quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo's scriptie is goedgekeurd
hij moet zich toch nog inschrijven komend jaar omdat hij het moet presenteren en hij anders geen cijfer krijgt
![]()
![]()
tof man! Geef je hem een knuffel van ons?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat is wel echt de allergrootste opluchting in tijden![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tof man! Geef je hem een knuffel van ons?
Oh, ik vind em lekker ruiken. Is anders wat ik zelf uitgezocht zou hebben, maar zo ontdek je nog eens wat nieuwsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat lief 85... jammer dat het net niet het geurtje is wat je zou willen ...
/ik haat kadootjes want het is NOOIT precies wat ik wil
Positief nieuws voor Mr. Mo dus! Tof
Dan had je zo'n obscuur partijtje als de SGP moeten noemen, daar wil natuurlijk niemand op stemmen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:15 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik zo niemand tegen de schenen zou trappen
Heb 'm net nog even gebeld en gezegd dat 't allemaal goed komtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:18 schreef _aurum_ het volgende:
Fijn dat Mr Mo zijn scriptie is goedgekeurd, dat is al de helft
Hij heeft in ieder geval alles gedaan wat hij kan doen. Dat er nu een probleem is ligt meer aan bureaucratie, dus ik hoop dat hij het van zich af kan zeggen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb 'm net nog even gebeld en gezegd dat 't allemaal goed komten precies dat ja. Hij is er vooral zelf weer 'n beetje door uit 't veld geslagen, wat ik echt heel sneu vind
Máár hij is op Schiphol nu, ik heb net geweldig goed en lekker hardgelopen (7km met 5.43min/km) en ga hem daarna van Leeds ophalen en een goede grote knuffel geven
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan had je zo'n obscuur partijtje als de SGP moeten noemen, daar wil natuurlijk niemand op stemmen.
Leuk dat je het vraagt, het was echt heerlijk! Leuk restaurant ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe was het eten in Amsterdam bij de Italiaan?
Novem, maak me gek!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef Novem het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, het was echt heerlijk! Leuk restaurant ook
Als amuse hadden we een glaasje gazpacho met een laagje kreeftenmousse.
Als voorgerecht antipasti; vleeswaren, inktvis, iets met ansjovisjes, olijven, groenten op zuur, heerlijk brood met goede olijfolie erbij
Het tussengerecht was een bietenrisotto met gerookte biet ernaast.
Hoofd was voor mij rode poon gebakken met verse kruiden en het andere gerecht was gekonfijte eendenbout met aardappelgratin en wat groenten.
Toetje was een lekkere tiramisu met chocoladecrumble-achtig spul erop![]()
De porties waren wel veeeel te groot voor een 4-gangenmenu, maar ik heb me er dapper doorheen geslagen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef Novem het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, het was echt heerlijk! Leuk restaurant ook
Als amuse hadden we een glaasje gazpacho met een laagje kreeftenmousse.
Als voorgerecht antipasti; vleeswaren, inktvis, iets met ansjovisjes, olijven, groenten op zuur, heerlijk brood met goede olijfolie erbij
Het tussengerecht was een bietenrisotto met gerookte biet ernaast.
Hoofd was voor mij rode poon gebakken met verse kruiden en het andere gerecht was gekonfijte eendenbout met aardappelgratin en wat groenten.
Toetje was een lekkere tiramisu met chocoladecrumble-achtig spul erop![]()
De porties waren wel veeeel te groot voor een 4-gangenmenu, maar ik heb me er dapper doorheen geslagen
Was 2 uur geleden ook opeens hahaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef Perruche het volgende:
het gaat hier ineens los! Bliksem, regen... ik hoop dat het rond 21:00 weg is, wil nog hardlopen!
Wat ubertofffffffffffquote:
Ben vandaag bruin verkleurdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook net
Winter is coming
Ga maar ff hardlopen, voor de volgende keer neem ik lampjes meequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook net
Winter is coming
Ned Starkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook net
Winter is coming
ben blij dat ik niet ben gaan hardlopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef Nallie het volgende:
Jezus t gaat echt los hier! Ik vind onweer eng
Dat! En al helemaal als er nog iemand naast je ligtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef the85mc het volgende:
Ik vind regen altijd een mooi geluid, zeker als je lekker in bed ligt. Zachtjes getik op het raam... Maakt het liggen in bed nog fijner en behaaglijker..
Dat maakt het helemaal afquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat! En al helemaal als er nog iemand naast je ligt
Hé jakkes!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:42 schreef Goodbye het volgende:
Dit is heerlijk weer als je niet naar buiten hoeft. Helaas zit ik verregend in de trein
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:19 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij is het vanaf morgen gewoon weer droog en tussen de 20 en 22 graden.
Gelukkigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:19 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij is het vanaf morgen gewoon weer droog en tussen de 20 en 22 graden.
Als ik kan rondhobbelen en niet alleen in bed hoef te liggen omdat ik te zwak ben om bij wijze van spreken zelf naar de wc te gaan, dan zou ik ook naar mijn werk kunnen gaan. Idem voor berichtjes kunnen typen op een forum: als ik écht ziek zou zijn, dan zou ik dat niet kunnen (zo werkt het althans in mijn hoofd dan).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef Novem het volgende:
Waarom is dat een zwaktebod? Vind het al bewonderenswaardig dat je überhaupt werk verricht als je ziek bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |