Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Krotenschuim klinkt toch minder appetijtelijk he.
Ik ook. Ook net na het eten trouwens. Net als uniek.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:31 schreef Goodbye het volgende:
Was je diner wel lekker Amsel, ik meen door de regels heen te lezen van niet.En raar, ik heb juist 's ochtends altijd heel erg honger als ik de avond daarvoor veel gegeten heb.
Hahaha, scherpquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:31 schreef Goodbye het volgende:
Was je diner wel lekker Amsel, ik meen door de regels heen te lezen van niet.En raar, ik heb juist 's ochtends altijd heel erg honger als ik de avond daarvoor veel gegeten heb.
Ik heb dan altijd trek in zoetigheid. Gelukkig na ongeveer een half uurtje wel over.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Ook net na het eten trouwens. Net als uniek.
ik ook. stom.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Ook net na het eten trouwens. Net als uniek.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef Perruche het volgende:
Vertrek je vandaag v1z? Geniet ervan!!
veel plezier! En in het vliegtuig lekker slapen en stom filmpjes kijken, dan ben je er zo!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]ik ben halfblood te bewonderen in dit Amerikanen-gericht onding de komende twee weken
I'M JORAN, BITCHES!
Nee, ik ga lekker genieten, af en toe wel even de 'gym' bezoeken maar vooral relaxen
/ben heus niet zenuwachtig
Veel plezier!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]ik ben halfblood te bewonderen in dit Amerikanen-gericht onding de komende twee weken
I'M JORAN, BITCHES!
Nee, ik ga lekker genieten, af en toe wel even de 'gym' bezoeken maar vooral relaxen
/ben heus niet zenuwachtig
Trek je het wel een beetje? Ruzien tot 3 snachts is niet ideaal als je nog een intensieve dag voor de boeg hebt.. Krijg daar zelf nogal een kort lontje van..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:56 schreef Perruche het volgende:
Godlekker rustige trein. Komen we in r'dam, stapt er een hele delegatie weet veel wtas in, joelend en alles; "oh, wat lekker rustig in de trein".
Ja, nu niet meer nee
Het is te merken he! Nee ik lag gewoon wakker, wijn was verkeerd gevallen dus alles draaide (na 3 glaasjesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:06 schreef the85mc het volgende:
[..]
Trek je het wel een beetje? Ruzien tot 3 snachts is niet ideaal als je nog een intensieve dag voor de boeg hebt.. Krijg daar zelf nogal een kort lontje van..
Komt wel goed vandaagquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het is te merken he! Nee ik lag gewoon wakker, wijn was verkeerd gevallen dus alles draaide (na 3 glaasjes) dus viel pas om 3 uur in slaap... En om 5 uur gaat de trein naar huis weer, dus even doorzetten
Dat was 2008.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:39 schreef Phaidra het volgende:
Sigur Ros. Ik vond ze zo geweldig op Lowlands 2009!
Speelt er nog wat leuks binnenkort? Hou van rock/electro/pop..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je moet de mailinglijsten in de gaten houden 85MC, en de facebook pagina's en Twitter en de topics op Fok en daarnaast ook regelmatig de agenda's van de zaaltjes afspeuren.![]()
Of gewoon af en toe aan mij vragen of er nog wat leuks speelt.
Ik ga een lijstje maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
Speelt er nog wat leuks binnenkort? Hou van rock/electro/pop..
Ik vind onbekende muziek vaak prima, maar ga vaker naar hele bekende bands omdat ik ook wel van show hou.. Zoals Coldplay, U2, Jack johnson etc..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga een lijstje maken.![]()
Ik heb een beetje een zwak voor redelijk onbekende dingen overigens.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, wat die-jes betreft: ik heb op maandag bijna alle collega's gezoend (is traditie na de zomervakantie) en gisteren weer omdat ik jarig was.
Dus. Met een beetje pech heb ik alle docenten uitgeschakeld vlak voor de lessen starten
Maria, je hebt nog altijd het doucheputje..
Vaiz, veel plezier en goede reis
alleen uit de kast halen schiet niet op, natuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:52 schreef Viking84 het volgende:
Volgende maand staat Coldplay in mijn achtertuin.
Beterschap Coco(of nee, toch maar geen
![]()
).
Lijstje:
O: kwark/ananas
T: banaan
T: worteltjes
L: Italiaanse salade part 2
T: appel
D: eten bij mijn zus, want neefje is jarig. Geen idee wat, though. Ws iets van pasta/rijst, haar kennende.
T: sinassplit
Gisteren superfijn gesport trouwens. Ook weer een afstandsrecord behaald
. Maar ik ga wel uitkijken naar wat variatie nu. Gisteren de gewichtjes al uit de kast gehaald, dat is alvast een begin
.
Ga alleen niet meer (alleen) salades eten op een dag dat ik sport. Boterham pindakaas erbij gisteren was net iets te weinig.
Toch! Ik twijfelde nog, maar had geen zin om het op te zoekenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat was 2008.Maar is idd een van de legendarische Lowlands concerten.
http://www.lowlove.nl/leg(...)cert-sigur-ros-2008/
2010 stond Jonsí er solo en dat was zooooooo mooi.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet nog niet wat ik bij m'n zus ga etenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
alleen uit de kast halen schiet niet op, natuurlijk.Verder vind ik je lijstje wat weinig, eigenlijk...
ik vind het nog weinig...wil je het voor de grap eens uitrekenen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je weet nog niet wat ik bij m'n zus ga eten. Mss komt er nog een taartje bij (al denk ik het niet, want ik ben er pas na vijven). Salade is ook best gevuld hoor. Zitten veel walnoten in, sowieso
. En mozzarella met parmaham, dat tikt ook wel aardig aan, denk ik
.
Ik stel me bij decaan altijd het hoofd van een faculteit voor, maar ik kan me niet voorstellen dat je die overal mee lastig valt. Bedoel je de studieadviseur van je opleiding?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:31 schreef Probability het volgende:
Ik moet heel veel dingen regelen dus nu loop ik een beetje vast. En m'n decaan is weg dus dat is niet zo handig. Weg als in dat hij ergens anders werkt. Aaah.
Decaan is vertrouwenspersoon waar je een beetje mee kunt babbelen en die je dan inzichten geeft als dat nodig is en evt helpt en doorverwijst.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik stel me bij decaan altijd het hoofd van een faculteit voor, maar ik kan me niet voorstellen dat je die overal mee lastig valt. Bedoel je de studieadviseur van je opleiding?
Dat zou ik ook wel graag willen, maar dat zou betekenen dat ik mijn wekker vóór zessen moet zetten, dat gaat dus echt niet lukken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:40 schreef the85mc het volgende:
Das een hele lijst HPKW. Zit nu mobiel en zal vanavond eens checken.
Ik heb een goed idee/voornemen: ik wil sochtends/ overdag actiever zijn ipv s avonds. Dus heb bedacht dat ik voor het ontbijt een tijdje ga sporten. Kijken of dat werkt. Morgen begin ik (denk ik).
Dat dacht ik ook altijd, maar alles went. De mijne gaat om 5.50quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel graag willen, maar dat zou betekenen dat ik mijn wekker vóór zessen moet zetten, dat gaat dus echt niet lukken.![]()
Waar een wil isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel graag willen, maar dat zou betekenen dat ik mijn wekker vóór zessen moet zetten, dat gaat dus echt niet lukken.![]()
hoe laat ga je dan naar bed 's avonds?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar alles went. De mijne gaat om 5.50.
fijn!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
ik dacht dat Mr.Mo vrijdag pas terug zou komen uit NL, maar hij komt morgen al!!!!
![]()
Nog maar één nachtje en dan zijn we vier nachtjes samen in ons eigen huis
Jeuj!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
ik dacht dat Mr.Mo vrijdag pas terug zou komen uit NL, maar hij komt morgen al!!!!
![]()
Nog maar één nachtje en dan zijn we vier nachtjes samen in ons eigen huis
Hehe inderdaad!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:12 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik ben bang dat die wil er gewoon niet genoeg is!Vik, als ik een half uurtje zou willen hardlopen voor het werken, dan zou m'n wekker om 05.30 gaan. Ik ben bang dat ik dat niet trek (niet zo zeer om het aantal uren slaap, maar meer dat mijn wekker afgaat en er 05.-- staat
![]()
)
Tussen 22.00 en 22.30. Wij eten tussen 18.30 en 19.30 en ik vind dat ik nog genoeg avond over heb, zeker als ik niet gesport hebquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe laat ga je dan naar bed 's avonds?
Ik vind eht zo lastig om 's avonds al vroeg naar bed te moeten. Ik ga nu steeds rond half 12 slapen, maar ga al rond half 11 naar bed. Nog even lezen, met de duutser kletsen, etc. En dat vind ik al vroeg, want we eten meestal niet voor half 8, 8 uur. Dan is de avond zo voorbij.
Dan ben ik al bijna op het werkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:07 schreef Perruche het volgende:
Jeetje, om 5 uur opstaanik sta om 7:30 en dat vind ik al vroeg!
Lijstjes update:
O: 150 ml. Yoghurt, mueslibol, appel
T: wafel
L: 300 gr salade (met spelt, ham, groente en yoghurt dressing), 200 gr fruitsalade
T: flesje smoothie
D: couscous salade en cherrytomaatjes
T: denk ricotta met honing en rode besjes
S: bodypump
Mijne dus ook, nog later zelfs. Kijken of ik dat een beetje kan veranderen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:19 schreef Perruche het volgende:
Ja, als ik eerder zou kunnen beginnen zou ik het misschien ook wel doen. Ik zou graag in de ochtend sporten, maar mijn lijf is pas wakker rond 12 uur
Nee, we zijn nu serieus aan het twijfelen om te gaan verhuizen. De motoren staan gewoon echt niet veilig. Net even de cctvbeelden die we zelf gemaakt hebben teruggezien en daar is helaas niets van het moment supreme op te zien, maar wel de voor en na situatie... Zo even zoeken naar 't slotje om te zien of ze die in het gras hebben gedumpt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:36 schreef Perruche het volgende:
Oh dat is naar, mo. Hebben jullie gaan schuur?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme, ze hebben weer in de tuin ingebrokenze hebben een slotje van de zijdeur afgekregen en hebben naar m'n motorslot gekeken om te zien hoe ze 'm open kregen: die lag ineens in 't gras met z'n slotdeel terwijl hij daar nooit ligt.
Ja, m'n hart zat/zit in m'n keel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat je motor er nog staat!
Maar ja wat?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Viking84 het volgende:
Oei, ik zie een perfecte vacature voor mij in Den Haag. Maar ja.
* Viking84 bedrijf aan lijstje mogelijke toekomstige werkgevers toevoegt.
Nou:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:11 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Maar ja wat?
Of wil je niet weg waar je nu zit?
Nummer 1 is natuurlijk onzin, want je kunt het altijd proberen, maar 2 en 3 klinken wel zinnig inderdaad. Lastig dat die dingen altijd langs komen als het niet uit komt. Ik zag laatst ook een hele mooie plek, maar als ik dat zou gaan doen komt die PhD nooit meer af, en dat is ook zonde.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou:
1) Ik heb nog maar 1 jaar werkervaring
2) Ik heb het erg naar mijn zin hier
3) Ik ga een opleiding doen (voor tekstschrijver) en dat is op de lange termijn wel een goeie zet, denk ik. Bovendien moet ik die deels terugbetalen als ik stop. Dure grap.
Maar damn, alles klopt, ik zou meteen meer gaan verdienen dan ik nu doe, het is maar 10 min fietsen van m'n huis.... Maar het zou eigenlijk nog een jaartje moeten wachten... Pff, ik voeg ze maar toe aan m'n favorieten en houd de site tzt in de gaten.
En je bent nog niet bezig met die opleiding toch? Ben je juist net op tijd, sturen die brief!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:21 schreef Viking84 het volgende:
Mja, ik denk dat ik wel gewoon ga reageren en kijk hoe het loopt. Heb weinig te verliezen, immers. Misschien willen zij de opleiding wel betalen
. Dit weekend maar even broeden op een brief
.
True, die begint pas over drie weken ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En je bent nog niet bezig met die opleiding toch? Ben je juist net op tijd, sturen die brief!
Oh, je hebt al wel een studieovereenkomst getekend, dus? Maakt het weer iets lastiger..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True, die begint pas over drie weken ofzo. Maar weet niet in hoeverre ik er nu nog van af kan
.
Naja, ik zie wel. Eerst maar uitgenodigd worden.
waarom zou je niet reageren?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Viking84 het volgende:
Oei, ik zie een perfecte vacature voor mij in Den Haag. Maar ja.
* Viking84 bedrijf aan lijstje mogelijke toekomstige werkgevers toevoegt.
Je mag best blij zijn dat je werk hebt, maar dat betekent niet dat je niet iets leukers kan/mag doen!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook een beetje onzeker (oa vanwege de huidige arbeidsmarkt en mijn slechthorendheid). Denk dan: mag allang blij zijn dat ik wat heb. Maar goed, ik solliciteer nu wel vanuit een andere positie: als de voorwaarden om over te stappen (salaris, opleiding betalen enzo) niet aantrekkelijk genoeg zijn, blijf ik gewoon lekker waar ik zit en probeer ik het later wel weer eens.
True, maar ik ben de tijd dat ik maar niet aan het werk kwam ook nog niet vergeten, dus ik ben wel redelijk loyaalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je mag best blij zijn dat je werk hebt, maar dat betekent niet dat je niet iets leukers kan/mag doen!![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Echt wel proberen Vik!
nu weer een gijzeling op schiphol, als het goed is zit V1 nu veilig in een ander vliegtuig
En waarom bestaat er een vis met een penis op zijn hoofd?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:12 schreef loveli het volgende:
Oh, vik, is die opleiding nuttig voor evt nieuwe baas? Opleiding meenemen naar andere job een optie?
Zal eens even luisteren. Zag ook dat Alasca in tivoli staat, ook wel geinig denk ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Henk, je bent The Gaslight Anthem vergeten! Paradiso, oktober. Als je van rock houdt is dat misschien wel iets voor je, 85.
Interesting, graag een link inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:11 schreef loveli het volgende:
Las iets over een onderzoek, mensen die 30 mins per dag sportten waren na 3 mnd gemiddeld 3.6 kg kwijt. Een uur per dag => 2.7 kg. Als ik achter compu zit zoek ik link op en dump 'em hier. Verder niet bijgelezen.
Met mn boerenverstand zou ik zeggen dat je van een uur sporten meer trek/honger krijgt en dat je dan misschien meer eet dan wanneer je een half uurtje sport.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Interesting, graag een link inderdaad
Net hardgelopen en strakjes nog Jillian (laatste dag level 2)powerrrr
Zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Met mn boerenverstand zou ik zeggen dat je van een uur sporten meer trek/honger krijgt en dat je dan misschien meer eet dan wanneer je een half uurtje sport.
Een dag voor m'n volgende afspraak met de fysioquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:46 schreef Jagärtrut het volgende:
wanneer is de dag eigenlijk voor de urbanathloners?
Wat heb je? Gaat die Urbanathlon wel lukken, dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Een dag voor m'n volgende afspraak met de fysio
Ik moet de week erna nog 4 mijl rennen bij de Dam tot Dam voor de stichting Downsyndroom.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Een dag voor m'n volgende afspraak met de fysio
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat heb je? Gaat die Urbanathlon wel lukken, dan?
Volgens mij bedoelt ze dat ze na de urbanathlon een fysio nodig gaat hebben, niet dat ze nu al eentje gepland heeft staanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:01 schreef Goodbye het volgende:
Waarom is dat grappig?Li zat laatst ook al met een blessure, toch? Of ben ik in de war?
Klopt! Iets met een kleine teen. En een rug volgens mij ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:01 schreef Goodbye het volgende:
Waarom is dat grappig?Li zat laatst ook al met een blessure, toch? Of ben ik in de war?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef Perruche het volgende:
Haha gb, ik vind dat ook! Heb het ook vaak bij an24's posts, kweenie. Ik zeg er nooit wat van omdat ik dan altijd denk dat het vast aan mij ligt en de kusjes nooit naar mij gericht zijn :p .
hee! Ik heb geen kinderen opzij geduwd hoor!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Benauwd zijn is kut...
Tegen halfpipes oprennen is natuurlijk enorm normaal
Proost!quote:Heb ik 750 ml tomatensoep, halve courgette, 3 wortels, halve prei, kwart aubergine en 150 gram gehakt gegeten.
BIER
Bij Magazzino in Amsterdam, schijnt een lekkere Italiaan te zijn en goedkoop door de Restaurantweekquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat en waar ga je eten Novem? Lekker, geniet er van...
Nog 19 minuten
^^quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:47 schreef Perruche het volgende:
Geen drekrees foto's en plein public bitte :p
Novem lekker hoor, wie weet hebben ze daar ook wel pasgettie!
Fbquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vraag ook niet om foto's en plein public, alleen of ze ergens op een site staan of zo.
Wat denk je van drekrees.nl, kopje "foto's"?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vraag ook niet om foto's en plein public, alleen of ze ergens op een site staan of zo.
Dat is wel de bedoeling, maar heb de afspraak preventief gemaakt. Omdat ik blijkbaar m'n nek 'intrek' als ik kracht zet, had/krijg ik daar last van na inspanning (zoals afgelopen dagen). Heb de afspraak vast gemaakt zodat ik weet dat ik meteen terecht kan. En ik verwacht wel dat het nodig gaat zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:51 schreef Goodbye het volgende:
Wat heb je? Gaat die Urbanathlon wel lukken, dan?
Dank je.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat denk je van drekrees.nl, kopje "foto's"?
oh niet naar bedoeld hoor. Meer van: ik wilde je niet uitlachen hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:06 schreef Goodbye het volgende:
Weet je dat die "." juist een beetje naar overkomt zo aan het eind van je post? Maar dat kan ook een verkeerde interpretatie van mijn kant zijn.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh niet naar bedoeld hoor. Meer van: ik wilde je niet uitlachen hoor.
Nu wil ik weerdoen maar laat maar
Dat doet ze wel vaak hequote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef kwakz0r het volgende:
Hej ladies, eerste schooldag was doodvermoeiend maar erg leuk. Ik kan het blijkbaar nog steeds, e*-n +9-*b9ee9r******************************
(dat was poes, die wilde ook wat zeggen) en het gaat beter dan vorig jaarhet is zo leuk om leerlingen van vorig jaar te zien die het jammer vinden dat ze je niet meer als docent hebben (zelfs als ze een heel jaar draken zijn geweest) of juist blij zijn met je
zenuwen waren totaal onnodig
Dank voor de link An! Ik ga je huis even voorstellen aan haar.
Gelukkig verkeerd geïnterpreteerd, dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh niet naar bedoeld hoor. Meer van: ik wilde je niet uitlachen hoor.
Nu wil ik weerdoen maar laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |