Ik laat me hier niet over uitquote:Op maandag 10 september 2012 20:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je kleine tieten??
Sunohara is not amused.quote:Op maandag 10 september 2012 20:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ziet er al wat beter uit toch?
[ afbeelding ]
Nee dit is nog Seizoen 1quote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Was dat niet de Azunyan On Drugs episode?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee dit is nog Seizoen 1[ afbeelding ]
Quick selection tool, maar 1 of 2 plaatjes zijn al renders.quote:Op maandag 10 september 2012 21:15 schreef robin007bond het volgende:
Dakgoot, zo te zien heb je de meeste plaatjes met de magic wand tool uitgeknipt.
Correct?
quote:Op maandag 10 september 2012 21:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Quick selection tool, maar 1 of 2 plaatjes zijn al renders.
Oh shitquote:Op maandag 10 september 2012 21:22 schreef robin007bond het volgende:
Dakgoot. Ritsu kijkt op dat eerste plaatje op je MAL net alsof ze een orgasme heeft gehad.
Valt wel mee. Echte die-hards doen het gewoon met de pen-tool.quote:Op maandag 10 september 2012 21:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Magic wand is wel iets meer werk maar het ziet er wel beter uit blijkbaar
Bij mij klopt het precies.quote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef .Cake. het volgende:
http://mal.oko.im
Leuke feitjes. Maar die lijst met minst favoriete genre klopt niet bij mij. Ik hou best van space! En mecha! En actie! En romance!
En Vampire is niet per sé één van mijn favorieten... kan mij eigenlijk niet echt iets herinneren dat met vampires te maken heeft dat ik al gezien heb, Shiki uitgezonderd.
Dat heb ik wel met meer genres. Er is weinig dat ik eigenlijk niet leuk vindt.quote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij klopt het precies.
Behalve military, dat is eigenlijk niet echt specifiek mijn ding, maar ik vind het niet erg als het in een anime zit.
Nee :pquote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kap eens met die eindeloze K-ON!
Hoe maak je die?quote:Op maandag 10 september 2012 21:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee :p
en op die site klopt het bij mij niet lijkt het wel
Heb Mecha toch echt wel in de top 3 verwacht en heb al helemaal geen physological anime gezien.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |