is mij nog veel te warm voor lang spul...zelfs in de winter ga ik het liefst gewoon in een korte broek..dan wel met een jasje o.i.d.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:10 schreef junkiexp het volgende:
Lopen jullie trouwens al met lange mouwen?
Het nadeel van Evy is natuurlijk dat wandelen, dan voel ik de koude wind op mijn natte rug.
Dat kan nooit gezond zijn.
Misschien toch al een keer met jasje gaan lopen, maar volgens mij ga ik dan tijdens het rennen kapot van de hitte.
ik heb een beetje het zelfde, als mijn bast en hoofd maar warm en droog zijn dan vind ik het prima, ik loop ook 90% van de tijd in shortsquote:Op donderdag 6 september 2012 21:15 schreef winterstorm666 het volgende:
ik loop met zo min mogenlijk aan.
zelfs als het echt guur is buiten heb ik liever blote armen of een heel dun laagje aan.
als mijn core maar warm en droog is.
vroeger met langlauf wedstrijden kon ik mezelf echt opblazen als ik te warm gekleed was en zeker op mijn armen. dan leken ze zelfs als pudding.
maar dat is per persoon verschillend natuurlijk.
ik warm gewoon heel snel op..
meeste speciale hardloopjasjes zijn slim fit, ik heb weinig tot geen last van het 'wapperen" van mijn jasjesquote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef Lessien01 het volgende:
Ik vind het ook best wel moeilijk om te kiezen. Denk dat ik toch eens een shirt met lange mouwen ga kopen als het wat kouder gaat worden. Shirtje met een jasje erop vind ik toch niet fijn.
In wat voor shirt loop je?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:10 schreef junkiexp het volgende:
Lopen jullie trouwens al met lange mouwen?
Het nadeel van Evy is natuurlijk dat wandelen, dan voel ik de koude wind op mijn natte rug.
Dat kan nooit gezond zijn.
Misschien toch al een keer met jasje gaan lopen, maar volgens mij ga ik dan tijdens het rennen kapot van de hitte.
harriers FTW !!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ben trouwens vandaag de 'Harriers' tegengekomen met m'n rondje, de énige hardloopgroep waarvan de lopers (ondanks dat ze verspreid liepen) állemaal heel vrolijk en blij mij groetten en zéér verbaasd waren dat ik ze ook enthousiast teruggroette!![]()
Dat was leuk!
Ik loop nu met een katoenen shirt.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:23 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
In wat voor shirt loop je?
Lopen zul jequote:Op donderdag 6 september 2012 21:25 schreef Maraca het volgende:
[GEZ] Motivatie om weer te beginnen met lopen.
Wat is dat toch? Voor mijn blessure moest je me vastbinden om niet teveel te lopen en nu ik eruit ben heb ik zoiets van 'meh, morgen kan ook.'
Heb 3 weken vakantie gehad en morgen weer college. Denk dat het ook wel helpt als ik dan morgen de wekker op tijd zet en dan voor college nog even ga lopen. Ipv maar wakker te worden wanneer het me uitkomt en dan de hele dag lopen uitstellenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:26 schreef winterstorm666 het volgende:
toch een keer beginnen. de kleding aantrekken en de deur uitstappen.
dan gaat het vanzelf weer wat beter.
Katoen koelt enorm af dus is het niet zo raar dat je het koud krijgt. Ik zou zeggen, koop nog eens zo'n functioneel hardloopshirt. Misschien nog even een maatje groterquote:Op donderdag 6 september 2012 21:26 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik loop nu met een katoenen shirt.
Ik heb ook deze:
[ afbeelding ]
Maar die zit vrij strak en dat is de bedoeling ook, maar ik voel me er eigenlijk niet zo lekker in vanwege mijn postuur
dit dus..quote:Op donderdag 6 september 2012 21:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb 3 weken vakantie gehad en morgen weer college. Denk dat het ook wel helpt als ik dan morgen de wekker op tijd zet en dan voor college nog even ga lopen. Ipv maar wakker te worden wanneer het me uitkomt en dan de hele dag lopen uitstellen
Ja dat zal het probleem idd ook zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:27 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Katoen koelt enorm af dus is het niet zo raar dat je het koud krijgt. Ik zou zeggen, koop nog eens zo'n functioneel hardloopshirt. Misschien nog even een maatje groter
Dat sowieso! Moet sowieso kijken of mijn blessure helemaal weg is (wat ook een reden is waarom ik het uitstel, ben toch een beetje ''bang" om weer pijn te krijgen) dus het gaat een beginnerslesje worden.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus..
en met een klein rondje beginnen, al is het maar 3/4 van wat je normaal liep voor de vakantie om gewoon weer "in the swing of things" te komen
Ah joh, niemand die daar op let hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja dat zal het probleem idd ook zijn.
Of ik moet gewoon niet zeuren en gewoon met dat shirt gaan lopen.
Het is voor de rest niet te klein ofzo, ik heb alleen een bobbel onder mijn borst
Ben nogal moeilijk met zulke dingen
Dat is zeker een goede motivatiequote:Op donderdag 6 september 2012 21:30 schreef AlexN het volgende:
Maraca... Deze week is het nog heerlijk loopweer. Denk aan het tevreden onder de douche staan met een shot endorfine in je lichaam na een lekker loopje... En.. Je kan trots hier posten en de complimenten regen in ontvangst nemen!
Maar wel degene met een bobbel onder z'n borst die hardlooptquote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja dat zal het probleem idd ook zijn.
Of ik moet gewoon niet zeuren en gewoon met dat shirt gaan lopen.
Het is voor de rest niet te klein ofzo, ik heb alleen een bobbel onder mijn borst
Ben nogal moeilijk met zulke dingen
Als je een andere loper ziet lopen is meestal de enige gedachte "die is goed bezig"quote:Op donderdag 6 september 2012 21:34 schreef AlexN het volgende:
@junkiexl... Zelf let ik nooit op hoe andere lopers er uitzien, maar vooral op hoe ze lopen. Die bobbel heeft niemand door joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |