Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Krotenschuim klinkt toch minder appetijtelijk he.
Ik ook. Ook net na het eten trouwens. Net als uniek.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:31 schreef Goodbye het volgende:
Was je diner wel lekker Amsel, ik meen door de regels heen te lezen van niet.En raar, ik heb juist 's ochtends altijd heel erg honger als ik de avond daarvoor veel gegeten heb.
Hahaha, scherpquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:31 schreef Goodbye het volgende:
Was je diner wel lekker Amsel, ik meen door de regels heen te lezen van niet.En raar, ik heb juist 's ochtends altijd heel erg honger als ik de avond daarvoor veel gegeten heb.
Ik heb dan altijd trek in zoetigheid. Gelukkig na ongeveer een half uurtje wel over.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Ook net na het eten trouwens. Net als uniek.
ik ook. stom.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Ook net na het eten trouwens. Net als uniek.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef Perruche het volgende:
Vertrek je vandaag v1z? Geniet ervan!!
veel plezier! En in het vliegtuig lekker slapen en stom filmpjes kijken, dan ben je er zo!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]ik ben halfblood te bewonderen in dit Amerikanen-gericht onding de komende twee weken
I'M JORAN, BITCHES!
Nee, ik ga lekker genieten, af en toe wel even de 'gym' bezoeken maar vooral relaxen
/ben heus niet zenuwachtig
Veel plezier!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]ik ben halfblood te bewonderen in dit Amerikanen-gericht onding de komende twee weken
I'M JORAN, BITCHES!
Nee, ik ga lekker genieten, af en toe wel even de 'gym' bezoeken maar vooral relaxen
/ben heus niet zenuwachtig
Trek je het wel een beetje? Ruzien tot 3 snachts is niet ideaal als je nog een intensieve dag voor de boeg hebt.. Krijg daar zelf nogal een kort lontje van..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:56 schreef Perruche het volgende:
Godlekker rustige trein. Komen we in r'dam, stapt er een hele delegatie weet veel wtas in, joelend en alles; "oh, wat lekker rustig in de trein".
Ja, nu niet meer nee
Het is te merken he! Nee ik lag gewoon wakker, wijn was verkeerd gevallen dus alles draaide (na 3 glaasjesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:06 schreef the85mc het volgende:
[..]
Trek je het wel een beetje? Ruzien tot 3 snachts is niet ideaal als je nog een intensieve dag voor de boeg hebt.. Krijg daar zelf nogal een kort lontje van..
Komt wel goed vandaagquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het is te merken he! Nee ik lag gewoon wakker, wijn was verkeerd gevallen dus alles draaide (na 3 glaasjes) dus viel pas om 3 uur in slaap... En om 5 uur gaat de trein naar huis weer, dus even doorzetten
Dat was 2008.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:39 schreef Phaidra het volgende:
Sigur Ros. Ik vond ze zo geweldig op Lowlands 2009!
Speelt er nog wat leuks binnenkort? Hou van rock/electro/pop..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je moet de mailinglijsten in de gaten houden 85MC, en de facebook pagina's en Twitter en de topics op Fok en daarnaast ook regelmatig de agenda's van de zaaltjes afspeuren.![]()
Of gewoon af en toe aan mij vragen of er nog wat leuks speelt.
Ik ga een lijstje maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
Speelt er nog wat leuks binnenkort? Hou van rock/electro/pop..
Ik vind onbekende muziek vaak prima, maar ga vaker naar hele bekende bands omdat ik ook wel van show hou.. Zoals Coldplay, U2, Jack johnson etc..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga een lijstje maken.![]()
Ik heb een beetje een zwak voor redelijk onbekende dingen overigens.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, wat die-jes betreft: ik heb op maandag bijna alle collega's gezoend (is traditie na de zomervakantie) en gisteren weer omdat ik jarig was.
Dus. Met een beetje pech heb ik alle docenten uitgeschakeld vlak voor de lessen starten
Maria, je hebt nog altijd het doucheputje..
Vaiz, veel plezier en goede reis
alleen uit de kast halen schiet niet op, natuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:52 schreef Viking84 het volgende:
Volgende maand staat Coldplay in mijn achtertuin.
Beterschap Coco(of nee, toch maar geen
![]()
).
Lijstje:
O: kwark/ananas
T: banaan
T: worteltjes
L: Italiaanse salade part 2
T: appel
D: eten bij mijn zus, want neefje is jarig. Geen idee wat, though. Ws iets van pasta/rijst, haar kennende.
T: sinassplit
Gisteren superfijn gesport trouwens. Ook weer een afstandsrecord behaald
. Maar ik ga wel uitkijken naar wat variatie nu. Gisteren de gewichtjes al uit de kast gehaald, dat is alvast een begin
.
Ga alleen niet meer (alleen) salades eten op een dag dat ik sport. Boterham pindakaas erbij gisteren was net iets te weinig.
Toch! Ik twijfelde nog, maar had geen zin om het op te zoekenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat was 2008.Maar is idd een van de legendarische Lowlands concerten.
http://www.lowlove.nl/leg(...)cert-sigur-ros-2008/
2010 stond Jonsí er solo en dat was zooooooo mooi.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet nog niet wat ik bij m'n zus ga etenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
alleen uit de kast halen schiet niet op, natuurlijk.Verder vind ik je lijstje wat weinig, eigenlijk...
ik vind het nog weinig...wil je het voor de grap eens uitrekenen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je weet nog niet wat ik bij m'n zus ga eten. Mss komt er nog een taartje bij (al denk ik het niet, want ik ben er pas na vijven). Salade is ook best gevuld hoor. Zitten veel walnoten in, sowieso
. En mozzarella met parmaham, dat tikt ook wel aardig aan, denk ik
.
Ik stel me bij decaan altijd het hoofd van een faculteit voor, maar ik kan me niet voorstellen dat je die overal mee lastig valt. Bedoel je de studieadviseur van je opleiding?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:31 schreef Probability het volgende:
Ik moet heel veel dingen regelen dus nu loop ik een beetje vast. En m'n decaan is weg dus dat is niet zo handig. Weg als in dat hij ergens anders werkt. Aaah.
Decaan is vertrouwenspersoon waar je een beetje mee kunt babbelen en die je dan inzichten geeft als dat nodig is en evt helpt en doorverwijst.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik stel me bij decaan altijd het hoofd van een faculteit voor, maar ik kan me niet voorstellen dat je die overal mee lastig valt. Bedoel je de studieadviseur van je opleiding?
Dat zou ik ook wel graag willen, maar dat zou betekenen dat ik mijn wekker vóór zessen moet zetten, dat gaat dus echt niet lukken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:40 schreef the85mc het volgende:
Das een hele lijst HPKW. Zit nu mobiel en zal vanavond eens checken.
Ik heb een goed idee/voornemen: ik wil sochtends/ overdag actiever zijn ipv s avonds. Dus heb bedacht dat ik voor het ontbijt een tijdje ga sporten. Kijken of dat werkt. Morgen begin ik (denk ik).
Dat dacht ik ook altijd, maar alles went. De mijne gaat om 5.50quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel graag willen, maar dat zou betekenen dat ik mijn wekker vóór zessen moet zetten, dat gaat dus echt niet lukken.![]()
Waar een wil isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel graag willen, maar dat zou betekenen dat ik mijn wekker vóór zessen moet zetten, dat gaat dus echt niet lukken.![]()
hoe laat ga je dan naar bed 's avonds?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar alles went. De mijne gaat om 5.50.
fijn!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
ik dacht dat Mr.Mo vrijdag pas terug zou komen uit NL, maar hij komt morgen al!!!!
![]()
Nog maar één nachtje en dan zijn we vier nachtjes samen in ons eigen huis
Jeuj!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
ik dacht dat Mr.Mo vrijdag pas terug zou komen uit NL, maar hij komt morgen al!!!!
![]()
Nog maar één nachtje en dan zijn we vier nachtjes samen in ons eigen huis
Hehe inderdaad!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:12 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik ben bang dat die wil er gewoon niet genoeg is!Vik, als ik een half uurtje zou willen hardlopen voor het werken, dan zou m'n wekker om 05.30 gaan. Ik ben bang dat ik dat niet trek (niet zo zeer om het aantal uren slaap, maar meer dat mijn wekker afgaat en er 05.-- staat
![]()
)
Tussen 22.00 en 22.30. Wij eten tussen 18.30 en 19.30 en ik vind dat ik nog genoeg avond over heb, zeker als ik niet gesport hebquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe laat ga je dan naar bed 's avonds?
Ik vind eht zo lastig om 's avonds al vroeg naar bed te moeten. Ik ga nu steeds rond half 12 slapen, maar ga al rond half 11 naar bed. Nog even lezen, met de duutser kletsen, etc. En dat vind ik al vroeg, want we eten meestal niet voor half 8, 8 uur. Dan is de avond zo voorbij.
Dan ben ik al bijna op het werkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:07 schreef Perruche het volgende:
Jeetje, om 5 uur opstaanik sta om 7:30 en dat vind ik al vroeg!
Lijstjes update:
O: 150 ml. Yoghurt, mueslibol, appel
T: wafel
L: 300 gr salade (met spelt, ham, groente en yoghurt dressing), 200 gr fruitsalade
T: flesje smoothie
D: couscous salade en cherrytomaatjes
T: denk ricotta met honing en rode besjes
S: bodypump
Mijne dus ook, nog later zelfs. Kijken of ik dat een beetje kan veranderen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:19 schreef Perruche het volgende:
Ja, als ik eerder zou kunnen beginnen zou ik het misschien ook wel doen. Ik zou graag in de ochtend sporten, maar mijn lijf is pas wakker rond 12 uur
Nee, we zijn nu serieus aan het twijfelen om te gaan verhuizen. De motoren staan gewoon echt niet veilig. Net even de cctvbeelden die we zelf gemaakt hebben teruggezien en daar is helaas niets van het moment supreme op te zien, maar wel de voor en na situatie... Zo even zoeken naar 't slotje om te zien of ze die in het gras hebben gedumpt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:36 schreef Perruche het volgende:
Oh dat is naar, mo. Hebben jullie gaan schuur?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme, ze hebben weer in de tuin ingebrokenze hebben een slotje van de zijdeur afgekregen en hebben naar m'n motorslot gekeken om te zien hoe ze 'm open kregen: die lag ineens in 't gras met z'n slotdeel terwijl hij daar nooit ligt.
Ja, m'n hart zat/zit in m'n keel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat je motor er nog staat!
Maar ja wat?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Viking84 het volgende:
Oei, ik zie een perfecte vacature voor mij in Den Haag. Maar ja.
* Viking84 bedrijf aan lijstje mogelijke toekomstige werkgevers toevoegt.
Nou:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:11 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Maar ja wat?
Of wil je niet weg waar je nu zit?
Nummer 1 is natuurlijk onzin, want je kunt het altijd proberen, maar 2 en 3 klinken wel zinnig inderdaad. Lastig dat die dingen altijd langs komen als het niet uit komt. Ik zag laatst ook een hele mooie plek, maar als ik dat zou gaan doen komt die PhD nooit meer af, en dat is ook zonde.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou:
1) Ik heb nog maar 1 jaar werkervaring
2) Ik heb het erg naar mijn zin hier
3) Ik ga een opleiding doen (voor tekstschrijver) en dat is op de lange termijn wel een goeie zet, denk ik. Bovendien moet ik die deels terugbetalen als ik stop. Dure grap.
Maar damn, alles klopt, ik zou meteen meer gaan verdienen dan ik nu doe, het is maar 10 min fietsen van m'n huis.... Maar het zou eigenlijk nog een jaartje moeten wachten... Pff, ik voeg ze maar toe aan m'n favorieten en houd de site tzt in de gaten.
En je bent nog niet bezig met die opleiding toch? Ben je juist net op tijd, sturen die brief!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:21 schreef Viking84 het volgende:
Mja, ik denk dat ik wel gewoon ga reageren en kijk hoe het loopt. Heb weinig te verliezen, immers. Misschien willen zij de opleiding wel betalen
. Dit weekend maar even broeden op een brief
.
True, die begint pas over drie weken ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En je bent nog niet bezig met die opleiding toch? Ben je juist net op tijd, sturen die brief!
Oh, je hebt al wel een studieovereenkomst getekend, dus? Maakt het weer iets lastiger..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True, die begint pas over drie weken ofzo. Maar weet niet in hoeverre ik er nu nog van af kan
.
Naja, ik zie wel. Eerst maar uitgenodigd worden.
waarom zou je niet reageren?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Viking84 het volgende:
Oei, ik zie een perfecte vacature voor mij in Den Haag. Maar ja.
* Viking84 bedrijf aan lijstje mogelijke toekomstige werkgevers toevoegt.
Je mag best blij zijn dat je werk hebt, maar dat betekent niet dat je niet iets leukers kan/mag doen!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook een beetje onzeker (oa vanwege de huidige arbeidsmarkt en mijn slechthorendheid). Denk dan: mag allang blij zijn dat ik wat heb. Maar goed, ik solliciteer nu wel vanuit een andere positie: als de voorwaarden om over te stappen (salaris, opleiding betalen enzo) niet aantrekkelijk genoeg zijn, blijf ik gewoon lekker waar ik zit en probeer ik het later wel weer eens.
True, maar ik ben de tijd dat ik maar niet aan het werk kwam ook nog niet vergeten, dus ik ben wel redelijk loyaalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je mag best blij zijn dat je werk hebt, maar dat betekent niet dat je niet iets leukers kan/mag doen!![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Echt wel proberen Vik!
nu weer een gijzeling op schiphol, als het goed is zit V1 nu veilig in een ander vliegtuig
En waarom bestaat er een vis met een penis op zijn hoofd?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:12 schreef loveli het volgende:
Oh, vik, is die opleiding nuttig voor evt nieuwe baas? Opleiding meenemen naar andere job een optie?
Zal eens even luisteren. Zag ook dat Alasca in tivoli staat, ook wel geinig denk ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Henk, je bent The Gaslight Anthem vergeten! Paradiso, oktober. Als je van rock houdt is dat misschien wel iets voor je, 85.
Interesting, graag een link inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:11 schreef loveli het volgende:
Las iets over een onderzoek, mensen die 30 mins per dag sportten waren na 3 mnd gemiddeld 3.6 kg kwijt. Een uur per dag => 2.7 kg. Als ik achter compu zit zoek ik link op en dump 'em hier. Verder niet bijgelezen.
Met mn boerenverstand zou ik zeggen dat je van een uur sporten meer trek/honger krijgt en dat je dan misschien meer eet dan wanneer je een half uurtje sport.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Interesting, graag een link inderdaad
Net hardgelopen en strakjes nog Jillian (laatste dag level 2)powerrrr
Zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Met mn boerenverstand zou ik zeggen dat je van een uur sporten meer trek/honger krijgt en dat je dan misschien meer eet dan wanneer je een half uurtje sport.
Een dag voor m'n volgende afspraak met de fysioquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:46 schreef Jagärtrut het volgende:
wanneer is de dag eigenlijk voor de urbanathloners?
Wat heb je? Gaat die Urbanathlon wel lukken, dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Een dag voor m'n volgende afspraak met de fysio
Ik moet de week erna nog 4 mijl rennen bij de Dam tot Dam voor de stichting Downsyndroom.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Een dag voor m'n volgende afspraak met de fysio
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat heb je? Gaat die Urbanathlon wel lukken, dan?
Volgens mij bedoelt ze dat ze na de urbanathlon een fysio nodig gaat hebben, niet dat ze nu al eentje gepland heeft staanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:01 schreef Goodbye het volgende:
Waarom is dat grappig?Li zat laatst ook al met een blessure, toch? Of ben ik in de war?
Klopt! Iets met een kleine teen. En een rug volgens mij ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:01 schreef Goodbye het volgende:
Waarom is dat grappig?Li zat laatst ook al met een blessure, toch? Of ben ik in de war?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef Perruche het volgende:
Haha gb, ik vind dat ook! Heb het ook vaak bij an24's posts, kweenie. Ik zeg er nooit wat van omdat ik dan altijd denk dat het vast aan mij ligt en de kusjes nooit naar mij gericht zijn :p .
hee! Ik heb geen kinderen opzij geduwd hoor!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Benauwd zijn is kut...
Tegen halfpipes oprennen is natuurlijk enorm normaal
Proost!quote:Heb ik 750 ml tomatensoep, halve courgette, 3 wortels, halve prei, kwart aubergine en 150 gram gehakt gegeten.
BIER
Bij Magazzino in Amsterdam, schijnt een lekkere Italiaan te zijn en goedkoop door de Restaurantweekquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat en waar ga je eten Novem? Lekker, geniet er van...
Nog 19 minuten
^^quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:47 schreef Perruche het volgende:
Geen drekrees foto's en plein public bitte :p
Novem lekker hoor, wie weet hebben ze daar ook wel pasgettie!
Fbquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vraag ook niet om foto's en plein public, alleen of ze ergens op een site staan of zo.
Wat denk je van drekrees.nl, kopje "foto's"?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vraag ook niet om foto's en plein public, alleen of ze ergens op een site staan of zo.
Dat is wel de bedoeling, maar heb de afspraak preventief gemaakt. Omdat ik blijkbaar m'n nek 'intrek' als ik kracht zet, had/krijg ik daar last van na inspanning (zoals afgelopen dagen). Heb de afspraak vast gemaakt zodat ik weet dat ik meteen terecht kan. En ik verwacht wel dat het nodig gaat zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:51 schreef Goodbye het volgende:
Wat heb je? Gaat die Urbanathlon wel lukken, dan?
Dank je.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat denk je van drekrees.nl, kopje "foto's"?
oh niet naar bedoeld hoor. Meer van: ik wilde je niet uitlachen hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:06 schreef Goodbye het volgende:
Weet je dat die "." juist een beetje naar overkomt zo aan het eind van je post? Maar dat kan ook een verkeerde interpretatie van mijn kant zijn.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh niet naar bedoeld hoor. Meer van: ik wilde je niet uitlachen hoor.
Nu wil ik weerdoen maar laat maar
Dat doet ze wel vaak hequote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
Hej ladies, eerste schooldag was doodvermoeiend maar erg leuk. Ik kan het blijkbaar nog steeds, e*-n +9-*b9ee9r******************************
(dat was poes, die wilde ook wat zeggen) en het gaat beter dan vorig jaarhet is zo leuk om leerlingen van vorig jaar te zien die het jammer vinden dat ze je niet meer als docent hebben (zelfs als ze een heel jaar draken zijn geweest) of juist blij zijn met je
zenuwen waren totaal onnodig
Dank voor de link An! Ik ga je huis even voorstellen aan haar.
Gelukkig verkeerd geïnterpreteerd, dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh niet naar bedoeld hoor. Meer van: ik wilde je niet uitlachen hoor.
Nu wil ik weerdoen maar laat maar
Mis een beetje echte "groente", maar voor een hele dag weg vind ik hem best primaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Niks teveel Perr, wel erg lekker en alles wat je moet hebben
Klinkt lekker en gezond!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mjam mjam! Speltpasta met kipfilet, pesto, courgette en rucola
Verder vandaag op: vanilleyoghurt met muesli, 4 kleine sneetjes speltbrood met pindakaas en kaas, twee oaties (koekjes) en een gekookt ei.
Wat ben jij toch een gelukkig menschquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, voortuin omgespit, nu een lekker tomatensoep maken met verse courgette, champignons, prei, aubergine, kruiden en lekkere gehaktballetjes, heb ik zin in! I LUV soep!
Nu een biertje en even in de zon. Ik LUV de zon
Mara ook zoveel mooie! Ik heb deze, en daar ben ik erg blij mee. Warm, want dons, maar toch mooi!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben eenfunctionele
winterjas aan het zoeken voor naast mijn twee die dit seizoen nog wel meekunnen. Ik heb het altijd zo friggin koud in die dingen en tegen regen/sneeuw kunnen ze ook niet, dus laat ik eens verstandig zijn.
Maar er zijn zo veel lelijke.
Ik wil nog even naar die regenjas bij de Lidl gaan kijken die.. Maria? hier plaatste. Mijn gewone winterjas Houdt regen niet zo tegen..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben eenfunctionele
winterjas aan het zoeken voor naast mijn twee die dit seizoen nog wel meekunnen. Ik heb het altijd zo friggin koud in die dingen en tegen regen/sneeuw kunnen ze ook niet, dus laat ik eens verstandig zijn.
Maar er zijn zo veel lelijke.
Ohw.. Nooit opgemerkt eigenlijk. Als ik eenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef Perruche het volgende:
Haha Goodbye, ik vind dat ook! Heb het ook vaak bij an24's posts, kweenie. Ik zeg er nooit wat van omdat ik dan altijd denk dat het vast aan mij ligt en de kusjes nooit naar mij gericht zijn
Dankquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
Hej ladies, eerste schooldag was doodvermoeiend maar erg leuk. Ik kan het blijkbaar nog steeds, e*-n +9-*b9ee9r******************************
(dat was poes, die wilde ook wat zeggen) en het gaat beter dan vorig jaarhet is zo leuk om leerlingen van vorig jaar te zien die het jammer vinden dat ze je niet meer als docent hebben (zelfs als ze een heel jaar draken zijn geweest) of juist blij zijn met je
zenuwen waren totaal onnodig
Dank voor de link An! Ik ga je huis even voorstellen aan haar.
Ja, maar mijn budget houdt op bij 100-120 euroquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mara ook zoveel mooie! Ik heb deze, en daar ben ik erg blij mee. Warm, want dons, maar toch mooi!
[ afbeelding ]
Die vind ik ook wel mooi!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mara ook zoveel mooie! Ik heb deze, en daar ben ik erg blij mee. Warm, want dons, maar toch mooi!
[ afbeelding ]
Loop voor de lol eens de Zeeman, Bentex of Henk ten Hoor binnen..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar mijn budget houdt op bij 100-120 euro.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel mooi!
Ik moet ook een nieuwe. En nieuwe laarzen. Shoppen!.
Ik dacht gelijk: hoog dr Oz gehalte.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Loop voor de lol eens de Zeeman, Bentex of Henk ten Hoor binnen..
Gewoon eens doen
Ben sbs6 aan het kijken, de lijfshow ofzo, best leuk..
Hoe betrokken! Ik vind het al heel wat dat ik een barbecue met de buren (zes huizen) organiseer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef LieLie het volgende:
Ik heb me aangemeld voor een bestuur hier in het durp
Wordt zo na mijn studie tijd om me een beetje in het dorp te mengen
Aaw, ouchquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben me toch op mijn plaat gegaan tijdens het lopenwas een opstekende stoeptegel en ik zag 'm niet. Lief schrok zich bijna dood en we waren nog geen 500m weg van huis
Ik heb een ei op mijn linker knie, schaafwond op linkerscheen en rechterknie. Ik ben niet gemaakt om hard te lopen
Mijn hand is ook kapot en ontsmettingsspul prikt gemeen
Het is niet zo'n groot dorp en ik kom hier eigenlijk niet vandaan. Dus het is wel een manier om wat meer eigen contacten te krijgen hier. En organiseren vind ik ook gewoon heel leuk, sluit goed aan bij m'n werkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe betrokken! Ik vind het al heel wat dat ik een barbecue met de buren (zes huizen) organiseer..
Dat was Puff geloof ik!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil nog even naar die regenjas bij de Lidl gaan kijken die.. Maria? hier plaatste. Mijn gewone winterjas Houdt regen niet zo tegen..
Oh, was het eerste dat in me opkwam en de eerste ingeving is meestal goedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat was Puff geloof ik!
Ik heb wat tegen de Lidl
Auwquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben me toch op mijn plaat gegaan tijdens het lopenwas een opstekende stoeptegel en ik zag 'm niet. Lief schrok zich bijna dood en we waren nog geen 500m weg van huis
Ik heb een ei op mijn linker knie, schaafwond op linkerscheen en rechterknie. Ik ben niet gemaakt om hard te lopen
Mijn hand is ook kapot en ontsmettingsspul prikt gemeen
Shun the non-believer!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat was Puff geloof ik!
Ik heb wat tegen de Lidl
Mwaa heb iig wat tegen een van de lokale filialen, wegens slechte ervaring, dat trek ik op gut feeling volledig on-onderbouwd door naar de restquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn scheetje rook naar bloemkool
Al moet ik zeggen dat ik de kleding niet altijd al te best vind; de sportkleding is verre van ademend en zulks.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwaa heb iig wat tegen een van de lokale filialen, wegens slechte ervaring, dat trek ik op gut feeling volledig on-onderbouwd door naar de rest
Slaap lekker!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:31 schreef the85mc het volgende:
Ik ga ook maar eens minder internetten/op mn telefoon 's avonds laat. Las dat backlights je slaappatroon verstoort.. Dus dit is mn laatste post voor vandaag
Heb wel lekker gesport vanavond, 40 km op de mtb. Alleen bij afstappen ramde ik vol mn enkel op een pakjesdrager van een andere fietsblauwe enkel.
Wekker staat op 7 uur, morgen eens proberen of 's ochtends sporten werkt. Slaap lekker straks slankies!
Jij hebt wel een aparte werkweek he Uniek!? Heb je nu nooit het gevoel dat je in het weekend veel mist omdat vrienden en familie wel vrij zijn?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:
In de ochtend sporten! Dat is de enige wat voor mij werkt iig.
Morgen uitslapen, hardlopen, ramen binnen schoonmaken, gevulde paprika's maken.
Daarna 5 dagen weer de wekkert om 4.45, dus geen sport
Neequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een aparte werkweek he Uniek!? Heb je nu nooit het gevoel dat je in het weekend veel mist omdat vrienden en familie wel vrij zijn?
Oh herkenbaar, en dan word ik van binnen agressief dat die mensen ook mogen stemmen. Idem bij mensen die imo de verkeerde politieke mening hebben. ik kan niet zo goed discussiëren, ik heb namelijk altijd gelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:40 schreef Probability het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik het vervelend vind dat mensen met 0 verstand van politiek (dan bedoel ik dus niet een keer dwdd kijken of de krant lezen en daar de meningen uit over nemen..) heftige discussies aangaan op punten waar.. tsja geen winst valt te behalen.
Heb geen zin om mij er in te mengen en om onderbouwde meningen te vragen.. En iemand die dan net iets meer kan vertellen dan de rest wordt gezien als een politiek wonder.. Ach ja. Ik ga maar slapen
Verslaafde, weg jij, shoo!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:47 schreef the85mc het volgende:
Haha ja dat is democratie he, dat iedereen boven de 18 mag stemmen. Nu ga ik echt mn mobiel wegleggen
M.a.w, dat is hun probleem en niet de jouwequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee
Ik hou van weekenden werken en door de week vrij zijn...
"vrienden' en familie snappen niet zo goed waarom het bijna nooit in het weekend kan of op pasen, of kerst of nieuwjaarsdag...
Nietzsche toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:48 schreef loveli het volgende:
Beloofde linkje:
http://www.sciencedaily.com/releases/2012/08/120822125028.htm
En iedereen heeft stemrecht, dat schijnt democratisch te zijn. Een democratie is een van de meest waardeloze staatsvormen, helaas is de rest nog slechter. Een dictatuur is eigenlijk het beste, als je maar de juiste leider hebt.
Ja.. daar hopen wij ook op, dat ze liever nog een jaar een stel goede huurders heeft en daarna de huur omhoog kan gooien.. maarja, als ze het niet doet is de kans vrij groot dat we asap onze biezen pakken: kan moeilijk met de fiets in de woonkamer blijven zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:48 schreef Perruche het volgende:
Hey mo wel bagger man als je weer moet verhuizen, hopelijk wil je huisbaas gewoon een dingetje neerzetten...
Naar Churchill:quote:
Dat vind ik toch wel grappig. Juist jij en prob hoor ik nog wel eens iets zeggen over niet te snel oordelen over anderen en nu hebben jullie het over mensen die misschien beter niet moeten kunnen stemmenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh herkenbaar, en dan word ik van binnen agressief dat die mensen ook mogen stemmen. Idem bij mensen die imo de verkeerde politieke mening hebben. ik kan niet zo goed discussiëren, ik heb namelijk altijd gelijk.
Ja tuurlijk, dat was het! /fijn opfris momentquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Naar Churchill:
"It has been said that democracy is the worst form of government except all the others that have been tried."
"The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter."
Trapfiets 1 is gejat.quote:
Komt nog bij dat mijn vriend 2 vroeg, 2 laat en 2 nachten draait en daarna 4 dagen vrij. We hebben samen maar 5 weekenden in het jaar samen vrij (compleet, dus geen vrijdagnacht b.v)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:51 schreef An24 het volgende:
[..]
M.a.w, dat is hun probleem en niet de jouwe![]()
Ja, je structuur is verschoven, dan maakt het eigenlijk niet uit ook. Denkpatroon komt waarschijnlijk doordat ik extreem flexibel ben in mijn werk.
Oe, dat lijkt me toch heftig. Aan de andere kant: houdt het wel spannend. Vuurwerk tijdens die weekenden of gillende kinders op bed?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Komt nog bij dat mijn vriend 2 vroeg, 2 laat en 2 nachten draait en daarna 4 dagen vrij. We hebben samen maar 5 weekenden in het jaar samen vrij (compleet, dus geen vrijdagnacht b.v)
Mijn vriend neemt dan ook vrij veel snipperdagen in het weekend omdat zijn kinderen dan hier zijn
1 wel en de ander is een puberzoon van bijna 14...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:04 schreef loveli het volgende:
Die 'kinders' mogen volgens mij alcohol drinken en autorijden
Haha, vijf vuurwerkweekenden per jaar dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
1 wel en de ander is een puberzoon van bijna 14...
Misschien fokken ze ook wel, kweet niet
Waar lees je dat ik vind dat sommige mensen niet moeten stemmen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel grappig. Juist jij en prob hoor ik nog wel eens iets zeggen over niet te snel oordelen over anderen en nu hebben jullie het over mensen die misschien beter niet moeten kunnen stemmen
Oh maar irl zou ik zo'n uitspraak ook nooit doen. Maar stiekem denk ik dat weleens, ja. Niet dat ik dat nou meteen zou opperen als beste idee ever hoor. Maar iets als een technocratie ijkt me niet eens zo'n slecht idee, ipv volksvertegenwoordigers grotendeels gekozen om hun populistische uitspraken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel grappig. Juist jij en prob hoor ik nog wel eens iets zeggen over niet te snel oordelen over anderen en nu hebben jullie het over mensen die misschien beter niet moeten kunnen stemmen
Studeren ook niet per se..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef Probability het volgende:
Dat harder werken niet altijd staat voor veel meer geld verdienen.
Weekenden welquote:
Je noemde 'mensen net nul verstand van politiek'. Maar wie bepaald dat? Misschien zit je zelf wel verkeerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik vind dat sommige mensen niet moeten stemmen?
Ben het wat dat betreft wel deels met je eens hoor. Zoals loveli aangaf, het goede model bestaat niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh maar irl zou ik zo'n uitspraak ook nooit doen. Maar stiekem denk ik dat weleens, ja. Niet dat ik dat nou meteen zou opperen als beste idee ever hoor. Maar iets als een technocratie ijkt me niet eens zo'n slecht idee, ipv volksvertegenwoordigers grotendeels gekozen om hun populistische uitspraken.
Slapen!!
Denk ik ook. Maar die mensen zijn er nu eenmaal ook, laat het lekker. Ik denk dan: blijf dicht bij jezelf. Vindt zelf iets van de politieke plannen in plaats van iets te vinden van mensen die dat mogelijk wel of niet verkeerd aanpakken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:28 schreef loveli het volgende:
Denk dat die mensen met "nul verstand van politiek" mensen zijn die geen kranten lezen of journaal kijken, maar alleen loze kreten achterna hollen en op de partij voor dieren stemmen.
Het probleem is juist dat die groep mensen geen idee heeft wat de politieke partij waarop ze stemmen vindtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Denk ik ook. Maar die mensen zijn er nu eenmaal ook, laat het lekker. Ik denk dan: blijf dicht bij jezelf. Vindt zelf iets van de politieke plannen in plaats van iets te vinden van mensen die dat mogelijk wel of niet verkeerd aanpakken.
Weet ik, maar dat was mijn punt nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat die groep mensen geen idee heeft wat de politieke partij waarop ze stemmen vindt
*mompelt iets over simpel examen voor men een stempotlood krijgt*
edit: waar is mijn goede voornemen gebleven om me niet in discussies over politiek te mengen?
Trusten An..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb mijn oplossing: ik ga slapen.
Van mij mag iedereen stemmen wat hij wil en zelfs op de partij van de dieren waarom niet. Ik erger mij alleen aan politieke discussies die dan nergens over gaan. Stem gewoon en hou verder je mondquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Je noemde 'mensen net nul verstand van politiek'. Maar wie bepaald dat? Misschien zit je zelf wel verkeerd.
Voor een deel is dat nu net het gevaar van de democratie. Met religie werkt dat vaak net zo. Die twee onderwerpen liggen naar mijn mening dan ook dicht bij elkaar. /ander onderwerp.
^^quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh herkenbaar, en dan word ik van binnen agressief dat die mensen ook mogen stemmen. Idem bij mensen die imo de verkeerde politieke mening hebben. ik kan niet zo goed discussiëren, ik heb namelijk altijd gelijk.
Vrouwen die op Wouter Bos stemden, omdat 'ie zo'n lekker kontje hadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:47 schreef the85mc het volgende:
Haha ja dat is democratie he, dat iedereen boven de 18 mag stemmen. Nu ga ik echt mn mobiel wegleggen
Oh, alweer eensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh maar irl zou ik zo'n uitspraak ook nooit doen. Maar stiekem denk ik dat weleens, ja. Niet dat ik dat nou meteen zou opperen als beste idee ever hoor. Maar iets als een technocratie ijkt me niet eens zo'n slecht idee, ipv volksvertegenwoordigers grotendeels gekozen om hun populistische uitspraken.
Slapen!!
En ook niet met mensen die de kantjes ervan af lopen. Als je er zeker van kon zijn dat iedereen eerlijk en betrouwbaar was en dat iedereen oprecht z'n steentje wilde bijdragen, dán was het een goed systeem geweest.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef loveli het volgende:
Communisme is ook best een leuk idee, het houdt alleen geen rekening met de hebzucht/afgunst van de mens. We're doomed.
Dat ook nog, iddquote:
Als zij dat belangrijk vinden in hun leven, why not!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen die op Wouter Bos stemden, omdat 'ie zo'n lekker kontje had.
Omdat wat zij stemmen ook gevolgen heeft voor mij?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als zij dat belangrijk vinden in hun leven, why not!
Precies, ergens is het raar dat mensen die zich er niet in verdiepen toch mogen stemmen. Dat zorgt er ook voor dat bij elke verkiezing het politieke landschap op zn kop staat en er weinig goede langetermijn plannen kunnen worden uitgevoerd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat wat zij stemmen ook gevolgen heeft voor mij?.
Idd: het doorvoeren van politieke beslissingen kost tijd. Tegen die tijd is er weer een kabinet gevallen en gooit het nieuwe kabinet alles weer om. De afgelopen 10 jaar zijn er 5 kabinetten geweest, geloof ik. Echt te veel. Ik begin echt stemhokjesmoe te worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Precies, ergens is het raar dat mensen die zich er niet in verdiepen toch mogen stemmen. Dat zorgt er ook voor dat bij elke verkiezing het politieke landschap op zn kop staat en er weinig goede langetermijn plannen kunnen worden uitgevoerd.
Je ziet het nu vooral bij de PVV en de SP, vorige verkiezingen stemden dit soort kiezers PVV en nu SP waarschijnlijk. Al daalt die wel flink in de peiling nu.
bijslapenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ook nog, idd.
Ik heb deze week drie keer door de wekker heen geslapen. Volgens mij moet ik wat bijslapen in het weekend.
Ja, sterkte alvastquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:55 schreef Skoap het volgende:
[..]
bijslapenDat is een van de dingen die ik straks wel zal missen
Naja, ik snap wel waarom een hoop mensen op de PVV stemden. Het zijn volgens mij vooral ontevreden VVD stemmers. Mensen die tegen de Islam zijn en het feit dat "alles" maar kan in Nederland.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:48 schreef Perruche het volgende:
Vind de SP nog wel aanvaardbaar, de PVV absoluut niet. Begrijp niet waarom die man zo'n groot podium wordt gegeven. Hij wil niets, behalve terug in de tijd, alle Moslims in een kamp en uit de euro. Excellent!
Morning![]()
MC, ging het sporten vanmorgen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:09 schreef Perruche het volgende:
Vikkestein wat was je het met me eens vanmorgen! Lekker hoor.
Planning:
O: 2 gebakkken eieren met 2 plakjes bacon (geen vet erbij verder, alles bio)
T: 150 gr kikkererwten in tomatensaus
L: salade met iets & een broodje
T: groene paprika en wortels
B: 2x20 minuten fietsen
T: handje noten/zaden/gedroogde vruchten
S: 6,5 km hardlopen
D: Salieworstje (varkensvlees), aardappels en ratatouille (aubergine, courgette, tomaat, ui)
He, ik stem op de partij voor de dierenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:28 schreef loveli het volgende:
Denk dat die mensen met "nul verstand van politiek" mensen zijn die geen kranten lezen of journaal kijken, maar alleen loze kreten achterna hollen en op de partij voor dieren stemmen.
PvvD > PVVquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
He, ik stem op de partij voor de dieren!
Verder heeft iedereen verstand van politiek vermits niet handelingsonbekwaam. Dat alle mensen verschillende criteria hebben om te bepalen of en op wie ze willen stemmen is nou net het idee erachter. Het criterium "ik heb het verkiezingsprogram gelezen" is geen beter criterium dan "ik stem al m'n hele leven op die partij" of welk ander criterium dan ook.
Als het destijds een weloverwogen beslissing is geweest niet neequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:40 schreef Goodbye het volgende:
Mijn omaatje van 80 stemt al haar hele leven op het CDA, van huis uit meegekregen. Betekent in mijn ogen echt niet dat haar stem minder waard is. Ik denk dat zij nog meer in haar stem gelooft dan ik als zwevende kiezer.
Nou, dat is dus wat ik zeg. Meer omdat dat "zo hoorde". Dus of dat weloverwogen is?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als het destijds een weloverwogen beslissing is geweest niet nee.
Mijn ouders stemmen al jaren op de CU, mijn vader iig, weet niet of mijn moeder daar ook op stemt, die stemt misschien wel op CDA.
Ik ben vet onrustig en kan me nergens op concentreren vandaag.
Waarschijnlijk omdat het een christelijke partij is?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat is dus wat ik zeg. Meer omdat dat "zo hoorde". Dus of dat weloverwogen is?
Nou ja, wel abortus mogen plegen is natuurlijk ook een soort van God spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het een christelijke partij is?
Mijn ouders zullen nooit op een partij stemmen die zich niet als christelijk profileert, terwijl bepaalde niet-christelijke standpunten misschien wel christelijker standpunten uitdragen dan bepaalde christelijke partijen.
Die Kees van der Staaij is een walgelijke eikel trouwens. Abortus willen verbieden. Dat kunnen vrouwen echt wel zelf beslissen en mocht er een god zijn daarboven, dan kunnen ze tzt prima verantwoording aan hem afleggen. Huuu. Beetje god spelen hier op aarde
.
Dat is dan ook weer waar, met het kleine verschil dat het in het ene geval voor je bepaald wordt door een politieke partij en je in het andere geval zelf mag weten wat je doetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou ja, wel abortus mogen plegen is natuurlijk ook een soort van God spelen
En ik maar denken dat ik zo niemand tegen de schenen zou trappenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
He, ik stem op de partij voor de dieren!
Zekersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:04 schreef the85mc het volgende:
Wel grappig wat opvoeding doet. Mijn vader stemt VVD (eigen zaak) en mn moeder (in onderwijs) wisselt wel eens wat maar meestal D66, PvdA. En ik zit daar weer tussenin. Nooit zo over nagedacht maar opvoeding bepaalt denk ik grotendeels je politieke voorkeur..
quote:
Ah gusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Met als bonus hoogtepunt het trombonemeisje wiens armen net wat te kort leken om sommige noten te kunnen halen.![]()
![]()
![]()
Dat hangt ook van je verdere levensontwikkeling af.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:04 schreef the85mc het volgende:
Wel grappig wat opvoeding doet. Mijn vader stemt VVD (eigen zaak) en mn moeder (in onderwijs) wisselt wel eens wat maar meestal D66, PvdA. En ik zit daar weer tussenin. Nooit zo over nagedacht maar opvoeding bepaalt denk ik grotendeels je politieke voorkeur..
Je ziet het voor je he?!quote:
^^quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat hangt ook van je verdere levensontwikkeling af.
Meestal komt het erop neer dat ik één van die partijen kies.. Dr zit niks tussenin. Ga denk ik geen VVD stemmen, ik vind het tijd worden dat er wat aan de HRA wordt gedaan. HRA is in mij optiek een verkapte bankensteun en je zet mensen aan tot extra hoge leningen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:14 schreef Phaidra het volgende:
85, ik ben nu wel heel benieuwd wat er tussen VVD en D66/PvdA in zit.
Vorige verkiezingen heeft mijn moeder na veel wikken en wegen voor het eerst in haar leven géén CDA gestemd. Ik was flabbergasted!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:23 schreef the85mc het volgende:
[..]
Meestal komt het erop neer dat ik één van die partijen kies.. Dr zit niks tussenin. Ga denk ik geen VVD stemmen, ik vind het tijd worden dat er wat aan de HRA wordt gedaan. HRA is in mij optiek een verkapte bankensteun en je zet mensen aan tot extra hoge leningen.
Wel apart trouwens dat mensen die niet in Nederland wonen mogen stemmen. Jij doet toch een beroep op Zweedse voorzieningen en niet op Nederlandse? Als je bijvoorbeeld werkloos raakt, dan vraag je toch een uitkering aan in Zweden?quote:
ik ben en blijf toch Nederlands staatsburger....En zal vast ooit in Nederland terugkeren..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel apart trouwens dat mensen die niet in Nederland wonen mogen stemmen. Jij doet toch een beroep op Zweedse voorzieningen en niet op Nederlandse? Als je bijvoorbeeld werkloos raakt, dan vraag je toch een uitkering aan in Zweden?
Ja, maar in Zweden mag ze niet stemmen. Tenminste, ik mag niet stemmen in Duitsland.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel apart trouwens dat mensen die niet in Nederland wonen mogen stemmen. Jij doet toch een beroep op Zweedse voorzieningen en niet op Nederlandse? Als je bijvoorbeeld werkloos raakt, dan vraag je toch een uitkering aan in Zweden?
ik mag europees stemmen hier, en voor de gemeente, that's it. En uiteindelijk stem je ook voor heel veel zaken die jezelf niet direct aangaan. Ik heb bijvoorbeeld me vooral gefocussed op onderwijs, europese zaken en ontwikkelingssamenwerking...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar in Zweden mag ze niet stemmen. Tenminste, ik mag niet stemmen in Duitsland.
Passief stemrechtis gekoppeld aan staatsburgerschap, niet aan woonland.
Gaat om sociale wetenschappen, ik betwijfel of je dat door kunt trekken naar andere studies. Ik heb me 2 weken voor het begin van het studiejaar ingeschreven en heb toch mn bachelor nominaal afgerond en ben nog man ook. Dus volgens dat model is dat erg onwaarschijnlijk dat dat kon gebeuren..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.dub.uu.nl/arti(...)indstreep-haalt.html
grappig
Jij wonderkind jijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gaat om sociale wetenschappen, ik betwijfel of je dat door kunt trekken naar andere studies. Ik heb me 2 weken voor het begin van het studiejaar ingeschreven en heb toch mn bachelor nominaal afgerond en ben nog man ook. Dus volgens dat model is dat erg onwaarschijnlijk dat dat kon gebeuren..
ik vind het ook een kwestie van we gooien een helehoop variabelen in een regressie en zien wat statististisch significant is. Een beetje datamining.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gaat om sociale wetenschappen, ik betwijfel of je dat door kunt trekken naar andere studies. Ik heb me 2 weken voor het begin van het studiejaar ingeschreven en heb toch mn bachelor nominaal afgerond en ben nog man ook. Dus volgens dat model is dat erg onwaarschijnlijk dat dat kon gebeuren..
haha, ik geloof niet zo in voorspellende modellen. Je kunt alleen data van het verleden gebruiken om iets over de toekomst te zeggen en je kunt dat heel erg 'curve fitten' zeg maar, net zo lang tweaken tot je model perfect matcht met de oude data. Maar of je daarmee de toekomst kunt voorspellen? Ik denk het niet, de studenten van nu gaan denk ik toch anders studeren dan studenten uit 2006/2007.quote:
In mijn vakgebied werken we natuurlijk erg veel met voorspellende modellen, dus ik geloof er wel inquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
haha, ik geloof niet zo in voorspellende modellen. Je kunt alleen data van het verleden gebruiken om iets over de toekomst te zeggen en je kunt dat heel erg 'curve fitten' zeg maar, net zo lang tweaken tot je model perfect matcht met de oude data. Maar of je daarmee de toekomst kunt voorspellen? Ik denk het niet, de studenten van nu gaan denk ik toch anders studeren dan studenten uit 2006/2007.
Ik heb zelf ook veel met modelleren gewerkt en ik heb wel gezien dat je eruit kan laten komen wat je eruit wil hebben..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In mijn vakgebied werken we natuurlijk erg veel met voorspellende modellen, dus ik geloof er wel in
Ik denk dat er gemiddeld wel te zeggen valt dat hoe vroeger je je keuze maakt hoe gemotiveerder je bent voor deze/een studie. Daarnaast valt velen de hoeveelheid statistiek tegen, dus begrijp ik de toevoeging van het cijfer voor wiskunde aan het model.
Ik ben ouder en statistiek zat toch echt in wiskunde A.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmmm ik had wel statistiek met wiskunde B. misschien is dit veranderd en dus een teken dat ik oud word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |