Waarom ben je er uitgestuurd?quote:Op maandag 10 september 2012 18:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben uit mijn laatste les gestuurd. Inhoudelijk zal ik niet veel gemist hebben want het vak is in essentie misogynie en racisme(!), maar het is vandaag al te laat om te vragen of ik het vak bij een andere leraar kan volgen of dat ik er vrijstellingen voor kan krijgen. Dat is wel balen.
wat is dat met anime meisjes die zo nodig aan de tieten van andere anime meisjes moeten zittenquote:Op maandag 10 september 2012 18:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik weet al waar ik aan dacht.Highschool DxD
[ afbeelding ]
Ik wil geloven dat het de normaalste zaak van de wereld is. Strawberry die door een A-cup jaloers betast word in de kleedkamer.quote:Op maandag 10 september 2012 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat met anime meisjes die zo nodig aan de tieten van andere anime meisjes moeten zitten
lesbo's...
Ik moet zeggen: nooit gezien. En in anime gebeurt het letterlijk elke kleedkamer/bad-episode.quote:Op maandag 10 september 2012 18:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik wil geloven dat het de normaalste zaak van de wereld is. Strawberry die door een A-cup jaloers betast word in de kleedkamer.
quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
En in ander nieuws: jouw UIen tevens
quote:Op maandag 10 september 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn theorie over Yui die een rastafari zou zijn is bevestigd.
quote:Op maandag 10 september 2012 18:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, slechte poging
Ga nu National Treasure kijken. En het kan ook alleen, zo legendarisch is die film niet.quote:
ben jij dat?quote:Op maandag 10 september 2012 18:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, slechte poging
Ik weet niet. Mis ik echt zo veel?quote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ga nu National Treasure kijken. En het kan ook alleen, zo legendarisch is die film niet.
Nicolas Cage niet kennenlevende legende man
Heul niet. Er zijn maar twee goede films met Nicolas Cage en dat zijn Face/Off en Lord of War.quote:Op maandag 10 september 2012 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet. Mis ik echt zo veel?
10 moet ik nog kijken.quote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heul niet. Er zijn maar twee goede films met Nicolas Cage en dat zijn Face/Off en Lord of War.
*kuch*Kokoro Connect 10 op Animees!*kuchekuch*
Maar de rest zijn cultfilms.quote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heul niet. Er zijn maar twee goede films met Nicolas Cage en dat zijn Face/Off en Lord of War.
NC is net als Steven Seagal:quote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ga nu National Treasure kijken. En het kan ook alleen, zo legendarisch is die film niet.
Nicolas Cage niet kennenlevende legende man
voor Steven..quote:7th degree black belt in Aikido
en daarvoor kwam je uit je bed zeker....quote:Op maandag 10 september 2012 18:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey*
en nee,ik kom van de badkamer vandaan
Seagalquote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
NC is net als Steven Seagal:
merendeel van de films zijn niet heel boeiend, maar toch ergens heeftie cultstatus
toevallig:
[..]
voor Steven..
[..]
en daarvoor kwam je uit je bed zeker....
rond 17:30quote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef mschol het volgende:
en daarvoor kwam je uit je bed zeker....
actiefilms met Jason Statham kijken vaak ook wel lekker wegquote:Op maandag 10 september 2012 19:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Seagal
Schwarzenegger
Stallone
Cage
bijna Alles wat Jason Statham aanraakt verandert in goud!quote:Op maandag 10 september 2012 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
actiefilms met Jason Statham kijken vaak ook wel lekker weg
genoeg mensen die ziijn films niks vinden hoor..quote:Op maandag 10 september 2012 19:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
bijna Alles wat Jason Statham aanraakt verandert in goud!
quote:Op maandag 10 september 2012 19:54 schreef Arashimashou het volgende:
Cage? Ken ik niet
Behalve dan uit dit filmpje
uploader: "I promise I will never make anything this retarded ever again."
quote:Op maandag 10 september 2012 18:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik wil geloven dat het de normaalste zaak van de wereld is. Strawberry die door een A-cup jaloers betast word in de kleedkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |