bijslapenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ook nog, idd.
Ik heb deze week drie keer door de wekker heen geslapen. Volgens mij moet ik wat bijslapen in het weekend.
Ja, sterkte alvastquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:55 schreef Skoap het volgende:
[..]
bijslapenDat is een van de dingen die ik straks wel zal missen
Naja, ik snap wel waarom een hoop mensen op de PVV stemden. Het zijn volgens mij vooral ontevreden VVD stemmers. Mensen die tegen de Islam zijn en het feit dat "alles" maar kan in Nederland.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:48 schreef Perruche het volgende:
Vind de SP nog wel aanvaardbaar, de PVV absoluut niet. Begrijp niet waarom die man zo'n groot podium wordt gegeven. Hij wil niets, behalve terug in de tijd, alle Moslims in een kamp en uit de euro. Excellent!
Morning![]()
MC, ging het sporten vanmorgen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:09 schreef Perruche het volgende:
Vikkestein wat was je het met me eens vanmorgen! Lekker hoor.
Planning:
O: 2 gebakkken eieren met 2 plakjes bacon (geen vet erbij verder, alles bio)
T: 150 gr kikkererwten in tomatensaus
L: salade met iets & een broodje
T: groene paprika en wortels
B: 2x20 minuten fietsen
T: handje noten/zaden/gedroogde vruchten
S: 6,5 km hardlopen
D: Salieworstje (varkensvlees), aardappels en ratatouille (aubergine, courgette, tomaat, ui)
He, ik stem op de partij voor de dierenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:28 schreef loveli het volgende:
Denk dat die mensen met "nul verstand van politiek" mensen zijn die geen kranten lezen of journaal kijken, maar alleen loze kreten achterna hollen en op de partij voor dieren stemmen.
PvvD > PVVquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
He, ik stem op de partij voor de dieren!
Verder heeft iedereen verstand van politiek vermits niet handelingsonbekwaam. Dat alle mensen verschillende criteria hebben om te bepalen of en op wie ze willen stemmen is nou net het idee erachter. Het criterium "ik heb het verkiezingsprogram gelezen" is geen beter criterium dan "ik stem al m'n hele leven op die partij" of welk ander criterium dan ook.
Als het destijds een weloverwogen beslissing is geweest niet neequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:40 schreef Goodbye het volgende:
Mijn omaatje van 80 stemt al haar hele leven op het CDA, van huis uit meegekregen. Betekent in mijn ogen echt niet dat haar stem minder waard is. Ik denk dat zij nog meer in haar stem gelooft dan ik als zwevende kiezer.
Nou, dat is dus wat ik zeg. Meer omdat dat "zo hoorde". Dus of dat weloverwogen is?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als het destijds een weloverwogen beslissing is geweest niet nee.
Mijn ouders stemmen al jaren op de CU, mijn vader iig, weet niet of mijn moeder daar ook op stemt, die stemt misschien wel op CDA.
Ik ben vet onrustig en kan me nergens op concentreren vandaag.
Waarschijnlijk omdat het een christelijke partij is?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat is dus wat ik zeg. Meer omdat dat "zo hoorde". Dus of dat weloverwogen is?
Nou ja, wel abortus mogen plegen is natuurlijk ook een soort van God spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het een christelijke partij is?
Mijn ouders zullen nooit op een partij stemmen die zich niet als christelijk profileert, terwijl bepaalde niet-christelijke standpunten misschien wel christelijker standpunten uitdragen dan bepaalde christelijke partijen.
Die Kees van der Staaij is een walgelijke eikel trouwens. Abortus willen verbieden. Dat kunnen vrouwen echt wel zelf beslissen en mocht er een god zijn daarboven, dan kunnen ze tzt prima verantwoording aan hem afleggen. Huuu. Beetje god spelen hier op aarde
.
Dat is dan ook weer waar, met het kleine verschil dat het in het ene geval voor je bepaald wordt door een politieke partij en je in het andere geval zelf mag weten wat je doetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou ja, wel abortus mogen plegen is natuurlijk ook een soort van God spelen
En ik maar denken dat ik zo niemand tegen de schenen zou trappenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
He, ik stem op de partij voor de dieren!
Zekersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:04 schreef the85mc het volgende:
Wel grappig wat opvoeding doet. Mijn vader stemt VVD (eigen zaak) en mn moeder (in onderwijs) wisselt wel eens wat maar meestal D66, PvdA. En ik zit daar weer tussenin. Nooit zo over nagedacht maar opvoeding bepaalt denk ik grotendeels je politieke voorkeur..
quote:
Ah gusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Met als bonus hoogtepunt het trombonemeisje wiens armen net wat te kort leken om sommige noten te kunnen halen.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |