abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:12:39 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116182612
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:17:13 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116182748
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmmm ik had wel statistiek met wiskunde B. misschien is dit veranderd en dus een teken dat ik oud word :+
Volgens mij is statistiek altijd wiskunde A geweest. Wiskunde light, zeg maar :+.
Wij zijn een beetje uit dezelfde periode, volgens mij, en zo was het bij mij iig.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:17:18 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116182750
Lijst:
O: beschuit kaas
S: 10.1 km met 10.7/uur
L: 2 boterhammen met gebakken kipflilet, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk, gekookt ei
T: veel tomatensoep, boterham kruidenboter, appel, peer, minneola, blokje choco
D: verse spinazie, ijsberslasalade, gekookt ei, champignons, gebakken tartaar, pasta met room
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116182773
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij is statistiek altijd wiskunde A geweest. Wiskunde light, zeg maar :+.
Wij zijn een beetje uit dezelfde periode, volgens mij, en zo was het bij mij iig.
Jup, maar wiskunde B was cumulatief: dus wiskunde A+B :P maar dat werd nooit A+B genoemd, vandaar :9
pi_116182804
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bij ons op school is statistiek een apart vak, dus je kan zowel Wiskunde A als B ermee combineren. Voor de echte Bèta's die toch misschien een studie willen gaan doen waar ze statistiek nodig gaan hebben wel handig, omdat statistiek niet meer cumulatief in Wiskunde B zit.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2012 12:19:31 ]
pi_116182819
Laat ik ook eens een lijstje doen, doe ik bijna nooit meer:
S: 30 minuten krachttraining
O: 1 krentenboterham, 2 boterhammen kaas, magere melk
L 4 boterhammen kip en ham
T appel
D: denk kip met groenten wat rijst, of misschien pastasalade met kip
T wat kwark
B 2 x 20 minuten fietsen
pi_116182969
Wat Razz zegt dus :)
Op familievlak heb ik trouwens goed nieuws: mn broertje heeft een baan! Burgers flippen bij macdonals :s)
pi_116182998
Mooie TT Uniek! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:28:55 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116183086
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: beschuit kaas
S: 10.1 km met 10.7/uur
L: 2 boterhammen met gebakken kipflilet, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk, gekookt ei
T: veel tomatensoep, boterham kruidenboter, appel, peer, minneola, blokje choco
D: verse spinazie, ijsberslasalade, gekookt ei, champignons, gebakken tartaar, pasta met room
Goed gelopen weer ^O^ /jaloers.

Goede nieuws is dat ik wat minder last van m'n schenen heb. Zou het dan toch nog goedkomen, ooit? :P.

Lekker lijstje heb je :9~. Ik wil bij je eten.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:38:32 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116183367
quote:
3s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:19 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Bij ons op school is statistiek een apart vak, dus je kan zowel Wiskunde A als B ermee combineren. Voor de echte Bèta's die toch misschien een studie willen gaan doen waar ze statistiek nodig gaan hebben wel handig, omdat statistiek niet meer cumulatief in Wiskunde B zit.
Oké, wist ik niet :). Maar goed, ik ben dan ook al 11 jaar van de havo af :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116185126
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat Razz zegt dus :)
Op familievlak heb ik trouwens goed nieuws: mn broertje heeft een baan! Burgers flippen bij macdonals :s)
De vlag mag uit! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116185152
Ik zit net ff te rekenen en als ik duimendraai tot december dan haal ik mijn target :D dat betekent dat ik de eerste maanden veel te hard gewerkt heb :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116185236
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oké, wist ik niet :). Maar goed, ik ben dan ook al 11 jaar van de havo af :P.
Tijd gaat hard he?! Precies 9 jaar geleden studeerde ik af. /oud :')
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:41:10 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116185251
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:37 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit net ff te rekenen en als ik duimendraai tot december dan haal ik mijn target :D dat betekent dat ik de eerste maanden veel te hard gewerkt heb :+
Wordt jouw target voor het volgende jaar vastgesteld op basis van het resultaat van dit jaar?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:42:48 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116185299
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:40 schreef An24 het volgende:

[..]

Tijd gaat hard he?! Precies 9 jaar geleden studeerde ik af. /oud :')
Broekies :P
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:44:31 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116185358
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wordt jouw target voor het volgende jaar vastgesteld op basis van het resultaat van dit jaar?
Dan zou ik nu rustig aan gaan doen als ik aurum was :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116185404
ik ben aan het kijken waar ik volgend jaar heen ga voor veldwerk. Vind alleen het kijken al spannend. Stiekem zou ik erg graag naar de DRC willen (is ook heel relevant voor m'n research), maar ik weet niet of ik dat wel durf. En ik spreek geen Frans...
pi_116185508
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Altijd 20% erbij :Y
pi_116185524
quote:
12s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Broekies :P
:P
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:50:33 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116185549
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Altijd 20% erbij :Y
Dat baseren ze dus op het gesproken target en niet op het target dat je uiteindelijk haalt aan het eind van het jaar?

Geen idee hoe die dingen werken :+. Zou niks voor mij zijn, om op die manier te werken. Stress alom :').
Niet meer actief op Fok!
pi_116185567
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:45 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben aan het kijken waar ik volgend jaar heen ga voor veldwerk. Vind alleen het kijken al spannend. Stiekem zou ik erg graag naar de DRC willen (is ook heel relevant voor m'n research), maar ik weet niet of ik dat wel durf. En ik spreek geen Frans...
Durven qua politieke situatie of wat anders? Qua taal ben je wel gemotiveerd om het te leren als je daar eenmaal zit :P
pi_116185593
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:51 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Durven qua politieke situatie of wat anders? Qua taal ben je wel gemotiveerd om het te leren als je daar eenmaal zit :P
qua veiligheid. Taal zou ik niet goed genoeg kunnen leren denk ik, en zou ik toch een vertaler nodig hebben...
pi_116185801
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat baseren ze dus op het gesproken target en niet op het target dat je uiteindelijk haalt aan het eind van het jaar?

Geen idee hoe die dingen werken :+. Zou niks voor mij zijn, om op die manier te werken. Stress alom :').
Ze pakken wat jij het gesproken target noemt. Want over target gaan kan door 1 groot project en als dat over is dan is het niet zeker dat dat er nog een keer voorbijkomt. (liefst wel natuurlijk)

Over target gaan is altijd goed voor mij, want dant komt er een groter gedeelte van de taart mijn kant op :)

En zo'n systeem werkt alleen met een realistische target, een onrealistisch target werkt demotiverend. Dus meestal valt het met de stress mee; target delen door twaalf en aan de slag :)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:01:10 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116185905
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ze pakken wat jij het gesproken target noemt. Want over target gaan kan door 1 groot project en als dat over is dan is het niet zeker dat dat er nog een keer voorbijkomt. (liefst wel natuurlijk)

Over target gaan is altijd goed voor mij, want dant komt er een groter gedeelte van de taart mijn kant op :)

En zo'n systeem werkt alleen met een realistische target, een onrealistisch target werkt demotiverend. Dus meestal valt het met de stress mee; target delen door twaalf en aan de slag :)
Ja, ik bedoelde 'afgesproken target' natuurlijk :+.

En oké, duidelijk :).
Niet meer actief op Fok!
pi_116186089
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

qua veiligheid. Taal zou ik niet goed genoeg kunnen leren denk ik, en zou ik toch een vertaler nodig hebben...
Mjaah, ik zou het niet doen. Maar met de nadruk op ik, want het is politiek niet stabiel en stel dat de t*ring uitbreekt en je letterlijk de straat op rent om hulp, dan kan je niet met de mensen communiceren.

Heb je nog andere opties?
pi_116186296
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Klinkt wel als een uitdaging. Ook wel wat anders dan zweden :D
Voor hoe lang zou het zijn, als het voor een jaar of minder was had ik mn koffers al ingepakt..

Tsja en veiligheid. Hier kan ook net zo goed de pleuris uitbreken. Zorgen dat je zo min mogelijk waardevolle spullen meeneemt, dan is het vaak al een stuk minder interessant.
pi_116186341
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mjaah, ik zou het niet doen. Maar met de nadruk op ik, want het is politiek niet stabiel en stel dat de t*ring uitbreekt en je letterlijk de straat op rent om hulp, dan kan je niet met de mensen communiceren.

Heb je nog andere opties?
Zo'n beetje elk land dat op de kaart rood is :

pi_116186360
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:13 schreef the85mc het volgende:

[..]

Klinkt wel als een uitdaging. Ook wel wat anders dan zweden :D
Voor hoe lang zou het zijn, als het voor een jaar of minder was had ik mn koffers al ingepakt..

Tsja en veiligheid. Hier kan ook net zo goed de pleuris uitbreken. Zorgen dat je zo min mogelijk waardevolle spullen meeneemt, dan is het vaak al een stuk minder interessant.
voor twee keer twee of drie weken, denk ik. Zo ongeveer.

En veiligheid is daar natuurlijk wel heel wat anders, met tien verschillende rebellengroepen. Ben je wel eens in Afrika geweest?
pi_116186458
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

En veiligheid is daar natuurlijk wel heel wat anders, met tien verschillende rebellengroepen. Ben je wel eens in Afrika geweest?
Nee dat niet, maar mensen in mijn directe vriendengroep wel. En het ergste wat iemand overkomen was, was dat hij beroofd was in zuid afrika. Portemonnee heeft hij toen afgegeven Maar dat was ook echt zo'n hipster toerist met teveel dure spullen bij zich. Dan vraag je om problemen.
De rest heeft 0 problemen gehad en vond juist de lokale bevolking geweldig aardig! En die waren in Kenia, Tanzania, Nigeria en Madagascar geweest. Ook niet de veiligste landen (al vallen kenia en tanzania erg mee..)
pi_116186462
Lijstjes van gisteren en vandaag zijn bagger. Ziek zijn is niet zo goed voor mijn eetlust :+
Wel zuivel gedronken en fruit gegeten. Vandaag weer een boterhammetje. Hopelijk vanavond weer echt een beetje kunnen eten, groente enzo. Gaat wel wat beter vandaag, dus dat is mooi. Met een beetje geluk kan ik morgen weer aan de slag :)
pi_116186487
quote:

[..]

Ha, dat is inderdaad geen vergelijking. Afhankelijk van welke regio is Mexico wel ok, relatief veilig (zolang je niet in de drugsteden zit) en mensen spreken goed engels vaak. Rusland is ook wel tof! Heeft ieder land een apart "onderwerp"?
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar mensen in mijn directe vriendengroep wel. En het ergste wat iemand overkomen was, was dat hij beroofd was in zuid afrika. Portemonnee heeft hij toen afgegeven Maar dat was ook echt zo'n hipster toerist met teveel dure spullen bij zich. Dan vraag je om problemen.
De rest heeft 0 problemen gehad en vond juist de lokale bevolking geweldig aardig! En die waren in Kenia, Tanzania, Nigeria en Madagascar geweest. Ook niet de veiligste landen (al vallen kenia en tanzania erg mee..)
Ook als onderzoeker of als toerist in een closed compound?
pi_116186499
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Perruche op 30-08-2012 14:20:44 ]
pi_116186545
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ha, dat is inderdaad geen vergelijking. Afhankelijk van welke regio is Mexico wel ok, relatief veilig (zolang je niet in de drugsteden zit) en mensen spreken goed engels vaak. Rusland is ook wel tof! Heeft ieder land een apart "onderwerp"?
Nee. k ben geinteresseerd in conflicten tussen rebellen groepen. Elk land waar ik heen zou gaan, zo ik proberen in contact te komen met de leiders van de rebellen, en van de overheid, om ze te interviewen. Morgen is de deadline voor het aanvragen van een studiebeurs, en m'n idee beginnen langzamerhand tot leven te komen. Het is wat lastig om in 2 dagen te bedenken waar en waarom ik daarheen wil..helaas.
pi_116186632
In nigeria wel behoorlijk afgeschermd gezeten (bij shell... en de locals zijn niet zo blij met shell.) En de anderen wel echt lokale bevolking, gaat vaak over kleine energieprojecten. In madagascar koken ze bijvoorbeeld op kleine pitten op flessen gas/olie (of op brandhout als er nog bomen zijn...) en alle verlichting gaat op batterijen. Daar is terugverdien tijd van solarpan en zonnepanelen echt heel kort. Dus projecten met locals opzetten zodat ze langzamerhand overstappen. Is veel makkelijk voor hen, en de belasting op het milieu daar is veel lager. Maar daar kom je dus wel echt met de lokale bevolking in aanraking. En geen problemen.
pi_116186698
Alleen zijn dat geen rebellenleiders verwikkeld in een burgeroorlog :D

Heel tof plan Jagar, en heel eng en spannend, ik hoop dat je iets goeds op papier krijgt!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_116186783
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee. k ben geinteresseerd in conflicten tussen rebellen groepen. Elk land waar ik heen zou gaan, zo ik proberen in contact te komen met de leiders van de rebellen, en van de overheid, om ze te interviewen. Morgen is de deadline voor het aanvragen van een studiebeurs, en m'n idee beginnen langzamerhand tot leven te komen. Het is wat lastig om in 2 dagen te bedenken waar en waarom ik daarheen wil..helaas.
Ja dat is wel wat gevaarlijker lijkt me.. Dat is wat anders dan wat energieprojectjes..
pi_116186978
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom is Canada roodgekleurd, eigenlijk?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116187013
Lijstje

O: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: appel
L: 2 volkoren boterhammen leverpastei
T: mineola, 2 stukken chocola
D: salade + halve pizza met tonijn,ui, olijven en paprika
T: ?
pi_116187027
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waarom is Canada roodgekleurd, eigenlijk?
In canada was er een conflict tussen de Hells's Angels en de Rock Machines, in 1995 en 1998, met in totaal 50 doden...
pi_116187057
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje

O: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: appel
L: 2 volkoren boterhammen leverpastei
T: mineola, 2 stukken chocola
D: salade + halve pizza met tonijn,ui, olijven en paprika
T: ?
Zelfgemaakte pizza? Nom!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:40:41 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116187130
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Canada O+
pi_116187165
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

In canada was er een conflict tussen de Hells's Angels en de Rock Machines, in 1995 en 1998, met in totaal 50 doden...
Heftig, daar wist ik niks van. Maar zou de VS dan eigenlijk ook niet roodgekleurd op de kaart moeten staan (gangs enzo) of is dat niet duidelijk aanwijsbaar?
pi_116187183
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zelfgemaakte pizza? Nom!
Ja, door mijn vriend dan! :D O+
pi_116187190
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heftig, daar wist ik niks van. Maar zou de VS dan eigenlijk ook niet op de kaart moeten staan (gangs enzo) of is dat niet duidelijk aanwijsbaar?
tsja, afhankelijk van de defenitie van conflict die je gebruikt zou je veel meer landen rood kunnen maken. Met de defenitie die wij gebruiken ziet het er zo uit...
pi_116187245
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

tsja, afhankelijk van de defenitie van conflict die je gebruikt zou je veel meer landen rood kunnen maken. Met de defenitie die wij gebruiken ziet het er zo uit...
Ja precies, dan kan je de hele wereld wel rood kunnen kleuren zo ongeveer :') . Wel interessante materie, denk ik.
pi_116187405
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nog beter! :D :9
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:49:23 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116187441
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Hahaha, mijn topografische kennis is echt baggerrrrr :') :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:51:35 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116187524
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Collega nam laatst "zelfgemaakte muffins van haar zus" mee, vond ik dan ook weer schattig O+.

Als ik jarig ben neem ik zelfgemaakte vlaai van Multivlaai mee B-) .

Ik ben met iets bezig waar ik vorig jaar ook mee bezig was en er is amper wat veranderd, dus ik fiets erdoorheen :D. Heerlijk, zo'n meevaller als je ongeconcentreerd en ongemotiveerd bent. Zie wel dat ik toen nog fouten maakte die ik inmiddels heb afgeleerd :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116187578
Eerste rijles gehad! Ging best goed (vind ik dan :+). Ben de halve provincie al doorgeweest!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:53:42 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116187598
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eerste rijles gehad! Ging best goed (vind ik dan :+). Ben de halve provincie al doorgeweest!
Tof! :D. Vond je het ook zo spannend, de eerste keer achter het stuur? :P. Welke rijschool btw?
Niet meer actief op Fok!
pi_116187668
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tof! :D. Vond je het ook zo spannend, de eerste keer achter het stuur? :P. Welke rijschool btw?
Ik vond het van te voren heel spannend, maar toen ik eenmaal zat vond ik het echt superleuk!

De rijschool DM ik je even. :).
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:56:33 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116187688
Wat tof DaD, ben je ook langs Leek gereden? :P

Spinazie wordt sperziebonen, spinazie was op :(

Morgen lekker wokken, zo veel zin in :9
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:57:47 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116187730
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:56 schreef uniekhoorn het volgende:

"Even stoppen hoor, bakkie doen bij uniek!" :').

Als ik naar Heerenveen ging, dan deed ik wel altijd een bakkie met de rij-instructeur halverwege :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116187763
Jagar, ik ben vandaag niet heel helder, maar welk land bedoel je met DRC?

Taal niet beheersen in een onveilig land lijkt me niet zo fijn, tenzij je met een tolk reist die je kan vertrouwen :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 30 augustus 2012 @ 15:01:43 #55
70532 loveli
N
pi_116187856
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:58 schreef Phaidra het volgende:
Jagar, ik ben vandaag niet heel helder, maar welk land bedoel je met DRC?

Taal niet beheersen in een onveilig land lijkt me niet zo fijn, tenzij je met een tolk reist die je kan vertrouwen :).
Na het afstrepen van Democratic Republic of China, Chile en Cambodja bleef Congo over ;)
crap in = crap out
pi_116187923
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Na het afstrepen van Democratic Republic of China, Chile en Cambodja bleef Congo over ;)
Ah. Wel een heel interessant werkgebied voor Jag :Y.

Als je het vergelijkt met Zimbabwe een paar jaar geleden, hoe verhoudt zich dan de veiligheid?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116188232
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ah, fijn om te zien dat mijn vakantiebestemmingen van de afgelopen 3 jaar er tussen staan. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:24 schreef the85mc het volgende:
In nigeria wel behoorlijk afgeschermd gezeten (bij shell... en de locals zijn niet zo blij met shell.) En de anderen wel echt lokale bevolking, gaat vaak over kleine energieprojecten. In madagascar koken ze bijvoorbeeld op kleine pitten op flessen gas/olie (of op brandhout als er nog bomen zijn...) en alle verlichting gaat op batterijen. Daar is terugverdien tijd van solarpan en zonnepanelen echt heel kort. Dus projecten met locals opzetten zodat ze langzamerhand overstappen. Is veel makkelijk voor hen, en de belasting op het milieu daar is veel lager. Maar daar kom je dus wel echt met de lokale bevolking in aanraking. En geen problemen.
Malagasy zijn over het algemeen ontzettend vriendelijk. En klein! :D Gemiddeld 160 ofzo.
Volgens mij wordt daar vooral heel veel gestookt met hout enzo. Sowieso verbranden ze de begroeiing om het land vruchtbaarder te maken.
Heb er overigens eigenlijk nergens gas of oliebranders gezien.

Overigens denk ik dat het voor je onderzoek niet zo heel veel uitmaakt waar je naar toe gaat Jägar. In die zin, dat er toch wel een behoorlijk risico aan vast zit.
Qua land zou ik je zeker Madagascar aanraden, dan weet ik nog wel een kindertehuis waar je langs kunt gaan. O+ Ken daar ook nog wel een goede chauffeur die goed engels spreekt overigens. In Ethiopie ken ik die ook wel overigens. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_116188285
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:03 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah. Wel een heel interessant werkgebied voor Jag :Y.

Als je het vergelijkt met Zimbabwe een paar jaar geleden, hoe verhoudt zich dan de veiligheid?
veel onveiliger, maar ook afhankelijk van waar je heen gaat. In de DRC wordt actief gevochten in sommige gebieden, met wel 10 rebellen groepen tegelijk, die continue van partner wisselen, etc. Zimbabwe was veilig, met geen open geweld. Ik heb me daar werkelijk nooit onveilig gevoeld.

Maar goed, ik weet niet hoe de DRC zou zijn voor een witte vrouw. Ik moet daar echt heel nodig veel research naar doen, en daar heb ikd e tijd niet meer voor. Ik schrijf maar een selectie van een paar landen op in m'n proposal, met de mededeling dat het lastig is om op deze termijn de veiligheid in die landen in te schatten, en dat m'n veldwerk daar wel afhankelijk van zal zijn.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 15:43:07 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116189498
Spannend Jatje! Jouw werkveld lijkt me zowel deprimerend als heel interessant :o

Lunchsalade achter de kiezen, sla, augurk, zilverui, wortel, bosui, paprika, tomaat, besjes, twee gekookte eieren en plak zalm. Nu proppievol :') :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116189518
O nee! Mijn nieuwe printer geeft een printer error :o?!!!!!!! :(
Worry is a misuse of imagination
pi_116189570
Oh gemaakt door de stekker er uit te halen :7 Chill.
100x aan en uitzetten werkte niet. Maar boos worden en op fok posten wel :D
pi_116189645
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:56 schreef uniekhoorn het volgende:

Haha door jou krijg ik altijd zin om te wokken!
pi_116189818
Gaaf jagar! Tussen de ruzie met mn printer door ben ik aan het bijlezen. Mijn vader is ooit lang geleden ook in twee (als ik goed las) landen geweest die je opnoemde. Eentje idd heel onveilig en de andere redelijk. Spannend!
pi_116189844
*O* Mr.Mo's scriptie is goedgekeurd
-O- hij moet zich toch nog inschrijven komend jaar omdat hij het moet presenteren en hij anders geen cijfer krijgt

:( ;( -O-
Ja doei.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 15:54:59 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116189935
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Spannend Jatje! Jouw werkveld lijkt me zowel deprimerend als heel interessant :o

Lunchsalade achter de kiezen, sla, augurk, zilverui, wortel, bosui, paprika, tomaat, besjes, twee gekookte eieren en plak zalm. Nu proppievol :') :+
Da's straks mijn bijgerecht voor het avondeten maar dan met tonijn :D
  donderdag 30 augustus 2012 @ 15:59:38 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116190115
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
-O- hij moet zich toch nog inschrijven komend jaar omdat hij het moet presenteren en hij anders geen cijfer krijgt

Is het duur? Nu even balen , maar uiteindleijk komt alles wel goed.
pi_116190264
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

veel onveiliger, maar ook afhankelijk van waar je heen gaat. In de DRC wordt actief gevochten in sommige gebieden, met wel 10 rebellen groepen tegelijk, die continue van partner wisselen, etc. Zimbabwe was veilig, met geen open geweld. Ik heb me daar werkelijk nooit onveilig gevoeld.

Maar goed, ik weet niet hoe de DRC zou zijn voor een witte vrouw. Ik moet daar echt heel nodig veel research naar doen, en daar heb ikd e tijd niet meer voor. Ik schrijf maar een selectie van een paar landen op in m'n proposal, met de mededeling dat het lastig is om op deze termijn de veiligheid in die landen in te schatten, en dat m'n veldwerk daar wel afhankelijk van zal zijn.
Ik zie op www.oneworld.nl regelmatig vacatures voorbij komen in DRC. Je zou eens contact op kunnen nemen met die organisaties om te horen hoe het daar is. Als ik me niet vergis zoekt War Child daar nog mensen.
Doe wat je niet durft.
pi_116190343
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is het duur? Nu even balen , maar uiteindleijk komt alles wel goed.
Collegegeld + boete, dus zo'n 400 euro als het dit semester kan (mag aan het begin), 2000 ofzo als het pas tweede semester is. En ja... dat komt allemaal wel goed.. maar het is even jammer. Had verwacht dat 't meteen klaar zou zijn met een cijfer. En of hij dat nou vergeten is of dat de spelregels anders zijn... Had(den) gehoopt per 1 september goed opnieuw te kunnen beginnen.

Positief nieuws: hij heeft vorige week een profiel aangemaakt op een carrièresite en wordt de hele week al geheadhunt.
Ja doei.
pi_116190414
Komt vast goed mo :) goed dat het allemaal is goedgekeurd, het einde is in zicht!
pi_116190512
Lijstjes update voor WOG:
O: 2 gebakken eieren met 2 plakjes bacon
T: 100 gr kikkererwten met tomatensaus
L: bruin broodje rookvlees, kopje gebonden soep, beker karnemelk
T: grote peer
B: 2x20 minuten fietsen
D: varkensworstje met ratatouille en aardappeltjes
S: hardlopen
T: ricotta met perziken
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:12:04 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116190563
Yay voor Mr Mo! Boe voor de centjes! Maar yay voor Mr Mo!

Uniek :D ar ie es pie ie sie tie :7
  Vis een optie? donderdag 30 augustus 2012 @ 16:16:37 #72
70532 loveli
N
pi_116190737
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:

*O* all the way!
crap in = crap out
pi_116190957
Ja, dat is wel echt de allergrootste opluchting in tijden :) O+
Ja doei.
pi_116191040
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat is wel echt de allergrootste opluchting in tijden :) O+
tof man! Geef je hem een knuffel van ons?
pi_116191053
Hoera voor Mr. Mo!
pi_116191749
Feli voor mr mo *O*
pi_116191759
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

tof man! Geef je hem een knuffel van ons?
:Y Doe ik, straks als ik 'm op ga halen van 't vliegveld *O*
Ja doei.
pi_116191815
Goed nieuws Mo! Ik kan me maandelijk inschrijven geloof ik dus dat kan daar ook vast wel lijkt me. Alvast gefeliciteerd!

Ik kwam net mn zus tegen en ze had wel gezegd dat ze me iets wilde geven voor dat ik hen naar schiphol had gebracht (ok het was wel erg vroeg en ze weet dat ik echt geen ochtendmens ben..) Ik had ze als verrassing ook opgehaald, vond ik ook wel leuk om te doen. Maar nu heeft ze een geur van Emporio Armani gegeven, veel te veel. Echt een lief gebaar, maar veel te gek.. Nou ja, ruikt wel lekker iig ;) Zoeter/kruidiger dan ik zelf uit zou zoeken, maar is een keer wat anders..
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:44:11 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116191910
Wat lief 85... jammer dat het net niet het geurtje is wat je zou willen ...
* uniekhoorn haat kadootjes want het is NOOIT precies wat ik wil :')

Positief nieuws voor Mr. Mo dus! Tof *O*
pi_116191994
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat lief 85... jammer dat het net niet het geurtje is wat je zou willen ...
/ik haat kadootjes want het is NOOIT precies wat ik wil :')

Positief nieuws voor Mr. Mo dus! Tof *O*
Oh, ik vind em lekker ruiken. Is anders wat ik zelf uitgezocht zou hebben, maar zo ontdek je nog eens wat nieuws ;)
pi_116192280
Ik houd ook van cadeaus, ontdek je nog eens wat nieuws!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:12:28 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116195389
Hoe was het eten in Amsterdam bij de Italiaan?
pi_116195524
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:15 schreef loveli het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ik zo niemand tegen de schenen zou trappen ;)
Dan had je zo'n obscuur partijtje als de SGP moeten noemen, daar wil natuurlijk niemand op stemmen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_116195626
Fijn dat Mr Mo zijn scriptie is goedgekeurd, dat is al de helft *O*
pi_116195662
lijst
• 5 km hardlopen
• yoghurt met muesli
• 3 roggebrood pindakaas
• 1½ pond rauwe groente
• 3 appels
• 2 kiwi's
• 2 cup a soup champignon
• avondeten: sperziebonen, gebakken gemarineerde tahoe, pindasaus.
• toe: 1 perzik, ½ kiwi, klein beetje ijs

En voor dat hardlopen heb ik de wekker op 5:00, opstaan om 5:06, buiten staan om 5:12. Om nog maar even terug te grijpen op een onderwerp in het vorige topic.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_116195673
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:18 schreef _aurum_ het volgende:
Fijn dat Mr Mo zijn scriptie is goedgekeurd, dat is al de helft *O*
Heb 'm net nog even gebeld en gezegd dat 't allemaal goed komt O+ en precies dat ja. Hij is er vooral zelf weer 'n beetje door uit 't veld geslagen, wat ik echt heel sneu vind ;(

Máár hij is op Schiphol nu, ik heb net geweldig goed en lekker hardgelopen (7km met 5.43min/km) en ga hem daarna van Leeds ophalen en een goede grote knuffel geven O+
Ja doei.
pi_116195839
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb 'm net nog even gebeld en gezegd dat 't allemaal goed komt O+ en precies dat ja. Hij is er vooral zelf weer 'n beetje door uit 't veld geslagen, wat ik echt heel sneu vind ;(

Máár hij is op Schiphol nu, ik heb net geweldig goed en lekker hardgelopen (7km met 5.43min/km) en ga hem daarna van Leeds ophalen en een goede grote knuffel geven O+
Hij heeft in ieder geval alles gedaan wat hij kan doen. Dat er nu een probleem is ligt meer aan bureaucratie, dus ik hoop dat hij het van zich af kan zeggen!

*O* voor Mr. Mo!
pi_116195854
quote:
12s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Dan had je zo'n obscuur partijtje als de SGP moeten noemen, daar wil natuurlijk niemand op stemmen.
_O-
pi_116195864
Wat fijn mo!!!'
pi_116196558
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe was het eten in Amsterdam bij de Italiaan?
Leuk dat je het vraagt, het was echt heerlijk! Leuk restaurant ook :)

Als amuse hadden we een glaasje gazpacho met een laagje kreeftenmousse.
Als voorgerecht antipasti; vleeswaren, inktvis, iets met ansjovisjes, olijven, groenten op zuur, heerlijk brood met goede olijfolie erbij
Het tussengerecht was een bietenrisotto met gerookte biet ernaast.
Hoofd was voor mij rode poon gebakken met verse kruiden en het andere gerecht was gekonfijte eendenbout met aardappelgratin en wat groenten.
Toetje was een lekkere tiramisu met chocoladecrumble-achtig spul erop :9 :9

De porties waren wel veeeel te groot voor een 4-gangenmenu, maar ik heb me er dapper doorheen geslagen B-)
pi_116196754
Klinkt heerlijk Novem! :9
pi_116197043
En thanks all voor de jompels en yays enzo O+ Het einde is in zicht, eindelijk O+
Ja doei.
pi_116197128
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef Novem het volgende:

[..]

Als voorgerecht antipasti; vleeswaren, inktvis, iets met ansjovisjes, olijven, groenten op zuur, heerlijk brood met goede olijfolie erbij
Hoofd was voor mij rode poon gebakken met verse kruiden en het andere gerecht was gekonfijte eendenbout met aardappelgratin en wat groenten.

De porties waren wel veeeel te groot voor een 4-gangenmenu, maar ik heb me er dapper doorheen geslagen B-)
Novem, maak me gek! O+
pi_116197184
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef Novem het volgende:

[..]

:9 :9 O+
Ja doei.
pi_116197493
Hurray voor mister Mo! *O* *O*
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:26:47 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116198835
Novem wat heerlijk!!
Rode Poon O+
Rode bieten O+
Grote porties O+

Zo, in 8 uur 2000 kcal gegeten... zo maar eens douchen, haar laten drogen en dan slapen, werkweek begint :(
pi_116199331
Ik heb de Lidl fiets gewonnen :D
pi_116199344
Lidl fiets? :D Gefeliciteerd! :D
pi_116199571
:o het gaat hier ineens los! Bliksem, regen... ik hoop dat het rond 21:00 weg is, wil nog hardlopen!
pi_116199853
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef Perruche het volgende:
:o het gaat hier ineens los! Bliksem, regen... ik hoop dat het rond 21:00 weg is, wil nog hardlopen!
Was 2 uur geleden ook opeens haha
  donderdag 30 augustus 2012 @ 20:05:40 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116200520
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:38 schreef Probability het volgende:
Ik heb de Lidl fiets gewonnen :D
Wat ubertofffffffffff :D Gefeli!

Best buiig weer inderdaad. gaat zo wel weer weg Perr :Y
pi_116202697
Wat is het al donker }:|
pi_116202765
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:48 schreef Perruche het volgende:
Wat is het al donker }:|
Dat dacht ik ook net :'(

Winter is coming :P
Be someone that makes you happy
  donderdag 30 augustus 2012 @ 20:52:19 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116202873
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ben vandaag bruin verkleurd :D
pi_116203097
quote:

[..]

Ga maar ff hardlopen, voor de volgende keer neem ik lampjes mee :D
pi_116203136
Ah ok het regent nog steeds, ga toch maar niet hardlopen. Lekker avondje thuis, morgen hardlopen!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 21:12:22 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116204091
quote:

[..]

Ned Stark O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_116204980
Jezus t gaat echt los hier! Ik vind onweer eng :')
pi_116205625
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef Nallie het volgende:
Jezus t gaat echt los hier! Ik vind onweer eng :')
ben blij dat ik niet ben gaan hardlopen :D
pi_116205936
Ik vind regen altijd een mooi geluid, zeker als je lekker in bed ligt. Zachtjes getik op het raam... Maakt het liggen in bed nog fijner en behaaglijker..
pi_116207408
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef the85mc het volgende:
Ik vind regen altijd een mooi geluid, zeker als je lekker in bed ligt. Zachtjes getik op het raam... Maakt het liggen in bed nog fijner en behaaglijker..
Dat! En al helemaal als er nog iemand naast je ligt :P
pi_116207882
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat! En al helemaal als er nog iemand naast je ligt :P
Dat maakt het helemaal af ;)
Over bed gesproken, ik ga zo mn pc uitdoen en lekker in mn bedje liggen.
pi_116208008
Trusten mc!
pi_116208490
pff moet nog even opruimen want het is hier een chaos en daar word ik onrustig van..
pi_116220464
Goedemorgen!

Het is ook weer echt later licht - ik moet nu wachten tot half zes ofzo voordat ik eruit kan met de honden.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 05:13:18 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116220466
Mogge Sigme... Wij hebben het iig droog :)
pi_116220477
Wel droog, maar het is half zes en nog geen spoortje licht.. Nog langer wachten dus.
pi_116220686
Hier is het herfstig als je naar buiten kijkt!
  Vis een optie? vrijdag 31 augustus 2012 @ 07:24:57 #119
70532 loveli
N
pi_116220724
Rukwinden hier...
crap in = crap out
pi_116220752
Het is hier gewoonweg koud en dan geeft men morgen zon op?

En wat Mc zegt, tikkende regen en slapen O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_116220836
Dit is heerlijk weer als je niet naar buiten hoeft. Helaas zit ik verregend in de trein :')
pi_116220842
*O* voor Mr Mo!
pi_116220855
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 07:42 schreef Goodbye het volgende:
Dit is heerlijk weer als je niet naar buiten hoeft. Helaas zit ik verregend in de trein :')
Hé jakkes!
pi_116220857
Goedemorgen! Ik hoorde vanochtend ook regen op het raam tikken.. Het is echt ineens herfst. Koud en ook 's avonds wordt t al snel donker. Krijg nu al zin om te wintersporten!
pi_116221084
Dit is in alle opzichten verschrikkelijk rotweer. Winter ok, maar herfst? We hebben niet eens zomer gehad!
Gelukkig mag ik nog op vakantie *O*.
pi_116221099
Oh en goedemorgen :P
pi_116221142
Nou, we hebben toch best zomer gehad? O+

Planning

O: bakje kwark met muesli
T: volk. boterham pindakaas, appel
L: even een broodje halen, weet nog niet wat
T: volk. boterham pindakaas, mineola, dadels
D: uit eten; sushi (zo'n all you can eat geval)
pi_116221146
De zomer is nu toch niet ècht ineens voorbij hè?
pi_116221167
Volgens mij is het vanaf morgen gewoon weer droog en tussen de 20 en 22 graden. :Y
pi_116221191
Ha, hoef ik al mijn jurkjes en open schoenen nog niet op te bergen!
pi_116221201
En de Vreselijke Voetbal begint weer, altijd prettig voor de mini als ze niet meteen in de ijsregen hoeven te spelen :')
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:22:56 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116221206
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:19 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij is het vanaf morgen gewoon weer droog en tussen de 20 en 22 graden. :Y
:Y Komende dagen zien er weer best oké uit. Maar wat vreemd toen ik buiten stond vanochtend: donker, harde wind, regen. Sta je in je shirtje met blazertje eroverheen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_116221226
Lijstje gisteren
O: banaan met yoghurt, grapefruitsap
S: half uur crosstrainer
T: 2 cappuccino
L: boterham pindakaas, boterham pepersalami, cracker kaas, karnemelk
T: Yumyumsoep kipsmaak
T: 2 bitterballen en 1 glas witte wijn
D: rode kool, 2 röstirondjes, garnalen met knoflook
T: 1 cola light
pi_116221277
Bitterballen O+
pi_116221382
Beuhh...koorts, hoofdpijn, keelpijn en een zere nek zijn niet tof. Maar vanuit huis werken, sommige zaken moeten echt af vandaag!
pi_116221640
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:19 schreef Goodbye het volgende:
Gelukkig O+

Goedemorgen allemaal trouwens!
Net ontbeten, zometeen een rondje lopen en in de loop van de middag voor het eerst Jillian level 3.
Vanavond generale repetities voor ons buikdansoptreden morgen *O* spannend, volgens mij gaan we veelste weinig ruimte hebben.
pi_116221707
Meh, vanochtend weer vrij ziek toen ik op wilde staan. Heb mijn werk maar laten weten dat ik vandaag nog niet kom dan (kan gelukkig veel per mail afhandelen enzo, maar toch hou ik er niet van, vind het altijd een soort zwaktebod ofzo).

Mgoed. Gisteren een heel klein beetje warm gegeten (kip met wat groente), maar dat ging nog niet zo heul goed dus toen ben ik overgestapt op beschuit en fruit. Dat ging alweer beter :)
pi_116221756
Waarom is dat een zwaktebod? Vind het al bewonderenswaardig dat je überhaupt werk verricht als je ziek bent!
pi_116221822
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef Novem het volgende:
Waarom is dat een zwaktebod? Vind het al bewonderenswaardig dat je überhaupt werk verricht als je ziek bent!
Als ik kan rondhobbelen en niet alleen in bed hoef te liggen omdat ik te zwak ben om bij wijze van spreken zelf naar de wc te gaan, dan zou ik ook naar mijn werk kunnen gaan. Idem voor berichtjes kunnen typen op een forum: als ik écht ziek zou zijn, dan zou ik dat niet kunnen (zo werkt het althans in mijn hoofd dan).

Ik doe dat niet (naar mijn werk gaan), omdat ik ook wel weet dat ik mezelf daar waarschijnlijk geen plezier mee zal doen, dat heb ik wel geleerd. Plus, helemaal nu ik zwanger ben, lijkt het me goed om mijn lijf de tijd te geven om beter te worden.

Maar toch. Het zit me niet lekker. Ik word er onrustig van en ik voel me een soort bedriegster ofzo.
pi_116221830
Coco hoe gaat het eigenlijk met de buik? Ik hoor je er hier echt bijna nooit over, vergeet weleens dat je zwanger bent _O-. Ik dacht dus ook dat je al met verlof was, maar je had dan "gewoon" vakantie?

Edit; en niet slecht voelen hoor! Goed op jezelf passen :Y
pi_116221881
Beterschap Jagär en Coco! :*
Ja doei.
pi_116221923
Goedemorgen! Gisteren heb ik weer heerlijk hardgelopen. Het lijkt of ik het ritme weer te pakken heb. Die enorme regenbui begon bij mij toen ik me aan het omkleden was voor het hardlopen, dus ben met kort loopbroekje, lange regenjas en racefietsoverschoenen naar de training gefietst. Ik was een van de weinigen die droog aan de training begon, en de bui was precies over toen we begonnen. Goeie timing dus!

Mijn lijstje van gisteren:
O: yoghurt&muesli
L: 3 bth, 200 gr rauwkost, 1 extra broodje
T: banaan, extra: bagel met niks
S: offroad hardlooptraining: 5.8km in 40 minuten.
D: salade met blauwe kaas, druiven, appel, sladingen en pasta (~600 kcal)

Ik moet duidelijk zorgen dat ik meer fruit bij me heb op dit soort dagen, dan hoef ik die extra broodjes niet te kopen.

Planning voor vandaag:
O: yoghurt&muesli
L: 3 bth, rauwkostsalade 200 gr
T: ? winkelen, dus koffie met melk met een koekje ofzo. Misschien is het ook een goed idee om een appeltje mee te nemen
B: veeeel kleding passen (hoop ik)
D: wellicht ook in de stad. Ik denk aan wok, of een hoofdgerecht met vis
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_116221994
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef Perruche het volgende:
Coco hoe gaat het eigenlijk met de buik? Ik hoor je er hier echt bijna nooit over, vergeet weleens dat je zwanger bent _O-. Ik dacht dus ook dat je al met verlof was, maar je had dan "gewoon" vakantie?

Aye, zomervakantie :Y Deze week weer begonnen met werken (en sinds afgelopen woensdag ziek thuis :') Al heb ik de belangrijkste dingen wel bijgehouden via de mail en telefoon enzo :)).

Maar gaat goed. Gisteren zat ik op 30 weken. Dus het begint nu dichtbij te komen (waaaaaaah!!!).
Grapje trouwens, ik laat alles maar op me afkomen en maak me niet druk. Vind het soms wel waaaah-waardig hoe snel de tijd ineens lijkt te gaan :+

Nu nog drie weken werken en dan gaat mijn verlof in (7 weken van tevoren --> 4 weken zw.verlof en 3 weken herfst- en kerstvakantie die ik naar voren heb geschoven, zo begin ik straks namelijk precies als het derde blok start :) En bang dat ik me -intellectueel- ga vervelen hoef ik niet, want ga thuis nog bezig zijn met het ontwikkelen van een vak *O*).

Mgoed, alles lijkt in ieder geval in orde :) Zijn hier ook redelijk ver qua voorbereiding, dus eigenlijk gaat het zn gangetje :) Moet eerlijk zeggen dat ik het soms ook wel eens vergeet, als ik niet naar beneden kijk althans :+
pi_116222499
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef Perruche het volgende:

Dat dus.

Hardlopen ging lekker *O*
pi_116222808
Winterjas besteld! O+ Hopelijk is 'ie net zo mooi als op het plaatje.
pi_116222862
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef Goodbye het volgende:
Winterjas besteld! O+ Hopelijk is 'ie net zo mooi als op het plaatje.
This tread is...
pi_116222879
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

This tread is...
worthless...
pi_116222923
Ben ik met jullie eens, momentje!
pi_116222939

Lang en warm, kom ik de winter wel mee door. Morgen in huis, als het goed is.
pi_116223040
Ik houd echt niet van samenwerken :')
en het is kutweer :')
en ik ben moe :')

buh :').
pi_116223060
Bijna weekend Perr, nog even doorzetten! ;)
pi_116223074
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:58 schreef Goodbye het volgende:
Bijna weekend Perr, nog even doorzetten! ;)
*O*
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:03:39 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116223226
Weekend O+

Ik vond dit ook een zwaar weekje :') Allemaal random dingen die niet direct op mn bestaande to do list staan maar wel tijd opslokken. Jaja.

GeeBee, nette jas! Warm :9

We hebben idd zomer gehad, in mei *O* :+ Neh grapje.

Coco al 30 weken :o Jamaar je was toch nog maar net zwanger _O- Zo hee.
pi_116223257
Mogge. Wat is het herfstig.

Kennen jullie dasmag? Best een leuk tijdschrift met korte verhalen. Soort hollands maandblad maar dan kleuriger en lolliger.
pi_116223444
Coco, gaat snel zeg! Beterschap!
Perr, hou vol! Denk aan cocktails :P

Ik ben t niet eens met dit weer... Ruzie met m'n paraplu en de wind resulteren in een bult op m'n hoofd :')
pi_116223472
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:09 schreef Nallie het volgende:
Coco, gaat snel zeg! Beterschap!
Perr, hou vol! Denk aan cocktails :P

Ik ben t niet eens met dit weer... Ruzie met m'n paraplu en de wind resulteren in een bult op m'n hoofd :')
Ja ik ben echt sjaggo, hoop dat het straks over is. Ga zo maar even chocolade scoren denk ik :').

En ik heb net een Senz besteld, bij onedayfly! Ben al mijn paraplu's kwijt :')
pi_116223544
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:10 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ik ben echt sjaggo, hoop dat het straks over is. Ga zo maar even chocolade scoren denk ik :').

Ik hoop ook dat het zo over is :D

Ouch Nallie, klinkt goed :')

Die Senz dingen schijnen idd goed te zijn! Heb ook net een nieuwe van kantoor meegenomen, voelt best stevig, maar als deze het ook niet overleeft ga ik ook maar aan een Senz ofzo, wel duur die krengen!
pi_116223563
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:10 schreef Perruche het volgende:

[..]

Denk happy thoughts!
O+ :D

quote:
Hahaha, heb ik ook net gedaan. Ik heb al genoeg paraplu's in de prijsrange van 2 tot 5 euro versleten om nu maar eens een goede paraplu te kopen. :D
Hopelijk houdt deze het dan langer uit dan 2 regenbuien. :D
Doe wat je niet durft.
pi_116223677
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weekend O+

Ik vond dit ook een zwaar weekje :') Allemaal random dingen die niet direct op mn bestaande to do list staan maar wel tijd opslokken. Jaja.

GeeBee, nette jas! Warm :9

We hebben idd zomer gehad, in mei *O* :+ Neh grapje.

Coco al 30 weken :o Jamaar je was toch nog maar net zwanger _O- Zo hee.
Ja, dat was ook het doel van deze missie. Heb al twee mooie, maar te dunne, mantels. Deze is voor als het echt koud is enzo. :Y
pi_116223692
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]

Zo die ziet er echt warm uit inderdaad!
pi_116223717
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zo die ziet er echt warm uit inderdaad!
Dit klinkt een beetje als "wat een lief kind" :D .

Maar maakt niet uit, ik vind 'm mooi. :7
pi_116223737
Ziet er fijn uit, die jas! Ik ben sinds vorig jaar ook maar aan de Michelinmannetjesjas gegaan, heel leuk hoor, al die mooie wollen getailleerde jasjes, maar in de regen op de fiets houdt het een keer op.
pi_116223798
Vorig jaar ook maar een dikke donsjas met capuchon gehaald, was duur en niet zo flatteus als een leuk wollen jasje inderdaad, maar ben er SUPER blij mee! Kan nu achteraf niet geloven dat ik 10 jaar lang rillend op de bus en metro heb gewacht, nu altijd lekker warm O+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:21:20 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116223801
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:19 schreef Laureline het volgende:
Ziet er fijn uit, die jas! Ik ben sinds vorig jaar ook maar aan de Michelinmannetjesjas gegaan, heel leuk hoor, al die mooie wollen getailleerde jasjes, maar in de regen op de fiets houdt het een keer op.
Stimmt! Daarom heb ik mijn hippe outdoorsy Kaikkialla (ofzoiets) jas :7
pi_116223848
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dit klinkt een beetje als "wat een lief kind" :D .

Maar maakt niet uit, ik vind 'm mooi. :7
Moet eerst zien hoe hij je staat ;)
Ik heb ook zo'n jas en die is echt puur voor de warmte niet voor "de mooi" :@

Ik wil deze maar heb al 2 nieuwe jassen gekocht vorig jaar.
pi_116223849
Capuchons! O+.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:24:15 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116223899
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:21 schreef Novem het volgende:
Vorig jaar ook maar een dikke donsjas met capuchon gehaald, was duur en niet zo flatteus als een leuk wollen jasje inderdaad, maar ben er SUPER blij mee! Kan nu achteraf niet geloven dat ik 10 jaar lang rillend op de bus en metro heb gewacht, nu altijd lekker warm O+
Je zou jassen moeten verkopen, ik kreeg prompt de neiging om op dikke donsjassen te googelen _O-
pi_116224013
Jassen O+ ik heb toen ik naar het hoge noorden vertrok een superfijne jas gekocht van Benetton, die doet het gewoon nog steeds end at is echt al 8 jaar geleden. Wil eigenlijk een nieuwe maar krijg er nog steeds complimentjes mee :').

Alleen hij is niet waterdicht meer wat toch wel een nadeel is. Lekker donsgevoerd enzo, dat is zoooo fijn!
pi_116224054
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
Jassen O+ ik heb toen ik naar het hoge noorden vertrok een superfijne jas gekocht van Benetton, die doet het gewoon nog steeds end at is echt al 8 jaar geleden. Wil eigenlijk een nieuwe maar krijg er nog steeds complimentjes mee :').

Alleen hij is niet waterdicht meer wat toch wel een nadeel is. Lekker donsgevoerd enzo, dat is zoooo fijn!
Helpt spray niet of bij de stomerij waterdicht laten maken?
Jassen die honderd jaar meegaan en mooi blijven O+
pi_116224300
quote:

ja, ik hou ook echt van jassen. Kan er niet geneog hebben. Die die ik gister poste heb ik vorig jaar gekcoht, en zo blij mee!
pi_116224317
quote:

Heb ook een winterjas ervan en ben erg blij ermee. Zo'n mooie kleur! Hoop dat ie net zo lang meegaat :)
pi_116224403
Ik moet nog steeds een nieuwe winterjas. :P
pi_116224473
Jillian level 3 valt helemaal niet tegen *O*
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:42:41 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116224525
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:38 schreef _aurum_ het volgende:
Ik moet nog steeds een nieuwe winterjas. :P
Nog sinds het meneer Visser-dinges? :D
pi_116224544
Ik had vorig jaar een vrij dure winterjas gekocht maar die bevalt me helemaal niet meer, dus ik moet ook een nieuwe. Een dikke. O+.
pi_116224623
Ik moet ook een nieuwe winterjas omdat de oude niet meer past -O-
Maar ben nog nergens een mooie tegengekomen.

Deze is wel leuk maar wil eigenlijk een lange.
pi_116224631
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Helpt spray niet of bij de stomerij waterdicht laten maken?
Jassen die honderd jaar meegaan en mooi blijven O+
Ja vast wel, maar ik wil ook weleens een nieuwe kopen :P Plus hij is ook wel een beetje oud, op sommige punten dun geworden enzo. Ik zal eens kijken wat het kost bij de stomerij idd :).
pi_116224632
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nog sinds het meneer Visser-dinges? :D
ik durf niet meer :') Die zijn voor mensen met benen tot de hemel :o
pi_116224665
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet ook een nieuwe winterjas omdat de oude niet meer past -O-
Maar ben nog nergens een mooie tegengekomen.

Deze is wel leuk maar wil eigenlijk een lange.
[ afbeelding ]
Leuk maar mij niet warm genoeg. Heb 1 zo'n wollen in petrolgroen achtig, heel mooi maar als het echt waait of regent niet warm genoeg. Ook 1 voor werk, ook al 6 jaar oud, van mango in camelkleur. Goed voor werk maar als het echt koud is doe ik liever iets anders aan :D
pi_116224686
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

Leuk maar mij niet warm genoeg. Heb 1 zo'n wollen in petrolgroen achtig, heel mooi maar als het echt waait of regent niet warm genoeg. Ook 1 voor werk, ook al 6 jaar oud, van mango in camelkleur. Goed voor werk maar als het echt koud is doe ik liever iets anders aan :D
Ik heb het nooit koud dus dat helpt wel :) alleen in de regen is ie niet handig.
pi_116224725
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb het nooit koud dus dat helpt wel :) alleen in de regen is ie niet handig.
ik vind deze wel ok, lijkt eigenlijk heel erg op die ik nu heb :')

edit; spoiler wegens groot
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116224734
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

" ik ook niet zie eruit als een smurfje.
pi_116224757
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg het er nu al warm van ;) maar hij is wel mooi.
pi_116224763
ik heb als het echt echt echt heel koud is een oude jas van mijn moeder. Ding is van donkerbruin leer, soort suedeachtig spul, maar dan niet glanzend maar mat... if that makes sense. En de binnenkant is met schapenwol ofzo. Iig dat ding is gemaakt voor Siberie :P En hij is echt superwarm, ik moet 'm ook alleen pakken met temperaturen dik onder nul, anders ga je echt kapot in die jas :D

En hij is voor mini mensjes want hij komt tot mijn kuit :')
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:51:39 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116224778
Ik kwam er trouwens achter dat hoe ver ik mijn buik kan inhouden een betere indicatie is van hoe het er met mijn gewicht voor staat dan de spiegel _O- Vetjes verdelen zich redelijk gelijkmatig, maar ik kon eerst ondanks blubbuikje een kuil maken zeg maar, als ik mn buik inhield _O- Toen lukte dat een tijd bijna niet (ook blowfish) en nu weer een beetje :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Volgens mij kun jij best veel hebben wel!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:52:55 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116224811
quote:

[..]

SPOILER
Heel leuk! :Y Ik vind getailleerde parka-achtigen sowieso wel tof :7
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:52:58 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116224817
quote:

[..]

SPOILER
Nice, maar zo'n bontje vind ik dan weer niks :P.

Ik draag deze winter gewoon weer m'n zwarte, getailleerde Brunotti O+. Eerst nog even mee naar mijn moeder, want de vulling komt eruit :').
Niet meer actief op Fok!
pi_116224830
Leuke jas Perr! En verder eens met Novem, ik heb nu eindelijk ook een goede lange donsgevoerde jas en niet meer koud op de fiets :D
pi_116224899
die Mart Visser jassen zijn gemaakt voor lange Hollandse deernes. Die jas die ik vorig jaar zo mooi vond, daarvan kwamen de zakken die op je heupen horen te zitten bij mij halverwegen mijn bovenbenen.

Dan zie je er dus uit alsof je een bochel hebt als je wat uit je zak wil pakken. En de jas kwam op het plaatje bij het model tot op of boven haar knie, bij mij zat dat ding op mijn enkels :')

w/ w/
pi_116224979
Ik ben bijna van de fiets afgewaaid, wat een wind vandaag. Het is dat ik moet werken anders was ik een dag gaan surfen..
Net een bak koffie gehaald met een kinder bueno. Dat is echt te lekker.. En nog op de foto gegaan met een groep japanners! Die zijn echt een beetje raar, en ook erg klein trouwens.
pi_116224986
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nice, maar zo'n bontje vind ik dan weer niks :P.

Gelukkig kan dat bontje eraf ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:53 schreef Nallie het volgende:
Leuke jas Perr!
Thanks! wel 350 euro :'(.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:58:41 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116225024
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:55 schreef _aurum_ het volgende:
die Mart Visser jassen zijn gemaakt voor lange Hollandse deernes. Die jas die ik vorig jaar zo mooi vond, daarvan kwamen de zakken die op je heupen horen te zitten bij mij halverwegen mijn bovenbenen.

Dan zie je er dus uit alsof je een bochel hebt als je wat uit je zak wil pakken. En de jas kwam op het plaatje bij het model tot op of boven haar knie, bij mij zat dat ding op mijn enkels :')

w/ w/
Okay point taken :+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:59:07 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116225039
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Gelukkig kan dat bontje eraf ;)

[..]

Thanks! wel 350 euro :'(.
:o

*streept af van lijstje 'misschien leuk voor erbij'* :+
pi_116225066
Lange jassen (tot over de knie) kunnen juist heel mooi staan bij kleine mensen, maakt langer en slanker, mits de tailleband niet op je heup zit en de heupzakken op de dijen hangen inderdaad :P
Probleem heb ik ook altijd, net als mouwen die te lang zijn.
Heb een mooie wollen knielange trench van BruunsBazar en hij staat echt heel mooi, moet er nog wel 8 cm mouw af laten knippen :P
pi_116225107
Dit is net zo lekker als het slecht is :9

http://thepioneerwoman.co(...)lemon-crumb-squares/

/bakdag
pi_116225190
oooh, ik vind deze wel pretty <3

en dan in denim blue :Y
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:03:23 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116225219
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
Mooi, maar daar gaan allemaal haren en pluisjes aan kleven :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116225237
Zo, ik schrok me net de tyfus.. Keek uit het raam zie ik ineens een enorme tak vallen. Dus ik dacht dat die hele boom om zou lazeren door de wind. Zijn ze takken aan het afzagen :')
pi_116225250
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Valt erg mee! Ik heb een in die stof, hij lijkt er behoorlijk op, sluit alleen asymmetrisch bovenaan, en in een groene (niet die op het plaatje) kleur O+
(die kleurenkiezer van VD is echt slecht zeg, klik maar eens op geel :'( )
pi_116225254
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik heb geen katten *D *D of andere beesten met haren *O* *O*
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:04:32 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116225267
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:02 schreef _aurum_ het volgende:

en dan in denim blue :Y
Ja leuk! Of rood O+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:05:04 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116225283
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik heb geen katten *D *D of andere beesten met haren *O* *O*
Ik had het niet over kattenharen :P. Mark heeft ook zo'n soort jas en je zit alle stofpluisjes erop zitten.
Niet meer actief op Fok!
pi_116225290
quote:
spoiler]gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef the85mc het volgende:
Zo, ik schrok me net de tyfus.. Keek uit het raam zie ik ineens een enorme tak vallen. Dus ik dacht dat die hele boom om zou lazeren door de wind. Zijn ze takken aan het afzagen :')
_O-

SPOILER
O+ O+ O+
pi_116225310
Ja hele mooie jas Perr!!

Dit stimuleert wel mijn steeds hardnekkiger wordende kledingverslaving, moet ik zeggen :')
pi_116225357
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef Novem het volgende:
Ja hele mooie jas Perr!!

Dit stimuleert wel mijn steeds hardnekkiger wordende kledingverslaving, moet ik zeggen :')
de makkelijke manier om af te kicken is om na te denken over wat je aan al die meuk hebt als je morgen dood bent /heelkortdoordebocht
pi_116225363
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:00 schreef LieLie het volgende:
Dit is net zo lekker als het slecht is :9

http://thepioneerwoman.co(...)lemon-crumb-squares/

/bakdag
Die zijn inderdaad onwijs lekker!
pi_116225391
Heb tegenwoordig maar een lijstje met dingen die ik wil en kleding staat onderaan :+

Eerst het huis maar eens afbakken.
pi_116225416
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef the85mc het volgende:
_O-
pi_116225424
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef Novem het volgende:
Ja hele mooie jas Perr!!

Ik vind kleding kopen zo lekker he. Nu nog wat vet eraf en alles staat ook nog mooi!

Alhoewel ik laatst in de bouwmarkt een compliment kreeg dat ik er zo leuk uitzag toen mijn vette haar n een staart zat, mijn oude spijkerbroek aan en een gewoon zwart shirt erop had. :D
pi_116225431
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:08 schreef Ml-etje het volgende:
Heb tegenwoordig maar een lijstje met dingen die ik wil en kleding staat onderaan :+

Eerst het huis maar eens afbakken.
Jij post toch best vaak nieuwe jurkjes enzo? :D
pi_116225435
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

de makkelijke manier om af te kicken is om na te denken over wat je aan al die meuk hebt als je morgen dood bent /heelkortdoordebocht
Maar je hebt ook niks aan een bankrekening vol euro's als je dood bent :9
:D Vind kleding en mode gewoon zo leuk O+

Ik ben aan het sparen voor vakantie, dus ik kan gelukkig ook niet toegeven aan mijn cravings ;)
pi_116225443
Ik mocht van mezelf nu dus niet naar de mooie mantels kijken, beginnen jullie er mee. Wel in spoilers, maar die klik ik toch altijd open. :'(
pi_116225449
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Perruche het volgende:

[..]

Jij post toch best vaak nieuwe jurkjes enzo? :D
Heb geloof ik al een maand of 3 niks gekocht?
In de sale een spijkerbroek en dat was het.

Ik ga pas weer kopen als het weer sale is.
pi_116225485
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Novem het volgende:

[..]

Maar je hebt ook niks aan een bankrekening vol euro's als je dood bent :9
:D Vind kleding en mode gewoon zo leuk O+

Ik ben aan het sparen voor vakantie, dus ik kan gelukkig ook niet toegeven aan mijn cravings ;)
dan moet je gewoon in je testament zetten dat je alles mee wil nemen :D O+ My precious :P

Wel een beetje toegeven he, af en toe.....anders word je vast cranky O-)
pi_116225504
Er is altijd wel ergens sale *O*
Deze gisteren besteld, en er ging een winkeltje met desigual weg met uitverkoop, heb daar een mooi jurkje gehaald :@
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:14:59 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116225552
Ik vind veel van mijn oude kleding stom/oud/afgeragd dus kopen is momenteel nog steeds win :+ Helaas zit er met mijn budding kledingkooppowers wel eens een miskoop bij omdat het dan uiteindelijk niet draag :')
pi_116225594
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er is altijd wel ergens sale *O*
Ssssttt
pi_116225654
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:12 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dan moet je gewoon in je testament zetten dat je alles mee wil nemen :D O+ My precious :P

Wel een beetje toegeven he, af en toe.....anders word je vast cranky O-)
I like your thinking :7
pi_116225699
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind veel van mijn oude kleding stom/oud/afgeragd dus kopen is momenteel nog steeds win :+ Helaas zit er met mijn budding kledingkooppowers wel eens een miskoop bij omdat het dan uiteindelijk niet draag :')
Dat had ik vroeger ook zo vaak, dan kwam ik bij kastopruimen wel 10 dingen tegen met de kaartjes er nog aan. Sommige dingen kon ik me niet eens voorstellen dat ik die ooit gekocht heb!
Nu nooit meer last van eigenlijk, gewoon heel veel shoppen :9
Nee, maar serieus, op een gegeven moment ken je jezelf en je lichaam en stijl en dan komt het eigenlijk altijd wel goed.

Edit: Nu ik er aan denk :') een hele grote mohair (dus fluffy) poncho, tot over m'n knieen, heel wijd en m'n armen konden er bijna niet onderuit, in zuurstok-roze gradient :') :') en ik was klein en heel bol :') Oh ja en met een hele grote en wijde col :D
pi_116225789
zo, aanvraag voor studiebeurs voor veldwerk ingediend. bijna 10.000 euro, zou wat zijn als ik allemaal zou krijgen!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:22:30 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116225815
Ik vermijd het centrum gewoon zo veel mogelijk. Scheelt geld :').

Haha, ik bedacht me vorige week ook dat ik nog een bloesje had dat ik nog nooit had aan gehad. Met het kaartje er nog aan idd :').
Niet meer actief op Fok!
pi_116225850
Wat is man zijn toch makkelijk ;) 1 zomerjas, 1 winterjas, een wintersportjack en een waterdicht zeiljack.
Als je erop uitgekeken bent koop je een nieuwe. Ik koop denk ik gemiddeld 2 jassen per jaar en dan heb ik toch nog best veel jassen in de kast hangen..
pi_116225892
quote:

[..]

Maar dan heb ik ook niks aan mijn spaargeld!
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_116225900
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb geloof ik al een maand of 3 niks gekocht?
In de sale een spijkerbroek en dat was het.

Ik ga pas weer kopen als het weer sale is.
Tasjes tellen niet mee? >:O
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:25:05 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116225910
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef the85mc het volgende:
Wat is man zijn toch makkelijk ;) 1 zomerjas, 1 winterjas, een wintersportjack en een waterdicht zeiljack.
Als je erop uitgekeken bent koop je een nieuwe. Ik koop denk ik gemiddeld 2 jassen per jaar en dan heb ik toch nog best veel jassen in de kast hangen..
:D Gemiddeld 2 jassen per jaar omg!

Ik heb mijn winterjas al drie jaar volgens mij :'). En in de zomer doe ik een blazer of een spijkerjasje aan.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:25:52 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116225938
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nee, die doe je niet aan :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116225939
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik vind kleding kopen zo lekker he. Nu nog wat vet eraf en alles staat ook nog mooi!

Alhoewel ik laatst in de bouwmarkt een compliment kreeg dat ik er zo leuk uitzag toen mijn vette haar n een staart zat, mijn oude spijkerbroek aan en een gewoon zwart shirt erop had. :D
ik vind het zo vreselijk, kleding kopen. Niets past me. Mouwen te kort, shirtjes te kort, broeken te kort, schoenen te klein...

Ik moet echt heel nodig, want heb niets meer. maar ik zie er tegenop..
pi_116225941
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, aanvraag voor studiebeurs voor veldwerk ingediend. bijna 10.000 euro, zou wat zijn als ik allemaal zou krijgen!
*duimt*
Ja doei.
pi_116225983
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Stoer jagar, ik hoop dat het lukt! Is het uiteindelijk nog gelukt met je aanvraag goed op papier krijgen?
pi_116225999
quote:
2 jassen per jaar vind ik veel! ik heb er 3 die ik al 5 of 6 jaar heb, en laatst een nieuwe suède jas gekocht.
pi_116226002
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik vind het zo vreselijk, kleding kopen. Niets past me. Mouwen te kort, shirtjes te kort, broeken te kort, schoenen te klein...

Ik moet echt heel nodig, want heb niets meer. maar ik zie er tegenop..
In de VS niet bij Long Tall Sally geweest?
Doe wat je niet durft.
pi_116226003
quote:
2 jassen per jaar vind ik ook niet weinig, zeker niet voor een man.
pi_116226023
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:27 schreef Novem het volgende:

[..]

Stoer jagar, ik hoop dat het lukt! Is het uiteindelijk nog gelukt met je aanvraag goed op papier krijgen?
zo goed als mogelijk. Het voelt altijd als een heleboel bulshit, maar dat is omdat ik zelf weet hoe weinig ik nog weet. Ik denk dat ik er redelijk in geslaagd ben een geloofwaardig punt op papier te krijgen....
pi_116226069
Ow ik vond dat niet zo veel. Heb dus 4 soorten jassen nodig, en met 2 per jaar doe ik dus 2 jaar met een jas..
pi_116226120
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef the85mc het volgende:
Ow ik vond dat niet zo veel. Heb dus 4 soorten jassen nodig, en met 2 per jaar doe ik dus 2 jaar met een jas..
Lang leve de vier seizoenen jassen van The North Face _O_ O+
Ja doei.
pi_116226198
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef the85mc het volgende:
Tssss kort man.
  Vis een optie? vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:33:15 #237
70532 loveli
N
pi_116226212
quote:

[..]

Mooi zijn in je kist.
crap in = crap out
pi_116226213
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Lang leve de vier seizoenen jassen van The North Face _O_ O+
Hmm, ik vind casual jassen toch ook wel fijn. 1 winter heb ik in mn wintersportjack gelopen en toen vroeg iedereen continu hoe mn wintersport was geweest..
pi_116226257
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef the85mc het volgende:

[..]

Hmm, ik vind casual jassen toch ook wel fijn. 1 winter heb ik in mn wintersportjack gelopen en toen vroeg iedereen continu hoe mn wintersport was geweest..
Oh, ik heb er nog wel een voor 'net', maar verder leef ik in m'n TNF van de herfst tot aan de lente, zeker op de fiets! :)
Ja doei.
pi_116226273
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Tssss kort man.
Tsja ook voor mn jassen geldt: live fast, die young.. ;)
pi_116226285
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:34 schreef the85mc het volgende:

[..]

Tsja ook voor mn jassen geldt: live fast, die young.. ;)
YOLO!

:')
pi_116226351
quote:
Dat merk ik ook aan mijn lief :X Wat shirtjes, wat broeken en klaar ben je. Dat red je als vrouw niet :P
pi_116226373
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

YOLO!

:')
ooooh echt zo verschrikkelijk vind ik dat :X
pi_116226395
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:38 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik ook :D :D Daarom moest het even :+
pi_116226421
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Denk happy thoughts!
O+ :D

[..]

Hahaha, heb ik ook net gedaan. Ik heb al genoeg paraplu's in de prijsrange van 2 tot 5 euro versleten om nu maar eens een goede paraplu te kopen. :D
Hopelijk houdt deze het dan langer uit dan 2 regenbuien. :D
Ik ben wel fan van de Senz :Y. Alleen als het schuin regent word je alsnog best nat omdat de voorkant zo kort is. Maar verder een heel fijn ding!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116226433
quote:

[..]

Wat is het?

Verder heb ik een hekel aan sportieve jassen zowel bij mannen als vrouwen, maar ja soms moet je wel he.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:40:15 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116226452
quote:

[..]

Ik moest googelen :D

Urban Dictionary zegt:
quote:
1. Yolo
Abbreviation for: you only live once
The dumbass's excuse for something stupid that they did
Also one of the most annoying abbreviations ever....

Guy 1: "Hey i heard u got that girl pregnant"
Dumbass 1: " Ya man but hey YOLO"

Guy 1: "Hey i heard that you broke ur leg falling off the balcony at that party"
Dumbass 1: "Ya but hey YOLO"
:+
pi_116226487
you only live once :')

Net zoals is als carpe diem :r :r :r :r :r :r
pi_116226506
Oh, en Mr.Mo zegt 'dank je wel' tegen jullie! :* O+

En het was zo fijn om weer samen wakker te worden in ons eigen bed O+
Ja doei.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:42:13 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116226530
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en Mr.Mo zegt 'dank je wel' tegen jullie! :* O+

En het was zo fijn om weer samen wakker te worden in ons eigen bed O+
Groetjes aan Meneer Wolf! *O*
pi_116226531
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef _aurum_ het volgende:

ik :r mee. gewoon omdat ik ergens op wil :r vandaag *O*
pi_116226717
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik :r mee. gewoon omdat ik ergens op wil :r vandaag *O*
Niet jouw dag vandaag he? Soms heb je van die dagen dat alles misgaat. Je kunt je erover opwinden, of je relativeert een beetje, zet een leuk muziekje op en glimlach om je problemen. Kleine tegenslagen zijn het niet waard om je dag te verpesten :)
Always look on the bright side of life, tudu tudutudutudu...
pi_116226759
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:47 schreef the85mc het volgende:

[..]

Niet jouw dag vandaag he? Soms heb je van die dagen dat alles misgaat. Je kunt je erover opwinden, of je relativeert een beetje, zet een leuk muziekje op en glimlach om je problemen. Kleine tegenslagen zijn het niet waard om je dag te verpesten :)
Er gaat niets mis, ik heb gewoon geen zin. Moe + baggerweer = geen happy camper. Jij bent nooit sjagrijnig ofzo? Volgens mij is het wel meer een vrouwending om random sjaggo te zijn :').
pi_116226790
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:47 schreef the85mc het volgende:

[..]

soms is het ook lekker om eens even flink boos te zijn, vind ik. Eventjes maar, maar als iemand zoiets tegen me zou zeggen zou ik nog bozer worden...
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:50:09 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116226838
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Er gaat niets mis, ik heb gewoon geen zin. Moe + baggerweer = geen happy camper.
Ha, geen last van het weer hier, maar teveel gedaan deze week dus blij dat het bijna weekend is! *O*

Wel bezig met een geinig klusje nu, dat scheelt wel wat :+

En idd leuke muziekjes O+
Brave Soundtrack, random playlistje, Amelie soundtrack O+
pi_116226849
Hier is het helderblauw met zon. Wel koud :')
Ja doei.
pi_116226944
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ehh ja maar die kan ik niet aantrekken toch?
pi_116226997
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Beetje creatief zijn, kan best.

edit: zoiets
pi_116227064
Tuurlijk heb ik wel eens mindere momenten... En als ik er zelf niks aan kan veranderen ga ik me er niet druk om maken.
En als ik me nog niet beter voel, zet ik muziek even hard aan, of ik ga helemaal los met sporten (of soms keihard uitgaan..) Daarna voel ik me altijd weer beter, maar een dag sjaggo, nee dat ben ik nooit. Je moet wel een beetje om je problemen kunnen lachen
pi_116227126
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

Beetje creatief zijn, kan best.

edit: zoiets:
[ afbeelding ]
Het is zo'n enveloptasje :P
  Vis een optie? vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:57:24 #261
70532 loveli
N
pi_116227146
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

crap in = crap out
pi_116227164
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef the85mc het volgende:
Tuurlijk heb ik wel eens mindere momenten... En als ik er zelf niks aan kan veranderen ga ik me er niet druk om maken.
En als ik me nog niet beter voel, zet ik muziek even hard aan, of ik ga helemaal los met sporten (of soms keihard uitgaan..) Daarna voel ik me altijd weer beter, maar een dag sjaggo, nee dat ben ik nooit. Je moet wel een beetje om je problemen kunnen lachen
Maar ik heb helemaal geen probleem :').

En al jouw opties kunnen niet, want ik ben op werk. Maar zodra ik hier zo weg ben voel ik me beter *O*
pi_116227260
Zondag was ik zo chagrijnig, echt niet normaal meer. Ik werd al boos omdat de pindakaas niet in het goede laatje in de keuken stond, zeg maar. :')
pi_116227347
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar ik heb helemaal geen probleem :').

En al jouw opties kunnen niet, want ik ben op werk. Maar zodra ik hier zo weg ben voel ik me beter *O*
Telefoon/Ipod met oortjes? Keihard uitgaan lijkt me niet handig in de bedrijfskantine nee ;)
Maar goed, misschien moet ik geen dingen aandragen die voor mij werken.. Iedereen is anders wat dat betreft.
pi_116227544
85, wees eens niet zo'n kerel? ;). Als we chagrijnig zijn willen we geen oplossingen, alleen even een luisterend oor.
  Vis een optie? vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:08:28 #266
70532 loveli
N
pi_116227599
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
85, wees eens niet zo'n kerel? ;). Als we chagrijnig zijn willen we geen oplossingen, alleen even een luisterend oor.
:Y

Of een nieuwe jas/tas/schoenen.
crap in = crap out
pi_116227698
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]

Waar gekocht?
pi_116227785
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, das waar ook :D
Dus: typ je frustraties onder deze lijn: (is toch soort middenweg..)

vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:16:27 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116227860
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef _aurum_ het volgende:

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd O+.

Er is een datingsite waarop je meteen de motto's van mensen ziet. Wel makkelijk selecteren zo :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_116227977
Kittenspoiler!
SPOILER
pi_116228104
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:11 schreef Probability het volgende:

[..]

Waar gekocht?
Besteld, dus weet nog niet of 'ie goed zit, op welikefashion.nl
pi_116229519
Ging net even lunchen dus liep naar t restaurant, is er in de hal een meeting van proefdier equipment fabrikanten... Hmm, daar word je toch niet vrolijk van..
pi_116229589
zo, nog een klusje en dan ben ik klaar voor vandaag en plof ik op de bank. ik heb zo'n hekel aan dat gevoel tussen ziek en niet ziek in...

Lijstje:

O: appel
T: 3 beschuiten met jam
L: havermout met beetje jam, en veel fruit (mango, nectarine, aardbei)
T: eitje?
D: ?
pi_116229895
Lijstjestijd:

O: smoothie met havermout, whey en blauwe bessen
T: eitje
L: salade met tomaat, komkommer, garnalen en dressing met olijfolie, citroen, en tahini :9
T: quinoa, kip en avocado
D: zelfgemaakte pizza met geitenkaas, vijg en parmaham
pi_116230040
Ik heb weer een onrustig dagje.. Zit binnen te werken maar kan bijna niet stilzitten.. Nog 6 uur en dan weekend!
Ok, weekendje werken, maar dat is ontspanning bijna.
pi_116230077
Ik moet nog 2 avonden! Maar het gaat best lekker deze week. Nacht is een stuk rotter }:|
pi_116230131
Denken mannen nu echt dat vrouwen te dom zijn om zelf te bedenken wat je aan je sjagrijn/issues/whatever kan doen?

Ik ben heel benieuwd wat de reden is achter het continue aandragen van oplossingen. Het is niet dat hersens stoppen met werken als je zegt dat je iets dwarszit ofzo hoor :D
pi_116230160
En de zon schijnt O+ O+ O+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:26:56 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116230618
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Perruche het volgende:
Denken mannen nu echt dat vrouwen te dom zijn om zelf te bedenken wat je aan je sjagrijn/issues/whatever kan doen?

Ik ben heel benieuwd wat de reden is achter het continue aandragen van oplossingen. Het is niet dat hersens stoppen met werken als je zegt dat je iets dwarszit ofzo hoor :D
Vrouwen willen klagen, mannen willen het oplossen O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_116230810
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Perruche het volgende:

Euh ja. Zo werken mijn hersenen iig wel. Iemand heeft een probleem, dan moet dat opgelost worden. Zo werkt dat in het kort gezegd.
Maar het verschil zit vooral in communicatie van mannen en vrouwen denk ik. Communicatie van mannen heeft een doel, het moet ergens heen gaan. Anders wordt het oeverloos gelul. Maar gewoon nergens over praten kan ook wel met vrienden, maar dan komen er geen problemen aan de orde, dan is het vooral slap ouwehoeren.
Vrouwen kunnen blijkbaar elkaar problemen vertellen om de beurt en iedereen luistert maar geeft geen oplossingen.. Dat werkt voor vrouwen, praten over problemen maakt de problemen minder blijkbaar. Daar snap ik dan weer niks van.
Maar dat is juist ook leuk dat mannen en vrouwen verschillend zijn.
pi_116230866
Praten erover hoeft voor mij niet, ik wil het gewoon even melden en dat eigenlijk ook niet eens. Maar ik zal het niet meer doen schatjes :* volgende keer post ik iets als "kutregen :r".

O+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:36:35 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116231084
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:30 schreef the85mc het volgende:

[..]

Euh ja. Zo werken mijn hersenen iig wel. Iemand heeft een probleem, dan moet dat opgelost worden. Zo werkt dat in het kort gezegd.
Maar het verschil zit vooral in communicatie van mannen en vrouwen denk ik. Communicatie van mannen heeft een doel, het moet ergens heen gaan. Anders wordt het oeverloos gelul. Maar gewoon nergens over praten kan ook wel met vrienden, maar dan komen er geen problemen aan de orde, dan is het vooral slap ouwehoeren.
Vrouwen kunnen blijkbaar elkaar problemen vertellen om de beurt en iedereen luistert maar geeft geen oplossingen.. Dat werkt voor vrouwen, praten over problemen maakt de problemen minder blijkbaar. Daar snap ik dan weer niks van.
Het is ook allemaal goed bedoeld zeker weten :Y

Ik voel me ook altijd lichtelijk schuldig als ik geïrriteerd word als vriendje dat doet :+ Dan wil ik roepen "JAMAAR HET IS HELEMAAL NIET ZO SIMPEL JA". _O- Maar ik houd me in! 8-)
pi_116231103
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:31 schreef Perruche het volgende:
Praten erover hoeft voor mij niet, ik wil het gewoon even melden en dat eigenlijk ook niet eens. Maar ik zal het niet meer doen schatjes :* volgende keer post ik iets als "kutregen :r".

O+
Haha, dat is wel lekker duidelijk iig. Of ik moet minder in oplossingen denken.
IRL voel ik beter aan wanneer er een oplossing verwacht wordt en wanneer niet.
pi_116231145
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha, dat is wel lekker duidelijk iig. Of ik moet minder in oplossingen denken.
IRL voel ik beter aan wanneer er een oplossing verwacht wordt en wanneer niet.
Ja dat sowieso. Ik krijg ook weleens het verwijt van mijn vriendje (!!) dat ik gewoon ff moet luisteren en niet altijd moet doen alsof ik het beter weet :').

En ik ben weer vrolijk, lekker geluncht, de zon schijnt, vanavond cocktails!!
pi_116231882
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja dat sowieso. Ik krijg ook weleens het verwijt van mijn vriendje (!!) dat ik gewoon ff moet luisteren en niet altijd moet doen alsof ik het beter weet :').

En ik ben weer vrolijk, lekker geluncht, de zon schijnt, vanavond cocktails!!
:D

Dat is zijn vrouwelijke kant die spreekt ;)
pi_116231928
mijn minimale dilemma voor de dag is;

maak ik een normale pizzabodem van bloem met het risico op buikpijn of maak ik een pizzabodem van lijnzaad waar ik zeker weet dat ik geen buikpijn heb.

Lijnzaadpizza is best te hachelen, maar normale pizza is gewoon lekker wat het is bloem en carbs en evilzzzz.
pi_116231959
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:

maak ik een normale pizzabodem van bloem met het risico op buikpijn of maak ik een pizzabodem van lijnzaad waar ik zeker weet dat ik geen buikpijn heb.

Lijnzaadpizza is best te hachelen, maar normale pizza is gewoon lekker wat het is bloem en carbs en evilzzzz.
heb je ook last van volkoren of spelt? daar heb ik namelijk wel eens succesvolle pizzabodems mee gebakken (vraag me niet om een recept!)
  Vis een optie? vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:59:29 #288
70532 loveli
N
pi_116231971
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:30 schreef the85mc het volgende:

[..]

Luisteren naar oeverloos pratende vrouwen heeft ook een doel. Dan vinden ze je lief enzo en willen ze ook andere leuke dingen met je doen. Moraal: als je vriendin oeverloos praat, luisteren en begrijpend "ja" knikken :Y
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:00:53 #289
70532 loveli
N
pi_116232013
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:

Kosten-baten analyse, zijn die 5 minuten carbglory de nasleep waard? Ik zou zeggen, lijnzaad all the way.
crap in = crap out
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:06:56 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116232252
Ik maak nu havermout met amandel-rijstmelk, appel, kaneel en rozijntjes! *O*

Minderen met (tarwe)brood gaat me best prima af de afgelopen dagen! Geen perfectie nog (ook nog niet zo'n mate van perfectie als ik zou willen :+) maar gaat best okee :Y Paar keer salade als lunch of ontbeten met yoghurt en muesli, en speltboterhammetjes ontdekt :9
pi_116232779
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Luisteren naar oeverloos pratende vrouwen heeft ook een doel. Dan vinden ze je lief enzo en willen ze ook andere leuke dingen met je doen. Moraal: als je vriendin oeverloos praat, luisteren en begrijpend "ja" knikken :Y
I know. Maar in oplossingen denken is gedrag wat er echt ingebakken zit. Ik weet dat ook van mezelf dat ik dat veel doe.
Maar dat 'vaste' gedrag in bijvoorbeeld lichaamstaal is ook wel handig als je wil weten wat iemand denkt, maar niet zegt.
pi_116232961
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

Minderen met (tarwe)brood gaat me best prima af de afgelopen dagen! Geen perfectie nog (ook nog niet zo'n mate van perfectie als ik zou willen :+) maar gaat best okee :Y Paar keer salade als lunch of ontbeten met yoghurt en muesli, en speltboterhammetjes ontdekt :9
Lekker, toch, die afwisseling? Die kleine veranderingen zijn goed vol te houden juist! :Y
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:34:32 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116233509
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

Tof :).

Ik eet ook minder brood, maar de ingrediënten voor mijn salades zijn zo duur }:|.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:35:08 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116233541
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Lekker, toch, die afwisseling? Die kleine veranderingen zijn goed vol te houden juist! :Y
Ja zeker als je echt wat lekkers maakt :D

Die amandel-rijstmelk is trouwens zoet zeg :o Miste dit keer iig geen suiker naast de appel en rozijnen :+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:37:12 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116233626
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tof :).

Ik eet ook minder brood, maar de ingrediënten voor mijn salades zijn zo duur }:|.
Wat dan? :o

Grote zak gemengde sla met extra dingies, paprika, bosuitjes, tomaatjes, komkommer, gekookt eitje, gerookte zalm of tonijn = salade voor meerdere dagen! :9 Evt nog stukjes augurk en zilveruitjes :9 1x even duur maar je doet er wel een paar keer mee :Y

Brood is wel goedkoper natuurlijk, maar toch :+ Behalve speltbrood misschien dan _O-
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:46:11 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116234027
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Jillian level 3 valt helemaal niet tegen *O*
Nog niet verder gekeken, maar ben heel erg benieuwd naar het resultaat in vergleijking met 10 dagen geledne.
pi_116234089
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nog niet verder gekeken, maar ben heel erg benieuwd naar het resultaat in vergleijking met 10 dagen geledne.
Ja ik moet nog even zin maken om foto's te maken :D ben het moment erg druk.
Denk dat ze dinsdag komen :) verwacht er eigenlijk ook niet al te veel van omdat er ook slechte dagen tussen zaten (wat de eerste 10 dagen niet zo was).
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:06:22 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116234850
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat dan? :o

Grote zak gemengde sla met extra dingies, paprika, bosuitjes, tomaatjes, komkommer, gekookt eitje, gerookte zalm of tonijn = salade voor meerdere dagen! :9 Evt nog stukjes augurk en zilveruitjes :9 1x even duur maar je doet er wel een paar keer mee :Y

Brood is wel goedkoper natuurlijk, maar toch :+ Behalve speltbrood misschien dan _O-
Het zullen de Parmaham en de walnoten wel zijn :+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:09:00 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116234954
Nog 3 uurtjes en dan wokken *O*
Nog 5 uur en dan rollen :')
pi_116235110
Ok, ik was dus even naar de huisarts (en apotheek en supermarkt) en kan jullie de volgende dingen vertellen:
- Er zijn kleuters met hipsterbrillen
- Een muziekje in de wachtkamer zou het wachten een stuk aangenamer maken, zeker als je een half uur moet wachten
- Ik had een huisarts in opleiding die de Urbanathlon kende en baalde dat ie zelf niet mee kon doen omdat ie te laat was met inschrijven
- Hij was niet zo goed bekend met astma medicatie, dus de eindconclusie was dat ik mijn medicatie maar moest verdubbelen
- Ik kreeg een berg medicijnen mee bij de apotheek waar menig bejaarde jaloers op zou zijn
- Als je mij in het Duits vraagt waar een bakkerij zit, dan kan ik dat echt niet in het Duits uitleggen. :D Best ernstig! :D

Nou, dat was het wel. Nu weer aan het werk.
En Vik, de parmaham is nu ook voor de halve prijs bij de AH. Inslaan dus. :P
Doe wat je niet durft.
pi_116235157
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het zullen de Parmaham en de walnoten wel zijn :+.
Dan eet je een keer wat anders! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')