Haha, ik heb dat gevoel ook! Nog kwartiertje/half uurtje. Heb een route uitgezet, vrij makkelijk en zonder ál te veel oversteken maar als ik er al naar kijk word ik moe!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:11 schreef LieLie het volgende:
Over een halfuurtje ga ik lopen. Ik weet nog niet of ik zin heb
De bedoeling ervan is juist dat je recht loopt en dus ook midden/voorvoetslanding kan doen, maar niet meer naar binnen of buiten zwikt.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:14 schreef winterstorm666 het volgende:
ik weet ook niet of je met antipronatie schoenen zo makkelijk een voorvoets/middenvoetslanding kan doen.
lijkt mij dat de schoenen dat in de weg zit.
correct me if i am wrong.
Ik moet 10-12-12, voor mij 4,5-5 km ongeveer. Alleen precies zal ik het nooit weten aangezien ik mijn gps vernaggelt hebquote:Op donderdag 6 september 2012 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat gevoel ook! Nog kwartiertje/half uurtje. Heb een route uitgezet, vrij makkelijk en zonder ál te veel oversteken maar als ik er al naar kijk word ik moe!![]()
Het lijkt zo ver, 8km! Volgens mij ga ik 't nooit halen
.
Ja dat voel je er eigenlijk wel mee, heel stevig en goede ondersteuning aan de binnenkant van je voeten.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De bedoeling ervan is juist dat je recht loopt en dus ook midden/voorvoetslanding kan doen, maar niet meer naar binnen of buiten zwikt.
Lekker relaxed 6.30 ofzo. In elk geval niet sneller.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
Hossel: 8km incl in-en uitlopen, met 4,8km met 6.08min/km. Welke pace zou jij het in- en uitlopen doen?
Naaisquote:Op donderdag 6 september 2012 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind 't maar lastig, die paces...Wat een gedoe!
![]()
Wel lekker gelopen
Maar wel 8,4km!Zo ver heb ik hier in het VK nog niet gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/psKNs3WVQFs
Hier heb ik ook vrij veel last van. Zonder langlaufen danquote:Op donderdag 6 september 2012 21:15 schreef winterstorm666 het volgende:
ik loop met zo min mogenlijk aan.
zelfs als het echt guur is buiten heb ik liever blote armen of een heel dun laagje aan.
als mijn core maar warm en droog is.
vroeger met langlauf wedstrijden kon ik mezelf echt opblazen als ik te warm gekleed was en zeker op mijn armen. dan leken ze zelfs als pudding.
maar dat is per persoon verschillend natuurlijk.
ik warm gewoon heel snel op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |