Duhquote:Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Vandaag weer Evy les 1 gedaan. Eergisteren zere schenen, nu langzamer gelopen en dat ging goed. Wel heel lelijk zo'n langzaam tempo. Maar als het zo lukt dan doe ik het zo.
Ja ik wist het wel. Maar zie maar eens langzamer te lopen.quote:
say whatquote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik ga deze week mn pr verbreken qua aantal kilometers. Mn eerste week met meer dan 50k
Geen lid van het endomondoteam zo te zien.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik ga deze week mn pr verbreken qua aantal kilometers. Mn eerste week met meer dan 50k
Mooi zoquote:Op donderdag 6 september 2012 22:31 schreef Starr_003 het volgende:
Ging weer lekker vandaag!!Heeeeeerlijk weertje..weinig wind..en goede muziek in de oortjes
daarvoor is discipline nodig...voor mij een van de basis benodigheden als loperquote:Op donderdag 6 september 2012 22:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik wist het wel. Maar zie maar eens langzamer te lopen.
Het zijn inderdaad je porien die open gaan staanquote:Op donderdag 6 september 2012 23:15 schreef Vexter het volgende:
Hebben jullie wel eens last van ontzettende jeuk als je gaat hardlopen? Komt meestal opzetten na 10, 15 minuten en begint op mijn benen en gaat langzaam richting rug / kont. Jeuken helpt ook totaal niet. Gaat meestal na zo'n 5-10 minuten ook wel weer weg maar is erg irritant! Soort van allergie ofzo?
ja heb ik wel eens. geen idee. misschien de doorbloeding van de huid.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:15 schreef Vexter het volgende:
Hebben jullie wel eens last van ontzettende jeuk als je gaat hardlopen? Komt meestal opzetten na 10, 15 minuten en begint op mijn benen en gaat langzaam richting rug / kont. Jeuken helpt ook totaal niet. Gaat meestal na zo'n 5-10 minuten ook wel weer weg maar is erg irritant! Soort van allergie ofzo?
zaterdag misschien. Loslopen voor de 10 em van zondag.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad je porien die open gaan staanZoals Jump al zei.
Vervelend Jump met je pizza, morgen weer proberen >?
Flink zwetenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:25 schreef Vexter het volgende:
Ok. Nou, dan staan die porien goed openIs er nog iets tegen te doen?
Zo erg ? Spuit je veel Deo ? Gebruik je toevallig anti transpiratie deo ? Wat voor zeep was je je mee ?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:29 schreef Vexter het volgende:
Jammer. Het is soms zelfs zo vervelend dat ik er tegen op zie om weer te gaan lopen
Nouja soms is het wel veel erger dan anders maar ben er echt 10 minuten meer aan het krabben dan aan het lopen. 's Winters ook meer last van dan zomersquote:Op donderdag 6 september 2012 23:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zo erg ? Spuit je veel Deo ? Gebruik je toevallig anti transpiratie deo ? Wat voor zeep was je je mee ?
Klinkt misschien een beetje raar, maar misschien was je je te veel met zeep. Of een soort wasverzachter kan ook verkeerd vallen.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:36 schreef Vexter het volgende:
[..]
Nouja soms is het wel veel erger dan anders maar ben er echt 10 minuten meer aan het krabben dan aan het lopen. 's Winters ook meer last van dan zomers
Gebruik niet abnormaal veel deo, tijdje Axe gebruikt en nu Nivea (anti transpiratie ook ja). Zeep van Dove geloof ik. Heb wel erg droge huid ook, maar ook als ik met smeerspul gebruik heb ik nog last van dat jeuken...
hoeveel heb je in gedachten?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zaterdag misschien. Loslopen voor de 10 em van zondag.
dit is, volgens mij, voor een "beginnende" loper die klaar is met Evy, een realistisch en haalbaar strevenquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
1e streven is de 5km binnen het half uur
Yupquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit is, volgens mij, voor een "beginnende" loper die klaar is met Evy, een realistisch en haalbaar streven
half uurtjequote:Op vrijdag 7 september 2012 00:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoeveel heb je in gedachten?
want ik vraag me af of het nodig is om de dag van te voren los te lopen
lijkt mij een beetje te veel van het goede een dag voor een race, ik zou het in ieder geval niet doen...maar ja...iedereen moet doen waar hij zich goed bij voeltquote:
Op dit moment 3, maar er komt nog een vierde bij.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:17 schreef Lessien01 het volgende:
Wauw! En hoeveel dagen heb je dan gelopen deze week. Echt knap van je!
niet vooruitlopen op de feiten he?quote:Op vrijdag 7 september 2012 06:57 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Op dit moment 3, maar er komt nog een vierde bij.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:09 schreef GotC het volgende:
Ik ga toch maar niet meer lopen voor zondagRust
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 07:09 schreef GotC het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:09 schreef GotC het volgende:
En ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit is, volgens mij, voor een "beginnende" loper die klaar is met Evy, een realistisch en haalbaar streven
dat dacht ik ook. heb de 5lm al wel gepasseerd met een 10-12-12-schema, maar dat is nog 4min teveel. Gisteren 4.5km met een 10-20-schema, maar ik had aan het eind nog behoorlijk wat over. Als Evy klaar is begin ik gewoon met wat sneller te vertrekken en dan zie ik wel hoe ver ik kom. Stippel een rondje van 5km uit en kijk hoe ver ik kom. Komt vast goedquote:
Waaromquote:Op vrijdag 7 september 2012 07:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
maar ik neem aan dat het een weloverwogen beslissing is
Ik ook niet hoor, en ik heb wel Evy afgerond. Komt misschien ooit nog wel. Tot die tijd loop ik ook lekkerquote:Op vrijdag 7 september 2012 07:58 schreef GotC het volgende:
Oh en wb 5 km in 30 min dankzij Evy..ik loop nog steeds geen 5 km in 30 min.
Dat kan ik nu al onderstrepen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daarvoor is discipline nodig...voor mij een van de basis benodigheden als loper
omdat ik je post verkeerd las, ik las dat je zondag niet ging lopen..quote:
Tuurlijk wel!! We gaan samenquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
omdat ik je post verkeerd las, ik las dat je zondag niet ging lopen..
quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom?
Oh en wb 5 km in 30 min dankzij Evy..ik loop nog steeds geen 5 km in 30 min.
oh, ik loop nu ook lekker hoor, maar als ik zie hoe makkelijk ik gister die die 4.5km in 10-20 liep weet ik dat die 5 in 30min er ook in moet zitten. maar mijn leven is niet gefaald als het niet lukt. het is voor mij al een wonder dat ik gisteren 20min heb hardgelopen. Dat had ik nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, en ik heb wel Evy afgerond. Komt misschien ooit nog wel. Tot die tijd loop ik ook lekker
10k moet nog wel lukkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 07:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet vooruitlopen op de feiten he?de vierde dag moet nog dus record is nog niet verbroken
Kan misschien ook warmte allergie zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:15 schreef Vexter het volgende:
Nee johquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
omdat ik je post verkeerd las, ik las dat je zondag niet ging lopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |