SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:36 schreef YUR het volgende:
Weten jullie wat ik hier aan het denken was? Dit was zo rond het 7,5km-punt:YUR na 7,5 km wedstrijd: 'Jezus, laat die man nu een scheet?'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Ik snap dat je graag even snel wil zijn als mijik, maar daarvoor hoef je geen duckface te doen hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef YUR het volgende:
Ik dacht dat het stoer was om met een duckface op de foto te gaan
ik zat er over te twijfelenquote:
Weten jullie wat ik hier aan het denken was? Dit was zo rond het 7,5km-punt:Kut straal vergeten dat ik vandaag zoveel jaar samen met GotC ben, hopen dat ze het vergeten is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kwam wat nats achter dat laatste scheetje aan.
Heb ik nou de hond in de droger gedaan en de was in de hondenmand gegooid?
Fuck m'n schoonmoeder is vandaag jarig.
Niet alleen je taalleraren. Zonder spatie.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef AlexN het volgende:
Even snel als en sneller dan (dat ge-ik of ge-mij maakt niet uit, als mensen het maar snappen.. taal is een medium om iets over te brengen, als de mensen het snappen is het doel bereikt)... ik zat eigenlijk al een beetje op een reactie van de eend te wachten na de duckface opmerking
Ps. Mijn taal leraren waren het niet helemaal eens met mijn stelling overigens
Ik neem mensen die hun moedertaal niet fatsoenlijk beheersen, daar geen probleem van maken en hun best niet doen om dat te verbeteren altijd wat minder serieus en heb niet zo'n hoge pet van die mensen op. Als je dat maar snapt is mijn doel ook bereikt AlexN...quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef AlexN het volgende:
Als je maar snapt wat ik bedoel is mijn doel bereikt motorbloempje...
Weten jullie wat ik hier aan het denken was? Dit was zo rond het 7,5km-punt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De Fermiparadox is een paradox waarin hoge schattingen voor de kans op het bestaan van intelligent buitenaards leven in schril contrast staan met een gebrek aan bewijs daarvoor.
De leeftijd van het universum en het reusachtige aantal sterren lijken aanwijzingen voor de aanname dat buitenaards leven veel zou moeten voorkomen (zie de vergelijking van Drake). Tijdens een lunch in 1950 praatte de natuurkundige Enrico Fermi daarover met zijn collega's, en zou toen hebben gezegd: "Waar zijn ze dan? Als er zo veel buitenaardse beschavingen in de Melkweg zijn, waarom is er dan geen bewijs, zoals sondes, ruimteschepen of radio-uitzendingen?"
Deze eenvoudige vraag "Waar zijn ze dan?" (of, "Waar is iedereen?") is misschien apocrief maar in het algemeen krijgt Fermi de eer voor het op heldere en eenvoudige wijze onder woorden brengen van het vraagstuk van de waarschijnlijkheid van buitenaards leven.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
deze zin verdient ook geen schoonheidsprijsquote:Op donderdag 6 september 2012 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik neem mensen die hun moedertaal niet fatsoenlijk beheersen, daar geen probleem van maken en hun best niet doen om dat te verbeteren altijd wat minder serieus en heb niet zo'n hoge pet van die mensen op. Als je dat maar snapt is mijn doel ook bereikt AlexN...
Het is echt ideaal loopweer hierZin in vanmiddag/vanavond
.
Dat is prima motorbloempje. Ik heb hetzelfde met mensen die andere mensen beoordelen op slechts 1 van hun eigenschappen.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik neem mensen die hun moedertaal niet fatsoenlijk beheersen, daar geen probleem van maken en hun best niet doen om dat te verbeteren altijd wat minder serieus en heb niet zo'n hoge pet van die mensen op. Als je dat maar snapt is mijn doel ook bereikt AlexN...
Het is echt ideaal loopweer hierZin in vanmiddag/vanavond
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |