dan??

Welke Gundam?1e uit 1979? :P
pi_116671009
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hoe dan??

Welke Gundam?1e uit 1979? :P
Die met de cockpit is Gundam Wing das 1995-1996
En die andere gundam is Gundam 0083: Stardust memory
pi_116671094
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:31 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Die met de cockpit is Gundam Wing das 1995-1996
En die andere gundam is Gundam 0083: Stardust memory
Gundam Wing,mijn 2e mecha anime in 2002!! *O*
pi_116671166
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Gundam Wing,mijn 2e mecha anime in 2002!! *O*
De 1e mecha was toch niet Gundam Seed :P?
pi_116671273
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:33 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

De 1e mecha was toch niet Gundam Seed :P?
Tekkaman Blade :9
pi_116672867
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:29 schreef Qunix het volgende:

[..]

Plaatje de naam aanpassen naar .gif.
_O-
pi_116672977
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Je kan via virtualdub gifjes maken of je ramt als een mongool op F5 in MPC en importeert het in Photoshop en dat laatste doe ik nu,
Ik maak wel eens een keer een tut
Via mencoder/mplayer kan het trouwens ook heel makkelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2012 00:17:43 ]
pi_116673249
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Via mencoder/mplayer kan het trouwens ook heel makkelijk.
Echt? nooit geweten! :+
pi_116673430
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Echt? nooit geweten! :+
Ook met FFMPEG.
pi_116673442
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ook met FFMPEG.
Dan weet ik het dus voortaan :9

Goedkope hotels zoeken,maar weet niet hoe te zoeken! _O-
pi_116673782
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Booking.com?
pi_116673803
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

booking.com. tripadvisor.com, hotels.com. accorhotels.com (wel je budget instellen)
pi_116673817
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Booking.com?
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:57 schreef mschol het volgende:

[..]

booking.com. tripadvisor.com, hotels.com. accorhotels.com (wel je budget instellen)
Het is in Düsseldorf, München lijkt me te ver(ivm Otoberfest) :+
pi_116673839
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

[..]

Het is in Düsseldorf, München lijkt me te ver(ivm Otoberfest) :+
zijn daar prima hotels te boeken.. welke periode?
pi_116673953
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:59 schreef mschol het volgende:

[..]

zijn daar prima hotels te boeken.. welke periode?
Oktoberfest begint a.s Zondag waarschijnlijk(duurt dus 15 dagen) :P

Naar Düsseldorf gaan,laatste keer buiten Nederland was 5 jaar(!) geleden sinds ik mijn verblijfsdocument had(1x maar) _O-
pi_116675136
*konichiwa*
  woensdag 12 september 2012 @ 07:38:58 #288
383398 Kyubey
pi_116675290
Mijn vader komt uit een mangawinkel in Londen en neemt mee:

Wel veel te groot ;(
Helemaal super.
pi_116675479
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 07:38 schreef Kyubey het volgende:

[ afbeelding ]
Wel veel te groot ;(
Wat lief van hem.
pi_116675700
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 01:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Oktoberfest begint a.s Zondag waarschijnlijk(duurt dus 15 dagen) :P

Naar Düsseldorf gaan,laatste keer buiten Nederland was 5 jaar(!) geleden sinds ik mijn verblijfsdocument had(1x maar) _O-
quote:
Erg goed, 8.1 10
Score uit 89 beoordelingen Jugendherberge Düsseldorf
Düsseldorf • Toon kaart
Dit hotel ligt op slechts 50 meter van de Rijn. Het is gevestigd in een markant gebouw met uitzicht op oude binnenstad van Düsseldorf. Meer
slechts 462 voor 15 nachten :+
pi_116678600
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:24 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

slechts 462 voor 15 nachten :+
Ik doe het via Stay Okay :P
pi_116678804
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

die geeft bij mij alleen nederland aan :P
pi_116678851
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:47 schreef mschol het volgende:

[..]

die geeft bij mij alleen nederland aan :P
Goed kijken naar logo :P

http://www.hihostels.com/
  woensdag 12 september 2012 @ 11:05:32 #294
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116679392
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 07:38 schreef Kyubey het volgende:

[ afbeelding ]
Wel veel te groot ;(
Zien of je hem kan ombouwen tot een zeker ander wit beestje.
ANIMEES.
- Scamp
pi_116679504
Straks stoofpot maken :9

Vorige was zo pittig,dat ik er 2 weken over deed om het op te maken(normaal 1 week) _O- :')
  woensdag 12 september 2012 @ 11:18:48 #296
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116679793
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik weet niet of je wel twee weken in een StayOkay wilt zitten hoor. Het is nogal schraal.
Wel goedkoop, dat dan weer wel.
ANIMEES.
- Scamp
pi_116679863
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:18 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik weet niet of je wel twee weken in een StayOkay wilt zitten hoor. Het is nogal schraal.
Wel goedkoop, dat dan weer wel.
5 dagen maar :*
  woensdag 12 september 2012 @ 11:51:51 #298
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_116680902
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

5 dagen maar :*
Ooow, dan is het prima. Go for it! ;)

Daarnaast, waarom gamen tot 06.00? Waarom niet gewoon lekker vroeg opstaan en overdag gamen? Beter voor je ritme, dunkt me. Of tussenweg, dat je 's middags begint en ergens rond uurtje of 02.00 stopt. Kan je nog uitslapen tot uur of 10 á 12, dan weer beginnen.

Stiekem heb ik in oktober ook een weekje vrij gehouden zodat ik series kan inhalen en Tales of Vesperia een aantal dagen ononderbroken kan spelen :P
ANIMEES.
- Scamp
pi_116681155
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:51 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ooow, dan is het prima. Go for it! ;)

Daarnaast, waarom gamen tot 06.00? Waarom niet gewoon lekker vroeg opstaan en overdag gamen? Beter voor je ritme, dunkt me. Of tussenweg, dat je 's middags begint en ergens rond uurtje of 02.00 stopt. Kan je nog uitslapen tot uur of 10 á 12, dan weer beginnen.

Stiekem heb ik in oktober ook een weekje vrij gehouden zodat ik series kan inhalen en Tales of Vesperia een aantal dagen ononderbroken kan spelen :P
Ik ben aan het compenseren op dit moment :P
pi_116686850
Boebahoeba.
pi_116686860
Slot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')