quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:58 schreef Goodbye het volgende:
Bijna weekend Perr, nog even doorzetten!
Ja ik ben echt sjaggo, hoop dat het straks over is. Ga zo maar even chocolade scoren denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:09 schreef Nallie het volgende:
Coco, gaat snel zeg! Beterschap!
Perr, hou vol! Denk aan cocktails
Ik ben t niet eens met dit weer... Ruzie met m'n paraplu en de wind resulteren in een bult op m'n hoofd
Ik hoop ook dat het zo over isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik ben echt sjaggo, hoop dat het straks over is. Ga zo maar even chocolade scoren denk ik.
En ik heb net een Senz besteld, bij onedayfly! Ben al mijn paraplu's kwijt
Denk happy thoughts!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik ben echt sjaggo, hoop dat het straks over is. Ga zo maar even chocolade scoren denk ik.
Hahaha, heb ik ook net gedaan. Ik heb al genoeg paraplu's in de prijsrange van 2 tot 5 euro versleten om nu maar eens een goede paraplu te kopen.quote:En ik heb net een Senz besteld, bij onedayfly! Ben al mijn paraplu's kwijt
Ja, dat was ook het doel van deze missie. Heb al twee mooie, maar te dunne, mantels. Deze is voor als het echt koud is enzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weekend
Ik vond dit ook een zwaar weekjeAllemaal random dingen die niet direct op mn bestaande to do list staan maar wel tijd opslokken. Jaja.
GeeBee, nette jas! Warm![]()
We hebben idd zomer gehad, in mei![]()
Neh grapje.
Coco al 30 wekenJamaar je was toch nog maar net zwanger
Zo hee.
Zo die ziet er echt warm uit inderdaad!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Lang en warm, kom ik de winter wel mee door. Morgen in huis, als het goed is.
Dit klinkt een beetje als "wat een lief kind"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo die ziet er echt warm uit inderdaad!
Stimmt! Daarom heb ik mijn hippe outdoorsy Kaikkialla (ofzoiets) jasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:19 schreef Laureline het volgende:
Ziet er fijn uit, die jas! Ik ben sinds vorig jaar ook maar aan de Michelinmannetjesjas gegaan, heel leuk hoor, al die mooie wollen getailleerde jasjes, maar in de regen op de fiets houdt het een keer op.
Moet eerst zien hoe hij je staatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als "wat een lief kind".
Maar maakt niet uit, ik vind 'm mooi.
Je zou jassen moeten verkopen, ik kreeg prompt de neiging om op dikke donsjassen te googelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:21 schreef Novem het volgende:
Vorig jaar ook maar een dikke donsjas met capuchon gehaald, was duur en niet zo flatteus als een leuk wollen jasje inderdaad, maar ben er SUPER blij mee! Kan nu achteraf niet geloven dat ik 10 jaar lang rillend op de bus en metro heb gewacht, nu altijd lekker warm
Helpt spray niet of bij de stomerij waterdicht laten maken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
Jassenik heb toen ik naar het hoge noorden vertrok een superfijne jas gekocht van Benetton, die doet het gewoon nog steeds end at is echt al 8 jaar geleden. Wil eigenlijk een nieuwe maar krijg er nog steeds complimentjes mee
.
Alleen hij is niet waterdicht meer wat toch wel een nadeel is. Lekker donsgevoerd enzo, dat is zoooo fijn!
ja, ik hou ook echt van jassen. Kan er niet geneog hebben. Die die ik gister poste heb ik vorig jaar gekcoht, en zo blij mee!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
Jassenik heb toen ik naar het hoge noorden vertrok een superfijne jas gekocht van Benetton, die doet het gewoon nog steeds end at is echt al 8 jaar geleden. Wil eigenlijk een nieuwe maar krijg er nog steeds complimentjes mee
.
Alleen hij is niet waterdicht meer wat toch wel een nadeel is. Lekker donsgevoerd enzo, dat is zoooo fijn!
Heb ook een winterjas ervan en ben erg blij ermee. Zo'n mooie kleur! Hoop dat ie net zo lang meegaatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef Perruche het volgende:
.
Nog sinds het meneer Visser-dinges?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:38 schreef _aurum_ het volgende:
Ik moet nog steeds een nieuwe winterjas.
Ja vast wel, maar ik wil ook weleens een nieuwe kopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Helpt spray niet of bij de stomerij waterdicht laten maken?
Jassen die honderd jaar meegaan en mooi blijven
ik durf niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nog sinds het meneer Visser-dinges?
Leuk maar mij niet warm genoeg. Heb 1 zo'n wollen in petrolgroen achtig, heel mooi maar als het echt waait of regent niet warm genoeg. Ook 1 voor werk, ook al 6 jaar oud, van mango in camelkleur. Goed voor werk maar als het echt koud is doe ik liever iets anders aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet ook een nieuwe winterjas omdat de oude niet meer past![]()
Maar ben nog nergens een mooie tegengekomen.
Deze is wel leuk maar wil eigenlijk een lange.
[ afbeelding ]
Ik heb het nooit koud dus dat helpt welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Leuk maar mij niet warm genoeg. Heb 1 zo'n wollen in petrolgroen achtig, heel mooi maar als het echt waait of regent niet warm genoeg. Ook 1 voor werk, ook al 6 jaar oud, van mango in camelkleur. Goed voor werk maar als het echt koud is doe ik liever iets anders aan
ik vind deze wel ok, lijkt eigenlijk heel erg op die ik nu hebquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb het nooit koud dus dat helpt welalleen in de regen is ie niet handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
" ik ook niet zie eruit als een smurfje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik durf niet meerDie zijn voor mensen met benen tot de hemel
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik vind deze wel ok, lijkt eigenlijk heel erg op die ik nu heb
edit; spoiler wegens grootKrijg het er nu al warm vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hij is wel mooi.
Volgens mij kun jij best veel hebben wel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik durf niet meerDie zijn voor mensen met benen tot de hemel
[..]
edit; spoiler wegens grootHeel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind getailleerde parka-achtigen sowieso wel tof
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
[..]
edit; spoiler wegens grootNice, maar zo'n bontje vind ik dan weer niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik draag deze winter gewoon weer m'n zwarte, getailleerde Brunotti. Eerst nog even mee naar mijn moeder, want de vulling komt eruit
.
Niet meer actief op Fok!
Gelukkig kan dat bontje erafquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nice, maar zo'n bontje vind ik dan weer niks.
Thanks! wel 350 euroquote:
Okay point takenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:55 schreef _aurum_ het volgende:
die Mart Visser jassen zijn gemaakt voor lange Hollandse deernes. Die jas die ik vorig jaar zo mooi vond, daarvan kwamen de zakken die op je heupen horen te zitten bij mij halverwegen mijn bovenbenen.
Dan zie je er dus uit alsof je een bochel hebt als je wat uit je zak wil pakken. En de jas kwam op het plaatje bij het model tot op of boven haar knie, bij mij zat dat ding op mijn enkels
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gelukkig kan dat bontje eraf
[..]
Thanks! wel 350 euro.
Valt erg mee! Ik heb een in die stof, hij lijkt er behoorlijk op, sluit alleen asymmetrisch bovenaan, en in een groene (niet die op het plaatje) kleurquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi, maar daar gaan allemaal haren en pluisjes aan kleven.
ik heb geen kattenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi, maar daar gaan allemaal haren en pluisjes aan kleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |