Volgens mij is statistiek altijd wiskunde A geweest. Wiskunde light, zeg maarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmmm ik had wel statistiek met wiskunde B. misschien is dit veranderd en dus een teken dat ik oud word
Jup, maar wiskunde B was cumulatief: dus wiskunde A+Bquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is statistiek altijd wiskunde A geweest. Wiskunde light, zeg maar.
Wij zijn een beetje uit dezelfde periode, volgens mij, en zo was het bij mij iig.
Bij ons op school is statistiek een apart vak, dus je kan zowel Wiskunde A als B ermee combineren. Voor de echte Bèta's die toch misschien een studie willen gaan doen waar ze statistiek nodig gaan hebben wel handig, omdat statistiek niet meer cumulatief in Wiskunde B zit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is statistiek altijd wiskunde A geweest. Wiskunde light, zeg maar.
Wij zijn een beetje uit dezelfde periode, volgens mij, en zo was het bij mij iig.
Goed gelopen weerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: beschuit kaas
S: 10.1 km met 10.7/uur
L: 2 boterhammen met gebakken kipflilet, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk, gekookt ei
T: veel tomatensoep, boterham kruidenboter, appel, peer, minneola, blokje choco
D: verse spinazie, ijsberslasalade, gekookt ei, champignons, gebakken tartaar, pasta met room
Oké, wist ik nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:19 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Bij ons op school is statistiek een apart vak, dus je kan zowel Wiskunde A als B ermee combineren. Voor de echte Bèta's die toch misschien een studie willen gaan doen waar ze statistiek nodig gaan hebben wel handig, omdat statistiek niet meer cumulatief in Wiskunde B zit.
De vlag mag uit!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat Razz zegt dus
Op familievlak heb ik trouwens goed nieuws: mn broertje heeft een baan! Burgers flippen bij macdonals
Tijd gaat hard he?! Precies 9 jaar geleden studeerde ik af. /oudquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké, wist ik niet. Maar goed, ik ben dan ook al 11 jaar van de havo af
.
Wordt jouw target voor het volgende jaar vastgesteld op basis van het resultaat van dit jaar?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:37 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit net ff te rekenen en als ik duimendraai tot december dan haal ik mijn targetdat betekent dat ik de eerste maanden veel te hard gewerkt heb
Broekiesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Tijd gaat hard he?! Precies 9 jaar geleden studeerde ik af. /oud
Dan zou ik nu rustig aan gaan doen als ik aurum wasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wordt jouw target voor het volgende jaar vastgesteld op basis van het resultaat van dit jaar?
Altijd 20% erbijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wordt jouw target voor het volgende jaar vastgesteld op basis van het resultaat van dit jaar?
Dat baseren ze dus op het gesproken target en niet op het target dat je uiteindelijk haalt aan het eind van het jaar?quote:
Durven qua politieke situatie of wat anders? Qua taal ben je wel gemotiveerd om het te leren als je daar eenmaal zitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:45 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben aan het kijken waar ik volgend jaar heen ga voor veldwerk. Vind alleen het kijken al spannend. Stiekem zou ik erg graag naar de DRC willen (is ook heel relevant voor m'n research), maar ik weet niet of ik dat wel durf. En ik spreek geen Frans...
qua veiligheid. Taal zou ik niet goed genoeg kunnen leren denk ik, en zou ik toch een vertaler nodig hebben...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Durven qua politieke situatie of wat anders? Qua taal ben je wel gemotiveerd om het te leren als je daar eenmaal zit
Ze pakken wat jij het gesproken target noemt. Want over target gaan kan door 1 groot project en als dat over is dan is het niet zeker dat dat er nog een keer voorbijkomt. (liefst wel natuurlijk)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat baseren ze dus op het gesproken target en niet op het target dat je uiteindelijk haalt aan het eind van het jaar?
Geen idee hoe die dingen werken. Zou niks voor mij zijn, om op die manier te werken. Stress alom
.
Ja, ik bedoelde 'afgesproken target' natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ze pakken wat jij het gesproken target noemt. Want over target gaan kan door 1 groot project en als dat over is dan is het niet zeker dat dat er nog een keer voorbijkomt. (liefst wel natuurlijk)
Over target gaan is altijd goed voor mij, want dant komt er een groter gedeelte van de taart mijn kant op
En zo'n systeem werkt alleen met een realistische target, een onrealistisch target werkt demotiverend. Dus meestal valt het met de stress mee; target delen door twaalf en aan de slag
Mjaah, ik zou het niet doen. Maar met de nadruk op ik, want het is politiek niet stabiel en stel dat de t*ring uitbreekt en je letterlijk de straat op rent om hulp, dan kan je niet met de mensen communiceren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
qua veiligheid. Taal zou ik niet goed genoeg kunnen leren denk ik, en zou ik toch een vertaler nodig hebben...
Klinkt wel als een uitdaging. Ook wel wat anders dan zwedenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
qua veiligheid. Taal zou ik niet goed genoeg kunnen leren denk ik, en zou ik toch een vertaler nodig hebben...
Zo'n beetje elk land dat op de kaart rood is :quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mjaah, ik zou het niet doen. Maar met de nadruk op ik, want het is politiek niet stabiel en stel dat de t*ring uitbreekt en je letterlijk de straat op rent om hulp, dan kan je niet met de mensen communiceren.
Heb je nog andere opties?
voor twee keer twee of drie weken, denk ik. Zo ongeveer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klinkt wel als een uitdaging. Ook wel wat anders dan zweden![]()
Voor hoe lang zou het zijn, als het voor een jaar of minder was had ik mn koffers al ingepakt..
Tsja en veiligheid. Hier kan ook net zo goed de pleuris uitbreken. Zorgen dat je zo min mogelijk waardevolle spullen meeneemt, dan is het vaak al een stuk minder interessant.
Nee dat niet, maar mensen in mijn directe vriendengroep wel. En het ergste wat iemand overkomen was, was dat hij beroofd was in zuid afrika. Portemonnee heeft hij toen afgegeven Maar dat was ook echt zo'n hipster toerist met teveel dure spullen bij zich. Dan vraag je om problemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
voor twee keer twee of drie weken, denk ik. Zo ongeveer.
En veiligheid is daar natuurlijk wel heel wat anders, met tien verschillende rebellengroepen. Ben je wel eens in Afrika geweest?
Ha, dat is inderdaad geen vergelijking. Afhankelijk van welke regio is Mexico wel ok, relatief veilig (zolang je niet in de drugsteden zit) en mensen spreken goed engels vaak. Rusland is ook wel tof! Heeft ieder land een apart "onderwerp"?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
voor twee keer twee of drie weken, denk ik. Zo ongeveer.
En veiligheid is daar natuurlijk wel heel wat anders, met tien verschillende rebellengroepen. Ben je wel eens in Afrika geweest?
Ook als onderzoeker of als toerist in een closed compound?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar mensen in mijn directe vriendengroep wel. En het ergste wat iemand overkomen was, was dat hij beroofd was in zuid afrika. Portemonnee heeft hij toen afgegeven Maar dat was ook echt zo'n hipster toerist met teveel dure spullen bij zich. Dan vraag je om problemen.
De rest heeft 0 problemen gehad en vond juist de lokale bevolking geweldig aardig! En die waren in Kenia, Tanzania, Nigeria en Madagascar geweest. Ook niet de veiligste landen (al vallen kenia en tanzania erg mee..)
Nee. k ben geinteresseerd in conflicten tussen rebellen groepen. Elk land waar ik heen zou gaan, zo ik proberen in contact te komen met de leiders van de rebellen, en van de overheid, om ze te interviewen. Morgen is de deadline voor het aanvragen van een studiebeurs, en m'n idee beginnen langzamerhand tot leven te komen. Het is wat lastig om in 2 dagen te bedenken waar en waarom ik daarheen wil..helaas.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ha, dat is inderdaad geen vergelijking. Afhankelijk van welke regio is Mexico wel ok, relatief veilig (zolang je niet in de drugsteden zit) en mensen spreken goed engels vaak. Rusland is ook wel tof! Heeft ieder land een apart "onderwerp"?
Ja dat is wel wat gevaarlijker lijkt me.. Dat is wat anders dan wat energieprojectjes..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee. k ben geinteresseerd in conflicten tussen rebellen groepen. Elk land waar ik heen zou gaan, zo ik proberen in contact te komen met de leiders van de rebellen, en van de overheid, om ze te interviewen. Morgen is de deadline voor het aanvragen van een studiebeurs, en m'n idee beginnen langzamerhand tot leven te komen. Het is wat lastig om in 2 dagen te bedenken waar en waarom ik daarheen wil..helaas.
Waarom is Canada roodgekleurd, eigenlijk?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zo'n beetje elk land dat op de kaart rood is :
[ afbeelding ]
In canada was er een conflict tussen de Hells's Angels en de Rock Machines, in 1995 en 1998, met in totaal 50 doden...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom is Canada roodgekleurd, eigenlijk?
Zelfgemaakte pizza? Nom!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje
O: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: appel
L: 2 volkoren boterhammen leverpastei
T: mineola, 2 stukken chocola
D: salade + halve pizza met tonijn,ui, olijven en paprika
T: ?
Canadaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heftig, daar wist ik niks van. Maar zou de VS dan eigenlijk ook niet roodgekleurd op de kaart moeten staan (gangs enzo) of is dat niet duidelijk aanwijsbaar?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
In canada was er een conflict tussen de Hells's Angels en de Rock Machines, in 1995 en 1998, met in totaal 50 doden...
Ja, door mijn vriend dan!quote:
tsja, afhankelijk van de defenitie van conflict die je gebruikt zou je veel meer landen rood kunnen maken. Met de defenitie die wij gebruiken ziet het er zo uit...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heftig, daar wist ik niks van. Maar zou de VS dan eigenlijk ook niet op de kaart moeten staan (gangs enzo) of is dat niet duidelijk aanwijsbaar?
Ja precies, dan kan je de hele wereld wel rood kunnen kleuren zo ongeveerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tsja, afhankelijk van de defenitie van conflict die je gebruikt zou je veel meer landen rood kunnen maken. Met de defenitie die wij gebruiken ziet het er zo uit...
Hahaha, mijn topografische kennis is echt baggerrrrrquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Collega nam laatst "zelfgemaakte muffins van haar zus" mee, vond ik dan ook weer schattigquote:
Tof!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eerste rijles gehad! Ging best goed (vind ik dan). Ben de halve provincie al doorgeweest!
Ik vond het van te voren heel spannend, maar toen ik eenmaal zat vond ik het echt superleuk!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tof!. Vond je het ook zo spannend, de eerste keer achter het stuur?
. Welke rijschool btw?
"Even stoppen hoor, bakkie doen bij uniek!"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat tof DaD, ben je ook langs Leek gereden?
Spinazie wordt sperziebonen, spinazie was op
Morgen lekker wokken, zo veel zin in
Na het afstrepen van Democratic Republic of China, Chile en Cambodja bleef Congo overquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:58 schreef Phaidra het volgende:
Jagar, ik ben vandaag niet heel helder, maar welk land bedoel je met DRC?
Taal niet beheersen in een onveilig land lijkt me niet zo fijn, tenzij je met een tolk reist die je kan vertrouwen.
Ah. Wel een heel interessant werkgebied voor Jagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Na het afstrepen van Democratic Republic of China, Chile en Cambodja bleef Congo over
Ah, fijn om te zien dat mijn vakantiebestemmingen van de afgelopen 3 jaar er tussen staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Malagasy zijn over het algemeen ontzettend vriendelijk. En klein!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:24 schreef the85mc het volgende:
In nigeria wel behoorlijk afgeschermd gezeten (bij shell... en de locals zijn niet zo blij met shell.) En de anderen wel echt lokale bevolking, gaat vaak over kleine energieprojecten. In madagascar koken ze bijvoorbeeld op kleine pitten op flessen gas/olie (of op brandhout als er nog bomen zijn...) en alle verlichting gaat op batterijen. Daar is terugverdien tijd van solarpan en zonnepanelen echt heel kort. Dus projecten met locals opzetten zodat ze langzamerhand overstappen. Is veel makkelijk voor hen, en de belasting op het milieu daar is veel lager. Maar daar kom je dus wel echt met de lokale bevolking in aanraking. En geen problemen.
veel onveiliger, maar ook afhankelijk van waar je heen gaat. In de DRC wordt actief gevochten in sommige gebieden, met wel 10 rebellen groepen tegelijk, die continue van partner wisselen, etc. Zimbabwe was veilig, met geen open geweld. Ik heb me daar werkelijk nooit onveilig gevoeld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah. Wel een heel interessant werkgebied voor Jag.
Als je het vergelijkt met Zimbabwe een paar jaar geleden, hoe verhoudt zich dan de veiligheid?
Haha door jou krijg ik altijd zin om te wokken!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat tof DaD, ben je ook langs Leek gereden?
Spinazie wordt sperziebonen, spinazie was op
Morgen lekker wokken, zo veel zin in
Da's straks mijn bijgerecht voor het avondeten maar dan met tonijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Spannend Jatje! Jouw werkveld lijkt me zowel deprimerend als heel interessant
Lunchsalade achter de kiezen, sla, augurk, zilverui, wortel, bosui, paprika, tomaat, besjes, twee gekookte eieren en plak zalm. Nu proppievol![]()
Is het duur? Nu even balen , maar uiteindleijk komt alles wel goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo's scriptie is goedgekeurd
hij moet zich toch nog inschrijven komend jaar omdat hij het moet presenteren en hij anders geen cijfer krijgt
![]()
![]()
Ik zie op www.oneworld.nl regelmatig vacatures voorbij komen in DRC. Je zou eens contact op kunnen nemen met die organisaties om te horen hoe het daar is. Als ik me niet vergis zoekt War Child daar nog mensen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
veel onveiliger, maar ook afhankelijk van waar je heen gaat. In de DRC wordt actief gevochten in sommige gebieden, met wel 10 rebellen groepen tegelijk, die continue van partner wisselen, etc. Zimbabwe was veilig, met geen open geweld. Ik heb me daar werkelijk nooit onveilig gevoeld.
Maar goed, ik weet niet hoe de DRC zou zijn voor een witte vrouw. Ik moet daar echt heel nodig veel research naar doen, en daar heb ikd e tijd niet meer voor. Ik schrijf maar een selectie van een paar landen op in m'n proposal, met de mededeling dat het lastig is om op deze termijn de veiligheid in die landen in te schatten, en dat m'n veldwerk daar wel afhankelijk van zal zijn.
Collegegeld + boete, dus zo'n 400 euro als het dit semester kan (mag aan het begin), 2000 ofzo als het pas tweede semester is. En ja... dat komt allemaal wel goed.. maar het is even jammer. Had verwacht dat 't meteen klaar zou zijn met een cijfer. En of hij dat nou vergeten is of dat de spelregels anders zijn... Had(den) gehoopt per 1 september goed opnieuw te kunnen beginnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is het duur? Nu even balen , maar uiteindleijk komt alles wel goed.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo's scriptie is goedgekeurd
hij moet zich toch nog inschrijven komend jaar omdat hij het moet presenteren en hij anders geen cijfer krijgt
![]()
![]()
tof man! Geef je hem een knuffel van ons?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat is wel echt de allergrootste opluchting in tijden![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tof man! Geef je hem een knuffel van ons?
Oh, ik vind em lekker ruiken. Is anders wat ik zelf uitgezocht zou hebben, maar zo ontdek je nog eens wat nieuwsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat lief 85... jammer dat het net niet het geurtje is wat je zou willen ...
/ik haat kadootjes want het is NOOIT precies wat ik wil
Positief nieuws voor Mr. Mo dus! Tof
Dan had je zo'n obscuur partijtje als de SGP moeten noemen, daar wil natuurlijk niemand op stemmen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:15 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik zo niemand tegen de schenen zou trappen
Heb 'm net nog even gebeld en gezegd dat 't allemaal goed komtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:18 schreef _aurum_ het volgende:
Fijn dat Mr Mo zijn scriptie is goedgekeurd, dat is al de helft
Hij heeft in ieder geval alles gedaan wat hij kan doen. Dat er nu een probleem is ligt meer aan bureaucratie, dus ik hoop dat hij het van zich af kan zeggen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb 'm net nog even gebeld en gezegd dat 't allemaal goed komten precies dat ja. Hij is er vooral zelf weer 'n beetje door uit 't veld geslagen, wat ik echt heel sneu vind
Máár hij is op Schiphol nu, ik heb net geweldig goed en lekker hardgelopen (7km met 5.43min/km) en ga hem daarna van Leeds ophalen en een goede grote knuffel geven
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan had je zo'n obscuur partijtje als de SGP moeten noemen, daar wil natuurlijk niemand op stemmen.
Leuk dat je het vraagt, het was echt heerlijk! Leuk restaurant ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe was het eten in Amsterdam bij de Italiaan?
Novem, maak me gek!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef Novem het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, het was echt heerlijk! Leuk restaurant ook
Als amuse hadden we een glaasje gazpacho met een laagje kreeftenmousse.
Als voorgerecht antipasti; vleeswaren, inktvis, iets met ansjovisjes, olijven, groenten op zuur, heerlijk brood met goede olijfolie erbij
Het tussengerecht was een bietenrisotto met gerookte biet ernaast.
Hoofd was voor mij rode poon gebakken met verse kruiden en het andere gerecht was gekonfijte eendenbout met aardappelgratin en wat groenten.
Toetje was een lekkere tiramisu met chocoladecrumble-achtig spul erop![]()
De porties waren wel veeeel te groot voor een 4-gangenmenu, maar ik heb me er dapper doorheen geslagen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef Novem het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, het was echt heerlijk! Leuk restaurant ook
Als amuse hadden we een glaasje gazpacho met een laagje kreeftenmousse.
Als voorgerecht antipasti; vleeswaren, inktvis, iets met ansjovisjes, olijven, groenten op zuur, heerlijk brood met goede olijfolie erbij
Het tussengerecht was een bietenrisotto met gerookte biet ernaast.
Hoofd was voor mij rode poon gebakken met verse kruiden en het andere gerecht was gekonfijte eendenbout met aardappelgratin en wat groenten.
Toetje was een lekkere tiramisu met chocoladecrumble-achtig spul erop![]()
De porties waren wel veeeel te groot voor een 4-gangenmenu, maar ik heb me er dapper doorheen geslagen
Was 2 uur geleden ook opeens hahaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef Perruche het volgende:
het gaat hier ineens los! Bliksem, regen... ik hoop dat het rond 21:00 weg is, wil nog hardlopen!
Wat ubertofffffffffffquote:
Ben vandaag bruin verkleurdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook net
Winter is coming
Ga maar ff hardlopen, voor de volgende keer neem ik lampjes meequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook net
Winter is coming
Ned Starkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook net
Winter is coming
ben blij dat ik niet ben gaan hardlopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef Nallie het volgende:
Jezus t gaat echt los hier! Ik vind onweer eng
Dat! En al helemaal als er nog iemand naast je ligtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef the85mc het volgende:
Ik vind regen altijd een mooi geluid, zeker als je lekker in bed ligt. Zachtjes getik op het raam... Maakt het liggen in bed nog fijner en behaaglijker..
Dat maakt het helemaal afquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat! En al helemaal als er nog iemand naast je ligt
Hé jakkes!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:42 schreef Goodbye het volgende:
Dit is heerlijk weer als je niet naar buiten hoeft. Helaas zit ik verregend in de trein
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:19 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij is het vanaf morgen gewoon weer droog en tussen de 20 en 22 graden.
Gelukkigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:19 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij is het vanaf morgen gewoon weer droog en tussen de 20 en 22 graden.
Als ik kan rondhobbelen en niet alleen in bed hoef te liggen omdat ik te zwak ben om bij wijze van spreken zelf naar de wc te gaan, dan zou ik ook naar mijn werk kunnen gaan. Idem voor berichtjes kunnen typen op een forum: als ik écht ziek zou zijn, dan zou ik dat niet kunnen (zo werkt het althans in mijn hoofd dan).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef Novem het volgende:
Waarom is dat een zwaktebod? Vind het al bewonderenswaardig dat je überhaupt werk verricht als je ziek bent!
Aye, zomervakantiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef Perruche het volgende:
Coco hoe gaat het eigenlijk met de buik? Ik hoor je er hier echt bijna nooit over, vergeet weleens dat je zwanger bent. Ik dacht dus ook dat je al met verlof was, maar je had dan "gewoon" vakantie?
Edit; en niet slecht voelen hoor! Goed op jezelf passen
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef Perruche het volgende:
Edit; en niet slecht voelen hoor! Goed op jezelf passen
This tread is...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef Goodbye het volgende:
Winterjas besteld!Hopelijk is 'ie net zo mooi als op het plaatje.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:58 schreef Goodbye het volgende:
Bijna weekend Perr, nog even doorzetten!
Ja ik ben echt sjaggo, hoop dat het straks over is. Ga zo maar even chocolade scoren denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:09 schreef Nallie het volgende:
Coco, gaat snel zeg! Beterschap!
Perr, hou vol! Denk aan cocktails
Ik ben t niet eens met dit weer... Ruzie met m'n paraplu en de wind resulteren in een bult op m'n hoofd
Ik hoop ook dat het zo over isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik ben echt sjaggo, hoop dat het straks over is. Ga zo maar even chocolade scoren denk ik.
En ik heb net een Senz besteld, bij onedayfly! Ben al mijn paraplu's kwijt
Denk happy thoughts!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik ben echt sjaggo, hoop dat het straks over is. Ga zo maar even chocolade scoren denk ik.
Hahaha, heb ik ook net gedaan. Ik heb al genoeg paraplu's in de prijsrange van 2 tot 5 euro versleten om nu maar eens een goede paraplu te kopen.quote:En ik heb net een Senz besteld, bij onedayfly! Ben al mijn paraplu's kwijt
Ja, dat was ook het doel van deze missie. Heb al twee mooie, maar te dunne, mantels. Deze is voor als het echt koud is enzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weekend
Ik vond dit ook een zwaar weekjeAllemaal random dingen die niet direct op mn bestaande to do list staan maar wel tijd opslokken. Jaja.
GeeBee, nette jas! Warm![]()
We hebben idd zomer gehad, in mei![]()
Neh grapje.
Coco al 30 wekenJamaar je was toch nog maar net zwanger
Zo hee.
Zo die ziet er echt warm uit inderdaad!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Lang en warm, kom ik de winter wel mee door. Morgen in huis, als het goed is.
Dit klinkt een beetje als "wat een lief kind"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo die ziet er echt warm uit inderdaad!
Stimmt! Daarom heb ik mijn hippe outdoorsy Kaikkialla (ofzoiets) jasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:19 schreef Laureline het volgende:
Ziet er fijn uit, die jas! Ik ben sinds vorig jaar ook maar aan de Michelinmannetjesjas gegaan, heel leuk hoor, al die mooie wollen getailleerde jasjes, maar in de regen op de fiets houdt het een keer op.
Moet eerst zien hoe hij je staatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als "wat een lief kind".
Maar maakt niet uit, ik vind 'm mooi.
Je zou jassen moeten verkopen, ik kreeg prompt de neiging om op dikke donsjassen te googelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:21 schreef Novem het volgende:
Vorig jaar ook maar een dikke donsjas met capuchon gehaald, was duur en niet zo flatteus als een leuk wollen jasje inderdaad, maar ben er SUPER blij mee! Kan nu achteraf niet geloven dat ik 10 jaar lang rillend op de bus en metro heb gewacht, nu altijd lekker warm
Helpt spray niet of bij de stomerij waterdicht laten maken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
Jassenik heb toen ik naar het hoge noorden vertrok een superfijne jas gekocht van Benetton, die doet het gewoon nog steeds end at is echt al 8 jaar geleden. Wil eigenlijk een nieuwe maar krijg er nog steeds complimentjes mee
.
Alleen hij is niet waterdicht meer wat toch wel een nadeel is. Lekker donsgevoerd enzo, dat is zoooo fijn!
ja, ik hou ook echt van jassen. Kan er niet geneog hebben. Die die ik gister poste heb ik vorig jaar gekcoht, en zo blij mee!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
Jassenik heb toen ik naar het hoge noorden vertrok een superfijne jas gekocht van Benetton, die doet het gewoon nog steeds end at is echt al 8 jaar geleden. Wil eigenlijk een nieuwe maar krijg er nog steeds complimentjes mee
.
Alleen hij is niet waterdicht meer wat toch wel een nadeel is. Lekker donsgevoerd enzo, dat is zoooo fijn!
Heb ook een winterjas ervan en ben erg blij ermee. Zo'n mooie kleur! Hoop dat ie net zo lang meegaatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
.
Nog sinds het meneer Visser-dinges?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:38 schreef _aurum_ het volgende:
Ik moet nog steeds een nieuwe winterjas.
Ja vast wel, maar ik wil ook weleens een nieuwe kopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Helpt spray niet of bij de stomerij waterdicht laten maken?
Jassen die honderd jaar meegaan en mooi blijven
ik durf niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nog sinds het meneer Visser-dinges?
Leuk maar mij niet warm genoeg. Heb 1 zo'n wollen in petrolgroen achtig, heel mooi maar als het echt waait of regent niet warm genoeg. Ook 1 voor werk, ook al 6 jaar oud, van mango in camelkleur. Goed voor werk maar als het echt koud is doe ik liever iets anders aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet ook een nieuwe winterjas omdat de oude niet meer past![]()
Maar ben nog nergens een mooie tegengekomen.
Deze is wel leuk maar wil eigenlijk een lange.
[ afbeelding ]
Ik heb het nooit koud dus dat helpt welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Leuk maar mij niet warm genoeg. Heb 1 zo'n wollen in petrolgroen achtig, heel mooi maar als het echt waait of regent niet warm genoeg. Ook 1 voor werk, ook al 6 jaar oud, van mango in camelkleur. Goed voor werk maar als het echt koud is doe ik liever iets anders aan
ik vind deze wel ok, lijkt eigenlijk heel erg op die ik nu hebquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb het nooit koud dus dat helpt welalleen in de regen is ie niet handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
" ik ook niet zie eruit als een smurfje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik durf niet meerDie zijn voor mensen met benen tot de hemel
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik vind deze wel ok, lijkt eigenlijk heel erg op die ik nu heb
edit; spoiler wegens grootKrijg het er nu al warm vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hij is wel mooi.
Volgens mij kun jij best veel hebben wel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik durf niet meerDie zijn voor mensen met benen tot de hemel
[..]
edit; spoiler wegens grootHeel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind getailleerde parka-achtigen sowieso wel tof
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
[..]
edit; spoiler wegens grootNice, maar zo'n bontje vind ik dan weer niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik draag deze winter gewoon weer m'n zwarte, getailleerde Brunotti. Eerst nog even mee naar mijn moeder, want de vulling komt eruit
.
Niet meer actief op Fok!
Gelukkig kan dat bontje erafquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nice, maar zo'n bontje vind ik dan weer niks.
Thanks! wel 350 euroquote:
Okay point takenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:55 schreef _aurum_ het volgende:
die Mart Visser jassen zijn gemaakt voor lange Hollandse deernes. Die jas die ik vorig jaar zo mooi vond, daarvan kwamen de zakken die op je heupen horen te zitten bij mij halverwegen mijn bovenbenen.
Dan zie je er dus uit alsof je een bochel hebt als je wat uit je zak wil pakken. En de jas kwam op het plaatje bij het model tot op of boven haar knie, bij mij zat dat ding op mijn enkels
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gelukkig kan dat bontje eraf
[..]
Thanks! wel 350 euro.
Valt erg mee! Ik heb een in die stof, hij lijkt er behoorlijk op, sluit alleen asymmetrisch bovenaan, en in een groene (niet die op het plaatje) kleurquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi, maar daar gaan allemaal haren en pluisjes aan kleven.
ik heb geen kattenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi, maar daar gaan allemaal haren en pluisjes aan kleven.
Ja leuk! Of roodquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
oooh, ik vind deze wel pretty <3
en dan in denim blue
Ik had het niet over kattenharenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb geen katten![]()
of andere beesten met haren
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef the85mc het volgende:
Zo, ik schrok me net de tyfus.. Keek uit het raam zie ik ineens een enorme tak vallen. Dus ik dacht dat die hele boom om zou lazeren door de wind. Zijn ze takken aan het afzagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
de makkelijke manier om af te kicken is om na te denken over wat je aan al die meuk hebt als je morgen dood bent /heelkortdoordebochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef Novem het volgende:
Ja hele mooie jas Perr!!
Dit stimuleert wel mijn steeds hardnekkiger wordende kledingverslaving, moet ik zeggen
Die zijn inderdaad onwijs lekker!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:00 schreef LieLie het volgende:
Dit is net zo lekker als het slecht is![]()
http://thepioneerwoman.co(...)lemon-crumb-squares/
/bakdag
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef the85mc het volgende:
Zo, ik schrok me net de tyfus.. Keek uit het raam zie ik ineens een enorme tak vallen. Dus ik dacht dat die hele boom om zou lazeren door de wind. Zijn ze takken aan het afzagen
Ik vind kleding kopen zo lekker he. Nu nog wat vet eraf en alles staat ook nog mooi!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef Novem het volgende:
Ja hele mooie jas Perr!!
Dit stimuleert wel mijn steeds hardnekkiger wordende kledingverslaving, moet ik zeggen
Jij post toch best vaak nieuwe jurkjes enzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:08 schreef Ml-etje het volgende:
Heb tegenwoordig maar een lijstje met dingen die ik wil en kleding staat onderaan![]()
Eerst het huis maar eens afbakken.
Maar je hebt ook niks aan een bankrekening vol euro's als je dood bentquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
de makkelijke manier om af te kicken is om na te denken over wat je aan al die meuk hebt als je morgen dood bent /heelkortdoordebocht
Heb geloof ik al een maand of 3 niks gekocht?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jij post toch best vaak nieuwe jurkjes enzo?
dan moet je gewoon in je testament zetten dat je alles mee wil nemenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Novem het volgende:
[..]
Maar je hebt ook niks aan een bankrekening vol euro's als je dood bentVind kleding en mode gewoon zo leuk
![]()
Ik ben aan het sparen voor vakantie, dus ik kan gelukkig ook niet toegeven aan mijn cravings
I like your thinkingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dan moet je gewoon in je testament zetten dat je alles mee wil nemen![]()
My precious
Wel een beetje toegeven he, af en toe.....anders word je vast cranky
Dat had ik vroeger ook zo vaak, dan kwam ik bij kastopruimen wel 10 dingen tegen met de kaartjes er nog aan. Sommige dingen kon ik me niet eens voorstellen dat ik die ooit gekocht heb!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind veel van mijn oude kleding stom/oud/afgeragd dus kopen is momenteel nog steeds winHelaas zit er met mijn budding kledingkooppowers wel eens een miskoop bij omdat het dan uiteindelijk niet draag
![]()
Maar dan heb ik ook niks aan mijn spaargeld!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
de makkelijke manier om af te kicken is om na te denken over wat je aan al die meuk hebt als je morgen dood bent /heelkortdoordebocht
Tasjes tellen niet mee?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb geloof ik al een maand of 3 niks gekocht?
In de sale een spijkerbroek en dat was het.
Ik ga pas weer kopen als het weer sale is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef the85mc het volgende:
Wat is man zijn toch makkelijk1 zomerjas, 1 winterjas, een wintersportjack en een waterdicht zeiljack.
Als je erop uitgekeken bent koop je een nieuwe. Ik koop denk ik gemiddeld 2 jassen per jaar en dan heb ik toch nog best veel jassen in de kast hangen..
ik vind het zo vreselijk, kleding kopen. Niets past me. Mouwen te kort, shirtjes te kort, broeken te kort, schoenen te klein...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind kleding kopen zo lekker he. Nu nog wat vet eraf en alles staat ook nog mooi!
Alhoewel ik laatst in de bouwmarkt een compliment kreeg dat ik er zo leuk uitzag toen mijn vette haar n een staart zat, mijn oude spijkerbroek aan en een gewoon zwart shirt erop had.
*duimt*quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, aanvraag voor studiebeurs voor veldwerk ingediend. bijna 10.000 euro, zou wat zijn als ik allemaal zou krijgen!
Stoer jagar, ik hoop dat het lukt! Is het uiteindelijk nog gelukt met je aanvraag goed op papier krijgen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, aanvraag voor studiebeurs voor veldwerk ingediend. bijna 10.000 euro, zou wat zijn als ik allemaal zou krijgen!
2 jassen per jaar vind ik veel! ik heb er 3 die ik al 5 of 6 jaar heb, en laatst een nieuwe suède jas gekocht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef the85mc het volgende:
Wat is man zijn toch makkelijk1 zomerjas, 1 winterjas, een wintersportjack en een waterdicht zeiljack.
Als je erop uitgekeken bent koop je een nieuwe. Ik koop denk ik gemiddeld 2 jassen per jaar en dan heb ik toch nog best veel jassen in de kast hangen..
In de VS niet bij Long Tall Sally geweest?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het zo vreselijk, kleding kopen. Niets past me. Mouwen te kort, shirtjes te kort, broeken te kort, schoenen te klein...
Ik moet echt heel nodig, want heb niets meer. maar ik zie er tegenop..
2 jassen per jaar vind ik ook niet weinig, zeker niet voor een man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef the85mc het volgende:
zo goed als mogelijk. Het voelt altijd als een heleboel bulshit, maar dat is omdat ik zelf weet hoe weinig ik nog weet. Ik denk dat ik er redelijk in geslaagd ben een geloofwaardig punt op papier te krijgen....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:27 schreef Novem het volgende:
[..]
Stoer jagar, ik hoop dat het lukt! Is het uiteindelijk nog gelukt met je aanvraag goed op papier krijgen?
Lang leve de vier seizoenen jassen van The North Facequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef the85mc het volgende:
Ow ik vond dat niet zo veel. Heb dus 4 soorten jassen nodig, en met 2 per jaar doe ik dus 2 jaar met een jas..
Tssss kort man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef the85mc het volgende:
Ow ik vond dat niet zo veel. Heb dus 4 soorten jassen nodig, en met 2 per jaar doe ik dus 2 jaar met een jas..
Mooi zijn in je kist.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vind casual jassen toch ook wel fijn. 1 winter heb ik in mn wintersportjack gelopen en toen vroeg iedereen continu hoe mn wintersport was geweest..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lang leve de vier seizoenen jassen van The North Face![]()
Oh, ik heb er nog wel een voor 'net', maar verder leef ik in m'n TNF van de herfst tot aan de lente, zeker op de fiets!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hmm, ik vind casual jassen toch ook wel fijn. 1 winter heb ik in mn wintersportjack gelopen en toen vroeg iedereen continu hoe mn wintersport was geweest..
YOLO!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
Tsja ook voor mn jassen geldt: live fast, die young..
Dat merk ik ook aan mijn liefquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef the85mc het volgende:
ooooh echt zo verschrikkelijk vind ik datquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ooooh echt zo verschrikkelijk vind ik dat
Ik ben wel fan van de Senzquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Denk happy thoughts!![]()
[..]
Hahaha, heb ik ook net gedaan. Ik heb al genoeg paraplu's in de prijsrange van 2 tot 5 euro versleten om nu maar eens een goede paraplu te kopen.
Hopelijk houdt deze het dan langer uit dan 2 regenbuien.
Wat is het?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik moest googelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
quote:1. Yolo
Abbreviation for: you only live once
The dumbass's excuse for something stupid that they did
Also one of the most annoying abbreviations ever....
Guy 1: "Hey i heard u got that girl pregnant"
Dumbass 1: " Ya man but hey YOLO"
Guy 1: "Hey i heard that you broke ur leg falling off the balcony at that party"
Dumbass 1: "Ya but hey YOLO"
Groetjes aan Meneer Wolf!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en Mr.Mo zegt 'dank je wel' tegen jullie!![]()
En het was zo fijn om weer samen wakker te worden in ons eigen bed
ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef _aurum_ het volgende:
you only live once
Net zoals is als carpe diem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet jouw dag vandaag he? Soms heb je van die dagen dat alles misgaat. Je kunt je erover opwinden, of je relativeert een beetje, zet een leuk muziekje op en glimlach om je problemen. Kleine tegenslagen zijn het niet waard om je dag te verpestenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
ikmee. gewoon omdat ik ergens op wil
vandaag
Er gaat niets mis, ik heb gewoon geen zin. Moe + baggerweer = geen happy camper. Jij bent nooit sjagrijnig ofzo? Volgens mij is het wel meer een vrouwending om random sjaggo te zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Niet jouw dag vandaag he? Soms heb je van die dagen dat alles misgaat. Je kunt je erover opwinden, of je relativeert een beetje, zet een leuk muziekje op en glimlach om je problemen. Kleine tegenslagen zijn het niet waard om je dag te verpesten
Always look on the bright side of life, tudu tudutudutudu...
soms is het ook lekker om eens even flink boos te zijn, vind ik. Eventjes maar, maar als iemand zoiets tegen me zou zeggen zou ik nog bozer worden...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Niet jouw dag vandaag he? Soms heb je van die dagen dat alles misgaat. Je kunt je erover opwinden, of je relativeert een beetje, zet een leuk muziekje op en glimlach om je problemen. Kleine tegenslagen zijn het niet waard om je dag te verpesten
Always look on the bright side of life, tudu tudutudutudu...
Ha, geen last van het weer hier, maar teveel gedaan deze week dus blij dat het bijna weekend is!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Er gaat niets mis, ik heb gewoon geen zin. Moe + baggerweer = geen happy camper.
Ehh ja maar die kan ik niet aantrekken toch?quote:
Beetje creatief zijn, kan best.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh ja maar die kan ik niet aantrekken toch?
Het is zo'n enveloptasjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Beetje creatief zijn, kan best.
edit: zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh ja maar die kan ik niet aantrekken toch?
Maar ik heb helemaal geen probleemquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef the85mc het volgende:
Tuurlijk heb ik wel eens mindere momenten... En als ik er zelf niks aan kan veranderen ga ik me er niet druk om maken.
En als ik me nog niet beter voel, zet ik muziek even hard aan, of ik ga helemaal los met sporten (of soms keihard uitgaan..) Daarna voel ik me altijd weer beter, maar een dag sjaggo, nee dat ben ik nooit. Je moet wel een beetje om je problemen kunnen lachen
Telefoon/Ipod met oortjes? Keihard uitgaan lijkt me niet handig in de bedrijfskantine neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen probleem.
En al jouw opties kunnen niet, want ik ben op werk. Maar zodra ik hier zo weg ben voel ik me beter
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
85, wees eens niet zo'n kerel?. Als we chagrijnig zijn willen we geen oplossingen, alleen even een luisterend oor.
Waar gekocht?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Lang en warm, kom ik de winter wel mee door. Morgen in huis, als het goed is.
Oh ja, das waar ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
85, wees eens niet zo'n kerel?. Als we chagrijnig zijn willen we geen oplossingen, alleen even een luisterend oor.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef _aurum_ het volgende:
you only live once
Net zoals is als carpe diem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besteld, dus weet nog niet of 'ie goed zit, op welikefashion.nlquote:
Vrouwen willen klagen, mannen willen het oplossenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Perruche het volgende:
Denken mannen nu echt dat vrouwen te dom zijn om zelf te bedenken wat je aan je sjagrijn/issues/whatever kan doen?
Ik ben heel benieuwd wat de reden is achter het continue aandragen van oplossingen. Het is niet dat hersens stoppen met werken als je zegt dat je iets dwarszit ofzo hoor
Euh ja. Zo werken mijn hersenen iig wel. Iemand heeft een probleem, dan moet dat opgelost worden. Zo werkt dat in het kort gezegd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Perruche het volgende:
Denken mannen nu echt dat vrouwen te dom zijn om zelf te bedenken wat je aan je sjagrijn/issues/whatever kan doen?
Ik ben heel benieuwd wat de reden is achter het continue aandragen van oplossingen. Het is niet dat hersens stoppen met werken als je zegt dat je iets dwarszit ofzo hoor
Het is ook allemaal goed bedoeld zeker wetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:30 schreef the85mc het volgende:
[..]
Euh ja. Zo werken mijn hersenen iig wel. Iemand heeft een probleem, dan moet dat opgelost worden. Zo werkt dat in het kort gezegd.
Maar het verschil zit vooral in communicatie van mannen en vrouwen denk ik. Communicatie van mannen heeft een doel, het moet ergens heen gaan. Anders wordt het oeverloos gelul. Maar gewoon nergens over praten kan ook wel met vrienden, maar dan komen er geen problemen aan de orde, dan is het vooral slap ouwehoeren.
Vrouwen kunnen blijkbaar elkaar problemen vertellen om de beurt en iedereen luistert maar geeft geen oplossingen.. Dat werkt voor vrouwen, praten over problemen maakt de problemen minder blijkbaar. Daar snap ik dan weer niks van.
Maar dat is juist ook leuk dat mannen en vrouwen verschillend zijn.
Haha, dat is wel lekker duidelijk iig. Of ik moet minder in oplossingen denken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:31 schreef Perruche het volgende:
Praten erover hoeft voor mij niet, ik wil het gewoon even melden en dat eigenlijk ook niet eens. Maar ik zal het niet meer doen schatjesvolgende keer post ik iets als "kutregen
".
Ja dat sowieso. Ik krijg ook weleens het verwijt van mijn vriendje (!!) dat ik gewoon ff moet luisteren en niet altijd moet doen alsof ik het beter weetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha, dat is wel lekker duidelijk iig. Of ik moet minder in oplossingen denken.
IRL voel ik beter aan wanneer er een oplossing verwacht wordt en wanneer niet.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Ik krijg ook weleens het verwijt van mijn vriendje (!!) dat ik gewoon ff moet luisteren en niet altijd moet doen alsof ik het beter weet.
En ik ben weer vrolijk, lekker geluncht, de zon schijnt, vanavond cocktails!!
heb je ook last van volkoren of spelt? daar heb ik namelijk wel eens succesvolle pizzabodems mee gebakken (vraag me niet om een recept!)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:
mijn minimale dilemma voor de dag is;
maak ik een normale pizzabodem van bloem met het risico op buikpijn of maak ik een pizzabodem van lijnzaad waar ik zeker weet dat ik geen buikpijn heb.
Lijnzaadpizza is best te hachelen, maar normale pizza is gewoon lekker wat het is bloem en carbs en evilzzzz.
Luisteren naar oeverloos pratende vrouwen heeft ook een doel. Dan vinden ze je lief enzo en willen ze ook andere leuke dingen met je doen. Moraal: als je vriendin oeverloos praat, luisteren en begrijpend "ja" knikkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:30 schreef the85mc het volgende:
[..]
Euh ja. Zo werken mijn hersenen iig wel. Iemand heeft een probleem, dan moet dat opgelost worden. Zo werkt dat in het kort gezegd.
Maar het verschil zit vooral in communicatie van mannen en vrouwen denk ik. Communicatie van mannen heeft een doel, het moet ergens heen gaan. Anders wordt het oeverloos gelul. Maar gewoon nergens over praten kan ook wel met vrienden, maar dan komen er geen problemen aan de orde, dan is het vooral slap ouwehoeren.
Vrouwen kunnen blijkbaar elkaar problemen vertellen om de beurt en iedereen luistert maar geeft geen oplossingen.. Dat werkt voor vrouwen, praten over problemen maakt de problemen minder blijkbaar. Daar snap ik dan weer niks van.
Maar dat is juist ook leuk dat mannen en vrouwen verschillend zijn.
Kosten-baten analyse, zijn die 5 minuten carbglory de nasleep waard? Ik zou zeggen, lijnzaad all the way.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:
mijn minimale dilemma voor de dag is;
maak ik een normale pizzabodem van bloem met het risico op buikpijn of maak ik een pizzabodem van lijnzaad waar ik zeker weet dat ik geen buikpijn heb.
Lijnzaadpizza is best te hachelen, maar normale pizza is gewoon lekker wat het is bloem en carbs en evilzzzz.
I know. Maar in oplossingen denken is gedrag wat er echt ingebakken zit. Ik weet dat ook van mezelf dat ik dat veel doe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Luisteren naar oeverloos pratende vrouwen heeft ook een doel. Dan vinden ze je lief enzo en willen ze ook andere leuke dingen met je doen. Moraal: als je vriendin oeverloos praat, luisteren en begrijpend "ja" knikken
Lekker, toch, die afwisseling? Die kleine veranderingen zijn goed vol te houden juist!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik maak nu havermout met amandel-rijstmelk, appel, kaneel en rozijntjes!
Minderen met (tarwe)brood gaat me best prima af de afgelopen dagen! Geen perfectie nog (ook nog niet zo'n mate van perfectie als ik zou willen) maar gaat best okee
Paar keer salade als lunch of ontbeten met yoghurt en muesli, en speltboterhammetjes ontdekt
![]()
Tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik maak nu havermout met amandel-rijstmelk, appel, kaneel en rozijntjes!
Minderen met (tarwe)brood gaat me best prima af de afgelopen dagen! Geen perfectie nog (ook nog niet zo'n mate van perfectie als ik zou willen) maar gaat best okee
Paar keer salade als lunch of ontbeten met yoghurt en muesli, en speltboterhammetjes ontdekt
![]()
Ja zeker als je echt wat lekkers maaktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker, toch, die afwisseling? Die kleine veranderingen zijn goed vol te houden juist!
Wat dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tof.
Ik eet ook minder brood, maar de ingrediënten voor mijn salades zijn zo duur.
Nog niet verder gekeken, maar ben heel erg benieuwd naar het resultaat in vergleijking met 10 dagen geledne.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Jillian level 3 valt helemaal niet tegen
Ja ik moet nog even zin maken om foto's te makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nog niet verder gekeken, maar ben heel erg benieuwd naar het resultaat in vergleijking met 10 dagen geledne.
Het zullen de Parmaham en de walnoten wel zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat dan?
Grote zak gemengde sla met extra dingies, paprika, bosuitjes, tomaatjes, komkommer, gekookt eitje, gerookte zalm of tonijn = salade voor meerdere dagen!Evt nog stukjes augurk en zilveruitjes
1x even duur maar je doet er wel een paar keer mee
![]()
Brood is wel goedkoper natuurlijk, maar tochBehalve speltbrood misschien dan
![]()
Dan eet je een keer wat anders!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zullen de Parmaham en de walnoten wel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |