eitjequote:Op donderdag 6 september 2012 14:22 schreef AlexN het volgende:
Het kan niet veel meer zijn dan 10km/u sneller
Ik let er niet op, maar heb dan ook geen last tijdens het lopen. Heb wel een periode gehad waarin ik het probeerde te veranderen, omdat ik een hele nette afwikkeling heb van mijn linkervoet (mooi recht), maar mijn rechtervoet een beetje voetbalafwijking heeft (naar buiten en dan terug naar binnen afwikkelen). Bedacht mij toen dat ik eigenlijk al 30 jaar hetzelfde liep met rechts en er geen last van had, dus daarna geen aandacht meer aan besteed.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Letten jullie altijd op hoe je loopt, of gaat dat vanzelf? Ik merk namelijk zelf dat ik er niet heel erg op let, totdat ik iets begin te voelen
Ik koop inderdaad verder nooit watquote:Op donderdag 6 september 2012 15:36 schreef AlexN het volgende:
Je kan natuurlijk niet aankomen met oud spul als je net een nieuw Garmin horloge hebt, dan loop je voor aap !
Hoe groot is jouw hardloopkledingkast wel niet johquote:Op donderdag 6 september 2012 15:34 schreef YUR het volgende:
Straks voor een gedeelte een nieuwe garderobe aanschaffen. En daar horen hardloopkleren ook een beetje bij
Niet zo groot als die van GotCquote:Op donderdag 6 september 2012 16:01 schreef VKV het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw hardloopkledingkast wel niet joh
Dankje!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:20 schreef AlexN het volgende:
Mooi gelopen inderdaad! Redelijk vlak schema ook nog met maar 17 seconden verschil tussen de snelste en langzaamste ronde (4% afwijking). Super!
Wait whut? Wat gaan we qua hardloopspul kopen? Singlet?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:34 schreef YUR het volgende:
Straks voor een gedeelte een nieuwe garderobe aanschaffen. En daar horen hardloopkleren ook een beetje bij
Zoiets ja....ik ga ff langs de Hardlooptokoquote:Op donderdag 6 september 2012 16:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Wait whut? Wat gaan we qua hardloopspul kopen? Singlet?
Ja hoi, ik wil meequote:Op donderdag 6 september 2012 16:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Zoiets ja....ik ga ff langs de Hardlooptoko
Het probleem bij mij is dat als ik er op ga letten ik pijn in mijn scheenbeen krijgquote:Op donderdag 6 september 2012 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Letten jullie altijd op hoe je loopt, of gaat dat vanzelf? Ik merk namelijk zelf dat ik er niet heel erg op let, totdat ik iets begin te voelen
Waar heb je zo'n video laten maken? Zou voor mij misschien ook wel interessant zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 16:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is dat als ik er op ga letten ik pijn in mijn scheenbeen krijg
Na de loopvideo ben ik best geschrokken, ik zak enorm in, mijn standbeen staat niet recht onder mijn lichaam bij het afzetten. Dus ik heb schoenen met extra 'steunblokken' die er voor zorgen dat ik rechter op blijf staan.
Nu las ik dat een voorvoet landing de voorkeur heeft, nou dat heb ik geprobeerd maar dat remt behoorlijk af (lees: ik doe het vast niet goed) maar dat middenvoets landing ook prima is, de buitenkant van je voet en dan rolt naar je tenen.
Als ik daar op ga letten, forceer ik mijn voet in een andere stand, wellicht de beste stand maar ook de stand die mij pijnklachten geeft.
Dus eigenlijk waar ik nu als enige op let is dat ik mijn voeten recht hou ( niet zo : \ / maar zo | | ) en dat ik niet struikel over een halve stoeptegel of stoeprand.
Ik schrik altijd te erg van m'n wekker om zo'n lage hartslag te hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:42 schreef Griebus het volgende:
Vanochtend net na het opstaan mijn rusthartslag maar eens gemeten: 48 (!)![]()
Wij hebben hier een runnersworld in de stad. Maar er zijn wel meer betere sportzaken waar je advies kan krijgen. Dat was het zeker wel waard want zonder die schoenen had ik echt overal wel pijn. Voeten, benen, rug en nu eigenlijk niet meer.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef Arquero het volgende:
[..]
Waar heb je zo'n video laten maken? Zou voor mij misschien ook wel interessant zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |