SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!Helemaal super.
Mee eens.quote:Op zondag 9 september 2012 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Prima TT. Al blijft Heineken slootwater.
Duitse bierquote:Op zondag 9 september 2012 22:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Heineken wat een kut bier is dat smaakt nergens naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rosé,whisky en cream likeurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 22:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Rose,whisky en cream likeurhttp://files2.swfchan.com(...)43187733700-66345510SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hihi
Link werkt niet!quote:Op zondag 9 september 2012 22:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
http://files2.swfchan.com(...)43187733700-66345510
hihi
Hoeft nietquote:Op zondag 9 september 2012 22:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]hmmm
zo dan
http://eye.swfchan.com/fl(...)puri.swf&w=420&h=330
Ook niet.quote:Op zondag 9 september 2012 22:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Alleen de zoetste champagne met kaviaar is toegestaan.
Prachtaflevering!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:
Goeie! Eens zien... GTO staat bovenaan, gevolgt door Pani Poni Dash. ENwlaasdlfkjasldfkjaskdfjalsdf After Story op nummer 5! Maar pas nadat ik eerst Spice en Wolf II en Spice en Wolf heb gezien, in die volgorde blijkbaar.quote:
Machtige drank, voor mensen die het niet drinken.quote:Op zondag 9 september 2012 22:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Jij weet duidelijk niets. Julius Caesar heeft ooit gezegd dat bier de machtigste drank op aarde is en ik ben het daar mee eens. Dat jij alleen Heineken en Grolsch kent is jouw probleem maar ga niet beweren dat bier de duivel is.
[..]
Goeie! Eens zien... GTO staat bovenaan, gevolgt door Pani Poni Dash. ENwlaasdlfkjasldfkjaskdfjalsdf After Story op nummer 5! Maar pas nadat ik eerst Spice en Wolf II en Spice en Wolf heb gezien, in die volgorde blijkbaar.
Ik heb ooit een slokje Jupiler genomen engelijk uitgespuugd.quote:Op zondag 9 september 2012 22:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Jij weet duidelijk niets. Julius Caesar heeft ooit gezegd dat bier de machtigste drank op aarde is en ik ben het daar mee eens. Dat jij alleen Heineken en Grolsch kent is jouw probleem maar ga niet beweren dat bier de duivel is.
[..]
Goeie! Eens zien... GTO staat bovenaan, gevolgt door Pani Poni Dash. ENwlaasdlfkjasldfkjaskdfjalsdf After Story op nummer 5! Maar pas nadat ik eerst Spice en Wolf II en Spice en Wolf heb gezien, in die volgorde blijkbaar.
Je bent gewoon niet gewendquote:Op zondag 9 september 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ooit een slokje Jupiler genomen engelijk uitgespuugd.
Ik geef dus toe: het schort nog aan ervaring.
En lol @ je tweede stukje.
Er is meer dan alleen Pils(ener) he. Een bier van 10% tik je ook niet zomaar wegquote:Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Machtige drank, voor mensen die het niet drinken.
Haha, Jupiler... da's echt net water, alleen goed te doen als het heel warm is. Ervaring is belangrijk, maar het gebrek er aan vind ik geen reden om het als pauper te betitelen. Er is zoveel variatie in bier, meer nog dan in bijvoorbeeld wijn of wat dan ook. Het is de meest gedronken drank ter wereld en er is heel veel mee te doen.quote:Op zondag 9 september 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ooit een slokje Jupiler genomen engelijk uitgespuugd.
Ik geef dus toe: het schort nog aan ervaring.
En lol @ je tweede stukje.
Als het drankje warm is, of als het een warme dag is?quote:Op zondag 9 september 2012 23:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen Pils(ener) he. Een bier van 10% tik je ook niet zomaar weg
[..]
Haha, Jupiler... da's echt net water, alleen goed te doen als het heel warm is. Ervaring is belangrijk, maar het gebrek er aan vind ik geen reden om het als pauper te betitelen. Er is zoveel variatie in bier, meer nog dan in bijvoorbeeld wijn of wat dan ook. Het is de meest gedronken drank ter wereld en er is heel veel mee te doen.
De dag. Warm bier, we leven niet in Engeland!quote:Op zondag 9 september 2012 23:14 schreef Arashimashou het volgende:
Als het drankje warm is, of als het een warme dag is?
Oke.quote:Op zondag 9 september 2012 23:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De dag. Warm bier, we leven niet in Engeland!
Ik zou zeggen het tweede. Iedereen is wel een beetje pretentieus als het om drank gaat. In mijn ervaring dan.quote:Op maandag 10 september 2012 08:02 schreef outcast_within het volgende:
Of ik ben niet pretentieus en vind na een paar biertjes alles wel te zuipen.
Of mijn smaakpappillen zijn grotendeels afgestorven en vind alles wel te zuipen.
Alleen het bier van de alberthein dat bier heet, is geen goed idee. Het is een beetje zoetig, goedkoop, drinkt makkelijk weg. En de volgende dag sterf je van de hoofdpijn.
Jij bedoelt Highschool of the Dead!quote:Op maandag 10 september 2012 08:02 schreef outcast_within het volgende:
Waar slaat de de titel ook alweer op? Doet me een beetje denken aan die zombie highschool anime waarvan de titel mij ontgaat. Er zaten iig borsten in die zo schudden dat er precies een kogel ertussen kon vliegen.
Hunter X Hunterquote:Op maandag 10 september 2012 08:02 schreef outcast_within het volgende:
Waar slaat de de titel ook alweer op?
Wquote:Op maandag 10 september 2012 08:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jij bedoelt Highschool of the Dead!![]()
[ afbeelding ]
Dat is geloof ik niet waar de titel op slaat, overigens.
quote:Op maandag 10 september 2012 08:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zelfs ik ken het en ik die niet aan a-nie-mayquote:Op maandag 10 september 2012 14:39 schreef robin007bond het volgende:
Dat jullie die scène nog niet kende.
Ik zag het net tijdens godsdienst. Gelukkig keek niemand mee.quote:Op maandag 10 september 2012 14:39 schreef robin007bond het volgende:
Dat jullie die scène nog niet kende.
Aaahahaha, hoe vet zou dat geweest zijn. Voor ons dan.quote:Op maandag 10 september 2012 14:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zag het net tijdens godsdienst. Gelukkig keek niemand mee.
quote:Op maandag 10 september 2012 14:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zag het net tijdens godsdienst. Gelukkig keek niemand mee.
Niet.quote:Op maandag 10 september 2012 16:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Highschool of the Dead was fucking glorious. Season 2 fucking when?!
Azië woont ook in het westen voor mij, je moet alleen iets verder kijken.quote:Op maandag 10 september 2012 16:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja, wij wonen voor Azië in het westen, en ik heb wel genoten.
quote:Op maandag 10 september 2012 16:42 schreef robin007bond het volgende:
Off-topic, maar dit moet ik gewoon delen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_profanity
fok Fok (literally: the first person singular of "to breed") is used as a variation of the English loan word fuck. It is also in use in the Afrikaans language. The Dutch news site and virtual community FOK! uses this word as its name.quote:Op maandag 10 september 2012 16:42 schreef robin007bond het volgende:
Off-topic, maar dit moet ik gewoon delen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_profanity
Had ik ook nog gezien.quote:Op maandag 10 september 2012 16:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
fok Fok (literally: the first person singular of "to breed") is used as a variation of the English loan word fuck. It is also in use in the Afrikaans language. The Dutch news site and virtual community FOK! uses this word as its name.
Hello, cunt-Morrocan amd forest negro!quote:Op maandag 10 september 2012 16:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Had ik ook nog gezien.
Ik moet zo lachen om die Engelse vertalingen.
Dying whores cancer heater.quote:Op maandag 10 september 2012 17:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hello, cunt-Morrocan amd forest negro!
Catch the flying finch tubercolosis!quote:Op maandag 10 september 2012 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dying whores cancer heater.
Niet gezien, maar onlangs wel toegevoegd aan mijn to-watch. Kwam het via een andere site tegen en daar waren ze er geloof ik wel lovend over. Een beetje hetzelfde idee als http://myanimelist.net/an(...)anese_Classic_Horror en die heb ik wel gezien. Was erg leuk vond ik zelf.quote:Op maandag 10 september 2012 17:42 schreef mschol het volgende:
ik ruim beetje anime op en vraag mij af of iemand deze gezien heeft en of het wat is:
http://myanimelist.net/anime/7193/Aoi_Bungaku_Series
Ik weet al waar ik aan dacht.Highschool DxDquote:Op maandag 10 september 2012 08:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2012 18:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik weet al waar ik aan dacht.Highschool DxD
[ afbeelding ]
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 10 september 2012 18:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben uit mijn laatste les gestuurd. Inhoudelijk zal ik niet veel gemist hebben want het vak is in essentie misogynie en racisme(!), maar het is vandaag al te laat om te vragen of ik het vak bij een andere leraar kan volgen of dat ik er vrijstellingen voor kan krijgen. Dat is wel balen.
Waarom ben je er uitgestuurd?quote:Op maandag 10 september 2012 18:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben uit mijn laatste les gestuurd. Inhoudelijk zal ik niet veel gemist hebben want het vak is in essentie misogynie en racisme(!), maar het is vandaag al te laat om te vragen of ik het vak bij een andere leraar kan volgen of dat ik er vrijstellingen voor kan krijgen. Dat is wel balen.
wat is dat met anime meisjes die zo nodig aan de tieten van andere anime meisjes moeten zittenquote:Op maandag 10 september 2012 18:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik weet al waar ik aan dacht.Highschool DxD
[ afbeelding ]
Ik wil geloven dat het de normaalste zaak van de wereld is. Strawberry die door een A-cup jaloers betast word in de kleedkamer.quote:Op maandag 10 september 2012 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat met anime meisjes die zo nodig aan de tieten van andere anime meisjes moeten zitten
lesbo's...
Ik moet zeggen: nooit gezien. En in anime gebeurt het letterlijk elke kleedkamer/bad-episode.quote:Op maandag 10 september 2012 18:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik wil geloven dat het de normaalste zaak van de wereld is. Strawberry die door een A-cup jaloers betast word in de kleedkamer.
quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
En in ander nieuws: jouw UIen tevens
quote:Op maandag 10 september 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn theorie over Yui die een rastafari zou zijn is bevestigd.
quote:Op maandag 10 september 2012 18:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, slechte poging
Ga nu National Treasure kijken. En het kan ook alleen, zo legendarisch is die film niet.quote:
ben jij dat?quote:Op maandag 10 september 2012 18:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, slechte poging
Ik weet niet. Mis ik echt zo veel?quote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ga nu National Treasure kijken. En het kan ook alleen, zo legendarisch is die film niet.
Nicolas Cage niet kennenlevende legende man
Heul niet. Er zijn maar twee goede films met Nicolas Cage en dat zijn Face/Off en Lord of War.quote:Op maandag 10 september 2012 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet. Mis ik echt zo veel?
10 moet ik nog kijken.quote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heul niet. Er zijn maar twee goede films met Nicolas Cage en dat zijn Face/Off en Lord of War.
*kuch*Kokoro Connect 10 op Animees!*kuchekuch*
Maar de rest zijn cultfilms.quote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heul niet. Er zijn maar twee goede films met Nicolas Cage en dat zijn Face/Off en Lord of War.
NC is net als Steven Seagal:quote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ga nu National Treasure kijken. En het kan ook alleen, zo legendarisch is die film niet.
Nicolas Cage niet kennenlevende legende man
voor Steven..quote:7th degree black belt in Aikido
en daarvoor kwam je uit je bed zeker....quote:Op maandag 10 september 2012 18:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey*
en nee,ik kom van de badkamer vandaan
Seagalquote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
NC is net als Steven Seagal:
merendeel van de films zijn niet heel boeiend, maar toch ergens heeftie cultstatus
toevallig:
[..]
voor Steven..
[..]
en daarvoor kwam je uit je bed zeker....
rond 17:30quote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef mschol het volgende:
en daarvoor kwam je uit je bed zeker....
actiefilms met Jason Statham kijken vaak ook wel lekker wegquote:Op maandag 10 september 2012 19:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Seagal
Schwarzenegger
Stallone
Cage
bijna Alles wat Jason Statham aanraakt verandert in goud!quote:Op maandag 10 september 2012 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
actiefilms met Jason Statham kijken vaak ook wel lekker weg
genoeg mensen die ziijn films niks vinden hoor..quote:Op maandag 10 september 2012 19:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
bijna Alles wat Jason Statham aanraakt verandert in goud!
quote:Op maandag 10 september 2012 19:54 schreef Arashimashou het volgende:
Cage? Ken ik niet
Behalve dan uit dit filmpje
uploader: "I promise I will never make anything this retarded ever again."
quote:Op maandag 10 september 2012 18:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik wil geloven dat het de normaalste zaak van de wereld is. Strawberry die door een A-cup jaloers betast word in de kleedkamer.
Nieuwe UIquote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Dat gebeurt wekelijks zo'n beetje.
Wat is deze? EVA van een 10 naar 9, K-ON! en KissxSis een 10.quote:Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn MAL Is helemaal aangepast
http://myanimelist.net/animelist/pagman
Jij melkdrinker jij!quote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Dat gebeurt wekelijks zo'n beetje.
kissxsis een 10quote:Op maandag 10 september 2012 20:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat is deze? EVA van een 10 naar 9, K-ON! en KissxSis een 10.
Edit: Nevermind. Ik keek verkeerd. KissxSis een 10 zou echt onmogelijk zijn.![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef robin007bond het volgende:
Hihi topic gaat over borsten hihihihi![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |