Als het drankje warm is, of als het een warme dag is?quote:Op zondag 9 september 2012 23:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen Pils(ener) he. Een bier van 10% tik je ook niet zomaar weg
[..]
Haha, Jupiler... da's echt net water, alleen goed te doen als het heel warm is. Ervaring is belangrijk, maar het gebrek er aan vind ik geen reden om het als pauper te betitelen. Er is zoveel variatie in bier, meer nog dan in bijvoorbeeld wijn of wat dan ook. Het is de meest gedronken drank ter wereld en er is heel veel mee te doen.
De dag. Warm bier, we leven niet in Engeland!quote:Op zondag 9 september 2012 23:14 schreef Arashimashou het volgende:
Als het drankje warm is, of als het een warme dag is?
Oke.quote:Op zondag 9 september 2012 23:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De dag. Warm bier, we leven niet in Engeland!
Ik zou zeggen het tweede. Iedereen is wel een beetje pretentieus als het om drank gaat. In mijn ervaring dan.quote:Op maandag 10 september 2012 08:02 schreef outcast_within het volgende:
Of ik ben niet pretentieus en vind na een paar biertjes alles wel te zuipen.
Of mijn smaakpappillen zijn grotendeels afgestorven en vind alles wel te zuipen.
Alleen het bier van de alberthein dat bier heet, is geen goed idee. Het is een beetje zoetig, goedkoop, drinkt makkelijk weg. En de volgende dag sterf je van de hoofdpijn.
Jij bedoelt Highschool of the Dead!quote:Op maandag 10 september 2012 08:02 schreef outcast_within het volgende:
Waar slaat de de titel ook alweer op? Doet me een beetje denken aan die zombie highschool anime waarvan de titel mij ontgaat. Er zaten iig borsten in die zo schudden dat er precies een kogel ertussen kon vliegen.
Hunter X Hunterquote:Op maandag 10 september 2012 08:02 schreef outcast_within het volgende:
Waar slaat de de titel ook alweer op?
Wquote:Op maandag 10 september 2012 08:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jij bedoelt Highschool of the Dead!![]()
[ afbeelding ]
Dat is geloof ik niet waar de titel op slaat, overigens.
quote:Op maandag 10 september 2012 08:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jij bedoelt Highschool of the Dead!![]()
[ afbeelding ]
Dat is geloof ik niet waar de titel op slaat, overigens.
zelfs ik ken het en ik die niet aan a-nie-mayquote:Op maandag 10 september 2012 14:39 schreef robin007bond het volgende:
Dat jullie die scène nog niet kende.
Ik zag het net tijdens godsdienst. Gelukkig keek niemand mee.quote:Op maandag 10 september 2012 14:39 schreef robin007bond het volgende:
Dat jullie die scène nog niet kende.
Aaahahaha, hoe vet zou dat geweest zijn. Voor ons dan.quote:Op maandag 10 september 2012 14:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zag het net tijdens godsdienst. Gelukkig keek niemand mee.
quote:Op maandag 10 september 2012 14:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zag het net tijdens godsdienst. Gelukkig keek niemand mee.
Niet.quote:Op maandag 10 september 2012 16:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Highschool of the Dead was fucking glorious. Season 2 fucking when?!
Azië woont ook in het westen voor mij, je moet alleen iets verder kijken.quote:Op maandag 10 september 2012 16:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja, wij wonen voor Azië in het westen, en ik heb wel genoten.
quote:Op maandag 10 september 2012 16:42 schreef robin007bond het volgende:
Off-topic, maar dit moet ik gewoon delen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_profanity
fok Fok (literally: the first person singular of "to breed") is used as a variation of the English loan word fuck. It is also in use in the Afrikaans language. The Dutch news site and virtual community FOK! uses this word as its name.quote:Op maandag 10 september 2012 16:42 schreef robin007bond het volgende:
Off-topic, maar dit moet ik gewoon delen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_profanity
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |