abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116136805
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_116137173
Mogguh :W

Kort nachtje gehad, kon de slaap niet vatten ofzo. Voel me nu eigenlijk niet eens moe :D. Vanavond sporten en daarna mag ik instorten.

Planning

O: kwark met muesli
T: witte boterham pindakaas, dadels, appel
L: pistoletje filet americain
T: boterham pindakaas, mineola
D: zilvervliesrijst, ajam paniki, sajoer boontjes, cassave kroepoek
S: bodyshape of fitness
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116137193
Goeiemorgen! Niet bijgelezen, alleen even snel het lijstje van gisteren:

O - kwark met yoghurt en bosvruchten
L - kop vermicellisoep met balletjes, bruine boterham met sambalkaas, bruin bolletje met lever, beker melk, hardgekookt ei, een minibeetje pastasalade
T - appel, beker vivit, schaaltje kroepoek
D - glas champagne, bavarois van rode biet met knapperige bacon, dungesneden pastrami van diamanthaas met ingelegde jonge groenten met een stroop van aceto balsamico en koriander (of nouja, die stroop was een dunne smaakloze sliert over m'n bord), gebakken hoenderfilet met crème van tuinerwtjes en met beukenzwammetjes en gekonfijte zilveruitjes (al zei de ober toch echt sjalotjes) en een romige saus van salie (die helemaal niet zo romig was), mousse van pure chocola en rode wijn met gepocheerde perziken (hadden ze goed gespeld op de kaart O+ ) en bosvruchten (lees: 1 braam en 1 framboos), glaasje pedro ximenez

En nu heb ik - stom! - geen ontbijt in huis, maar ik heb ook helemaal geen honger na gisteravond :')
pi_116137298
Ohai :D

Amsel je D :9 lekker hoor!
GB ik ben benieuwd wat je van de bodyshape vind.

Kwak, je hoeft je dat soort dingen niet persoonlijk aan te trekken hoor :D bedoelde meer mijn narrow minded View over het leven van een docent met jullie te delen. Ik hoop dat het heel leuk wordt vandaag en dat achteraf de zenuwen niet nodig waren *O*

Ik kon ook niet slapen, moest weer bonje maken thuis en heb het 3 uur zien worden, terwijl ik om half 7 op moest. Nou maar even doorbuffelen vandaag, vanavond sporten en dan crashen :7.
pi_116137309
Rooie bieten bavarois, wtf?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_116137370
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:07 schreef V1z0R het volgende:
Rooie bieten bavarois, wtf?
Krotenschuim klinkt toch minder appetijtelijk he.
pi_116137395
:D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116137401
Ik heb supervast geslapen, maar te kort :') en morgen weer er vroeg uit :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116137421
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

Krotenschuim klinkt toch minder appetijtelijk he.
Ja :@

Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_116137549
Was je diner wel lekker Amsel, ik meen door de regels heen te lezen van niet. :P En raar, ik heb juist 's ochtends altijd heel erg honger als ik de avond daarvoor veel gegeten heb.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 08:38:41 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116137639
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:31 schreef Goodbye het volgende:
Was je diner wel lekker Amsel, ik meen door de regels heen te lezen van niet. :P En raar, ik heb juist 's ochtends altijd heel erg honger als ik de avond daarvoor veel gegeten heb.
Ik ook. Ook net na het eten trouwens. Net als uniek.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 08:38:43 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116137641
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:31 schreef Goodbye het volgende:
Hahaha, scherp :P Alles wat tussen haakjes staat idd :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 08:39:25 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116137655
Ik ga morgen bij Sumo eten, denk ik. En daarna naar de film O+.

Al laat Sumo zich niet zo goed combineren met een film, bedenk ik me net... hmm...
Niet meer actief op Fok!
pi_116137692
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb dan altijd trek in zoetigheid. Gelukkig na ongeveer een half uurtje wel over.

Waarom laat uit eten zich niet combineren met de film, Vik?
pi_116137699
Ik ga vrijdag uit eten (sushi), zaterdag waarschijnlijk naar de sauna (daar iets eten) en zondag uit eten (frans). Oeps. :+
pi_116137701
Sumodrieterie?

Nou, doe rustig aan m'n lieve deernties, viezzz gaat een poosie pleite :W
pi_116137719
Kwak: http://www.funda.nl/koop/dordrecht/straat-hof/nr-1/

Alstu!

Vaiz: grappig detail voor mensen met hoogtevrees: je moet gewoon hoger gaan zitten. Als hoger dan 85 meter zit, wordt het door je hersenen niet meer geregisteerd als afstand. Veel mensen zijn er dan in 1 klap vanaf. (niet allemaal dus :+ )

Morgen :W
pi_116137736
Vertrek je vandaag v1z? Geniet ervan!!
pi_116137783
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ik ook. stom.
pi_116137816
oh, en m'n planning:

O: 3 boterhammen met hagelsalg, 1 volkorenbeschuit met jam
T: appel
L: gebakken rijst met foe yong hai (zelfgmeaakt, veel groente!)
T: yoghurt?
S: uurtje volleyballen, denk ik
D: of falafel of couscous. denk falafel met gegrilde groente.
pi_116137831
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef Perruche het volgende:
Vertrek je vandaag v1z? Geniet ervan!!
:Y ik ben halfblood te bewonderen in dit Amerikanen-gericht onding de komende twee weken :D

I'M JORAN, BITCHES!

:')

Nee, ik ga lekker genieten, af en toe wel even de 'gym' bezoeken maar vooral relaxen :)

/ben heus niet zenuwachtig :@
pi_116137847
Veel plezier V1z *O* De vliegreis gaat vast helemaal goed komen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116137859
V1z! Veel plezier! Gewoon relax weet je 8-) Gaat daar vanzelf! Enjoy :D
Be someone that makes you happy
pi_116137880
God :') lekker rustige trein. Komen we in r'dam, stapt er een hele delegatie weet veel wtas in, joelend en alles; "oh, wat lekker rustig in de trein".

Ja, nu niet meer nee :')
pi_116137910
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:Y ik ben halfblood te bewonderen in dit Amerikanen-gericht onding de komende twee weken :D

I'M JORAN, BITCHES!

Nee, ik ga lekker genieten, af en toe wel even de 'gym' bezoeken maar vooral relaxen :)

veel plezier! En in het vliegtuig lekker slapen en stom filmpjes kijken, dan ben je er zo!
pi_116137914
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

I'M JORAN, BITCHES!

Veel plezier! *O*
pi_116137986
Uhm.. V1z: http://www.nu.nl/binnenla(...)vonden-schiphol.html

Oh alleen Europese vluchten vanaf pier C.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116138036
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:56 schreef Perruche het volgende:
God :') lekker rustige trein. Komen we in r'dam, stapt er een hele delegatie weet veel wtas in, joelend en alles; "oh, wat lekker rustig in de trein".

Ja, nu niet meer nee :')
Trek je het wel een beetje? Ruzien tot 3 snachts is niet ideaal als je nog een intensieve dag voor de boeg hebt.. Krijg daar zelf nogal een kort lontje van..
pi_116138057
:* veel plezier Vaaiz!
Ja doei.
pi_116138088
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:06 schreef the85mc het volgende:

[..]

Trek je het wel een beetje? Ruzien tot 3 snachts is niet ideaal als je nog een intensieve dag voor de boeg hebt.. Krijg daar zelf nogal een kort lontje van..
Het is te merken he! Nee ik lag gewoon wakker, wijn was verkeerd gevallen dus alles draaide (na 3 glaasjes :')) dus viel pas om 3 uur in slaap... En om 5 uur gaat de trein naar huis weer, dus even doorzetten ;)
pi_116138107
Veel plezier V1z! :)

Novem, hoe was Sigur Ros gister? :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_116138158
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:09 schreef Perruche het volgende:

[..]

Het is te merken he! Nee ik lag gewoon wakker, wijn was verkeerd gevallen dus alles draaide (na 3 glaasjes :')) dus viel pas om 3 uur in slaap... En om 5 uur gaat de trein naar huis weer, dus even doorzetten ;)
Komt wel goed vandaag ;)

Was sigur ros in nederland? Waarom weet ik dat soort dingen pas als het al geweest is..
pi_116138180
GEWELDIG!

Het was zooo mooi en indrukwekkend! Je werd soms gewoon weggeblazen door de vette drums, af en toe ook verrassingen en O+ Festival O+ en het was gewoon super!

Vond het wel abnormaal heet in Paradiso, en het geluid liet ook soms te wensen over, maar verder was het echt een feestje!

En goede reis V1z!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_116138589
Je moet de mailinglijsten in de gaten houden 85MC, en de facebook pagina's en Twitter en de topics op Fok en daarnaast ook regelmatig de agenda's van de zaaltjes afspeuren. :)
Of gewoon af en toe aan mij vragen of er nog wat leuks speelt. :P

Overigens staat Sigur Ros vanavond ook nog in Paradiso, het is wel uitverkocht, maar fair chance dat je nog ergens een kaartje kunt scoren van iemand die toch niet kan.

Klinkt goed Novem! Zin in vanavond! *O* :D O+
Doe wat je niet durft.
pi_116138611
Sigur Ros O+. Ik vond ze zo geweldig op Lowlands 2009!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116138740
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:39 schreef Phaidra het volgende:
Sigur Ros O+. Ik vond ze zo geweldig op Lowlands 2009!
Dat was 2008. :P Maar is idd een van de legendarische Lowlands concerten.
http://www.lowlove.nl/leg(...)cert-sigur-ros-2008/

2010 stond Jonsí er solo en dat was zooooooo mooi. O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Doe wat je niet durft.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 09:50:59 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116138837
Veel plezier Viz :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_116138853
Ik moest googlen, ken ze niet :')
pi_116138923
Definitieve lijstje van gisteren:

O: Smoothie met spinazie en banaan
L: Spinazieomelet met blokjes aardappel en ui met een geroosterde boterham met margarine
T: Klein yoghurtje, pinda chocoladereep (iets nieuws denk ik?)
D: Hollands jachtpannetje met aardappelpuree
T: Drie plakjes ontbijtkoek met margarine

Voor vandaag:

O: Grote kom cornflakes met melk, glas ananas/guave sap
L: 2 boterhammen met pepersalami, 1 boterham met iets anders
T: mueslireep oid
D: Beenham met champignons en jägersaus, gebakken aardappeltjes (misschien uit de oven, nog even bedenken) met nog nader te bepalen groente.
T: ?
pi_116139062
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je moet de mailinglijsten in de gaten houden 85MC, en de facebook pagina's en Twitter en de topics op Fok en daarnaast ook regelmatig de agenda's van de zaaltjes afspeuren. :)
Of gewoon af en toe aan mij vragen of er nog wat leuks speelt.
Speelt er nog wat leuks binnenkort? Hou van rock/electro/pop..
pi_116139292
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:01 schreef the85mc het volgende:

[..]

Speelt er nog wat leuks binnenkort? Hou van rock/electro/pop..
Ik ga een lijstje maken. :)
Ik heb een beetje een zwak voor redelijk onbekende dingen overigens. :P
Doe wat je niet durft.
pi_116139415
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ga een lijstje maken. :)
Ik heb een beetje een zwak voor redelijk onbekende dingen overigens. :P
Ik vind onbekende muziek vaak prima, maar ga vaker naar hele bekende bands omdat ik ook wel van show hou.. Zoals Coldplay, U2, Jack johnson etc..
Maar hou ook wel van onbekende artiesten zoals ik hier gister nig postte..

[ Bericht 4% gewijzigd door the85mc op 29-08-2012 10:23:28 ]
pi_116139880
Verj. was leuk O+

Nu ziek thuis (grieperig), hoera voor mobiel internet en hoera voor mijn bed (en hoera voor twee wc's thuis, aangezien martijn en ik knus samen ziek zijn :') ).

Oh, wat docent zijn betreft: als het kan, ben ik ook vaak rond vier uur weg. Soms eerder. Maar dan ben ik s avonds of in t weekend bezig. Of ik start heel vroeg. Denk dat ieder vak trouwens piekmomenten heeft. Alleen bij oa docenten valt dat niet op voor anderen. Dus lijkt snel alsof we geen klap uitvoeren :+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:43:52 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116140272
Veel plezier en bon voyage Viz!

Coco O+ Beterschaap voor jou en Martijn! :* Oei als de mister en ik allebei aan de poeperij zouden zijn hebben we een probleem _O-

Brave Soundtrack O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116140348
Beterschap Coco & man! :*
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:52:55 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116140547
Volgende maand staat Coldplay in mijn achtertuin *).

Beterschap Coco :* (of nee, toch maar geen :* :P).

Lijstje:

O: kwark/ananas
T: banaan
T: worteltjes
L: Italiaanse salade part 2
D: eten bij mijn zus, want neefje is jarig. Geen idee wat, though. Ws iets van pasta/rijst, haar kennende.
T: sinassplit

Gisteren superfijn gesport trouwens O+. Ook weer een afstandsrecord behaald *O*. Maar ik ga wel uitkijken naar wat variatie nu. Gisteren de gewichtjes al uit de kast gehaald, dat is alvast een begin :P.
Ga alleen niet meer (alleen) salades eten op een dag dat ik sport. Boterham pindakaas erbij gisteren was net iets te weinig.
Niet meer actief op Fok!
pi_116140641
Nou, wat die :*-jes betreft: ik heb op maandag bijna alle collega's gezoend (is traditie na de zomervakantie) en gisteren weer omdat ik jarig was.

Dus. Met een beetje pech heb ik alle docenten uitgeschakeld vlak voor de lessen starten :')

Maria, je hebt nog altijd het doucheputje.. :+

Vaiz, veel plezier en goede reis O+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:58:44 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116140723
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, wat die :*-jes betreft: ik heb op maandag bijna alle collega's gezoend (is traditie na de zomervakantie) en gisteren weer omdat ik jarig was.

Dus. Met een beetje pech heb ik alle docenten uitgeschakeld vlak voor de lessen starten :')

Maria, je hebt nog altijd het doucheputje.. :+

Vaiz, veel plezier en goede reis O+

Het Cocovirus verspreidde zich als een lopend vuurtje buikloopje (8>

Huu, doucheputje ;(
pi_116140745
Lijstje van potentieel leuke en interessante concerten:

Datum WAAR Wie Link
15-sep Rotown Dio http://www.rotown.nl/15-09-2012/dio
15-sep Melkweg The Kik http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=2024801
28-sep Paradiso Jonathan Boulet http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Jonathan-Boulet-1.htm
29-sep Rotown Jonathan Boulet http://www.rotown.nl/29-09-2012/jonathan_boulet
29-sep paard Moss http://www.paard.nl/event/MOSS
3-okt mezz Staf benda bilili http://www.mezz.nl/progra(...)f-Benda-Bilili/25805
4-okt tivoli Staf benda bilili http://www.tivoli.nl/agen(...)l/STAFF+BENDA+BILILI
7-okt Melkweg Scissor Sisters http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=1971903
9-okt Tivoli San Sisco http://www.tivoli.nl/agen(...)2012/titel/SAN+CISCO
11-okt Rotown San Sisco http://www.rotown.nl/11-10-2012/san_cisco
13-okt Paradiso San Sisco http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/San-Cisco.htm
22-okt Tivoli Rizzle Kicks http://www.tivoli.nl/agen(...)2/titel/RIZZLE+KICKS
25-okt Rotown Bombay Show Pig http://www.rotown.nl/25-10-2012/bombay_show_pig
27-okt Paradiso Mika (uitverkocht) http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Mika.htm
28-okt Melkweg Hot Chip http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=1971290
5-nov Paradiso Grizzly Bear http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Grizzly-Bear.htm
6-nov Tivoli The Movits http://www.tivoli.nl/agen(...)ov-2012/titel/MOVITS
6-nov Paradiso Blood red shoes http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Blood-Red-Shoes-1.htm
8-nov Melkweg The Movits http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=2031315
8-nov Paradiso Bombay Show Pig http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Bombay-Show-Pig.htm
16-nov Melkweg Rodrigo Y Gabriela http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=2029687
18-nov Tivoli 3OH!3 http://www.tivoli.nl/agen(...)v-2012/titel/3OH%213
27-nov Paradiso Ewert and the two dragons http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Ewert-the-Two-Dragons.htm
28-nov Rotown Ewert and the two dragons http://www.rotown.nl/28-11-2012/ewert_and_the_two_dragons
28-nov Melkweg Sebastien Tellier http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=2023568
13-dec mezz Zornik http://www.mezz.nl/programma/Zornik-(BE)/25802
15-dec Rotown Moss http://www.rotown.nl/15-12-2012/moss
18-dec Paradiso Moss http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Moss-2.htm
21-dec Tivoli The Kik http://www.tivoli.nl/agen(...)c-2012/titel/THE+KIK
29-dec Tivoli Moss http://www.tivoli.nl/agen(...)-dec-2012/titel/MOSS

Nog even kijken waar ik zelf naar toe ga. :)
Doe wat je niet durft.
pi_116141092
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:52 schreef Viking84 het volgende:
Volgende maand staat Coldplay in mijn achtertuin *).

Beterschap Coco :* (of nee, toch maar geen :* :P).

Lijstje:

O: kwark/ananas
T: banaan
T: worteltjes
L: Italiaanse salade part 2
D: eten bij mijn zus, want neefje is jarig. Geen idee wat, though. Ws iets van pasta/rijst, haar kennende.
T: sinassplit

Gisteren superfijn gesport trouwens O+. Ook weer een afstandsrecord behaald *O*. Maar ik ga wel uitkijken naar wat variatie nu. Gisteren de gewichtjes al uit de kast gehaald, dat is alvast een begin :P.
Ga alleen niet meer (alleen) salades eten op een dag dat ik sport. Boterham pindakaas erbij gisteren was net iets te weinig.
alleen uit de kast halen schiet niet op, natuurlijk. 8-) Verder vind ik je lijstje wat weinig, eigenlijk...
pi_116141203
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat was 2008. :P Maar is idd een van de legendarische Lowlands concerten.
http://www.lowlove.nl/leg(...)cert-sigur-ros-2008/

2010 stond Jonsí er solo en dat was zooooooo mooi. O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Toch! Ik twijfelde nog, maar had geen zin om het op te zoeken :+. Time flies!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116141236
Ja, Vik, je salades mogen wel wat gevulder óf je moet kan wat substantiëlere T's nemen.

Mijn witbrood van de bakkert is heul niet zo lekker als ik altijd denk dat het is. ;( Morgen maar weer aan 't volkoren.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:21:46 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116141440
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

alleen uit de kast halen schiet niet op, natuurlijk. 8-) Verder vind ik je lijstje wat weinig, eigenlijk...
Je weet nog niet wat ik bij m'n zus ga eten :P. Mss komt er nog een taartje bij (al denk ik het niet, want ik ben er pas na vijven). Salade is ook best gevuld hoor. Zitten veel walnoten in, sowieso :). En mozzarella met parmaham, dat tikt ook wel aardig aan, denk ik :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:26:28 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116141598
Veel plezier V1 *O*

Volkorenbrood is echt zoveel lekkerder als witbrood!
Vind de boerenmeergranenbrood van de C1000 ook lekker trouwens.

Ik ben 2 kg zwaarder na het ontbijt had ik zo even ontdekt :')

O: 2 boterhammen met tonijn, augurk, likje mayo, tomaat, 2 cappuccino, beker melk, beschuit kaas
B 1 uur wandelen, ramen buitenom wassen, beetje tuinieren
L gekookt ei, beschuit kaas, beschuit jam
T's: appel, peer, nectarine, meloen, blokje choco, bier op het terras
D: bloemkool, kipfilet, aardappelkroketten, dop/wortelen, komkommersalade
T: kwark en vla

Vrijdag gaan wij wokken bij de beste wok in waar ik ooit ben geweest.. Met veel verse makreel, haring, garnalen, mosselen.... NOM
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116141750
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je weet nog niet wat ik bij m'n zus ga eten :P. Mss komt er nog een taartje bij (al denk ik het niet, want ik ben er pas na vijven). Salade is ook best gevuld hoor. Zitten veel walnoten in, sowieso :). En mozzarella met parmaham, dat tikt ook wel aardig aan, denk ik :P.
ik vind het nog weinig...wil je het voor de grap eens uitrekenen?
pi_116141751
Ik moet heel veel dingen regelen dus nu loop ik een beetje vast. En m'n decaan is weg dus dat is niet zo handig. Weg als in dat hij ergens anders werkt. Aaah.

[ Bericht 17% gewijzigd door Probability op 29-08-2012 11:37:02 ]
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:35:54 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116141889
Bio vanilleyoghurt van AH met paar lepels mymuesli :9
pi_116141961
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:31 schreef Probability het volgende:
Ik moet heel veel dingen regelen dus nu loop ik een beetje vast. En m'n decaan is weg dus dat is niet zo handig. Weg als in dat hij ergens anders werkt. Aaah.
Ik stel me bij decaan altijd het hoofd van een faculteit voor, maar ik kan me niet voorstellen dat je die overal mee lastig valt. Bedoel je de studieadviseur van je opleiding?
Doe wat je niet durft.
pi_116142044
Das een hele lijst HPKW. Zit nu mobiel en zal vanavond eens checken.

Ik heb een goed idee/voornemen: ik wil sochtends/ overdag actiever zijn ipv s avonds. Dus heb bedacht dat ik voor het ontbijt een tijdje ga sporten. Kijken of dat werkt. Morgen begin ik (denk ik).
pi_116142072
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik stel me bij decaan altijd het hoofd van een faculteit voor, maar ik kan me niet voorstellen dat je die overal mee lastig valt. Bedoel je de studieadviseur van je opleiding?
Decaan is vertrouwenspersoon waar je een beetje mee kunt babbelen en die je dan inzichten geeft als dat nodig is en evt helpt en doorverwijst.
pi_116142664
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:40 schreef the85mc het volgende:
Das een hele lijst HPKW. Zit nu mobiel en zal vanavond eens checken.

Ik heb een goed idee/voornemen: ik wil sochtends/ overdag actiever zijn ipv s avonds. Dus heb bedacht dat ik voor het ontbijt een tijdje ga sporten. Kijken of dat werkt. Morgen begin ik (denk ik).
Dat zou ik ook wel graag willen, maar dat zou betekenen dat ik mijn wekker vóór zessen moet zetten, dat gaat dus echt niet lukken. :') _O-
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:09:42 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116143108
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel graag willen, maar dat zou betekenen dat ik mijn wekker vóór zessen moet zetten, dat gaat dus echt niet lukken. :') _O-
Dat dacht ik ook altijd, maar alles went. De mijne gaat om 5.50 B-) .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:09:47 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116143110
Bij mij is het lange tijd gelukt, voor het ontbijt sporten. De afgelopen weken helaas niet. Ben te moe -O-
Ik weet dat sporten de oplossing tege de vermoeidheid zou kunnen zijn, maar op de een of andere manier heeft slaap op het moment toch prioriteit.
pi_116143139
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waar een wil is ;)
Ik sta normaal rond half 8 op en ga slapen rond 2. Echt actief ben ik pas altijd savonds. Ik wil proberen mijn ritme wat vroeger te krijgen..
pi_116143222
Ja, ik ben bang dat die wil er gewoon niet genoeg is! :D Vik, als ik een half uurtje zou willen hardlopen voor het werken, dan zou m'n wekker om 05.30 gaan. Ik ben bang dat ik dat niet trek (niet zo zeer om het aantal uren slaap, maar meer dat mijn wekker afgaat en er 05.-- staat :') _O- )
pi_116143326
:o O+ ik dacht dat Mr.Mo vrijdag pas terug zou komen uit NL, maar hij komt morgen al!!!! O+ O+ Nog maar één nachtje en dan zijn we vier nachtjes samen in ons eigen huis O+
Ja doei.
pi_116143359
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd, maar alles went. De mijne gaat om 5.50 B-) .
hoe laat ga je dan naar bed 's avonds?

Ik vind eht zo lastig om 's avonds al vroeg naar bed te moeten. Ik ga nu steeds rond half 12 slapen, maar ga al rond half 11 naar bed. Nog even lezen, met de duutser kletsen, etc. En dat vind ik al vroeg, want we eten meestal niet voor half 8, 8 uur. Dan is de avond zo voorbij.
pi_116143370
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
:o O+ ik dacht dat Mr.Mo vrijdag pas terug zou komen uit NL, maar hij komt morgen al!!!! O+ O+ Nog maar één nachtje en dan zijn we vier nachtjes samen in ons eigen huis O+
fijn!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:17:52 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116143379
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Jeuj! *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:12 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik ben bang dat die wil er gewoon niet genoeg is! :D Vik, als ik een half uurtje zou willen hardlopen voor het werken, dan zou m'n wekker om 05.30 gaan. Ik ben bang dat ik dat niet trek (niet zo zeer om het aantal uren slaap, maar meer dat mijn wekker afgaat en er 05.-- staat :') _O- )
Hehe inderdaad! :D Op maandag en vrijdag gaat die van mij meestal om 5:45, teh horror! ;( Misschien is die aversie tegen de 05:-- wel de reden dat ik steeds blijf liggen tot minstens 6:00 :') :+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:18:40 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116143400
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoe laat ga je dan naar bed 's avonds?

Ik vind eht zo lastig om 's avonds al vroeg naar bed te moeten. Ik ga nu steeds rond half 12 slapen, maar ga al rond half 11 naar bed. Nog even lezen, met de duutser kletsen, etc. En dat vind ik al vroeg, want we eten meestal niet voor half 8, 8 uur. Dan is de avond zo voorbij.
Tussen 22.00 en 22.30. Wij eten tussen 18.30 en 19.30 en ik vind dat ik nog genoeg avond over heb, zeker als ik niet gesport heb :).

@ GB: die 5 op de wekker hield mij ook tegen, maar nu moet ik wel en dan went het wel :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116143408
Vond ik ook O+ Leuke verrassing in ieder geval :P

Zo maar eens m'n bed uitklauteren en op zoek naar ontbijt.. heb misschien nog een pistoletje over van gisteren... :') heb voor ik naar NL ging de hele koelkast en alles leeggehaald, dus moet straks maar 's boodschappen doen! Na de boodschappen volgt 'n lijstje!
Ja doei.
pi_116145077
Jeetje, om 5 uur opstaan :') ik sta om 7:30 en dat vind ik al vroeg!

Lijstjes update:
O: 150 ml. Yoghurt, mueslibol, appel
T: wafel
L: 300 gr salade (met spelt, ham, groente en yoghurt dressing), 200 gr fruitsalade
T: flesje smoothie
D: couscous salade en cherrytomaatjes
T: denk ricotta met honing en rode besjes
S: bodypump
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:13:16 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116145296
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:07 schreef Perruche het volgende:
Jeetje, om 5 uur opstaan :') ik sta om 7:30 en dat vind ik al vroeg!

Lijstjes update:
O: 150 ml. Yoghurt, mueslibol, appel
T: wafel
L: 300 gr salade (met spelt, ham, groente en yoghurt dressing), 200 gr fruitsalade
T: flesje smoothie
D: couscous salade en cherrytomaatjes
T: denk ricotta met honing en rode besjes
Dan ben ik al bijna op het werk _O-.

Als ik over een paar jaar (hopelijk) een baan in de buurt heb, ga ik ook niet veel later opstaan. Vroeg beginnen en vroeg klaar zijn ftw.
Niet meer actief op Fok!
pi_116145514
Ja, als ik eerder zou kunnen beginnen zou ik het misschien ook wel doen. Ik zou graag in de ochtend sporten, maar mijn lijf is pas wakker rond 12 uur :'(
pi_116145539
Godverdomme, ze hebben weer in de tuin ingebroken :( ze hebben een slotje van de zijdeur afgekregen en hebben naar m'n motorslot gekeken om te zien hoe ze 'm open kregen: die lag ineens in 't gras met z'n slotdeel terwijl hij daar nooit ligt. :(
Ja doei.
pi_116146093
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:19 schreef Perruche het volgende:
Ja, als ik eerder zou kunnen beginnen zou ik het misschien ook wel doen. Ik zou graag in de ochtend sporten, maar mijn lijf is pas wakker rond 12 uur :'(
Mijne dus ook, nog later zelfs. Kijken of ik dat een beetje kan veranderen.

Vanmiddag/avond staat een rondje mtben op het programma. Zin in!
pi_116146121
Oh dat is naar, mo. Hebben jullie gaan schuur?
pi_116146594
Perruche weet jij een schoenmaker in de buurt?
pi_116146644
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:36 schreef Perruche het volgende:
Oh dat is naar, mo. Hebben jullie gaan schuur?
Nee, we zijn nu serieus aan het twijfelen om te gaan verhuizen. De motoren staan gewoon echt niet veilig. Net even de cctvbeelden die we zelf gemaakt hebben teruggezien en daar is helaas niets van het moment supreme op te zien, maar wel de voor en na situatie... Zo even zoeken naar 't slotje om te zien of ze die in het gras hebben gedumpt.
Ja doei.
pi_116146824
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme, ze hebben weer in de tuin ingebroken :( ze hebben een slotje van de zijdeur afgekregen en hebben naar m'n motorslot gekeken om te zien hoe ze 'm open kregen: die lag ineens in 't gras met z'n slotdeel terwijl hij daar nooit ligt. :(
:X

Mag je blij zijn dat je motor er nog staat!
pi_116146833
Balen Mo, ik vond het ook zoooo vervelend om te weten dat anderen aan mijn spullen zaten. En die motoren kun je ook niet even gewoon ergens anders opbergen helaas. Of zou je ergens in de buurt een garagebox kunnen huren misschien? Hoewel je daar natuurlijk ook weinig toezicht hebt..

Lijstje:
O: yoghurt&muesli
L: 3 bth, gekookt ei, bakje salade (rauwkost met dressing)
T: 2 nectarines
D: ? weet ik nog niet, misschien in de trein een salade (maar eigenlijk wil ik wel eens wat anders dan salade), als het laat wordt heb ik ook nog een banaan als T bij me. Zou 1persoons-moussaka makkelijk te maken zijn?
T: mss een biertje bij een vriend
Everything which is not impossible, will eventually happen
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:08:39 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116147294
Oei, ik zie een perfecte vacature voor mij in Den Haag. Maar ja :').

* Viking84 bedrijf aan lijstje mogelijke toekomstige werkgevers toevoegt.
Niet meer actief op Fok!
pi_116147324
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:56 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:X

Mag je blij zijn dat je motor er nog staat!
Ja, m'n hart zat/zit in m'n keel.
Ja doei.
pi_116147397
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Viking84 het volgende:

Maar ja wat?
Of wil je niet weg waar je nu zit?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:14:03 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116147525
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:11 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Maar ja wat?
Of wil je niet weg waar je nu zit?
Nou:

1) Ik heb nog maar 1 jaar werkervaring
2) Ik heb het erg naar mijn zin hier
3) Ik ga een opleiding doen (voor tekstschrijver) en dat is op de lange termijn wel een goeie zet, denk ik. Bovendien moet ik die deels terugbetalen als ik stop. Dure grap.

Maar damn, alles klopt, ik zou meteen meer gaan verdienen dan ik nu doe, het is maar 10 min fietsen van m'n huis... :X. Maar het zou eigenlijk nog een jaartje moeten wachten... Pff, ik voeg ze maar toe aan m'n favorieten en houd de site tzt in de gaten.
Niet meer actief op Fok!
pi_116147713
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou:

1) Ik heb nog maar 1 jaar werkervaring
2) Ik heb het erg naar mijn zin hier
3) Ik ga een opleiding doen (voor tekstschrijver) en dat is op de lange termijn wel een goeie zet, denk ik. Bovendien moet ik die deels terugbetalen als ik stop. Dure grap.

Maar damn, alles klopt, ik zou meteen meer gaan verdienen dan ik nu doe, het is maar 10 min fietsen van m'n huis... :X. Maar het zou eigenlijk nog een jaartje moeten wachten... Pff, ik voeg ze maar toe aan m'n favorieten en houd de site tzt in de gaten.
Nummer 1 is natuurlijk onzin, want je kunt het altijd proberen, maar 2 en 3 klinken wel zinnig inderdaad. Lastig dat die dingen altijd langs komen als het niet uit komt. Ik zag laatst ook een hele mooie plek, maar als ik dat zou gaan doen komt die PhD nooit meer af, en dat is ook zonde.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:21:37 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116147818
Mja, ik denk dat ik wel gewoon ga reageren en kijk hoe het loopt. Heb weinig te verliezen, immers :). Misschien willen zij de opleiding wel betalen :). Dit weekend maar even broeden op een brief :).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:23:55 #88
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_116147896
Hoi!
Gisteren zalig gelopen, dan is afzien echt fijn...

Lijstje:
O: 250mg magere kwark met zelfgemaakte 'muesli' (lees: allerhande noten, wat gedroogd fruit, amaranth, lijnzaad, klein beetje havermout)
L: Klein bakje met frietjes en wat coctailsaus (stout, maar het was dat of een belegd broodje en daar krijg ik zo een hongerdip van). Hardgekookt eitje, zielig bakje rauwkost.
T: Stuk fruit
D: 3 volkoren boterhammen met rauwe ham en mosterd. Salade van courgette, paprika en wortel.
D: Bakje magere kwark met wat 'muesli'
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_116148095
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:21 schreef Viking84 het volgende:
Mja, ik denk dat ik wel gewoon ga reageren en kijk hoe het loopt. Heb weinig te verliezen, immers :). Misschien willen zij de opleiding wel betalen :). Dit weekend maar even broeden op een brief :).
En je bent nog niet bezig met die opleiding toch? Ben je juist net op tijd, sturen die brief! *O*
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:30:06 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116148141
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En je bent nog niet bezig met die opleiding toch? Ben je juist net op tijd, sturen die brief! *O*
True, die begint pas over drie weken ofzo :P. Maar weet niet in hoeverre ik er nu nog van af kan :').
Naja, ik zie wel. Eerst maar uitgenodigd worden :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_116148406
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

True, die begint pas over drie weken ofzo :P. Maar weet niet in hoeverre ik er nu nog van af kan :').
Naja, ik zie wel. Eerst maar uitgenodigd worden :+.
Oh, je hebt al wel een studieovereenkomst getekend, dus? Maakt het weer iets lastiger..
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:38:25 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116148492
Echt wel proberen Vik!

nu weer een gijzeling op schiphol, als het goed is zit V1 nu veilig in een ander vliegtuig :D

En waarom bestaat er een vis met een penis op zijn hoofd?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116148503
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Viking84 het volgende:

waarom zou je niet reageren?
pi_116148622
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:38 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

waarom zou je niet reageren?
ah, spuit elf.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:41:08 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116148623
Ik ben ook een beetje onzeker (oa vanwege de huidige arbeidsmarkt en mijn slechthorendheid). Denk dan: mag allang blij zijn dat ik wat heb. Maar goed, ik solliciteer nu wel vanuit een andere positie: als de voorwaarden om over te stappen (salaris, opleiding betalen enzo) niet aantrekkelijk genoeg zijn, blijf ik gewoon lekker waar ik zit en probeer ik het later wel weer eens :).
Niet meer actief op Fok!
pi_116148716
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook een beetje onzeker (oa vanwege de huidige arbeidsmarkt en mijn slechthorendheid). Denk dan: mag allang blij zijn dat ik wat heb. Maar goed, ik solliciteer nu wel vanuit een andere positie: als de voorwaarden om over te stappen (salaris, opleiding betalen enzo) niet aantrekkelijk genoeg zijn, blijf ik gewoon lekker waar ik zit en probeer ik het later wel weer eens :).
Je mag best blij zijn dat je werk hebt, maar dat betekent niet dat je niet iets leukers kan/mag doen! :o :*
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:44:45 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116148829
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Je mag best blij zijn dat je werk hebt, maar dat betekent niet dat je niet iets leukers kan/mag doen! :o :*
True, maar ik ben de tijd dat ik maar niet aan het werk kwam ook nog niet vergeten, dus ik ben wel redelijk loyaal ;).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:47:32 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116148979
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Echt wel proberen Vik!

nu weer een gijzeling op schiphol, als het goed is zit V1 nu veilig in een ander vliegtuig :D

En waarom bestaat er een vis met een penis op zijn hoofd?
_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_116149045
Henk, je bent The Gaslight Anthem vergeten! Paradiso, oktober. Als je van rock houdt is dat misschien wel iets voor je, 85.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? woensdag 29 augustus 2012 @ 15:11:29 #100
70532 loveli
N
pi_116150039
Las iets over een onderzoek, mensen die 30 mins per dag sportten waren na 3 mnd gemiddeld 3.6 kg kwijt. Een uur per dag => 2.7 kg. Als ik achter compu zit zoek ik link op en dump 'em hier. Verder niet bijgelezen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 29 augustus 2012 @ 15:12:47 #101
70532 loveli
N
pi_116150090
Oh, vik, is die opleiding nuttig voor evt nieuwe baas? Opleiding meenemen naar andere job een optie?
crap in = crap out
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:18:28 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116150286
Zo, voortuin omgespit, nu een lekker tomatensoep maken met verse courgette, champignons, prei, aubergine, kruiden en lekkere gehaktballetjes, heb ik zin in! I LUV soep!

Nu een biertje en even in de zon. Ik LUV de zon
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:22:02 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116150415
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:12 schreef loveli het volgende:
Oh, vik, is die opleiding nuttig voor evt nieuwe baas? Opleiding meenemen naar andere job een optie?
:Y @ beide.
Niet meer actief op Fok!
pi_116150767
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Henk, je bent The Gaslight Anthem vergeten! Paradiso, oktober. Als je van rock houdt is dat misschien wel iets voor je, 85.
Zal eens even luisteren. Zag ook dat Alasca in tivoli staat, ook wel geinig denk ik.
pi_116150878
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:11 schreef loveli het volgende:
Las iets over een onderzoek, mensen die 30 mins per dag sportten waren na 3 mnd gemiddeld 3.6 kg kwijt. Een uur per dag => 2.7 kg. Als ik achter compu zit zoek ik link op en dump 'em hier. Verder niet bijgelezen.
Interesting, graag een link inderdaad :)

Net hardgelopen en strakjes nog Jillian (laatste dag level 2) *O* powerrrr
pi_116151122
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Interesting, graag een link inderdaad :)

Net hardgelopen en strakjes nog Jillian (laatste dag level 2) *O* powerrrr
Met mn boerenverstand zou ik zeggen dat je van een uur sporten meer trek/honger krijgt en dat je dan misschien meer eet dan wanneer je een half uurtje sport.
pi_116151188
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef the85mc het volgende:

[..]

Met mn boerenverstand zou ik zeggen dat je van een uur sporten meer trek/honger krijgt en dat je dan misschien meer eet dan wanneer je een half uurtje sport.
Zou heel goed kunnen.
Ik sport meestal juist wanneer ik trek heb zodat ik het weer vergeet :D
pi_116151244
Ik heb net geprobeerd om tegen halfpipes op te rennen, maar dat valt nog vies tegen. :D
Werd wel wat raar aangekeken trouwens. :?

En ik ga morgenochtend met mn huisarts bellen, want ik ben weer superbenauwd. En dat loopt zo kut. }:|
Doe wat je niet durft.
pi_116151365
wanneer is de dag eigenlijk voor de urbanathloners?
  Vis een optie? woensdag 29 augustus 2012 @ 15:49:40 #110
70532 loveli
N
pi_116151487
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:46 schreef Jagärtrut het volgende:
wanneer is de dag eigenlijk voor de urbanathloners?
Een dag voor m'n volgende afspraak met de fysio :')
crap in = crap out
pi_116151562
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat heb je? Gaat die Urbanathlon wel lukken, dan? :o
pi_116151762
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik moet de week erna nog 4 mijl rennen bij de Dam tot Dam voor de stichting Downsyndroom. :D
sponsors zijn nog steeds welkom! *) PM/DM voor link!
Dus ik hoop vooral dat ik geen enorme blessures oploop. :D

Jagär, 16 september is d-day. Na mijn rondje van net (wat betrekkelijk brak ging vanwege veel te weinig lucht), begin ik weer een beetje zenuwachtiger te worden. :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:58:42 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116151887
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_116152024
Waarom is dat grappig? }:| Li zat laatst ook al met een blessure, toch? Of ben ik in de war?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:02:11 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116152048
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:01 schreef Goodbye het volgende:
Waarom is dat grappig? }:| Li zat laatst ook al met een blessure, toch? Of ben ik in de war?
Volgens mij bedoelt ze dat ze na de urbanathlon een fysio nodig gaat hebben, niet dat ze nu al eentje gepland heeft staan :+.

:*.
Niet meer actief op Fok!
pi_116152254
Weet je dat die " :* ." juist een beetje naar overkomt zo aan het eind van je post? Maar dat kan ook een verkeerde interpretatie van mijn kant zijn.
pi_116152615
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:01 schreef Goodbye het volgende:
Klopt! Iets met een kleine teen. En een rug volgens mij ook.
Was trouwens niets van te merken bij de Drekrees. :P

Over Drekrees gesproken; ik heb onze groepsfoto nog nergens gespot!
Dat heeft ons zeker een halve minuut vertraging gekost. :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:16:07 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116152667
Benauwd zijn is kut...
Tegen halfpipes oprennen is natuurlijk enorm normaal :D

Heb ik 750 ml tomatensoep, halve courgette, 3 wortels, halve prei, kwart aubergine en 150 gram gehakt gegeten.
BIER
pi_116152687
Haha Goodbye, ik vind dat ook! Heb het ook vaak bij an24's posts, kweenie. Ik zeg er nooit wat van omdat ik dan altijd denk dat het vast aan mij ligt en de kusjes nooit naar mij gericht zijn :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:17:56 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116152732
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef Perruche het volgende:
Haha gb, ik vind dat ook! Heb het ook vaak bij an24's posts, kweenie. Ik zeg er nooit wat van omdat ik dan altijd denk dat het vast aan mij ligt en de kusjes nooit naar mij gericht zijn :p .
:*
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:18:37 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116152768
Sorry die was flauw :+

Ik ga er meestal gewoon vanuit dat het lieve kusjes zijn, want smoochez *O*

Al zijn knuffels >>> kusjes natuurlijk.
pi_116152827
quote:
12s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Maria-smootch O+
pi_116152834
Een sarcastisch kusje... Zo komt het een beetje over. Maar dat is het nadeel van tekst, soms komt het totaal anders over dan bedoeld wordt.
pi_116152977
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Benauwd zijn is kut...
Tegen halfpipes oprennen is natuurlijk enorm normaal :D
hee! Ik heb geen kinderen opzij geduwd hoor! B-)
Maar moet toch wel even gaan zoeken naar minder hoge halfpipes om mn techniek te verbeteren. :D
quote:
Heb ik 750 ml tomatensoep, halve courgette, 3 wortels, halve prei, kwart aubergine en 150 gram gehakt gegeten.
BIER
Proost! :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:28:46 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116153123
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maria-smootch O+
Parkietjeshartje O+
pi_116153441
Ik vind zo´n kusje ook altijd een beetje van `och arm dommertje, kom maar even hier voor een kusje` :P

Is het al 5 uur?!?!?! Ik ga zo uit eten :9

En idd jammer dat onze groepsfoto nergens te vinden is!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:41:21 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116153598
Wat en waar ga je eten Novem? Lekker, geniet er van...
Nog 19 minuten

pi_116153665
Waar zijn die drekracefoto's te vinden?

Ik heb net m'n nichtje weer naar huis gebracht, ze heeft hier twee nachtjes gelogeerd. Het was echt zo leuk. O+.
pi_116153750
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat en waar ga je eten Novem? Lekker, geniet er van...
Nog 19 minuten

Bij Magazzino in Amsterdam, schijnt een lekkere Italiaan te zijn en goedkoop door de Restaurantweek :9 Wel pas om 7 uur, dus nog even 2 uurtjes volhouden :D
pi_116154181
Hai! :* :')
pi_116154220
Lekker Novem! Eet smakelijk! :D ik krijg mn kleine zusje te eten/logeren zo. Ik gok op pasgetti met rooie saus :P
pi_116154427
En dat was level 2 van Jillian.....ben nu alweer bang voor level 3 :D MoBlo? Nog tips/ervaringen?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:04:49 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116154430
Lekker Novem, eet smakelijk voor straks!

Hoi Nallie, lekker hoor pasgettie
pi_116154874
Tnx Uniek en Nallie!

Pasgetti O+
pi_116156072
Geen drekrees foto's en plein public bitte :p

Novem lekker hoor, wie weet hebben ze daar ook wel pasgettie!
pi_116156744
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:47 schreef Perruche het volgende:
Geen drekrees foto's en plein public bitte :p

Novem lekker hoor, wie weet hebben ze daar ook wel pasgettie!
^^
pi_116157049
Ik vraag ook niet om foto's en plein public, alleen of ze ergens op een site staan of zo.
pi_116157181
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vraag ook niet om foto's en plein public, alleen of ze ergens op een site staan of zo.
Fb :Y
pi_116157661
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat denk je van drekrees.nl, kopje "foto's"? ;)
  Vis een optie? woensdag 29 augustus 2012 @ 18:44:17 #140
70532 loveli
N
pi_116157662
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:51 schreef Goodbye het volgende:
Dat is wel de bedoeling, maar heb de afspraak preventief gemaakt. Omdat ik blijkbaar m'n nek 'intrek' als ik kracht zet, had/krijg ik daar last van na inspanning (zoals afgelopen dagen). Heb de afspraak vast gemaakt zodat ik weet dat ik meteen terecht kan. En ik verwacht wel dat het nodig gaat zijn.

M'n kleine teen heb ik geen last meer van gehad en dat hou ik zo (8>
crap in = crap out
pi_116157739
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat denk je van drekrees.nl, kopje "foto's"? ;)
Dank je.
pi_116159182
Hej ladies, eerste schooldag was doodvermoeiend maar erg leuk. Ik kan het blijkbaar nog steeds, e*-n +9-*b9ee9r******************************

(dat was poes, die wilde ook wat zeggen) en het gaat beter dan vorig jaar O+ het is zo leuk om leerlingen van vorig jaar te zien die het jammer vinden dat ze je niet meer als docent hebben (zelfs als ze een heel jaar draken zijn geweest) of juist blij zijn met je O+

zenuwen waren totaal onnodig :Y

Dank voor de link An! Ik ga je huis even voorstellen aan haar.
Kwak
pi_116159569
Wat fijn, Kwak! O+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:42:22 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116159848
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:06 schreef Goodbye het volgende:
Weet je dat die " :* ." juist een beetje naar overkomt zo aan het eind van je post? Maar dat kan ook een verkeerde interpretatie van mijn kant zijn.
oh niet naar bedoeld hoor. Meer van: ik wilde je niet uitlachen hoor.

Nu wil ik weer :* doen maar laat maar :P
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:44:21 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116159926
Kwakje *O*

Poes O+

Samen op: 1 bloemkool, 4 uien, 4 champignons, 10 aardappelkroketten, 150 gr. kipfilet, satesaus (ik maar 1 eetlepel), 4 knoflooktenen :9, 1 paprika, 1 komkommer, 1 grote pot dop/wortelen, paar likken kruidenboter (voor op de champignons)

Dweilen, douchen, toetje, zoute stokjes en cola berenburg... Fijn zo'n weekend
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:44:58 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116159950
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

woensdag 29 augustus 2012 @ 19:48:08 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116160075
Ik voeg nog even een stukje appelkruimelgebak, een kom tomatensoep, een broodje knakworst, een bolletje kaas, eem bolletje vlees en een cornetto aan mn lijstje toe :P
Niet meer actief op Fok!
pi_116160078
Fijn, kwak. Geeft mij ook weer wat meer vertrouwen. ;).
pi_116160232
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
Hej ladies, eerste schooldag was doodvermoeiend maar erg leuk. Ik kan het blijkbaar nog steeds, e*-n +9-*b9ee9r******************************

(dat was poes, die wilde ook wat zeggen) en het gaat beter dan vorig jaar O+ het is zo leuk om leerlingen van vorig jaar te zien die het jammer vinden dat ze je niet meer als docent hebben (zelfs als ze een heel jaar draken zijn geweest) of juist blij zijn met je O+

Dat doet ze wel vaak he :D O+
Fijn om te horen dat het een leuke dag was! Altijd spannend een 1e dag.
pi_116160623
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gelukkig verkeerd geïnterpreteerd, dus ;) .
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:23:40 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116161357
Fijn voor je kwak!

Goede nieuws: het gaat over. Mijn zus staat al bijna 25 jaar voor de klas en die heeft er helemaal geen last meer van :P
Niet meer actief op Fok!
pi_116161404
Kwak, fijn dat de zenuwen voor niets waren *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dank je.
:? :D
pi_116161508
Lijstje en eindstand:
O: 150 ml yoghrt, mueslibol, appel
T: wafel :')
L: salade met spelt, ham en artisjok (290 gr), 200 gr fruitsalade
D: salade met kip, gekookt ei en aardappeltjes
T: stukje zachte kaas met wat jam, lepel pindakaas, 2 blokjes pure chocolade
B: heel de dag op hakken door de stad (auw..)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:35:15 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116161768
Niks teveel Perr, wel erg lekker en alles wat je moet hebben *O*
pi_116161845
Maarten van Rossum O+. En ik heb felroze neon nagels :D.

Prob, ik weet niet, ik ga naar die bij oosterpark!
pi_116161880
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Niks teveel Perr, wel erg lekker en alles wat je moet hebben *O*
Mis een beetje echte "groente", maar voor een hele dag weg vind ik hem best prima :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:41:39 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116162009
Die vrouw bij de slimste mens, Annemarie.. die ken ik niet en vind haar stom :D
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:51:39 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116162418
Wacht... zo stom is ze niet
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:52:38 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116162480
Mjam mjam! Speltpasta met kipfilet, pesto, courgette en rucola :9

Verder vandaag op: vanilleyoghurt met muesli, 4 kleine sneetjes speltbrood met pindakaas en kaas, twee oaties (koekjes) en een gekookt ei.
pi_116162528
Nou, wij gaan misschien weer verhuizen :')

Vanmiddag bij 'n huis gekeken zonder Mr.Mo en we gaan vrijdag nog even daar (van buiten) en in de buurt kijken... met garage, heel lelijk en Brits van binnen, maar de keuken is wel mooi _O_ :') en in een ogenschijnlijk fijne buurt vol bejaarden. :D

Maargoed, ik durf gewoon m'n nieuwe fiets niet buiten te zetten, die staat nu in de woonkamer. Gaan de huidige landlord nog wel een voorstel doen/vragen of ze een garage wil plaatsen voor huurverhoging, want verder hoeven we niet per se weg, qua huis. En verhuizen is ook niet onze hobby. :')
Ja doei.
pi_116163312
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mjam mjam! Speltpasta met kipfilet, pesto, courgette en rucola :9

Verder vandaag op: vanilleyoghurt met muesli, 4 kleine sneetjes speltbrood met pindakaas en kaas, twee oaties (koekjes) en een gekookt ei.
Klinkt lekker en gezond! :9
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:24:08 #162
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116163956
Lekker Maria :9

Ben 8000 Ebooks aan het uitzoeken :')
pi_116164079
Ik ben een :r functionele :r winterjas aan het zoeken voor naast mijn twee die dit seizoen nog wel meekunnen. Ik heb het altijd zo friggin koud in die dingen en tegen regen/sneeuw kunnen ze ook niet, dus laat ik eens verstandig zijn.

Maar er zijn zo veel lelijke. :')
pi_116164284
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, voortuin omgespit, nu een lekker tomatensoep maken met verse courgette, champignons, prei, aubergine, kruiden en lekkere gehaktballetjes, heb ik zin in! I LUV soep!

Nu een biertje en even in de zon. Ik LUV de zon
Wat ben jij toch een gelukkig mensch O+

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 29-08-2012 21:39:39 ]
pi_116164331
Ik heb me aangemeld voor een bestuur hier in het durp :o
Wordt zo na mijn studie tijd om me een beetje in het dorp te mengen :+
pi_116164344
Janken bij Robert ten Brink :') wat ben ik ook sneu... gelukkig begint obese nu :D

Lekker veel Ebooks Uniek! Heb je 50 shades of grey al :P
pi_116164345
En het is droog *O*

En de risotto is bijna klaar. Eigen huis, eigen keuken, eigen eten O+
Ja doei.
pi_116164366
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben een :r functionele :r winterjas aan het zoeken voor naast mijn twee die dit seizoen nog wel meekunnen. Ik heb het altijd zo friggin koud in die dingen en tegen regen/sneeuw kunnen ze ook niet, dus laat ik eens verstandig zijn.

Mara ook zoveel mooie! Ik heb deze, en daar ben ik erg blij mee. Warm, want dons, maar toch mooi!

pi_116164408
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:26 schreef Goodbye het volgende:

Ik wil nog even naar die regenjas bij de Lidl gaan kijken die.. Maria? hier plaatste. Mijn gewone winterjas Houdt regen niet zo tegen..
pi_116164443
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef Perruche het volgende:
Haha Goodbye, ik vind dat ook! Heb het ook vaak bij an24's posts, kweenie. Ik zeg er nooit wat van omdat ik dan altijd denk dat het vast aan mij ligt en de kusjes nooit naar mij gericht zijn :P
Ohw.. Nooit opgemerkt eigenlijk. Als ik een :* plaats is dat in ieder geval nooit cynisch bedoelt, behalve als ik dat er letterlijk bij zet. Voel je dus vooral niet aangesproken.
pi_116164562
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef kwakz0r het volgende:

Dank :*
pi_116164660
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Mara ook zoveel mooie! Ik heb deze, en daar ben ik erg blij mee. Warm, want dons, maar toch mooi!

[ afbeelding ]
Ja, maar mijn budget houdt op bij 100-120 euro :+.
pi_116164805
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die vind ik ook wel mooi!

Ik moet ook een nieuwe. En nieuwe laarzen. Shoppen! O+ .
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:43:28 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116164874
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar mijn budget houdt op bij 100-120 euro :+.
Loop voor de lol eens de Zeeman, Bentex of Henk ten Hoor binnen..
Gewoon eens doen

Ben sbs6 aan het kijken, de lijfshow ofzo, best leuk..
pi_116164938
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Die vind ik ook wel mooi!

Ik moet ook een nieuwe. En nieuwe laarzen. Shoppen! O+ .
O+

ik ben ook een beetje begonnen aan een herfstcollectie. Vandaag nog een groen shirtje en een geel truitje bij de Hema gekocht. En er zijn nog twee bh's onderweg (heb een nieuw favoriet merk, Dyanne van Livera, nog niet eerder een bh gehad die zo mooi blijft zitten).
pi_116165010
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Loop voor de lol eens de Zeeman, Bentex of Henk ten Hoor binnen..
Gewoon eens doen

Ben sbs6 aan het kijken, de lijfshow ofzo, best leuk..
Ik dacht gelijk: hoog dr Oz gehalte.
pi_116165020
Ik ben me toch op mijn plaat gegaan tijdens het lopen :X was een opstekende stoeptegel en ik zag 'm niet. Lief schrok zich bijna dood en we waren nog geen 500m weg van huis :')

Ik heb een ei op mijn linker knie, schaafwond op linkerscheen en rechterknie. Ik ben niet gemaakt om hard te lopen :')

Mijn hand is ook kapot en ontsmettingsspul prikt gemeen :X
pi_116165023
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef LieLie het volgende:
Ik heb me aangemeld voor een bestuur hier in het durp :o
Wordt zo na mijn studie tijd om me een beetje in het dorp te mengen :+
Hoe betrokken! Ik vind het al heel wat dat ik een barbecue met de buren (zes huizen) organiseer. :D.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:48:48 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116165116
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben me toch op mijn plaat gegaan tijdens het lopen :X was een opstekende stoeptegel en ik zag 'm niet. Lief schrok zich bijna dood en we waren nog geen 500m weg van huis :')

Ik heb een ei op mijn linker knie, schaafwond op linkerscheen en rechterknie. Ik ben niet gemaakt om hard te lopen :')

Aaw, ouch :o Kusje erop! :*
pi_116165143
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hoe betrokken! Ik vind het al heel wat dat ik een barbecue met de buren (zes huizen) organiseer. :D.
Het is niet zo'n groot dorp en ik kom hier eigenlijk niet vandaan. Dus het is wel een manier om wat meer eigen contacten te krijgen hier. En organiseren vind ik ook gewoon heel leuk, sluit goed aan bij m'n werk ;)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:49:31 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116165159
Owwwwwwww kut is dat Aurum!!
Maar wel heb je een extra ei :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:49:45 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116165167
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik wil nog even naar die regenjas bij de Lidl gaan kijken die.. Maria? hier plaatste. Mijn gewone winterjas Houdt regen niet zo tegen..
Dat was Puff geloof ik!

Ik heb wat tegen de Lidl :+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:51:05 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116165236
Ik wil die paarse regenjas van de Lidl

Ben zo PRO LIdl :D

59 cent voor een bloemkool :9
pi_116165399
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat was Puff geloof ik!

Oh, was het eerste dat in me opkwam en de eerste ingeving is meestal goed :+
ik vind de Lidl verder ook niks, de Aldi daarentegen kan erg nuttig zijn.

Ik moet nogal veel bakken dit weekend, voor de verjaardag van meneer (en hij wil nog iets meenemen naar zijn werk), dus veel chocola en roomkaas inslaan.

Voor een pakje MonChou van 100 gram betaal je 1 euro en ik moest 2 kg hebben :') = 20 euro

Bij de Aldi heb ik gekocht:
- 2kg roomkaas
- 1 kg pure chocolade
- 0,8 kg witte chocolade
- 2 kg bloem
- 2 kg suiker
- 3 rollen digestive biscuit
- 2 pakjes slagroom

Voor 22 euro 8)7
  Vis een optie? woensdag 29 augustus 2012 @ 21:56:17 #185
70532 loveli
N
pi_116165499
*faalpost, nvm*
crap in = crap out
pi_116165773
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef _aurum_ het volgende:

Auw :*
pi_116165843
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat was Puff geloof ik!

Shun the non-believer!
Ja doei.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:16:58 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116166618
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Shun the non-believer!
Mwaa heb iig wat tegen een van de lokale filialen, wegens slechte ervaring, dat trek ik op gut feeling volledig on-onderbouwd door naar de rest :+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:17:00 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116166625
Mijn scheetje rook naar bloemkool
pi_116166657
quote:
11s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn scheetje rook naar bloemkool
:D _O-
pi_116166916
:D tmi Uniek!
pi_116166946
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mwaa heb iig wat tegen een van de lokale filialen, wegens slechte ervaring, dat trek ik op gut feeling volledig on-onderbouwd door naar de rest :+
Al moet ik zeggen dat ik de kleding niet altijd al te best vind; de sportkleding is verre van ademend en zulks.
Ja doei.
pi_116167490
Ik ga ook maar eens minder internetten/op mn telefoon 's avonds laat. Las dat backlights je slaappatroon verstoort.. Dus dit is mn laatste post voor vandaag ;)
Heb wel lekker gesport vanavond, 40 km op de mtb. Alleen bij afstappen ramde ik vol mn enkel op een pakjesdrager van een andere fiets :') blauwe enkel.
Wekker staat op 7 uur, morgen eens proberen of 's ochtends sporten werkt. Slaap lekker straks slankies!
pi_116167553
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:31 schreef the85mc het volgende:
Ik ga ook maar eens minder internetten/op mn telefoon 's avonds laat. Las dat backlights je slaappatroon verstoort.. Dus dit is mn laatste post voor vandaag ;)
Heb wel lekker gesport vanavond, 40 km op de mtb. Alleen bij afstappen ramde ik vol mn enkel op een pakjesdrager van een andere fiets :') blauwe enkel.
Wekker staat op 7 uur, morgen eens proberen of 's ochtends sporten werkt. Slaap lekker straks slankies!
Slaap lekker! ;)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:36:22 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116167782
In de ochtend sporten! Dat is de enige wat voor mij werkt iig.
Morgen uitslapen, hardlopen, ramen binnen schoonmaken, gevulde paprika's maken.

Daarna 5 dagen weer de wekkert om 4.45, dus geen sport
pi_116168000
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:
In de ochtend sporten! Dat is de enige wat voor mij werkt iig.
Morgen uitslapen, hardlopen, ramen binnen schoonmaken, gevulde paprika's maken.

Daarna 5 dagen weer de wekkert om 4.45, dus geen sport
Jij hebt wel een aparte werkweek he Uniek!? Heb je nu nooit het gevoel dat je in het weekend veel mist omdat vrienden en familie wel vrij zijn?
pi_116168028
Mag ik even zeggen dat ik het vervelend vind dat mensen met 0 verstand van politiek (dan bedoel ik dus niet een keer dwdd kijken of de krant lezen en daar de meningen uit over nemen..) heftige discussies aangaan op punten waar.. tsja geen winst valt te behalen.

Heb geen zin om mij er in te mengen en om onderbouwde meningen te vragen.. En iemand die dan net iets meer kan vertellen dan de rest wordt gezien als een politiek wonder.. Ach ja. Ik ga maar slapen :P
pi_116168152
Ohai!

Deaud :') Roze nagels *O* bodypumpen *O* kreeg een complimentje van een vrouw over mijn roze nagels *O*

Ik hou ook van de lidl maar kom er bijna nooit, 1x in de maand voor de grote boodschappen.

Plus mijn vriendje kijkt een zombie film, ik wil gewoon Obese kijken op RTL!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:43:46 #199
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116168218
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:40 schreef An24 het volgende:

[..]

Jij hebt wel een aparte werkweek he Uniek!? Heb je nu nooit het gevoel dat je in het weekend veel mist omdat vrienden en familie wel vrij zijn?
Nee :D
Ik hou van weekenden werken en door de week vrij zijn...
"vrienden' en familie snappen niet zo goed waarom het bijna nooit in het weekend kan of op pasen, of kerst of nieuwjaarsdag...
pi_116168279
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:40 schreef Probability het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik het vervelend vind dat mensen met 0 verstand van politiek (dan bedoel ik dus niet een keer dwdd kijken of de krant lezen en daar de meningen uit over nemen..) heftige discussies aangaan op punten waar.. tsja geen winst valt te behalen.

Heb geen zin om mij er in te mengen en om onderbouwde meningen te vragen.. En iemand die dan net iets meer kan vertellen dan de rest wordt gezien als een politiek wonder.. Ach ja. Ik ga maar slapen :P
Oh herkenbaar, en dan word ik van binnen agressief dat die mensen ook mogen stemmen. Idem bij mensen die imo de verkeerde politieke mening hebben. ik kan niet zo goed discussiëren, ik heb namelijk altijd gelijk :').
pi_116168408
Haha ja dat is democratie he, dat iedereen boven de 18 mag stemmen. Nu ga ik echt mn mobiel wegleggen ;)
pi_116168426
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:47 schreef the85mc het volgende:
Haha ja dat is democratie he, dat iedereen boven de 18 mag stemmen. Nu ga ik echt mn mobiel wegleggen ;)
Verslaafde, weg jij, shoo!!
  Vis een optie? woensdag 29 augustus 2012 @ 22:48:22 #203
70532 loveli
N
pi_116168435
Beloofde linkje:
http://www.sciencedaily.com/releases/2012/08/120822125028.htm

En iedereen heeft stemrecht, dat schijnt democratisch te zijn. Een democratie is een van de meest waardeloze staatsvormen, helaas is de rest nog slechter. Een dictatuur is eigenlijk het beste, als je maar de juiste leider hebt.
crap in = crap out
pi_116168449
Hey mo wel bagger man als je weer moet verhuizen, hopelijk wil je huisbaas gewoon een dingetje neerzetten...
pi_116168581
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee :D
Ik hou van weekenden werken en door de week vrij zijn...
"vrienden' en familie snappen niet zo goed waarom het bijna nooit in het weekend kan of op pasen, of kerst of nieuwjaarsdag...
M.a.w, dat is hun probleem en niet de jouwe :+

Ja, je structuur is verschoven, dan maakt het eigenlijk niet uit ook. Denkpatroon komt waarschijnlijk doordat ik extreem flexibel ben in mijn werk.
pi_116168677
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:48 schreef loveli het volgende:
Beloofde linkje:
http://www.sciencedaily.com/releases/2012/08/120822125028.htm

En iedereen heeft stemrecht, dat schijnt democratisch te zijn. Een democratie is een van de meest waardeloze staatsvormen, helaas is de rest nog slechter. Een dictatuur is eigenlijk het beste, als je maar de juiste leider hebt.
Nietzsche toch? :+
pi_116168770
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:48 schreef Perruche het volgende:
Hey mo wel bagger man als je weer moet verhuizen, hopelijk wil je huisbaas gewoon een dingetje neerzetten...
Ja.. daar hopen wij ook op, dat ze liever nog een jaar een stel goede huurders heeft en daarna de huur omhoog kan gooien.. maarja, als ze het niet doet is de kans vrij groot dat we asap onze biezen pakken: kan moeilijk met de fiets in de woonkamer blijven zitten.

Nu ja, vanavond maar eens vroeg op bed, kijken of ik de gemiste slaap van vannacht kan inhalen!

Lijstje is niet heel goed:

O: bruin pistoletje met bieslooksmeer
L (om 16.00uur...): 3 plakken multigraan brood met gerookte zalm
D: risotto met flespompoen en wat bacon

Door de vermoeidheid en het late opstaan ging er echt gewoon niet meer in en zelfs het avondeten heb ik er (ondanks dat het echt lekker was) in moeten proppen. M'n reisdaglijst was 1024x beter :'). Morgen weer een dag!

Weterusten.
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 29 augustus 2012 @ 22:56:07 #208
70532 loveli
N
pi_116168789
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Nietzsche toch? :+
Naar Churchill:
"It has been said that democracy is the worst form of government except all the others that have been tried."
"The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter."
crap in = crap out
pi_116168801
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh herkenbaar, en dan word ik van binnen agressief dat die mensen ook mogen stemmen. Idem bij mensen die imo de verkeerde politieke mening hebben. ik kan niet zo goed discussiëren, ik heb namelijk altijd gelijk :').
Dat vind ik toch wel grappig. Juist jij en prob hoor ik nog wel eens iets zeggen over niet te snel oordelen over anderen en nu hebben jullie het over mensen die misschien beter niet moeten kunnen stemmen :D
  Vis een optie? woensdag 29 augustus 2012 @ 22:56:33 #210
70532 loveli
N
pi_116168810
Mo, fiets-fiets of motorfiets?
crap in = crap out
pi_116168852
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Naar Churchill:
"It has been said that democracy is the worst form of government except all the others that have been tried."
"The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter."
Ja tuurlijk, dat was het! /fijn opfris moment :+
pi_116168854
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:56 schreef loveli het volgende:
Mo, fiets-fiets of motorfiets?
Trapfiets 1 is gejat.
Motorfietsen hebben ze naar de mogelijkheden gekeken (te zien aan de beelden hoe slot verplaatst is).
Trapfiets 2 heb ik net uit NL opgehaald en durf ik nu niet meer buiten te zetten.
Ja doei.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:00:50 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116169008
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:51 schreef An24 het volgende:

[..]

M.a.w, dat is hun probleem en niet de jouwe :+

Ja, je structuur is verschoven, dan maakt het eigenlijk niet uit ook. Denkpatroon komt waarschijnlijk doordat ik extreem flexibel ben in mijn werk.
Komt nog bij dat mijn vriend 2 vroeg, 2 laat en 2 nachten draait en daarna 4 dagen vrij. We hebben samen maar 5 weekenden in het jaar samen vrij (compleet, dus geen vrijdagnacht b.v)
Mijn vriend neemt dan ook vrij veel snipperdagen in het weekend omdat zijn kinderen dan hier zijn
pi_116169168
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Komt nog bij dat mijn vriend 2 vroeg, 2 laat en 2 nachten draait en daarna 4 dagen vrij. We hebben samen maar 5 weekenden in het jaar samen vrij (compleet, dus geen vrijdagnacht b.v)
Mijn vriend neemt dan ook vrij veel snipperdagen in het weekend omdat zijn kinderen dan hier zijn
Oe, dat lijkt me toch heftig. Aan de andere kant: houdt het wel spannend. Vuurwerk tijdens die weekenden of gillende kinders op bed? :D :+
  Vis een optie? woensdag 29 augustus 2012 @ 23:04:21 #215
70532 loveli
N
pi_116169209
Die 'kinders' mogen volgens mij alcohol drinken en autorijden :+
crap in = crap out
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:05:52 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116169296
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:04 schreef loveli het volgende:
Die 'kinders' mogen volgens mij alcohol drinken en autorijden :+
1 wel en de ander is een puberzoon van bijna 14...
Misschien fokken ze ook wel, kweet niet
pi_116169432
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

1 wel en de ander is een puberzoon van bijna 14...
Misschien fokken ze ook wel, kweet niet
Haha, vijf vuurwerkweekenden per jaar dus :+
pi_116169654
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat vind ik toch wel grappig. Juist jij en prob hoor ik nog wel eens iets zeggen over niet te snel oordelen over anderen en nu hebben jullie het over mensen die misschien beter niet moeten kunnen stemmen :D
Waar lees je dat ik vind dat sommige mensen niet moeten stemmen?
pi_116169661
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Oh maar irl zou ik zo'n uitspraak ook nooit doen. Maar stiekem denk ik dat weleens, ja. Niet dat ik dat nou meteen zou opperen als beste idee ever hoor. Maar iets als een technocratie ijkt me niet eens zo'n slecht idee, ipv volksvertegenwoordigers grotendeels gekozen om hun populistische uitspraken.

Slapen!!
pi_116169952
Ik heb zo veel extreem hoogopgeleide mensen in mijn omgeving die alleen met hoogopgeleide mensen omgaan.. En dan op de een of andere manier vergeten dat dat maar een extreem klein deel van de bevolking is. Dat harder werken niet altijd staat voor veel meer geld verdienen.
  Vis een optie? woensdag 29 augustus 2012 @ 23:17:57 #221
70532 loveli
N
pi_116169989
Communisme is ook best een leuk idee, het houdt alleen geen rekening met de hebzucht/afgunst van de mens. We're doomed.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 29 augustus 2012 @ 23:19:49 #222
70532 loveli
N
pi_116170111
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef Probability het volgende:
Dat harder werken niet altijd staat voor veel meer geld verdienen.
Studeren ook niet per se..
crap in = crap out
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:25:28 #223
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116170387
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Studeren ook niet per se..
Weekenden wel :P
  Vis een optie? woensdag 29 augustus 2012 @ 23:26:13 #224
70532 loveli
N
pi_116170429
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

_O- ^O^
crap in = crap out
pi_116170444
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:12 schreef Probability het volgende:

[..]

Waar lees je dat ik vind dat sommige mensen niet moeten stemmen?
Je noemde 'mensen net nul verstand van politiek'. Maar wie bepaald dat? Misschien zit je zelf wel verkeerd.

Voor een deel is dat nu net het gevaar van de democratie. Met religie werkt dat vaak net zo. Die twee onderwerpen liggen naar mijn mening dan ook dicht bij elkaar. /ander onderwerp.
pi_116170533
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh maar irl zou ik zo'n uitspraak ook nooit doen. Maar stiekem denk ik dat weleens, ja. Niet dat ik dat nou meteen zou opperen als beste idee ever hoor. Maar iets als een technocratie ijkt me niet eens zo'n slecht idee, ipv volksvertegenwoordigers grotendeels gekozen om hun populistische uitspraken.

Slapen!!
Ben het wat dat betreft wel deels met je eens hoor. Zoals loveli aangaf, het goede model bestaat niet.
  Vis een optie? woensdag 29 augustus 2012 @ 23:28:00 #227
70532 loveli
N
pi_116170542
Denk dat die mensen met "nul verstand van politiek" mensen zijn die geen kranten lezen of journaal kijken, maar alleen loze kreten achterna hollen en op de partij voor dieren stemmen.
crap in = crap out
pi_116170586
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

pi_116170838
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:28 schreef loveli het volgende:
Denk dat die mensen met "nul verstand van politiek" mensen zijn die geen kranten lezen of journaal kijken, maar alleen loze kreten achterna hollen en op de partij voor dieren stemmen.
Denk ik ook. Maar die mensen zijn er nu eenmaal ook, laat het lekker. Ik denk dan: blijf dicht bij jezelf. Vindt zelf iets van de politieke plannen in plaats van iets te vinden van mensen die dat mogelijk wel of niet verkeerd aanpakken.
  Vis een optie? woensdag 29 augustus 2012 @ 23:43:18 #230
70532 loveli
N
pi_116171363
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Denk ik ook. Maar die mensen zijn er nu eenmaal ook, laat het lekker. Ik denk dan: blijf dicht bij jezelf. Vindt zelf iets van de politieke plannen in plaats van iets te vinden van mensen die dat mogelijk wel of niet verkeerd aanpakken.
Het probleem is juist dat die groep mensen geen idee heeft wat de politieke partij waarop ze stemmen vindt :')
*mompelt iets over simpel examen voor men een stempotlood krijgt*

edit: waar is mijn goede voornemen gebleven om me niet in discussies over politiek te mengen?

[ Bericht 5% gewijzigd door loveli op 29-08-2012 23:49:03 ]
crap in = crap out
pi_116171791
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Het probleem is juist dat die groep mensen geen idee heeft wat de politieke partij waarop ze stemmen vindt :')
*mompelt iets over simpel examen voor men een stempotlood krijgt*

edit: waar is mijn goede voornemen gebleven om me niet in discussies over politiek te mengen?
Weet ik, maar dat was mijn punt niet :D

Ik zie ook wel eens mensen/ maak mensen ook wel eens mee en denk dan ook: ohw jeej, die mag ook stemmen. Tis erg dat te denken, maar ergens ook wel weer logisch ;(
pi_116171832
En over je edit: boks :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:59:22 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116172096
Politiek is stabieler dan het weer...........

Maar er gaan weer een paar regeren, dan maar weer eens ouderwets PvdA, CDA, VVD.

Of het gaat regenen
pi_116172231
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:52 schreef An24 het volgende:
En over je edit: boks :')
Ik heb mijn oplossing: ik ga slapen.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:10:17 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116172587
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:02 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb mijn oplossing: ik ga slapen.
Trusten An..

Wat mij het meeste dwarszit...
Wat is het geluid?
pi_116177016
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Je noemde 'mensen net nul verstand van politiek'. Maar wie bepaald dat? Misschien zit je zelf wel verkeerd.

Voor een deel is dat nu net het gevaar van de democratie. Met religie werkt dat vaak net zo. Die twee onderwerpen liggen naar mijn mening dan ook dicht bij elkaar. /ander onderwerp.
Van mij mag iedereen stemmen wat hij wil en zelfs op de partij van de dieren waarom niet. Ik erger mij alleen aan politieke discussies die dan nergens over gaan. Stem gewoon en hou verder je mond ;)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:01:43 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116177304
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

^^
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:02:10 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116177307
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:47 schreef the85mc het volgende:
Vrouwen die op Wouter Bos stemden, omdat 'ie zo'n lekker kontje had :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:05:33 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116177338
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

Slapen!!
Oh, alweer eens :P.

Aan de andere kant: onze politici worden volgens mij (hoop/verwacht ik iig) ook wel geadviseerd door mensen die echt verstand van zaken hebben? Dan maakt het weinig uit of die technocraten zelf de politiek in gaan of achter de schermen actief zijn. Politiek draait immers ook om charisma hebben.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:07:06 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116177358
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef loveli het volgende:
Communisme is ook best een leuk idee, het houdt alleen geen rekening met de hebzucht/afgunst van de mens. We're doomed.
En ook niet met mensen die de kantjes ervan af lopen. Als je er zeker van kon zijn dat iedereen eerlijk en betrouwbaar was en dat iedereen oprecht z'n steentje wilde bijdragen, dán was het een goed systeem geweest.

Met communisme zelf is niets mis, de mensen verpesten het :P.

Zo, genoeg politiek op de vroege ochtend. Aan het werk :7.
Niet meer actief op Fok!
pi_116177386
Mogguh :O
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:10:47 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116177391
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:10 schreef Skoap het volgende:
Mogguh :O
Dat ook nog, idd :P.

Ik heb deze week drie keer door de wekker heen geslapen :'). Volgens mij moet ik wat bijslapen in het weekend.
Niet meer actief op Fok!
pi_116177393
Discussieren is te leren. Gewoon je kop houden, luisteren en nadenken voor je je mond open trekt. Probeer dingen ook eens uit het perspectief van een ander te bekijken. Waarom reageren ze op een bepaalde manier. Wat zijn hun drijfveren etc.
pi_116177430
oh en goedemorgen O+

Het was weer vroeg vanmorgen :X mijn knie is dik en stijf en misschien dat ik 'm in moet smeren met handcreme zodat de korst wat zachter wordt en minder pijn doet (ik heb niks anders dan handcreme hier :') )

Ik slaap wel als een blok de laatste dagen :o

En mijn lijstje van gister:

O: smoothie met spinazie, kokosvet, havermout en whey
T: eitje
L: salade met sla, komkommer, tomaat, zalm, paprika en dressing van olijfolie/mosterd/citroensap en Z&P
T: 1/2 bak kwark en nootjes
T: hap vanille cinnamon almond butter
D: opgebakken rijst, broccoli en een hamlapje
S: 4,5 km lopen, vallen en hindernissen overleven :P
T: 1/2 bak kwark
pi_116177535
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vrouwen die op Wouter Bos stemden, omdat 'ie zo'n lekker kontje had :').
Als zij dat belangrijk vinden in hun leven, why not! :+
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:32:27 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116177578
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Als zij dat belangrijk vinden in hun leven, why not! :+
Omdat wat zij stemmen ook gevolgen heeft voor mij? :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_116177669
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat wat zij stemmen ook gevolgen heeft voor mij? :+.
Precies, ergens is het raar dat mensen die zich er niet in verdiepen toch mogen stemmen. Dat zorgt er ook voor dat bij elke verkiezing het politieke landschap op zn kop staat en er weinig goede langetermijn plannen kunnen worden uitgevoerd.
Je ziet het nu vooral bij de PVV en de SP, vorige verkiezingen stemden dit soort kiezers PVV en nu SP waarschijnlijk. Al daalt die wel flink in de peiling nu.
pi_116177790
Vind de SP nog wel aanvaardbaar, de PVV absoluut niet. Begrijp niet waarom die man zo'n groot podium wordt gegeven. Hij wil niets, behalve terug in de tijd, alle Moslims in een kamp en uit de euro. Excellent!

Morning :W

MC, ging het sporten vanmorgen?
pi_116177793
Ja, ik weet het niet. Ik denk dat de mensen die vonden dat Wouter Bos een lekker kontje had vast ook wel weten dat op de PvdA stemmen en daar geen problemen mee hebben.

Ik stem ook en misschien vind iemand anders mijn stem wel weer ondoordacht, want *insert mening over iets op het partijprogramma*

Of ik maak me gewoon niet zo gauw druk, kan ook. :+
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:48:38 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116177796
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

Precies, ergens is het raar dat mensen die zich er niet in verdiepen toch mogen stemmen. Dat zorgt er ook voor dat bij elke verkiezing het politieke landschap op zn kop staat en er weinig goede langetermijn plannen kunnen worden uitgevoerd.
Je ziet het nu vooral bij de PVV en de SP, vorige verkiezingen stemden dit soort kiezers PVV en nu SP waarschijnlijk. Al daalt die wel flink in de peiling nu.
Idd: het doorvoeren van politieke beslissingen kost tijd. Tegen die tijd is er weer een kabinet gevallen en gooit het nieuwe kabinet alles weer om. De afgelopen 10 jaar zijn er 5 kabinetten geweest, geloof ik. Echt te veel. Ik begin echt stemhokjesmoe te worden.
Niet meer actief op Fok!
pi_116177832
Heb wat krachttraining gedaan, had wat last van mn enkel dus hardlopen wilde niet. Wel goed geslapen trouwens en ook best vroeg voor mijn doen. Gaat de goede kant op!
pi_116177893
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat ook nog, idd :P.

Ik heb deze week drie keer door de wekker heen geslapen :'). Volgens mij moet ik wat bijslapen in het weekend.
bijslapen O+ Dat is een van de dingen die ik straks wel zal missen :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:58:32 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116177932
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:55 schreef Skoap het volgende:

[..]

bijslapen O+ Dat is een van de dingen die ik straks wel zal missen :D
Ja, sterkte alvast :P.

Ik voel me echt een beetje een zombie nu :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116177937
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:48 schreef Perruche het volgende:
Vind de SP nog wel aanvaardbaar, de PVV absoluut niet. Begrijp niet waarom die man zo'n groot podium wordt gegeven. Hij wil niets, behalve terug in de tijd, alle Moslims in een kamp en uit de euro. Excellent!

Morning :W

MC, ging het sporten vanmorgen?
Naja, ik snap wel waarom een hoop mensen op de PVV stemden. Het zijn volgens mij vooral ontevreden VVD stemmers. Mensen die tegen de Islam zijn en het feit dat "alles" maar kan in Nederland.

Dat Wilders vervolgens niet verder komt dan overal tegeningaan, vervelend op de man spelen en het kabinet laat vallen dat is denk ik een beetje teleurstellend :')

Geloof ook niet dat hij het deze keer weer zo goed gaat doen. Mensen hebben wel door dat hij een attention whore is :P
pi_116178101
Vikkestein wat was je het met me eens vanmorgen! Lekker hoor.

Planning:
O: 2 gebakkken eieren met 2 plakjes bacon (geen vet erbij verder, alles bio :9)
T: 150 gr kikkererwten in tomatensaus
L: salade met iets & een broodje
T: groene paprika en wortels
B: 2x20 minuten fietsen
T: handje noten/zaden/gedroogde vruchten
S: 6,5 km hardlopen
D: Salieworstje (varkensvlees), aardappels en ratatouille (aubergine, courgette, tomaat, ui)
pi_116178208
Goedemorgen!

Planning:

O: griekse yoghurt&muesli
L: 3 bth, 200 gram rauwkostsalade (maar volgens mij heeft ze er meer in gedaan: ik vroeg 200 gr, dat kost 90 cent, ik moest 1,20 betalen.. 8)7 )
T: banaan, nog iets?
S: intervaltraining hardlopen
D: ? tips zijn welkom. Ik heb nog van die groenteballetjes liggen, dus misschien wel een couscoussalade met die balletjes erin.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:19:42 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116178281
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:09 schreef Perruche het volgende:
Vikkestein wat was je het met me eens vanmorgen! Lekker hoor.

Planning:
O: 2 gebakkken eieren met 2 plakjes bacon (geen vet erbij verder, alles bio :9)
T: 150 gr kikkererwten in tomatensaus
L: salade met iets & een broodje
T: groene paprika en wortels
B: 2x20 minuten fietsen
T: handje noten/zaden/gedroogde vruchten
S: 6,5 km hardlopen
D: Salieworstje (varkensvlees), aardappels en ratatouille (aubergine, courgette, tomaat, ui)
:P.

Lekker lijstje :Y
Niet meer actief op Fok!
pi_116178312
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:28 schreef loveli het volgende:
He, ik stem op de partij voor de dieren :D!

Verder heeft iedereen verstand van politiek vermits niet handelingsonbekwaam. Dat alle mensen verschillende criteria hebben om te bepalen of en op wie ze willen stemmen is nou net het idee erachter. Het criterium "ik heb het verkiezingsprogram gelezen" is geen beter criterium dan "ik stem al m'n hele leven op die partij" of welk ander criterium dan ook.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_116178444
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Verder heeft iedereen verstand van politiek vermits niet handelingsonbekwaam. Dat alle mensen verschillende criteria hebben om te bepalen of en op wie ze willen stemmen is nou net het idee erachter. Het criterium "ik heb het verkiezingsprogram gelezen" is geen beter criterium dan "ik stem al m'n hele leven op die partij" of welk ander criterium dan ook.
PvvD > PVV :Y)

Verder ben ik het totaal met je oneens. De inhoud van die motivaties verschillen zodanig dat ik niet alle motivaties even sterk vind.

"Ik stem al mijn hele leven X" vind ik persoonlijk echt lariekoek. In alle andere opzichten des levens is dat ook een weinig geaccepteerd criterium. Zeker van mensen die een studie hebben genoten verwacht ik dat ze inhoudelijk kijken naar keuzes en aan de hand daarvan een beslissing maken en niet blijven hangen in gewoontes puur uit luiheid om je te verdiepen in wat je nu eigenlijk doet. Als mensen al hun hele leven X doen, weten waarom ze dat doen en er nog steeds achter staan, soit. Al is het maar omdat ze de penningmeester zo'n aardige vent vinden.

Edit; omaatjes van 80 uitgezonderd natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Perruche op 30-08-2012 09:43:17 ]
pi_116178686
Mijn omaatje van 80 stemt al haar hele leven op het CDA, van huis uit meegekregen. Betekent in mijn ogen echt niet dat haar stem minder waard is. Ik denk dat zij nog meer in haar stem gelooft dan ik als zwevende kiezer :P .
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:45:43 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116178806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:40 schreef Goodbye het volgende:
Mijn omaatje van 80 stemt al haar hele leven op het CDA, van huis uit meegekregen. Betekent in mijn ogen echt niet dat haar stem minder waard is. Ik denk dat zij nog meer in haar stem gelooft dan ik als zwevende kiezer :P .
Als het destijds een weloverwogen beslissing is geweest niet nee :).

Mijn ouders stemmen al jaren op de CU, mijn vader iig, weet niet of mijn moeder daar ook op stemt, die stemt misschien wel op CDA.

Ik ben vet onrustig en kan me nergens op concentreren vandaag :|W .
Niet meer actief op Fok!
pi_116178874
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als het destijds een weloverwogen beslissing is geweest niet nee :).

Mijn ouders stemmen al jaren op de CU, mijn vader iig, weet niet of mijn moeder daar ook op stemt, die stemt misschien wel op CDA.

Ik ben vet onrustig en kan me nergens op concentreren vandaag :|W .
Nou, dat is dus wat ik zeg. Meer omdat dat "zo hoorde". Dus of dat weloverwogen is?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:01:09 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116179176
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, dat is dus wat ik zeg. Meer omdat dat "zo hoorde". Dus of dat weloverwogen is?
Waarschijnlijk omdat het een christelijke partij is?

Mijn ouders zullen nooit op een partij stemmen die zich niet als christelijk profileert, terwijl bepaalde niet-christelijke standpunten misschien wel christelijker standpunten uitdragen dan bepaalde christelijke partijen :).

Die Kees van der Staaij is een walgelijke eikel trouwens. Abortus willen verbieden :'). Dat kunnen vrouwen echt wel zelf beslissen en mocht er een god zijn daarboven, dan kunnen ze tzt prima verantwoording aan hem afleggen. Huuu. Beetje god spelen hier op aarde :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:03:14 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116179219
Oma's O+

Mijn oma: "Ja opa stemde altijd PvdA. Wil je dat ook voor mij doen? Die zijn toch nog wel goed he?"
Mams: "Oh jahoor, geef het formuliertje maar. Ik denk dat ik zelf SP/GL ga stemmen *insert korte uitleg*".
Oma: "Oh doe mij dat ook maar dan".

Al is oma en was opa in grote lijnen wel relatief linksig, ze hadden het ook vaak over Tsjee Tsjevaaraa. :+
pi_116179263
Wel grappig wat opvoeding doet. Mijn vader stemt VVD (eigen zaak) en mn moeder (in onderwijs) wisselt wel eens wat maar meestal D66, PvdA. En ik zit daar weer tussenin. Nooit zo over nagedacht maar opvoeding bepaalt denk ik grotendeels je politieke voorkeur..
pi_116179266
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat het een christelijke partij is?

Mijn ouders zullen nooit op een partij stemmen die zich niet als christelijk profileert, terwijl bepaalde niet-christelijke standpunten misschien wel christelijker standpunten uitdragen dan bepaalde christelijke partijen :).

Die Kees van der Staaij is een walgelijke eikel trouwens. Abortus willen verbieden :'). Dat kunnen vrouwen echt wel zelf beslissen en mocht er een god zijn daarboven, dan kunnen ze tzt prima verantwoording aan hem afleggen. Huuu. Beetje god spelen hier op aarde :').
Nou ja, wel abortus mogen plegen is natuurlijk ook een soort van God spelen :P
pi_116179296
Vandaag wordt geen lekkere werkdag, ik voel het aan m'n water!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:07:21 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116179318
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nou ja, wel abortus mogen plegen is natuurlijk ook een soort van God spelen :P
Dat is dan ook weer waar, met het kleine verschil dat het in het ene geval voor je bepaald wordt door een politieke partij en je in het andere geval zelf mag weten wat je doet O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_116179357
bah, ik voel me ziekig worden. Nekpijn, keelpijn, algehele dufheid. En ik mag niet ziek worden, want morgen belangrijke deadline voor een reisbeurs, en maandag voor het eerst college geven voor 110 studenten, wat ik in het weekend nog meot voorbereiden....
  Vis een optie? donderdag 30 augustus 2012 @ 10:15:44 #270
70532 loveli
N
pi_116179514
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef sigme het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ik zo niemand tegen de schenen zou trappen ;)
crap in = crap out
pi_116179660
Goede struikelpartij Aurum! Zou mij kunnen overkomen! :P

Ik ben duf vandaag, maar was was het concert gister O+ MOOI O+.
Met als bonus hoogtepunt het trombonemeisje wiens armen net wat te kort leken om sommige noten te kunnen halen. O+ O+ O+ O+
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 30 augustus 2012 @ 10:45:50 #272
70532 loveli
N
pi_116180202
crap in = crap out
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:46:35 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116180224
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:04 schreef the85mc het volgende:
Wel grappig wat opvoeding doet. Mijn vader stemt VVD (eigen zaak) en mn moeder (in onderwijs) wisselt wel eens wat maar meestal D66, PvdA. En ik zit daar weer tussenin. Nooit zo over nagedacht maar opvoeding bepaalt denk ik grotendeels je politieke voorkeur..
Zekers :Y Toen ik klein was waren mijn ouders (mams nog steeds) best heel links en dat merk ik nog wel, pas als ik actief ergens over nadenk kom ik erachter dat sommige dingen meer en gevoelskwestie bij mij zijn dan een goed onderbouwde mening :D
pi_116180432
quote:
:D O+ Hoe cool! :D

Hier is kennelijk iemand jarig, want er staat een doos met donuts waarbij spontaan het glazuur van mn tanden springt! :D
Toppunt was eentje met roze glazuur met daarop van die gekleurde manna. :D
Ik heb maar knackerbrod met kaas gegeten.
Doe wat je niet durft.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:58:51 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116180526
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Met als bonus hoogtepunt het trombonemeisje wiens armen net wat te kort leken om sommige noten te kunnen halen. O+ O+ O+ O+
Ah gus _O-
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:59:56 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116180550
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:04 schreef the85mc het volgende:
Dat hangt ook van je verdere levensontwikkeling af.
pi_116180559
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah gus _O-
Je ziet het voor je he?! :D
Dat zo'n meisje dr arm zo ver moet uitstrekken dat ze het eigenlijk net niet haalt. O+
Doe wat je niet durft.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 11:01:26 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116180603
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat hangt ook van je verdere levensontwikkeling af.
^^ :+
Niet meer actief op Fok!
pi_116180991
85, ik ben nu wel heel benieuwd wat er tussen VVD en D66/PvdA in zit :+.

Vorige verkiezingen heeft mijn moeder na veel wikken en wegen voor het eerst in haar leven géén CDA gestemd. Ik was flabbergasted!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116181156
Ik kom uit een rood nest.
pi_116181196
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:14 schreef Phaidra het volgende:
85, ik ben nu wel heel benieuwd wat er tussen VVD en D66/PvdA in zit :+.

Vorige verkiezingen heeft mijn moeder na veel wikken en wegen voor het eerst in haar leven géén CDA gestemd. Ik was flabbergasted!
Meestal komt het erop neer dat ik één van die partijen kies.. Dr zit niks tussenin. Ga denk ik geen VVD stemmen, ik vind het tijd worden dat er wat aan de HRA wordt gedaan. HRA is in mij optiek een verkapte bankensteun en je zet mensen aan tot extra hoge leningen.
  Vis een optie? donderdag 30 augustus 2012 @ 11:30:26 #282
70532 loveli
N
pi_116181377
*mompelt iets over Wouter Bos en onverkapte banksteun*
crap in = crap out
pi_116181444
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:23 schreef the85mc het volgende:

[..]

Meestal komt het erop neer dat ik één van die partijen kies.. Dr zit niks tussenin. Ga denk ik geen VVD stemmen, ik vind het tijd worden dat er wat aan de HRA wordt gedaan. HRA is in mij optiek een verkapte bankensteun en je zet mensen aan tot extra hoge leningen.
^O^
pi_116181570
ik heb al gestemd!
pi_116181599
oh en nu ben ik thuis. Lekker in gemakkelijke kleren verder werken, en af en toe een dutje doen denk ik....
  donderdag 30 augustus 2012 @ 11:41:41 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116181675
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:37 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb al gestemd!
Wel apart trouwens dat mensen die niet in Nederland wonen mogen stemmen. Jij doet toch een beroep op Zweedse voorzieningen en niet op Nederlandse? Als je bijvoorbeeld werkloos raakt, dan vraag je toch een uitkering aan in Zweden?
Niet meer actief op Fok!
pi_116181798
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wel apart trouwens dat mensen die niet in Nederland wonen mogen stemmen. Jij doet toch een beroep op Zweedse voorzieningen en niet op Nederlandse? Als je bijvoorbeeld werkloos raakt, dan vraag je toch een uitkering aan in Zweden?
ik ben en blijf toch Nederlands staatsburger....En zal vast ooit in Nederland terugkeren..
  donderdag 30 augustus 2012 @ 11:50:28 #289
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116181898
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, maar in Zweden mag ze niet stemmen. Tenminste, ik mag niet stemmen in Duitsland.
Passief stemrechtis gekoppeld aan staatsburgerschap, niet aan woonland.
pi_116181947
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, maar in Zweden mag ze niet stemmen. Tenminste, ik mag niet stemmen in Duitsland.
Passief stemrechtis gekoppeld aan staatsburgerschap, niet aan woonland.
ik mag europees stemmen hier, en voor de gemeente, that's it. En uiteindelijk stem je ook voor heel veel zaken die jezelf niet direct aangaan. Ik heb bijvoorbeeld me vooral gefocussed op onderwijs, europese zaken en ontwikkelingssamenwerking...
pi_116181959
quote:
Gaat om sociale wetenschappen, ik betwijfel of je dat door kunt trekken naar andere studies. Ik heb me 2 weken voor het begin van het studiejaar ingeschreven en heb toch mn bachelor nominaal afgerond en ben nog man ook. Dus volgens dat model is dat erg onwaarschijnlijk dat dat kon gebeuren..
pi_116182008
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:52 schreef the85mc het volgende:

[..]

Gaat om sociale wetenschappen, ik betwijfel of je dat door kunt trekken naar andere studies. Ik heb me 2 weken voor het begin van het studiejaar ingeschreven en heb toch mn bachelor nominaal afgerond en ben nog man ook. Dus volgens dat model is dat erg onwaarschijnlijk dat dat kon gebeuren..
Jij wonderkind jij O+

:P
pi_116182039
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:52 schreef the85mc het volgende:

[..]

ik vind het ook een kwestie van we gooien een helehoop variabelen in een regressie en zien wat statististisch significant is. Een beetje datamining.

Verder heb ik havo gedaan, zesjes op m'n eindlijst en een vier voor wiskunde, en ben ik toch nominaal afgestudeerd. En heb ik een sociaal wetenschappelijke studie gedaan...
pi_116182104
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Jij wonderkind jij O+

:P
haha, ik geloof niet zo in voorspellende modellen. Je kunt alleen data van het verleden gebruiken om iets over de toekomst te zeggen en je kunt dat heel erg 'curve fitten' zeg maar, net zo lang tweaken tot je model perfect matcht met de oude data. Maar of je daarmee de toekomst kunt voorspellen? Ik denk het niet, de studenten van nu gaan denk ik toch anders studeren dan studenten uit 2006/2007.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 11:57:57 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116182139
Hier havo, vooral zevens en achten op eindlijst (zes voor wiskunde :P), niet nominaal afgestudeerd (maar dat had niet te maken met mijn capaciteiten maar met de onrust in mijn hoofd destijds).

Tjaaaa... om allerlei redenen zou ik moeten falen in het leven (doofheid, met HBO-P uni afgerond etc), maar ik heb the odds maar mooi gebeat :6.
Niet meer actief op Fok!
pi_116182191
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:56 schreef the85mc het volgende:

[..]

haha, ik geloof niet zo in voorspellende modellen. Je kunt alleen data van het verleden gebruiken om iets over de toekomst te zeggen en je kunt dat heel erg 'curve fitten' zeg maar, net zo lang tweaken tot je model perfect matcht met de oude data. Maar of je daarmee de toekomst kunt voorspellen? Ik denk het niet, de studenten van nu gaan denk ik toch anders studeren dan studenten uit 2006/2007.
In mijn vakgebied werken we natuurlijk erg veel met voorspellende modellen, dus ik geloof er wel in :)

Ik denk dat er gemiddeld wel te zeggen valt dat hoe vroeger je je keuze maakt hoe gemotiveerder je bent voor deze/een studie. Daarnaast valt velen de hoeveelheid statistiek tegen, dus begrijp ik de toevoeging van het cijfer voor wiskunde aan het model.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:02:32 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116182289
Lekker dan. Wilde kaas op m'n brood: schimmel. En de verpakking is nog niet open geweest en is de tht-datum is ergens in november.
Vanavond maar even mee naar appie en een nieuw pak scoren dan :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116182317
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

In mijn vakgebied werken we natuurlijk erg veel met voorspellende modellen, dus ik geloof er wel in :)

Ik denk dat er gemiddeld wel te zeggen valt dat hoe vroeger je je keuze maakt hoe gemotiveerder je bent voor deze/een studie. Daarnaast valt velen de hoeveelheid statistiek tegen, dus begrijp ik de toevoeging van het cijfer voor wiskunde aan het model.
Ik heb zelf ook veel met modelleren gewerkt en ik heb wel gezien dat je eruit kan laten komen wat je eruit wil hebben..
Dit onderzoek geldt alleen voor dit type studenten. Het is niet zo dat je dit bijvoorbeeld naar natuurkundestudenten door kunt trekken. Ik ben zo door statistiek heen gerold en ik had verder maar 1 vak echt wiskunde op de uni. Dus mijn wiskunde cijfer op de middelbare zei niet zoveel, want met wiskunde B krijg je echt 0 statistiek.
pi_116182361
Hmmm ik had wel statistiek met wiskunde B. misschien is dit veranderd en dus een teken dat ik oud word :+
  Vis een optie? donderdag 30 augustus 2012 @ 12:10:43 #300
70532 loveli
N
pi_116182554
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmmm ik had wel statistiek met wiskunde B. misschien is dit veranderd en dus een teken dat ik oud word :+
Ik ben ouder en statistiek zat toch echt in wiskunde A.
crap in = crap out
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:11:36 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116182578
Zo, hardgelopen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')