SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Rechtsedirecte, ben ik het mee eens hoor, niets mis met wat eerlijke feedback. En DrSexy, thanksMet de 10 ben ik persoonlijk wel aardig blij gezien mijn eerdere prestaties, zou mooi zijn als ik dat de volgende keer de hele rit kan volhouden.
Overigens ben ik nog wel een echte beginner (zo'n 12 keer gelopen denk ik nu?), maar ook echte beginners zijn niet van suiker natuurlijk
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //![]()
Hm, maar even bedenken wanneer ik morgen ga hardlopen.. begin van de dag of eind van de dag. Daar ga ik zo op bed maar 's over nadenken.![]()
Ja doei.![]()
I know, moet eerlijk zeggen dat ik na mijn vakantie wat moeite heb om de draad op te pakken, afgelopen zondag ging niet echt lekker, vanavond maar weer eens proberenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Loop eens wat meer joh. Je loopt de kantjes er af. Slechts plek 14 bij endomondo. Zo ga je die marathon nooit halen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
IS DAT EEN VLEK OP JE KISTEN !? DE KISTEN DIE JIJ VAN JE VADERLAND GEKREGEN HEBT!? DIE BETAALD ZIJN DOOR DE HARDWERKENDE BURGERS OM JOU TE VOORZIEN VAN UITRUSTING. EN JIJ HEBT HET LEF OM ZE ZO TE VERNAGGELEN DOOR ZE NIET TE POETSEN!? EN DAARBOVENOP OOK NOG EENS ZO VOOR MIJ TE VERSCHIJNEN!? OP DE GROND EN BEGIN MAAR MET DRUKKEN!! JE STELT HET HELE PELETON TELEUR![]()
![]()
![]()
ja korporaal
![]()
quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mag ik hier ook even jullie aandacht vragen voor dit topic?
Verjaardagskaart voor mijn moeder
Hoop dat jullie ook 'n kaartje sturenzou zo tof zijn als ze bedolven wordt onder een lading kaartjes!
Ja doei.![]()
Zal maar niet zeggen dat ik al die liedjes uit mijn hoofd kenquote:![]()
Het werkt wel trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat ga ik zeker doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:23 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat jullie ook 'n kaartje sturenzou zo tof zijn als ze bedolven wordt onder een lading kaartjes!
![]()
was er al een locatie voor een minimeet voor zondag?
(lees ff niet alles mee)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ja tuurlijk, vanaf het station richting het centrum. Als je voor de Hema staat, kras je 3 keer als een uil en huil je 2 keer als een wolf. Draai je 5 keer om je as tegen de klok in terwijl je met je rechterhand je neus aan raakt en met je linker je rechter oor. Dan roep je 3 keer kwaak kwaak kwaak. (vergeet niet de zonnebloem mee te nemen ) Er komt een man in een pak naar je toe met de volgende instructies.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:32 schreef Jumparound het volgende:
(lees ff niet alles mee)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omkleden, mijzelf een schop onder mijn kont geven en maar weer eens een kijken bij mijn loopcluppie... het weer is in ieder prima, begint hier echt vorjaar te worden dus lekker de shorts aan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nop, zover ik weet niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:32 schreef Jumparound het volgende:
(lees ff niet alles mee)
Misschien handig om dat even via een groeps PM te doen?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Have fun, RD!quote:Op donderdag 6 september 2012 06:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
omkleden, mijzelf een schop onder mijn kont geven en maar weer eens een kijken bij mijn loopcluppie... het weer is in ieder prima, begint hier echt vorjaar te worden dus lekker de shorts aan.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
gaat lukken! en komende zaterdag een bush run met de club en de "end of season prizegiving" met een afsluitende bbq dus genoeg te doen de komende dagen qua running.quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Klinkt goed!quote:Op donderdag 6 september 2012 06:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gaat lukken! en komende zaterdag een bush run met de club en de "end of season prizegiving" met een afsluitende bbq dus genoeg te doen de komende dagen qua running.
Regel ik vrijdag, goed? Pik ik een mooie herkenbare lokatie uit die voor iedereen makkelijk te vinden isquote:Op donderdag 6 september 2012 00:32 schreef Jumparound het volgende:
(lees ff niet alles mee)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Volgende week donderdag heb ik een bijeenkomst met informatie over de BeNeLuxrun. Ben benieuwd of ik die kan gaan doen...lijkt me een debiele uitdaging, dus is het echt wat voor mij
F means you're fucked![]()
Succes allemaal
*goeie bui* 1 kilo vriendelijker die weegschaal vanmorgen.
Gisteren op die laatste 3 minuten (ja ben bepakte beginner he) had ik een strijd tegen mijzelf, ik wilde eigenlijk gewoon lopen, stoppen met rennen. En tegelijk zei ik tegen mijzelf dat ik moest doorstappen! Voelde goed om dan uit te lopen, voelde nog beter om op die weegschaal te staan, kijk daar doe je het voor! Grrr!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb al een kaartje gekochtquote:Op donderdag 6 september 2012 00:23 schreef motorbloempje het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ga het zaterdag kopen samen met mijn meiden. (het liefst zou ik er ook 1 sturen aan TS want ik vind het zo'n liefdevolle actie!)quote:Op donderdag 6 september 2012 08:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb al een kaartje gekochtIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ze is sowieso liefquote:Op donderdag 6 september 2012 08:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik ga het zaterdag kopen samen met mijn meiden. (het liefst zou ik er ook 1 sturen aan TS want ik vind het zo'n liefdevolle actie!)en dapper
Jij bent trouwens ook goed bezig!!
@YUR, ik ken die BeNeLuxrun niet, maar het klinkt als echt iets voor jou
[ Bericht 5% gewijzigd door Guppy op 06-09-2012 08:31:18 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat Polar nu heeft gedaan is eigenlijk heel simpel: GPS in hun "basismodel" gepropt. Het gaat pas echt interessant worden als de GPS ook in de andere modellen gaat komenquote:Op donderdag 6 september 2012 08:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Goede keus denk ik van de twee yur. Jammer dat polar het toch laat liggen op een paar punten.F means you're fucked![]()
Ga je geen spijt van krijgenquote:wanneer komt ie?
quote:Op donderdag 6 september 2012 08:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgenwanneer komt ie?
quote:Wanneer uw bestelling (en evt. betaling, bij betalingswijze "Overboeking vooraf") voor half 4 bij ons binnen is en het product op voorraad, dan gaat het dezelfde dag nog op de post. In de meeste gevallen (99%) heeft u de bestelling de volgende dag in uw bezit. Het is echter niet mogelijk om alle producten, in alle maten en in alle kleuren op voorraad te hebben. Het is dan ook raadzaam wanneer u iets voor een bepaalde gebeurtenis/datum nodig heeft op tijd te bestellen.F means you're fucked![]()
Morgen dus al, als het goed is. Tenzij je een roze hebt besteld
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat ga je met je 210 doen dan?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
als het maar makkelijker is dan de instructies van sexyquote:Op donderdag 6 september 2012 07:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Regel ik vrijdag, goed? Pik ik een mooie herkenbare lokatie uit die voor iedereen makkelijk te vinden is
Ecosia
Daarvoor heb ik een hele mooie koperquote:Op donderdag 6 september 2012 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat ga je met je 210 doen dan?
OK, mooi! Als je hem nog niet kwijt was geweest, dan had ik me aanbevolen gehoudenquote:Op donderdag 6 september 2012 08:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik een hele mooie koper
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
tering, die beneluxrun... dat zijn pittige afstanden om nonstop af te leggen
Ecosia
Vroeg opgestaan want vanwege tijdgebrek vandaag en de komende dagen was dit mijn laatste kans om te lopen voor zondag (B2B). Het is me weer duidelijk geworden waarom ik geen ochtendloper ben, ondanks de perfecte temperatuur had ik het tussen kilometer 4 en 7 echt gewoon zwaar, was niet vooruit te branden leek het wel. Gelukkig heb ik me daarna weer weten te herpakken, maar het leek wel of ik slaapdronken aan het lopen was..
1h09m04s, 13,13km, 5:15min/km, 941 cal.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
net terug van clubtraining...kan niet echt zeggen dat ik helemaal hersteld ben van mijn reis, nog weinig fut, maar het ging in ieder geval een stuk beter dan afgelopen zondag, dus vol goede moed voor komende dagen...zaterdag, zoals eerder gepost bush run en zondag LDL'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
@Jor_dii Is toch een mooi tempo voor iemand die niet lekker liep voor een kwart van de afstand, ik moet het nog maar zien te halen... overigens.. zo'n afstand heb ik ook nog niet gelopen in de afgelopen 10 jaar, dus dat moet ik ook nog maar zien te halen.![]()
Absoluut, maar na enkele kilometers 5:05 - 5:10 zakte ik tussen kilometer 4 en 8 zelfs terug naar 5:30 dus vandaar mijn kleine teleurstelling. Zondag zal anders zijn met 25+ graden om 12u, ik probeer echt rustig aan te beginnen ondanks de adrenaline van al het publiek om je heen.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:16 schreef AlexN het volgende:
@Jor_dii Is toch een mooi tempo voor iemand die niet lekker liep voor een kwart van de afstand, ik moet het nog maar zien te halen... overigens.. zo'n afstand heb ik ook nog niet gelopen in de afgelopen 10 jaar, dus dat moet ik ook nog maar zien te halen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik vind het behoorlijk stevig voor een traininkjequote:Op donderdag 6 september 2012 10:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Absoluut, maar na enkele kilometers 5:05 - 5:10 zakte ik tussen kilometer 4 en 8 zelfs terug naar 5:30 dus vandaar mijn kleine teleurstelling. Zondag zal anders zijn met 25+ graden om 12u, ik probeer echt rustig aan te beginnen ondanks de adrenaline van al het publiek om je heen.Wat voor streeftijd heb je zondag?
90 minuten rond, moet te doen zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk stevig voor een traininkjeWat voor streeftijd heb je zondag?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dus je traint altijd rond je wedstrijdtempo?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
90 minuten rond, moet te doen zijn.F means you're fucked![]()
Oh, waar ik tijfelde over 's ochtends of eind middag/'s avonds lopen is het (uiteraard) de laatste gewordenhopelijk gaat m'n nek-/schouderpijn dan ook nog iets meer weg gedurende de dag.
Staat in ieder geval wel genoeg te eten (brandstof!) op 't programma, dus moet goed komenzin in!
Ja doei.![]()
Ja, eigenlijk wel (dit wordt mijn eerste wedstrijd).quote:Op donderdag 6 september 2012 10:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Dus je traint altijd rond je wedstrijdtempo?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Sterker nog....je traint sneller dan je beoogde wedstrijdtempo!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel (dit wordt mijn eerste wedstrijd).
10EM in 90 minuten = 5m36s/kmF means you're fucked![]()
Oh heb je 2 dochters? Wat gezellig! Zijn ze nog jong? Indertijd fietsten mijn pleegkinderen altijd mee als ik ging rennen. Dat was hilarisch, omdat ze het altijd hadden over hoe langzaam ik ging en hoe snel ik moe wasquote:Op donderdag 6 september 2012 08:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik ga het zaterdag kopen samen met mijn meiden. (het liefst zou ik er ook 1 sturen aan TS want ik vind het zo'n liefdevolle actie!)![]()
![]()
Doet me denken aan die keer dat Swets ging rennen met z'n dochter op de fiets
Weten jullie wat ik hier aan het denken was? Dit was zo rond het 7,5km-punt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:36 schreef YUR het volgende:
Weten jullie wat ik hier aan het denken was? Dit was zo rond het 7,5km-punt:YUR na 7,5 km wedstrijd: 'Jezus, laat die man nu een scheet?'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
"Hier moet toch ergens die fotograaf staan....even de tandjes schoonmaken met mijn tong voor die stralende lach straks"![]()
"Als je nou godverdomme niet ophoudt met dat geneuzel over je verzameling postzegels ram ik je hier met je gezicht in t gravel"It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
![]()
Oh, en het waait. Hard.
En ik fietste naar de stad. En toen ik daar was. Bleek dat ik m'n portemonnaie vergeten was. Dus moest ik terug. Tegen de wind in. En nu moet ik straks weer terug. En natuurlijk nog hardlopen. Ik kom wel aan m'n beweging vandaag
Ja doei.![]()
Ik snap dat je graag even snel wil zijn als mijik, maar daarvoor hoef je geen duckface te doen hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef YUR het volgende:
Ik dacht dat het stoer was om met een duckface op de foto te gaan
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ik zat er over te twijfelenquote:
thnx...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Even snel als en sneller dan (dat ge-ik of ge-mij maakt niet uit, als mensen het maar snappen.. taal is een medium om iets over te brengen, als de mensen het snappen is het doel bereikt)... ik zat eigenlijk al een beetje op een reactie van de eend te wachten na de duckface opmerking
Ps. Mijn taal leraren waren het niet helemaal eens met mijn stelling overigens![]()
![]()
Weten jullie wat ik hier aan het denken was? Dit was zo rond het 7,5km-punt:Kut straal vergeten dat ik vandaag zoveel jaar samen met GotC ben, hopen dat ze het vergeten is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kwam wat nats achter dat laatste scheetje aan.
Heb ik nou de hond in de droger gedaan en de was in de hondenmand gegooid?
Fuck m'n schoonmoeder is vandaag jarig.![]()
Niet alleen je taalleraren. Zonder spatie.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef AlexN het volgende:
Even snel als en sneller dan (dat ge-ik of ge-mij maakt niet uit, als mensen het maar snappen.. taal is een medium om iets over te brengen, als de mensen het snappen is het doel bereikt)... ik zat eigenlijk al een beetje op een reactie van de eend te wachten na de duckface opmerking
Ps. Mijn taal leraren waren het niet helemaal eens met mijn stelling overigensJa doei.![]()
Oke, hardloopkleren aan... Ik ga nu écht hardlopen!
Zit me al een week voor te nemen "vandaag" echt te gaan, maar die "vandaag" stelt zich wel lekker uit27 aug voor het laatst geweest, dus wel ff rustig aan doen zo.
![]()
Ik neem mensen die hun moedertaal niet fatsoenlijk beheersen, daar geen probleem van maken en hun best niet doen om dat te verbeteren altijd wat minder serieus en heb niet zo'n hoge pet van die mensen op. Als je dat maar snapt is mijn doel ook bereikt AlexN...quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef AlexN het volgende:
Als je maar snapt wat ik bedoel is mijn doel bereikt motorbloempje...
Het is echt ideaal loopweer hierZin in vanmiddag/vanavond
.
Ja doei.![]()
Weten jullie wat ik hier aan het denken was? Dit was zo rond het 7,5km-punt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De Fermiparadox is een paradox waarin hoge schattingen voor de kans op het bestaan van intelligent buitenaards leven in schril contrast staan met een gebrek aan bewijs daarvoor.
De leeftijd van het universum en het reusachtige aantal sterren lijken aanwijzingen voor de aanname dat buitenaards leven veel zou moeten voorkomen (zie de vergelijking van Drake). Tijdens een lunch in 1950 praatte de natuurkundige Enrico Fermi daarover met zijn collega's, en zou toen hebben gezegd: "Waar zijn ze dan? Als er zo veel buitenaardse beschavingen in de Melkweg zijn, waarom is er dan geen bewijs, zoals sondes, ruimteschepen of radio-uitzendingen?"
Deze eenvoudige vraag "Waar zijn ze dan?" (of, "Waar is iedereen?") is misschien apocrief maar in het algemeen krijgt Fermi de eer voor het op heldere en eenvoudige wijze onder woorden brengen van het vraagstuk van de waarschijnlijkheid van buitenaards leven.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ecosia
deze zin verdient ook geen schoonheidsprijsquote:Op donderdag 6 september 2012 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik neem mensen die hun moedertaal niet fatsoenlijk beheersen, daar geen probleem van maken en hun best niet doen om dat te verbeteren altijd wat minder serieus en heb niet zo'n hoge pet van die mensen op. Als je dat maar snapt is mijn doel ook bereikt AlexN...
.
Ecosia
Dat is prima motorbloempje. Ik heb hetzelfde met mensen die andere mensen beoordelen op slechts 1 van hun eigenschappen.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik neem mensen die hun moedertaal niet fatsoenlijk beheersen, daar geen probleem van maken en hun best niet doen om dat te verbeteren altijd wat minder serieus en heb niet zo'n hoge pet van die mensen op. Als je dat maar snapt is mijn doel ook bereikt AlexN...
.
Het is inderdaad lekker loopweer. Nu hier aan de kust nog wel een beetje een briesje, dus dat mag nog even blijven, anders wordt het vanavond wel weer een beetje warm tijdens het lopen.![]()
Mijn god. Krijg alleen maar thuiswerkspam in m'n mail sinds ik me heb aangemeld op een banenwebsite. Had 't net zo goed niet kunnen doen.Jammer dat ik geen geld kan verdienen met hardlopen.
Ja doei.![]()
eitjequote:Op donderdag 6 september 2012 14:22 schreef AlexN het volgende:
Het kan niet veel meer zijn dan 10km/u sneller
Ecosia
Ging lekker, eigenlijk veel beter dan verwacht! Dacht dat ik het max. 3 km zou volhoudenEn best tof dat nu eens niet een van de eerste laps het snelste is maar de een na laatste.
http://www.endomondo.com/workouts/tLbMIC0CWSQ![]()
Letten jullie altijd op hoe je loopt, of gaat dat vanzelf? Ik merk namelijk zelf dat ik er niet heel erg op let, totdat ik iets begin te voelen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mooi gelopen inderdaad! Redelijk vlak schema ook nog met maar 17 seconden verschil tussen de snelste en langzaamste ronde (4% afwijking). Super!![]()
Ik let er niet op, maar heb dan ook geen last tijdens het lopen. Heb wel een periode gehad waarin ik het probeerde te veranderen, omdat ik een hele nette afwikkeling heb van mijn linkervoet (mooi recht), maar mijn rechtervoet een beetje voetbalafwijking heeft (naar buiten en dan terug naar binnen afwikkelen). Bedacht mij toen dat ik eigenlijk al 30 jaar hetzelfde liep met rechts en er geen last van had, dus daarna geen aandacht meer aan besteed.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Letten jullie altijd op hoe je loopt, of gaat dat vanzelf? Ik merk namelijk zelf dat ik er niet heel erg op let, totdat ik iets begin te voelen![]()
Straks voor een gedeelte een nieuwe garderobe aanschaffen. En daar horen hardloopkleren ook een beetje bij
Je kan natuurlijk niet aankomen met oud spul als je net een nieuw Garmin horloge hebt, dan loop je voor aap !![]()
![]()
Ik koop inderdaad verder nooit watquote:Op donderdag 6 september 2012 15:36 schreef AlexN het volgende:
Je kan natuurlijk niet aankomen met oud spul als je net een nieuw Garmin horloge hebt, dan loop je voor aap !
Hoe groot is jouw hardloopkledingkast wel niet johquote:Op donderdag 6 september 2012 15:34 schreef YUR het volgende:
Straks voor een gedeelte een nieuwe garderobe aanschaffen. En daar horen hardloopkleren ook een beetje bij![]()
![]()
Niet zo groot als die van GotCquote:Op donderdag 6 september 2012 16:01 schreef VKV het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw hardloopkledingkast wel niet joh
Dankje!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:20 schreef AlexN het volgende:
Mooi gelopen inderdaad! Redelijk vlak schema ook nog met maar 17 seconden verschil tussen de snelste en langzaamste ronde (4% afwijking). Super!![]()
Wait whut? Wat gaan we qua hardloopspul kopen? Singlet?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:34 schreef YUR het volgende:
Straks voor een gedeelte een nieuwe garderobe aanschaffen. En daar horen hardloopkleren ook een beetje bij![]()
![]()
Zoiets ja....ik ga ff langs de Hardlooptokoquote:Op donderdag 6 september 2012 16:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Wait whut? Wat gaan we qua hardloopspul kopen? Singlet?F means you're fucked![]()
Ja hoi, ik wil meequote:Op donderdag 6 september 2012 16:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Zoiets ja....ik ga ff langs de Hardlooptoko![]()
![]()
Het probleem bij mij is dat als ik er op ga letten ik pijn in mijn scheenbeen krijgquote:Op donderdag 6 september 2012 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Letten jullie altijd op hoe je loopt, of gaat dat vanzelf? Ik merk namelijk zelf dat ik er niet heel erg op let, totdat ik iets begin te voelen
Na de loopvideo ben ik best geschrokken, ik zak enorm in, mijn standbeen staat niet recht onder mijn lichaam bij het afzetten. Dus ik heb schoenen met extra 'steunblokken' die er voor zorgen dat ik rechter op blijf staan.
Nu las ik dat een voorvoet landing de voorkeur heeft, nou dat heb ik geprobeerd maar dat remt behoorlijk af (lees: ik doe het vast niet goed) maar dat middenvoets landing ook prima is, de buitenkant van je voet en dan rolt naar je tenen.
Als ik daar op ga letten, forceer ik mijn voet in een andere stand, wellicht de beste stand maar ook de stand die mij pijnklachten geeft.
Dus eigenlijk waar ik nu als enige op let is dat ik mijn voeten recht hou ( niet zo : \ / maar zo | | ) en dat ik niet struikel over een halve stoeptegel of stoeprand.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vanochtend net na het opstaan mijn rusthartslag maar eens gemeten: 48 (!)![]()
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Waar heb je zo'n video laten maken? Zou voor mij misschien ook wel interessant zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 16:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is dat als ik er op ga letten ik pijn in mijn scheenbeen krijg
Na de loopvideo ben ik best geschrokken, ik zak enorm in, mijn standbeen staat niet recht onder mijn lichaam bij het afzetten. Dus ik heb schoenen met extra 'steunblokken' die er voor zorgen dat ik rechter op blijf staan.
Nu las ik dat een voorvoet landing de voorkeur heeft, nou dat heb ik geprobeerd maar dat remt behoorlijk af (lees: ik doe het vast niet goed) maar dat middenvoets landing ook prima is, de buitenkant van je voet en dan rolt naar je tenen.
Als ik daar op ga letten, forceer ik mijn voet in een andere stand, wellicht de beste stand maar ook de stand die mij pijnklachten geeft.
Dus eigenlijk waar ik nu als enige op let is dat ik mijn voeten recht hou ( niet zo : \ / maar zo | | ) en dat ik niet struikel over een halve stoeptegel of stoeprand.![]()
![]()
Ik schrik altijd te erg van m'n wekker om zo'n lage hartslag te hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:42 schreef Griebus het volgende:
Vanochtend net na het opstaan mijn rusthartslag maar eens gemeten: 48 (!)![]()
![]()
![]()
*staart naar niet aanwezig bedrag op bankrekening*
*zucht*
Nou, over een uurtje of 3 ga ik pas lopen hoor, het is nu nog véél te warm!
Ja doei.![]()
Wij hebben hier een runnersworld in de stad. Maar er zijn wel meer betere sportzaken waar je advies kan krijgen. Dat was het zeker wel waard want zonder die schoenen had ik echt overal wel pijn. Voeten, benen, rug en nu eigenlijk niet meer.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef Arquero het volgende:
[..]
Waar heb je zo'n video laten maken? Zou voor mij misschien ook wel interessant zijn
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
ik weet ook niet of je met antipronatie schoenen zo makkelijk een voorvoets/middenvoetslanding kan doen.
lijkt mij dat de schoenen dat in de weg zit.
correct me if i am wrong.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Vanavond rond 8u ga ik ook weer eens 5km doen. Het is nog steeds een prima weertje hier; zonnig, niet te warm, windje. Ik heb er zin in.![]()
Haha, ik heb dat gevoel ook! Nog kwartiertje/half uurtje. Heb een route uitgezet, vrij makkelijk en zonder ál te veel oversteken maar als ik er al naar kijk word ik moe!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:11 schreef LieLie het volgende:
Over een halfuurtje ga ik lopen. Ik weet nog niet of ik zin heb![]()
Het lijkt zo ver, 8km! Volgens mij ga ik 't nooit halen
.
Ja doei.![]()
De bedoeling ervan is juist dat je recht loopt en dus ook midden/voorvoetslanding kan doen, maar niet meer naar binnen of buiten zwikt.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:14 schreef winterstorm666 het volgende:
ik weet ook niet of je met antipronatie schoenen zo makkelijk een voorvoets/middenvoetslanding kan doen.
lijkt mij dat de schoenen dat in de weg zit.
correct me if i am wrong.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik moet 10-12-12, voor mij 4,5-5 km ongeveer. Alleen precies zal ik het nooit weten aangezien ik mijn gps vernaggelt hebquote:Op donderdag 6 september 2012 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat gevoel ook! Nog kwartiertje/half uurtje. Heb een route uitgezet, vrij makkelijk en zonder ál te veel oversteken maar als ik er al naar kijk word ik moe!![]()
Het lijkt zo ver, 8km! Volgens mij ga ik 't nooit halen
.
Kijk wel even of ik nog een extra stukje moet naast het standaard rondje. Zo ja, dan haal ik de afstand nog wel even door afstandmeten.nl
![]()
![]()
Hossel: 8km incl in-en uitlopen, met 4,8km met 6.08min/km. Welke pace zou jij het in- en uitlopen doen?Ja doei.![]()
Ja dat voel je er eigenlijk wel mee, heel stevig en goede ondersteuning aan de binnenkant van je voeten.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De bedoeling ervan is juist dat je recht loopt en dus ook midden/voorvoetslanding kan doen, maar niet meer naar binnen of buiten zwikt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Meh, toch maar niet gaan rennen vandaagheb het gevoel toch nog iets te veel een 'belast gevoel' te ervaren in mijn knieën. Vandaag naar mijn werk gefietst (8,5km enkele reis) dus wel lekker bewogen gelukkig
Zondag pas weer tijd om te lopen, even kijken hoe het dan gaat en dan de week er na weer verder met de opbouw!
[/verstandige modus]
![]()
Lekker relaxed 6.30 ofzo. In elk geval niet sneller.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
Hossel: 8km incl in-en uitlopen, met 4,8km met 6.08min/km. Welke pace zou jij het in- en uitlopen doen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, daar zat ik ook wel aan te denkenThanks! Zo maar 's op pad, anders ben ik nooit terug voordat Mr.Mo weer in het VK is
![]()
Ja doei.![]()
Ik vind 't maar lastig, die paces...Wat een gedoe!
![]()
Wel lekker gelopen
(maar nog steeds te snel.. lastig, dat langzaam lopen
)
Maar wel 8,4km!Zo ver heb ik hier in het VK nog niet gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/psKNs3WVQFs
[ Bericht 7% gewijzigd door motorbloempje op 06-09-2012 21:01:15 ]Ja doei.![]()
Nou, dat ging eigenlijk best wel fijn!
5km in 42 minuten
[ Bericht 62% gewijzigd door LieLie op 06-09-2012 20:55:28 ]![]()
Lekker gelopen vanavond, ik ga ook steeds meer een stabiele snelheid lopen merk ik en dan is ook wel terug te zien voor zover mijn gps dat toelaat.
Les 14 overigens: 2-2-3-2-6-2-6-2-6-2
http://www.endomondo.com/workouts/lyxqN8sadDQ
De laatste 6 minuten overigens op tijd gelopen op mijn telefoon.
De oordopjes van mijn telefoon hebben een afstandbediening in het het snoer, dat snoer loopt over mijn borst onder mijn t-shirt door.
Ik zweet nogal wat dus er was blijkbaar zweet tussen het play/pause knopjes gekomen.
De telefoon kreeg dus contineu commanda play/pause.
Allemaal niet zo handig, maar wel weer de les uitgelopen
![]()
Alles ging me makkelijk af maar eerlijk is eerlijk, het begint nu een beetje pittig te worden
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Naaisquote:Op donderdag 6 september 2012 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind 't maar lastig, die paces...Wat een gedoe!
![]()
Wel lekker gelopen
Maar wel 8,4km!Zo ver heb ik hier in het VK nog niet gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/psKNs3WVQFsmoblo....
LieLie en junkiexp ook goed bezig
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2012 20:58:04 ]![]()
Thanks! NU maar 's douchen en dan snel aan de lasagneMr.Mo is over anderhalf uur weer thuis
![]()
Ja doei.![]()
Goed man MobloGenieten van je avond!
Morgen ga ik 7.5 km in een traag tempo doen, dan zit mjn challenge voor 500 km erop en heb ik hopelijk puf genoeg om zaterdag 30 km te wandelen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Boh, jullie hebben "allemaal" lekker gelopen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Lopen jullie trouwens al met lange mouwen?
Het nadeel van Evy is natuurlijk dat wandelen, dan voel ik de koude wind op mijn natte rug.
Dat kan nooit gezond zijn.
Misschien toch al een keer met jasje gaan lopen, maar volgens mij ga ik dan tijdens het rennen kapot van de hitte.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Zaterdag wil ik voor het eerst 10km+ lopen, dus dan gaan we vandaag nog eens voor snelheid (redenatie klopt van geen kant, maar ik hou mezelf er goed mee voor de gek). Doel was om 5km te lopen en alle kilometertijden onder de 5min/km te lopen. Bijna gelukt.. Maar niet ontevreden met een PB op de 5km.
http://www.endomondo.com/workouts/89460706
"lekker gelopen" dus.....![]()
ik loop met zo min mogenlijk aan.
zelfs als het echt guur is buiten heb ik liever blote armen of een heel dun laagje aan.
als mijn core maar warm en droog is.
vroeger met langlauf wedstrijden kon ik mezelf echt opblazen als ik te warm gekleed was en zeker op mijn armen. dan leken ze zelfs als pudding.
maar dat is per persoon verschillend natuurlijk.
ik warm gewoon heel snel op..home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hier heb ik ook vrij veel last van. Zonder langlaufen danquote:Op donderdag 6 september 2012 21:15 schreef winterstorm666 het volgende:
zelfs als het echt guur is buiten heb ik liever blote armen of een heel dun laagje aan.
vroeger met langlauf wedstrijden kon ik mezelf echt opblazen als ik te warm gekleed was en zeker op mijn armen. dan leken ze zelfs als pudding.
ik warm gewoon heel snel op..![]()
Af en toe voel ik me net zo'n draak, gisteravond was het 15 graden en toch zweten alsof het 30 was![]()
![]()
is mij nog veel te warm voor lang spul...zelfs in de winter ga ik het liefst gewoon in een korte broek..dan wel met een jasje o.i.d.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:10 schreef junkiexp het volgende:
Het nadeel van Evy is natuurlijk dat wandelen, dan voel ik de koude wind op mijn natte rug.
Misschien toch al een keer met jasje gaan lopen, maar volgens mij ga ik dan tijdens het rennen kapot van de hitte.it's better to burn out than to fade away...![]()
ik heb een beetje het zelfde, als mijn bast en hoofd maar warm en droog zijn dan vind ik het prima, ik loop ook 90% van de tijd in shortsquote:Op donderdag 6 september 2012 21:15 schreef winterstorm666 het volgende:
ik warm gewoon heel snel op..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee hoor, gewoon loopshirtje met korte mouw. Het is nog altijd een graad of 13. Ik wandel overigens niet, dus daar kan ik niet over oordelen. Als je tijdens je loop of wandel merkt dat het windje onprettig is, dan is dat misschien wel het moment om iets warmer te kleden.![]()
Ik vind het ook best wel moeilijk om te kiezen. Denk dat ik toch eens een shirt met lange mouwen ga kopen als het wat kouder gaat worden. Shirtje met een jasje erop vind ik toch niet fijn.![]()
meeste speciale hardloopjasjes zijn slim fit, ik heb weinig tot geen last van het 'wapperen" van mijn jasjesquote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef Lessien01 het volgende:
Ik vind het ook best wel moeilijk om te kiezen. Denk dat ik toch eens een shirt met lange mouwen ga kopen als het wat kouder gaat worden. Shirtje met een jasje erop vind ik toch niet fijn.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In wat voor shirt loop je?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:10 schreef junkiexp het volgende:
Misschien toch al een keer met jasje gaan lopen, maar volgens mij ga ik dan tijdens het rennen kapot van de hitte.![]()
Ben trouwens vandaag de 'Harriers' tegengekomen met m'n rondje, de énige hardloopgroep waarvan de lopers (ondanks dat ze verspreid liepen) állemaal heel vrolijk en blij mij groetten en zéér verbaasd waren dat ik ze ook enthousiast teruggroette!![]()
Dat was leuk!
We liepen volgens mij exact hetzelfde rondje, maar dan tegenovergesteld
Ja doei.![]()
harriers FTW !!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ben trouwens vandaag de 'Harriers' tegengekomen met m'n rondje, de énige hardloopgroep waarvan de lopers (ondanks dat ze verspreid liepen) állemaal heel vrolijk en blij mij groetten en zéér verbaasd waren dat ik ze ook enthousiast teruggroette!![]()
Dat was leuk!
[GEZ] Motivatie om weer te beginnen met lopen.
Wat is dat toch? Voor mijn blessure moest je me vastbinden om niet teveel te lopen en nu ik eruit ben heb ik zoiets van 'meh, morgen kan ook.'
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
toch een keer beginnen. de kleding aantrekken en de deur uitstappen.
dan gaat het vanzelf weer wat beter.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik loop nu met een katoenen shirt.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:23 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
In wat voor shirt loop je?
Ik heb ook deze:
Maar die zit vrij strak en dat is de bedoeling ook, maar ik voel me er eigenlijk niet zo lekker in vanwege mijn postuur
Lopen zul jequote:Op donderdag 6 september 2012 21:25 schreef Maraca het volgende:
[GEZ] Motivatie om weer te beginnen met lopen.
Wat is dat toch? Voor mijn blessure moest je me vastbinden om niet teveel te lopen en nu ik eruit ben heb ik zoiets van 'meh, morgen kan ook.'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom van die luie reet af en ga lopen. Je gaat er niet dood aan, het is goed voor je fysiek en het is maar een half uurte tot een uur. Hup hup chop chop jongedame![]()
![]()
Heb 3 weken vakantie gehad en morgen weer college. Denk dat het ook wel helpt als ik dan morgen de wekker op tijd zet en dan voor college nog even ga lopen. Ipv maar wakker te worden wanneer het me uitkomt en dan de hele dag lopen uitstellenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:26 schreef winterstorm666 het volgende:
toch een keer beginnen. de kleding aantrekken en de deur uitstappen.
dan gaat het vanzelf weer wat beter.
Katoen koelt enorm af dus is het niet zo raar dat je het koud krijgt. Ik zou zeggen, koop nog eens zo'n functioneel hardloopshirt. Misschien nog even een maatje groterquote:Op donderdag 6 september 2012 21:26 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik loop nu met een katoenen shirt.
Ik heb ook deze:
[ afbeelding ]
Maar die zit vrij strak en dat is de bedoeling ook, maar ik voel me er eigenlijk niet zo lekker in vanwege mijn postuur![]()
![]()
dit dus..quote:Op donderdag 6 september 2012 21:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb 3 weken vakantie gehad en morgen weer college. Denk dat het ook wel helpt als ik dan morgen de wekker op tijd zet en dan voor college nog even ga lopen. Ipv maar wakker te worden wanneer het me uitkomt en dan de hele dag lopen uitstellen
en met een klein rondje beginnen, al is het maar 3/4 van wat je normaal liep voor de vakantie om gewoon weer "in the swing of things" te komen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja dat zal het probleem idd ook zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:27 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Katoen koelt enorm af dus is het niet zo raar dat je het koud krijgt. Ik zou zeggen, koop nog eens zo'n functioneel hardloopshirt. Misschien nog even een maatje groter
Of ik moet gewoon niet zeuren en gewoon met dat shirt gaan lopen.
Het is voor de rest niet te klein ofzo, ik heb alleen een bobbel onder mijn borst
Ben nogal moeilijk met zulke dingen
Dat sowieso! Moet sowieso kijken of mijn blessure helemaal weg is (wat ook een reden is waarom ik het uitstel, ben toch een beetje ''bang" om weer pijn te krijgen) dus het gaat een beginnerslesje worden.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus..
en met een klein rondje beginnen, al is het maar 3/4 van wat je normaal liep voor de vakantie om gewoon weer "in the swing of things" te komenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ah joh, niemand die daar op let hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja dat zal het probleem idd ook zijn.
Het is voor de rest niet te klein ofzo, ik heb alleen een bobbel onder mijn borst
Ben nogal moeilijk met zulke dingen![]()
Maraca... Deze week is het nog heerlijk loopweer. Denk aan het tevreden onder de douche staan met een shot endorfine in je lichaam na een lekker loopje... En.. Je kan trots hier posten en de complimenten regen in ontvangst nemen!![]()
Dat is zeker een goede motivatiequote:Op donderdag 6 september 2012 21:30 schreef AlexN het volgende:
Maraca... Deze week is het nog heerlijk loopweer. Denk aan het tevreden onder de douche staan met een shot endorfine in je lichaam na een lekker loopje... En.. Je kan trots hier posten en de complimenten regen in ontvangst nemen!![]()
Trouwens, gelijk maar mijn Garmin aan de lader hangen. Zag toevallig net dat de batterij compleet leeg was
Maar wel degene met een bobbel onder z'n borst die hardlooptquote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja dat zal het probleem idd ook zijn.
Ben nogal moeilijk met zulke dingen![]()
![]()
@junkiexl... Zelf let ik nooit op hoe andere lopers er uitzien, maar vooral op hoe ze lopen. Die bobbel heeft niemand door joh.![]()
off topic...
Taniata Timarikam op radio2... jeugdsentiment en dus meegalmen op een leeg kantoor...
Als je een andere loper ziet lopen is meestal de enige gedachte "die is goed bezig"quote:Op donderdag 6 september 2012 21:34 schreef AlexN het volgende:
@junkiexl... Zelf let ik nooit op hoe andere lopers er uitzien, maar vooral op hoe ze lopen. Die bobbel heeft niemand door joh.of als je in de auto zit "ik wil ook
"
GotC en ik komen zondag niet naar Arnhem. We hebben veel te veel geshopt en nu is het geld op
Jullie doen niet meer mee met de B2B?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:37 schreef YUR het volgende:
GotC en ik komen zondag niet naar Arnhem. We hebben veel te veel geshopt en nu is het geld op
dit is het beste excuus wat ik in tijden gehoord hebquote:Op donderdag 6 september 2012 21:37 schreef YUR het volgende:
inderdaad, dat gestuiter....quote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Bobbels kunnen ernstig in de weg zitten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SportBHquote:Op donderdag 6 september 2012 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, dat gestuiter....
Oh, waren we nog bij mannenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat moet een man nu weer met een sportBH?Eeeh, aan hun vriendin geven?
LOLOLOL!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:37 schreef YUR het volgende:
GotC en ik komen zondag niet naar Arnhem. We hebben veel te veel geshopt en nu is het geld opZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, waren we nog bij mannenEeeh, aan hun vriendin geven?
goeie
![]()
![]()
![]()
Moet je maar niet gluren naar die vrouwelijke lopers voor jequote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
Omhoog kruipende boksers zijn ook niet echt bobbel vriendelijk
Gewoon lekker op het gemakje beginnen Maraca. Lekker rustig. Komt vast goed!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
lopen met een boxer aan.....quote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
Omhoog kruipende boksers zijn ook niet echt bobbel vriendelijk
Er zijn vast wel man boob bh'squote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, waren we nog bij mannenEeeh, aan hun vriendin geven?
![]()
![]()
![]()
Met AC/DC logo om het nog een beetje stoer te laten lijkenquote:![]()
of WoWVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Knappe jongen als je onder het hardlopen met een dikke bobbel kan lopenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je maar niet gluren naar die vrouwelijke lopers voor je![]()
's morgens pissen is al een hel , laat staan hardlopen![]()
![]()
Just let it swing....quote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lopen met een boxer aan.....![]()
![]()
Is het niet handiger om dat juist zo strak mogelijk te houden zodat het geen kant op kan?quote:
Nee joh die blauwe dingen uit avatarquote:Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Met AC/DC logo om het nog een beetje stoer te laten lijken![]()
of WoWOf hun favoriete tentakelporno slachtoffer
![]()
![]()
Nee. Strak = niet fijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is het niet handiger om dat juist zo strak mogelijk te houden zodat het geen kant op kan?![]()
Ik heb werkelijk geen idee, maar dat lijkt me wel jaquote:Op donderdag 6 september 2012 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is het niet handiger om dat juist zo strak mogelijk te houden zodat het geen kant op kan?![]()
![]()
Leuk als je een blessure hebt en je shirt uit moet. Sta je daar in je man boobs BH met dikke hentai eropquote:Op donderdag 6 september 2012 21:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee joh die blauwe dingen uit avatarOf hun favoriete tentakelporno slachtoffer
quote:Leerzaam topic dit voor ons vrouwenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, maar dat lijkt me wel ja
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is het niet handiger om dat juist zo strak mogelijk te houden zodat het geen kant op kan?gewoon een shorts met een goede binnenbroek
Compleet met bijbehorend stringetjequote:Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Leuk als je een blessure hebt en je shirt uit moet. Sta je daar in je man boobs BH met dikke hentai erop![]()
mai waifuuuu
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Leerzaam topic dit voor ons vrouwenWeet dat ik mijn bobbels wel zo dicht mogelijk bij me houd iig
![]()
![]()
Ja, dan is niet strak erg pijnlijkquote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Weet dat ik mijn bobbels wel zo dicht mogelijk bij me houd iig
Hangbobbels die je in je gezicht bitchslappen onder het hardlopenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Weet dat ik mijn bobbels wel zo dicht mogelijk bij me houd iig
![]()
![]()
Compleet knock-out geslagenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hangbobbels die je in je gezicht bitchslappen onder het hardlopen
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hangbobbels die je in je gezicht bitchslappen onder het hardlopenzo erg is het gelukkig nog niet, maar wiebelen is niet fijn
![]()
![]()
Burrito's vormen een zeer slechte basis voor een training
Na 7km wilden de burrito's mijn lichaam verlaten via de orale weg. Gelukkig lag het 7 km punt 10 meter van mijn voordeur, waardoor het afkappen van de training een makkelijke optie was![]()
![]()
Gewoon handstand doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Knappe jongen als je onder het hardlopen met een dikke bobbel kan lopen![]()
's morgens pissen is al een hel , laat staan hardlopen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jij maakt zeker thuis de wc niet zelf schoonquote:
En moest je kotsen?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:47 schreef Don_Vanelli het volgende:
Burrito's vormen een zeer slechte basis voor een training
Na 7km wilden de burrito's mijn lichaam verlaten via de orale weg. Gelukkig lag het 7 km punt 10 meter van mijn voordeur, waardoor het afkappen van de training een makkelijke optie wasJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:48 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Dat is geen volledige oplossingWas garpjen hè!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:48 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Dat is geen volledige oplossingJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lijkt me wel briljant als iemand dat morgenochtend serieus doetquote:![]()
Hehe misschien Adriaan met z'n odolquote:Op donderdag 6 september 2012 21:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lijkt me wel briljant als iemand dat morgenochtend serieus doet![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Misschien als GotC die ketting iets langer maakt, dat het dan wel luktquote:![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien als GotC die ketting iets langer maakt, dat het dan wel lukt![]()
Man, wat ben ik tevree met m'n loopjes de laatste tijd. Joechei!
Ja doei.![]()
Vandaag weer Evy les 1 gedaan. Eergisteren zere schenen, nu langzamer gelopen en dat ging goed. Wel heel lelijk zo'n langzaam tempo. Maar als het zo lukt dan doe ik het zo.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Duhquote:Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Vandaag weer Evy les 1 gedaan. Eergisteren zere schenen, nu langzamer gelopen en dat ging goed. Wel heel lelijk zo'n langzaam tempo. Maar als het zo lukt dan doe ik het zo.![]()
![]()
Ja ik wist het wel. Maar zie maar eens langzamer te lopen.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
say whatquote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik ga deze week mn pr verbreken qua aantal kilometers. Mn eerste week met meer dan 50k![]()
![]()
![]()
Over kleding trouwens: ik heb nog steeds mijn driekwart tight en hemdje aan. Warm genoeg! En ik ga ook pas echt zweten als ik stil kom te staan
Wel even bij de lidl kijken volgende week. En een verlichte route zoeken hier in de buurt...![]()
Geen lid van het endomondoteam zo te zien.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik ga deze week mn pr verbreken qua aantal kilometers. Mn eerste week met meer dan 50k![]()
Mooi zoquote:Op donderdag 6 september 2012 22:31 schreef Starr_003 het volgende:
Ging weer lekker vandaag!!Heeeeeerlijk weertje..weinig wind..en goede muziek in de oortjes
![]()
![]()
daarvoor is discipline nodig...voor mij een van de basis benodigheden als loperquote:Op donderdag 6 september 2012 22:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik wist het wel. Maar zie maar eens langzamer te lopen.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 06-09-2012 23:09:23 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ruzie met mn verorberde pizza...
na 1 a 2 km gestopt van de jeuk, steek, pijn en en algeheel gevoel van malaise...
fuck deze shit...
Ecosia
Hebben jullie wel eens last van ontzettende jeuk als je gaat hardlopen? Komt meestal opzetten na 10, 15 minuten en begint op mijn benen en gaat langzaam richting rug / kont. Jeuken helpt ook totaal niet. Gaat meestal na zo'n 5-10 minuten ook wel weer weg maar is erg irritant! Soort van allergie ofzo?![]()
Vandaag wel heel extreem last gehad. Maar wat jij beschrijft heb ik de Light versie van.
Kan komen door een korte of geen warming op? Volgens mij zijn het je poriën die open gaan staan...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Het zijn inderdaad je porien die open gaan staanquote:Op donderdag 6 september 2012 23:15 schreef Vexter het volgende:
Hebben jullie wel eens last van ontzettende jeuk als je gaat hardlopen? Komt meestal opzetten na 10, 15 minuten en begint op mijn benen en gaat langzaam richting rug / kont. Jeuken helpt ook totaal niet. Gaat meestal na zo'n 5-10 minuten ook wel weer weg maar is erg irritant! Soort van allergie ofzo?Zoals Jump al zei.
Vervelend Jump met je pizza, morgen weer proberen >?![]()
ja heb ik wel eens. geen idee. misschien de doorbloeding van de huid.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:15 schreef Vexter het volgende:
Hebben jullie wel eens last van ontzettende jeuk als je gaat hardlopen? Komt meestal opzetten na 10, 15 minuten en begint op mijn benen en gaat langzaam richting rug / kont. Jeuken helpt ook totaal niet. Gaat meestal na zo'n 5-10 minuten ook wel weer weg maar is erg irritant! Soort van allergie ofzo?
heel erg irritanthome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
zaterdag misschien. Loslopen voor de 10 em van zondag.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad je porien die open gaan staanZoals Jump al zei.
Vervelend Jump met je pizza, morgen weer proberen >?
Ik begon ook veel te hard.
Wijze les geleerd vandaag...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Flink zwetenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:25 schreef Vexter het volgende:
Ok. Nou, dan staan die porien goed openIs er nog iets tegen te doen?
Volgens mij niet.
![]()
Zo erg ? Spuit je veel Deo ? Gebruik je toevallig anti transpiratie deo ? Wat voor zeep was je je mee ?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:29 schreef Vexter het volgende:
Jammer. Het is soms zelfs zo vervelend dat ik er tegen op zie om weer te gaan lopen![]()
Nouja soms is het wel veel erger dan anders maar ben er echt 10 minuten meer aan het krabben dan aan het lopen. 's Winters ook meer last van dan zomersquote:Op donderdag 6 september 2012 23:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zo erg ? Spuit je veel Deo ? Gebruik je toevallig anti transpiratie deo ? Wat voor zeep was je je mee ?
Gebruik niet abnormaal veel deo, tijdje Axe gebruikt en nu Nivea (anti transpiratie ook ja). Zeep van Dove geloof ik. Heb wel erg droge huid ook, maar ook als ik met smeerspul gebruik heb ik nog last van dat jeuken...![]()
Klinkt misschien een beetje raar, maar misschien was je je te veel met zeep. Of een soort wasverzachter kan ook verkeerd vallen.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:36 schreef Vexter het volgende:
[..]
Nouja soms is het wel veel erger dan anders maar ben er echt 10 minuten meer aan het krabben dan aan het lopen. 's Winters ook meer last van dan zomers
Gebruik niet abnormaal veel deo, tijdje Axe gebruikt en nu Nivea (anti transpiratie ook ja). Zeep van Dove geloof ik. Heb wel erg droge huid ook, maar ook als ik met smeerspul gebruik heb ik nog last van dat jeuken...![]()
hoeveel heb je in gedachten?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zaterdag misschien. Loslopen voor de 10 em van zondag.
want ik vraag me af of het nodig is om de dag van te voren los te lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
lekker gelopen vandaag. 10min, 1min wandelen, 20min. en na die 20min had ik in de gaten dat ik te langzaam gelopen had want ik had nog aardig wat over dus nog even een "sprintje" getrokken tot ik middenin winkelend publiek terecht kwam.
Volgens mij moet ik nog 3 of 6 lessen van Evy en dan ben ik klaar, zet ik wat lekkere muziek op m'n mp3speler en ga ik proberen wat sneller te gaan lopen. 1e streven is de 5km binnen het half uur
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
dit is, volgens mij, voor een "beginnende" loper die klaar is met Evy, een realistisch en haalbaar strevenquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
1e streven is de 5km binnen het half uur'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yupquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit is, volgens mij, voor een "beginnende" loper die klaar is met Evy, een realistisch en haalbaar streven![]()
![]()
half uurtjequote:Op vrijdag 7 september 2012 00:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoeveel heb je in gedachten?
want ik vraag me af of het nodig is om de dag van te voren los te lopen
Ecosia
lijkt mij een beetje te veel van het goede een dag voor een race, ik zou het in ieder geval niet doen...maar ja...iedereen moet doen waar hij zich goed bij voeltquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
om alvast even in stemming te komen voor de BtB (en gcjoel natuurlijk in Velsen)
*kijkt naar buiten* Kan iemand het licht aandoen?
Op dit moment 3, maar er komt nog een vierde bij.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:17 schreef Lessien01 het volgende:
Wauw! En hoeveel dagen heb je dan gelopen deze week. Echt knap van je!![]()
niet vooruitlopen op de feiten he?quote:Op vrijdag 7 september 2012 06:57 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Op dit moment 3, maar er komt nog een vierde bij.de vierde dag moet nog dus record is nog niet verbroken
quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:09 schreef GotC het volgende:
Ik ga toch maar niet meer lopen voor zondagRust
![]()
maar ik neem aan dat het een weloverwogen beslissing is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 07:09 schreef GotC het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:09 schreef GotC het volgende:
En ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit is, volgens mij, voor een "beginnende" loper die klaar is met Evy, een realistisch en haalbaar strevendat dacht ik ook. heb de 5lm al wel gepasseerd met een 10-12-12-schema, maar dat is nog 4min teveel. Gisteren 4.5km met een 10-20-schema, maar ik had aan het eind nog behoorlijk wat over. Als Evy klaar is begin ik gewoon met wat sneller te vertrekken en dan zie ik wel hoe ver ik kom. Stippel een rondje van 5km uit en kijk hoe ver ik kom. Komt vast goedquote:
Waaromquote:Op vrijdag 7 september 2012 07:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
maar ik neem aan dat het een weloverwogen beslissing is?
Oh en wb 5 km in 30 min dankzij Evy..ik loop nog steeds geen 5 km in 30 min.![]()
![]()
Ik ook niet hoor, en ik heb wel Evy afgerond. Komt misschien ooit nog wel. Tot die tijd loop ik ook lekkerquote:Op vrijdag 7 september 2012 07:58 schreef GotC het volgende:
Oh en wb 5 km in 30 min dankzij Evy..ik loop nog steeds geen 5 km in 30 min.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat kan ik nu al onderstrepen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daarvoor is discipline nodig...voor mij een van de basis benodigheden als loperIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
omdat ik je post verkeerd las, ik las dat je zondag niet ging lopen..quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tuurlijk wel!! We gaan samenquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
omdat ik je post verkeerd las, ik las dat je zondag niet ging lopen..
quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom?
Oh en wb 5 km in 30 min dankzij Evy..ik loop nog steeds geen 5 km in 30 min.oh, ik loop nu ook lekker hoor, maar als ik zie hoe makkelijk ik gister die die 4.5km in 10-20 liep weet ik dat die 5 in 30min er ook in moet zitten. maar mijn leven is niet gefaald als het niet lukt. het is voor mij al een wonder dat ik gisteren 20min heb hardgelopen. Dat had ik nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, en ik heb wel Evy afgerond. Komt misschien ooit nog wel. Tot die tijd loop ik ook lekker
10k moet nog wel lukkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 07:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet vooruitlopen op de feiten he?de vierde dag moet nog dus record is nog niet verbroken
![]()
![]()
Over klaar zijn met Evy en de 5km onder 30 min.
Ik denk voor de meeste dat het wel haalbaar is maar niet voor iedereen. Mijn vrouw heeft een veel lager tempo vergeleken met mij. En Evy leert haar alleen maar om een half uur te lopen aan 1 stuk. Zij moet in haar geval nog 7 min eraf lopen. En dat is best veel.![]()
Kan misschien ook warmte allergie zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:15 schreef Vexter het volgende:
Hebben jullie wel eens last van ontzettende jeuk als je gaat hardlopen? Komt meestal opzetten na 10, 15 minuten en begint op mijn benen en gaat langzaam richting rug / kont. Jeuken helpt ook totaal niet. Gaat meestal na zo'n 5-10 minuten ook wel weer weg maar is erg irritant! Soort van allergie ofzo?![]()
Nee johquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
omdat ik je post verkeerd las, ik las dat je zondag niet ging lopen..
Ja we hebben veel geshopt, maar dat is geen excuus![]()
![]()
Hoe de neuk cares hoe hard je "moet" lopen? Echt, al loop je 7km/h en je loopt 1 uur, je hebt het gedaan. Onzinnige discussie:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het punt is dat je traint en dan ook verbetering wil zien..voor de 1 is dat 5 km in een half uur, voor de ander een half uur achter elkaar lopen.
Iedereen wil verbeteren op zijn of haar eigen niveau.
Zonder verbetering zou ik snel de motivatie kwijt zijn, ik ben niet zo'n zeldzaam mens die hardloopt alleen maar om het hardlopen en zonder enige interesse in verbetering of prestatie.![]()
slacker! WB!quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:42 schreef slacker_nl het volgende:
Hoe de neuk cares hoe hard je "moet" lopen? Echt, al loop je 7km/h en je loopt 1 uur, je hebt het gedaan. Onzinnige discussie:
[ afbeelding ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voor straf zondag hardlopenquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee joh
Ja we hebben veel geshopt, maar dat is geen excuus
QFT.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:42 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had het doel om zondag een snelle tijd neer te zetten, nu niet meer. Uitlopen en genieten is het devies
quote:Op vrijdag 7 september 2012 05:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
om alvast even in stemming te komen voor de BtB (en gcjoel natuurlijk in Velsen)
[ afbeelding ]![]()
Zag al veel hekken en borden klaar staan voor morgen, heb er zin in!
Lijkt me tof om de 8,2 binnen 1 uur te lopen (doe er nu net ietsje langer over), hoop dat het lukt!![]()
Week 2 van Renate 10km zit erop.
Lekker ontspannen rondje was het, heerlijk weer ook om te lopen.
Gps wilde alleen niet zo opstarten, kan 'm volgende keer beter op de fiets al aanzetten.
Ik denk echt niet dat ik over 4 weken aan het eind van het schema 10 km loop, maar ben al blij als ik 8 haal in een uur![]()
![]()
Zondag lekker proberen ontspannen de 10EM te lopen en te genieten van alles om me heen
voor beginnende lopers zoals we hier zijn is het leuk om te verbeteren.
kan me voorstellen dat 'de rek' er voor een ervaren loper een keer uit is maar dat het lopen wel gewoon een mooie bezigheid blijft. Trainen om fit te blijven zeg maar.it's better to burn out than to fade away...![]()
Ik ga echt simpelweg genieten zondag. Las net een mailtje dat er extra waterposten zijn, dat helpt wel bij het genieten
Tempo heb ik ook al bedacht: Weg op 6:20-6:30+-, en bij km 7 kijken hoe/wat. Gaat het lekker? Iets versnellen. Zo niet? Dan lekker doorgaan.![]()
Couldn't agree morequote:Op vrijdag 7 september 2012 08:42 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik train voornamelijk om leuke mooie routes makkelijk vol te kunnen houden. Ga straks weer even weg.
Even bij yuki thuis in de buurt kijken en yur zijn werk. De kromme rijn een stukje aflopen. Kijken of dat een beetje begaanbaar is.![]()
Bouw het nog steeds rustig op voordat ik met endo ga lopen.
Liever wat langer over doen dan een terugval.Gewoon voor jezelf bepalen is het bestequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe vooral rustig aan...
Ik wil vooral niks forceren/blesseren dus ik doe wat goed voelt
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Mee eens, met 26-27 graden om 12u voelt het al snel erg broeierig aan..quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:58 schreef YUR het volgende:
Zondag lekker proberen ontspannen de 10EM te lopen en te genieten van alles om me heen“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ach, eerst zien en dan pas geloven. Ik ga me er niet druk over makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, met 26-27 graden om 12u voelt het al snel erg broeierig aan..F means you're fucked![]()
Je bedoelt dat je betwijfelt of het zo warm wordt? Trust me, zondag wordt een zomerse dag..quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach, eerst zien en dan pas geloven. Ik ga me er niet druk over maken“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Bedankt, Jan Pelleboerquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je betwijfelt of het zo warm wordt? Trust me, zondag wordt een zomerse dag..
En dan nog maak ik me er niet druk omDit is een van de charmes van buiten sporten....de wisselende omstandigheden en hoe je daarmee om gaat.
Jan Pelleboer
Het gaat toch om het plezier? Niet om de snelheid?
Heb vandaag mijn challenge gehaald, nu kan ik rustig sterven
8.5 km met 10.5/uur.
Wilde wat rustiger maar dat is inderdaad best moeilijk ;@
Morgen een wandeltocht van 30 km, doe ik ook eens mee met iets
Haha ik vraag me af of ik ooit 5 km binnen een half uur ga lopen. Denk het niet. Nu ga ik ongeveer 7min/km, vind ik ook prima
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Dat heb ik ook hoor!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:32 schreef MissBliss het volgende:
Haha ik vraag me af of ik ooit 5 km binnen een half uur ga lopen. Denk het niet. Nu ga ik ongeveer 7min/km, vind ik ook prima![]()
Loop nu gemiddeld 7:30min/km
En dan lopen sommigen hier nog sneller dan dat als 'langzame training'haha
![]()
Jawellll dat komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:32 schreef MissBliss het volgende:
Haha ik vraag me af of ik ooit 5 km binnen een half uur ga lopen. Denk het niet. Nu ga ik ongeveer 7min/km, vind ik ook primaOp een gegeven moment ga je onbewust gewoon harder lopen.
![]()
NEE UNIEK! NIET STERVEN!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Jan Pelleboer
Het gaat toch om het plezier? Niet om de snelheid?
Heb vandaag mijn challenge gehaald, nu kan ik rustig sterven
8.5 km met 10.5/uur.
Wilde wat rustiger maar dat is inderdaad best moeilijk ;@
Morgen een wandeltocht van 30 km, doe ik ook eens mee met iets
En goed joh!![]()
Ja doei.![]()
Ja, dat hou je toch, behalve als je in de wereldtop meelooptquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor!![]()
Loop nu gemiddeld 7:30min/km
En dan lopen sommigen hier nog sneller dan dat als 'langzame training'haha
![]()
Mijn wedstrijdtempo is ook langzaam voor bepaalde lopers, het gaat er meer om dat je lekker traint en geniet van het hardlopen
En weer 3 avonden in Den Haag volgende week. Nu nog een manier vinden om m'n hardloopspullen mee te nemen![]()
Ja doei.![]()
Klopt! Ik vind het ook niet erg, ik loop namelijk lekker op dat tempo en heb er dan tenminste plezier in!quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat hou je toch, behalve als je in de wereldtop meeloopt![]()
Mijn wedstrijdtempo is ook langzaam voor bepaalde lopers, het gaat er meer om dat je lekker traint en geniet van het hardlopen![]()
![]()
oke, bedankt voor je tipquote:Op vrijdag 7 september 2012 01:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lijkt mij een beetje te veel van het goede een dag voor een race, ik zou het in ieder geval niet doen...maar ja...iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt
Ecosia
nu kijk ik lichtelijk op tegen zondag, na mn falen van gister
Ecosia
Yeah! Als ik dezelfde tas koop als Mr.Mo dan passen zowel m'n nette schoenen als m'n hardloopschoenen als m'n gympen in de tas náást helm en kledingquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
En weer 3 avonden in Den Haag volgende week. Nu nog een manier vinden om m'n hardloopspullen mee te nemen![]()
Ja doei.![]()
Je kunt vandaag nog een stukje gaan lopen toch? Gewoon zo ontspannen mogelijk, voor het goede gevoel?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:08 schreef Jumparound het volgende:
nu kijk ik lichtelijk op tegen zondag, na mn falen van gister
Ik ga vandaag nog wel een stukje doen. Omdat mijn cadeautje-voor-mezelf als het goed is vanmiddag wordt bezorgd
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yeah! Als ik dezelfde tas koop als Mr.Mo dan passen zowel m'n nette schoenen als m'n hardloopschoenen als m'n gympen in de tas náást helm en kleding
Wanneer gaan we lopen?
Vandaag echt veel te hard begonnen met lopen, met als resultaat dat ik amper adem kon halen het laatste stuk. Volgende keer toch voor oppassen.
Hoewel ik nu wel een mooi doel heb met Endomondo, mijn personal best verbeteren zonder daarna bijna dood te gaan![]()
Interessant, dankje. Ik heb alleen geen uitslag, meer die ontzettende jeuk die na 10-15 minuten op komt zetten. En dus ook weer verdwijnt na een paar minuten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:39 schreef Arquero het volgende:
[..]
Kan misschien ook warmte allergie zijn.
DrSexy suggereerde ook dat met teveel zeep wassen niet goed is. En ik douche ook aardig warm. Dus dat zijn wel dingen waar ik even op kan gaan letten![]()
![]()
In het olympisch park was trouwens ook een aanmoediging te vinden, heb het maar in een spoiler gezet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Als je een paar wedstrijden voluit heb gelopen, gaat dat je niet meer lukken denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:23 schreef GimmeGore het volgende:
Vandaag echt veel te hard begonnen met lopen, met als resultaat dat ik amper adem kon halen het laatste stuk. Volgende keer toch voor oppassen.
Hoewel ik nu wel een mooi doel heb met Endomondo, mijn personal best verbeteren zonder daarna bijna dood te gaan
Volgende les in het schema is 10-20. En dan moet ik die week nog een keer herhalen. Denk dat ik tussendoor eerst een keer 30 minuten ga doen. Gewoon, omdat het kan![]()
De laatste week STR is iets van 30, 32 en 30. Niet heel spannend. Dus dan maar eens kijken wat ik voor vervolgschema kan gaan doen. Ik wil eigenlijk eerst wat sneller gaan lopen, hoef niet meteen langer.![]()
Leukquote:krijgen we een review s avonds?
Tjah mijn schema ziet er de komende week ook vrij saai uit, maar dan heb ik het 5k schema voorgoed afgeslotenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:50 schreef LieLie het volgende:
Volgende les in het schema is 10-20. En dan moet ik die week nog een keer herhalen. Denk dat ik tussendoor eerst een keer 30 minuten ga doen. Gewoon, omdat het kan![]()
De laatste week STR is iets van 30, 32 en 30. Niet heel spannend. Dus dan maar eens kijken wat ik voor vervolgschema kan gaan doen. Ik wil eigenlijk eerst wat sneller gaan lopen, hoef niet meteen langer.![]()
![]()
En wat ga je daarna doen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Tjah mijn schema ziet er de komende week ook vrij saai uit, maar dan heb ik het 5k schema voorgoed afgesloten![]()
Ja, ik ookquote:
Ben al wel tijdje bezig met Evy nu, maar iemand met kennis van zaken die over je schouder meekijkt is altijd goed![]()
Het 10k schema, terwijl mijn doel is om de coopertest op zeer goed te halen (2800m in 12 minuten).quote:
http://run2day.nl/lopen/loopschema/gevorderde-beginner
Een mengelmoes van duurlopen en interval training![]()
![]()
Zo, in twee dagen tijd zijn mijn klachten al een stuk minder geworden. Waarschijnlijk kan ik vanmiddag weer verder met de hersteltrainingen![]()
![]()
Ja, waarom wachten. Plan anders meteen weer een wedstrijd in voor volgende week.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:10 schreef Ach3r0n het volgende:
Zo, in twee dagen tijd zijn mijn klachten al een stuk minder geworden. Waarschijnlijk kan ik vanmiddag weer verder met de hersteltrainingen
Dude, als je zo vaak klachten hebt, doe dan eens voorzichtiger met je lijf en houd langer dan een paar dagen rust.Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: