Wat ubertofffffffffffquote:
Ben vandaag bruin verkleurdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook net
Winter is coming
Ga maar ff hardlopen, voor de volgende keer neem ik lampjes meequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook net
Winter is coming
Ned Starkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook net
Winter is coming
ben blij dat ik niet ben gaan hardlopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef Nallie het volgende:
Jezus t gaat echt los hier! Ik vind onweer eng
Dat! En al helemaal als er nog iemand naast je ligtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef the85mc het volgende:
Ik vind regen altijd een mooi geluid, zeker als je lekker in bed ligt. Zachtjes getik op het raam... Maakt het liggen in bed nog fijner en behaaglijker..
Dat maakt het helemaal afquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat! En al helemaal als er nog iemand naast je ligt
Hé jakkes!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:42 schreef Goodbye het volgende:
Dit is heerlijk weer als je niet naar buiten hoeft. Helaas zit ik verregend in de trein
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:19 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij is het vanaf morgen gewoon weer droog en tussen de 20 en 22 graden.
Gelukkigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:19 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij is het vanaf morgen gewoon weer droog en tussen de 20 en 22 graden.
Als ik kan rondhobbelen en niet alleen in bed hoef te liggen omdat ik te zwak ben om bij wijze van spreken zelf naar de wc te gaan, dan zou ik ook naar mijn werk kunnen gaan. Idem voor berichtjes kunnen typen op een forum: als ik écht ziek zou zijn, dan zou ik dat niet kunnen (zo werkt het althans in mijn hoofd dan).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef Novem het volgende:
Waarom is dat een zwaktebod? Vind het al bewonderenswaardig dat je überhaupt werk verricht als je ziek bent!
Aye, zomervakantiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef Perruche het volgende:
Coco hoe gaat het eigenlijk met de buik? Ik hoor je er hier echt bijna nooit over, vergeet weleens dat je zwanger bent. Ik dacht dus ook dat je al met verlof was, maar je had dan "gewoon" vakantie?
Edit; en niet slecht voelen hoor! Goed op jezelf passen
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef Perruche het volgende:
Edit; en niet slecht voelen hoor! Goed op jezelf passen
This tread is...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef Goodbye het volgende:
Winterjas besteld!Hopelijk is 'ie net zo mooi als op het plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |