Mis een beetje echte "groente", maar voor een hele dag weg vind ik hem best primaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Niks teveel Perr, wel erg lekker en alles wat je moet hebben
Klinkt lekker en gezond!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mjam mjam! Speltpasta met kipfilet, pesto, courgette en rucola
Verder vandaag op: vanilleyoghurt met muesli, 4 kleine sneetjes speltbrood met pindakaas en kaas, twee oaties (koekjes) en een gekookt ei.
Wat ben jij toch een gelukkig menschquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, voortuin omgespit, nu een lekker tomatensoep maken met verse courgette, champignons, prei, aubergine, kruiden en lekkere gehaktballetjes, heb ik zin in! I LUV soep!
Nu een biertje en even in de zon. Ik LUV de zon
Mara ook zoveel mooie! Ik heb deze, en daar ben ik erg blij mee. Warm, want dons, maar toch mooi!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben eenfunctionele
winterjas aan het zoeken voor naast mijn twee die dit seizoen nog wel meekunnen. Ik heb het altijd zo friggin koud in die dingen en tegen regen/sneeuw kunnen ze ook niet, dus laat ik eens verstandig zijn.
Maar er zijn zo veel lelijke.
Ik wil nog even naar die regenjas bij de Lidl gaan kijken die.. Maria? hier plaatste. Mijn gewone winterjas Houdt regen niet zo tegen..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben eenfunctionele
winterjas aan het zoeken voor naast mijn twee die dit seizoen nog wel meekunnen. Ik heb het altijd zo friggin koud in die dingen en tegen regen/sneeuw kunnen ze ook niet, dus laat ik eens verstandig zijn.
Maar er zijn zo veel lelijke.
Ohw.. Nooit opgemerkt eigenlijk. Als ik eenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef Perruche het volgende:
Haha Goodbye, ik vind dat ook! Heb het ook vaak bij an24's posts, kweenie. Ik zeg er nooit wat van omdat ik dan altijd denk dat het vast aan mij ligt en de kusjes nooit naar mij gericht zijn
Dankquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
Hej ladies, eerste schooldag was doodvermoeiend maar erg leuk. Ik kan het blijkbaar nog steeds, e*-n +9-*b9ee9r******************************
(dat was poes, die wilde ook wat zeggen) en het gaat beter dan vorig jaarhet is zo leuk om leerlingen van vorig jaar te zien die het jammer vinden dat ze je niet meer als docent hebben (zelfs als ze een heel jaar draken zijn geweest) of juist blij zijn met je
zenuwen waren totaal onnodig
Dank voor de link An! Ik ga je huis even voorstellen aan haar.
Ja, maar mijn budget houdt op bij 100-120 euroquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mara ook zoveel mooie! Ik heb deze, en daar ben ik erg blij mee. Warm, want dons, maar toch mooi!
[ afbeelding ]
Die vind ik ook wel mooi!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mara ook zoveel mooie! Ik heb deze, en daar ben ik erg blij mee. Warm, want dons, maar toch mooi!
[ afbeelding ]
Loop voor de lol eens de Zeeman, Bentex of Henk ten Hoor binnen..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar mijn budget houdt op bij 100-120 euro.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel mooi!
Ik moet ook een nieuwe. En nieuwe laarzen. Shoppen!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |