Bij Magazzino in Amsterdam, schijnt een lekkere Italiaan te zijn en goedkoop door de Restaurantweekquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat en waar ga je eten Novem? Lekker, geniet er van...
Nog 19 minuten
^^quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:47 schreef Perruche het volgende:
Geen drekrees foto's en plein public bitte :p
Novem lekker hoor, wie weet hebben ze daar ook wel pasgettie!
Fbquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vraag ook niet om foto's en plein public, alleen of ze ergens op een site staan of zo.
Wat denk je van drekrees.nl, kopje "foto's"?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vraag ook niet om foto's en plein public, alleen of ze ergens op een site staan of zo.
Dat is wel de bedoeling, maar heb de afspraak preventief gemaakt. Omdat ik blijkbaar m'n nek 'intrek' als ik kracht zet, had/krijg ik daar last van na inspanning (zoals afgelopen dagen). Heb de afspraak vast gemaakt zodat ik weet dat ik meteen terecht kan. En ik verwacht wel dat het nodig gaat zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:51 schreef Goodbye het volgende:
Wat heb je? Gaat die Urbanathlon wel lukken, dan?
Dank je.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat denk je van drekrees.nl, kopje "foto's"?
oh niet naar bedoeld hoor. Meer van: ik wilde je niet uitlachen hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:06 schreef Goodbye het volgende:
Weet je dat die "." juist een beetje naar overkomt zo aan het eind van je post? Maar dat kan ook een verkeerde interpretatie van mijn kant zijn.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh niet naar bedoeld hoor. Meer van: ik wilde je niet uitlachen hoor.
Nu wil ik weerdoen maar laat maar
Dat doet ze wel vaak hequote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
Hej ladies, eerste schooldag was doodvermoeiend maar erg leuk. Ik kan het blijkbaar nog steeds, e*-n +9-*b9ee9r******************************
(dat was poes, die wilde ook wat zeggen) en het gaat beter dan vorig jaarhet is zo leuk om leerlingen van vorig jaar te zien die het jammer vinden dat ze je niet meer als docent hebben (zelfs als ze een heel jaar draken zijn geweest) of juist blij zijn met je
zenuwen waren totaal onnodig
Dank voor de link An! Ik ga je huis even voorstellen aan haar.
Gelukkig verkeerd geïnterpreteerd, dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh niet naar bedoeld hoor. Meer van: ik wilde je niet uitlachen hoor.
Nu wil ik weerdoen maar laat maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |