Mis een beetje echte "groente", maar voor een hele dag weg vind ik hem best primaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Niks teveel Perr, wel erg lekker en alles wat je moet hebben
Klinkt lekker en gezond!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mjam mjam! Speltpasta met kipfilet, pesto, courgette en rucola
Verder vandaag op: vanilleyoghurt met muesli, 4 kleine sneetjes speltbrood met pindakaas en kaas, twee oaties (koekjes) en een gekookt ei.
Wat ben jij toch een gelukkig menschquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, voortuin omgespit, nu een lekker tomatensoep maken met verse courgette, champignons, prei, aubergine, kruiden en lekkere gehaktballetjes, heb ik zin in! I LUV soep!
Nu een biertje en even in de zon. Ik LUV de zon
Mara ook zoveel mooie! Ik heb deze, en daar ben ik erg blij mee. Warm, want dons, maar toch mooi!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben eenfunctionele
winterjas aan het zoeken voor naast mijn twee die dit seizoen nog wel meekunnen. Ik heb het altijd zo friggin koud in die dingen en tegen regen/sneeuw kunnen ze ook niet, dus laat ik eens verstandig zijn.
Maar er zijn zo veel lelijke.
Ik wil nog even naar die regenjas bij de Lidl gaan kijken die.. Maria? hier plaatste. Mijn gewone winterjas Houdt regen niet zo tegen..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben eenfunctionele
winterjas aan het zoeken voor naast mijn twee die dit seizoen nog wel meekunnen. Ik heb het altijd zo friggin koud in die dingen en tegen regen/sneeuw kunnen ze ook niet, dus laat ik eens verstandig zijn.
Maar er zijn zo veel lelijke.
Ohw.. Nooit opgemerkt eigenlijk. Als ik eenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef Perruche het volgende:
Haha Goodbye, ik vind dat ook! Heb het ook vaak bij an24's posts, kweenie. Ik zeg er nooit wat van omdat ik dan altijd denk dat het vast aan mij ligt en de kusjes nooit naar mij gericht zijn
Dankquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
Hej ladies, eerste schooldag was doodvermoeiend maar erg leuk. Ik kan het blijkbaar nog steeds, e*-n +9-*b9ee9r******************************
(dat was poes, die wilde ook wat zeggen) en het gaat beter dan vorig jaarhet is zo leuk om leerlingen van vorig jaar te zien die het jammer vinden dat ze je niet meer als docent hebben (zelfs als ze een heel jaar draken zijn geweest) of juist blij zijn met je
zenuwen waren totaal onnodig
Dank voor de link An! Ik ga je huis even voorstellen aan haar.
Ja, maar mijn budget houdt op bij 100-120 euroquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mara ook zoveel mooie! Ik heb deze, en daar ben ik erg blij mee. Warm, want dons, maar toch mooi!
[ afbeelding ]
Die vind ik ook wel mooi!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mara ook zoveel mooie! Ik heb deze, en daar ben ik erg blij mee. Warm, want dons, maar toch mooi!
[ afbeelding ]
Loop voor de lol eens de Zeeman, Bentex of Henk ten Hoor binnen..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar mijn budget houdt op bij 100-120 euro.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel mooi!
Ik moet ook een nieuwe. En nieuwe laarzen. Shoppen!.
Ik dacht gelijk: hoog dr Oz gehalte.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Loop voor de lol eens de Zeeman, Bentex of Henk ten Hoor binnen..
Gewoon eens doen
Ben sbs6 aan het kijken, de lijfshow ofzo, best leuk..
Hoe betrokken! Ik vind het al heel wat dat ik een barbecue met de buren (zes huizen) organiseer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef LieLie het volgende:
Ik heb me aangemeld voor een bestuur hier in het durp
Wordt zo na mijn studie tijd om me een beetje in het dorp te mengen
Aaw, ouchquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben me toch op mijn plaat gegaan tijdens het lopenwas een opstekende stoeptegel en ik zag 'm niet. Lief schrok zich bijna dood en we waren nog geen 500m weg van huis
Ik heb een ei op mijn linker knie, schaafwond op linkerscheen en rechterknie. Ik ben niet gemaakt om hard te lopen
Mijn hand is ook kapot en ontsmettingsspul prikt gemeen
Het is niet zo'n groot dorp en ik kom hier eigenlijk niet vandaan. Dus het is wel een manier om wat meer eigen contacten te krijgen hier. En organiseren vind ik ook gewoon heel leuk, sluit goed aan bij m'n werkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe betrokken! Ik vind het al heel wat dat ik een barbecue met de buren (zes huizen) organiseer..
Dat was Puff geloof ik!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil nog even naar die regenjas bij de Lidl gaan kijken die.. Maria? hier plaatste. Mijn gewone winterjas Houdt regen niet zo tegen..
Oh, was het eerste dat in me opkwam en de eerste ingeving is meestal goedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat was Puff geloof ik!
Ik heb wat tegen de Lidl
Auwquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben me toch op mijn plaat gegaan tijdens het lopenwas een opstekende stoeptegel en ik zag 'm niet. Lief schrok zich bijna dood en we waren nog geen 500m weg van huis
Ik heb een ei op mijn linker knie, schaafwond op linkerscheen en rechterknie. Ik ben niet gemaakt om hard te lopen
Mijn hand is ook kapot en ontsmettingsspul prikt gemeen
Shun the non-believer!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat was Puff geloof ik!
Ik heb wat tegen de Lidl
Mwaa heb iig wat tegen een van de lokale filialen, wegens slechte ervaring, dat trek ik op gut feeling volledig on-onderbouwd door naar de restquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn scheetje rook naar bloemkool
Al moet ik zeggen dat ik de kleding niet altijd al te best vind; de sportkleding is verre van ademend en zulks.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwaa heb iig wat tegen een van de lokale filialen, wegens slechte ervaring, dat trek ik op gut feeling volledig on-onderbouwd door naar de rest
Slaap lekker!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:31 schreef the85mc het volgende:
Ik ga ook maar eens minder internetten/op mn telefoon 's avonds laat. Las dat backlights je slaappatroon verstoort.. Dus dit is mn laatste post voor vandaag
Heb wel lekker gesport vanavond, 40 km op de mtb. Alleen bij afstappen ramde ik vol mn enkel op een pakjesdrager van een andere fietsblauwe enkel.
Wekker staat op 7 uur, morgen eens proberen of 's ochtends sporten werkt. Slaap lekker straks slankies!
Jij hebt wel een aparte werkweek he Uniek!? Heb je nu nooit het gevoel dat je in het weekend veel mist omdat vrienden en familie wel vrij zijn?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:
In de ochtend sporten! Dat is de enige wat voor mij werkt iig.
Morgen uitslapen, hardlopen, ramen binnen schoonmaken, gevulde paprika's maken.
Daarna 5 dagen weer de wekkert om 4.45, dus geen sport
Neequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een aparte werkweek he Uniek!? Heb je nu nooit het gevoel dat je in het weekend veel mist omdat vrienden en familie wel vrij zijn?
Oh herkenbaar, en dan word ik van binnen agressief dat die mensen ook mogen stemmen. Idem bij mensen die imo de verkeerde politieke mening hebben. ik kan niet zo goed discussiėren, ik heb namelijk altijd gelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:40 schreef Probability het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik het vervelend vind dat mensen met 0 verstand van politiek (dan bedoel ik dus niet een keer dwdd kijken of de krant lezen en daar de meningen uit over nemen..) heftige discussies aangaan op punten waar.. tsja geen winst valt te behalen.
Heb geen zin om mij er in te mengen en om onderbouwde meningen te vragen.. En iemand die dan net iets meer kan vertellen dan de rest wordt gezien als een politiek wonder.. Ach ja. Ik ga maar slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |