slacker! WB!quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:42 schreef slacker_nl het volgende:
Hoe de neuk cares hoe hard je "moet" lopen? Echt, al loop je 7km/h en je loopt 1 uur, je hebt het gedaan. Onzinnige discussie:
[ afbeelding ]
Voor straf zondag hardlopenquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee joh
Ja we hebben veel geshopt, maar dat is geen excuus
QFT.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:42 schreef slacker_nl het volgende:
Hoe de neuk cares hoe hard je "moet" lopen? Echt, al loop je 7km/h en je loopt 1 uur, je hebt het gedaan. Onzinnige discussie:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 05:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
om alvast even in stemming te komen voor de BtB (en gcjoel natuurlijk in Velsen)
[ afbeelding ]
Couldn't agree morequote:Op vrijdag 7 september 2012 08:42 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon voor jezelf bepalen is het bestequote:Op vrijdag 7 september 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe vooral rustig aan...
Ik wil vooral niks forceren/blesseren dus ik doe wat goed voelt
Mee eens, met 26-27 graden om 12u voelt het al snel erg broeierig aan..quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:58 schreef YUR het volgende:
Zondag lekker proberen ontspannen de 10EM te lopen en te genieten van alles om me heen
Ach, eerst zien en dan pas geloven. Ik ga me er niet druk over makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, met 26-27 graden om 12u voelt het al snel erg broeierig aan..
Je bedoelt dat je betwijfelt of het zo warm wordt? Trust me, zondag wordt een zomerse dag..quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach, eerst zien en dan pas geloven. Ik ga me er niet druk over maken
Bedankt, Jan Pelleboerquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je betwijfelt of het zo warm wordt? Trust me, zondag wordt een zomerse dag..
Dat heb ik ook hoor!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:32 schreef MissBliss het volgende:
Haha ik vraag me af of ik ooit 5 km binnen een half uur ga lopen. Denk het niet. Nu ga ik ongeveer 7min/km, vind ik ook prima
Jawellll dat komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:32 schreef MissBliss het volgende:
Haha ik vraag me af of ik ooit 5 km binnen een half uur ga lopen. Denk het niet. Nu ga ik ongeveer 7min/km, vind ik ook prima
NEE UNIEK! NIET STERVEN!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Jan Pelleboer
Het gaat toch om het plezier? Niet om de snelheid?
Heb vandaag mijn challenge gehaald, nu kan ik rustig sterven
8.5 km met 10.5/uur.
Wilde wat rustiger maar dat is inderdaad best moeilijk ;@
Morgen een wandeltocht van 30 km, doe ik ook eens mee met iets
Ja, dat hou je toch, behalve als je in de wereldtop meelooptquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor!![]()
Loop nu gemiddeld 7:30min/km
En dan lopen sommigen hier nog sneller dan dat als 'langzame training'haha
Klopt! Ik vind het ook niet erg, ik loop namelijk lekker op dat tempo en heb er dan tenminste plezier in!quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat hou je toch, behalve als je in de wereldtop meeloopt![]()
Mijn wedstrijdtempo is ook langzaam voor bepaalde lopers, het gaat er meer om dat je lekker traint en geniet van het hardlopen
oke, bedankt voor je tipquote:Op vrijdag 7 september 2012 01:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lijkt mij een beetje te veel van het goede een dag voor een race, ik zou het in ieder geval niet doen...maar ja...iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt
Yeah! Als ik dezelfde tas koop als Mr.Mo dan passen zowel m'n nette schoenen als m'n hardloopschoenen als m'n gympen in de tas náást helm en kledingquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
En weer 3 avonden in Den Haag volgende week. Nu nog een manier vinden om m'n hardloopspullen mee te nemen![]()
Je kunt vandaag nog een stukje gaan lopen toch? Gewoon zo ontspannen mogelijk, voor het goede gevoel?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:08 schreef Jumparound het volgende:
nu kijk ik lichtelijk op tegen zondag, na mn falen van gister
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yeah! Als ik dezelfde tas koop als Mr.Mo dan passen zowel m'n nette schoenen als m'n hardloopschoenen als m'n gympen in de tas náást helm en kleding
Interessant, dankje. Ik heb alleen geen uitslag, meer die ontzettende jeuk die na 10-15 minuten op komt zetten. En dus ook weer verdwijnt na een paar minuten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:39 schreef Arquero het volgende:
[..]
Kan misschien ook warmte allergie zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Als je een paar wedstrijden voluit heb gelopen, gaat dat je niet meer lukken denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:23 schreef GimmeGore het volgende:
Vandaag echt veel te hard begonnen met lopen, met als resultaat dat ik amper adem kon halen het laatste stuk. Volgende keer toch voor oppassen.
Hoewel ik nu wel een mooi doel heb met Endomondo, mijn personal best verbeteren zonder daarna bijna dood te gaan
Leukquote:
Tjah mijn schema ziet er de komende week ook vrij saai uit, maar dan heb ik het 5k schema voorgoed afgeslotenquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:50 schreef LieLie het volgende:
Volgende les in het schema is 10-20. En dan moet ik die week nog een keer herhalen. Denk dat ik tussendoor eerst een keer 30 minuten ga doen. Gewoon, omdat het kan![]()
De laatste week STR is iets van 30, 32 en 30. Niet heel spannend. Dus dan maar eens kijken wat ik voor vervolgschema kan gaan doen. Ik wil eigenlijk eerst wat sneller gaan lopen, hoef niet meteen langer.
En wat ga je daarna doen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Tjah mijn schema ziet er de komende week ook vrij saai uit, maar dan heb ik het 5k schema voorgoed afgesloten
Ja, ik ookquote:
Het 10k schema, terwijl mijn doel is om de coopertest op zeer goed te halen (2800m in 12 minuten).quote:
Ja, waarom wachten. Plan anders meteen weer een wedstrijd in voor volgende week.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:10 schreef Ach3r0n het volgende:
Zo, in twee dagen tijd zijn mijn klachten al een stuk minder geworden. Waarschijnlijk kan ik vanmiddag weer verder met de hersteltrainingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |