Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Krotenschuim klinkt toch minder appetijtelijk he.
Ik ook. Ook net na het eten trouwens. Net als uniek.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:31 schreef Goodbye het volgende:
Was je diner wel lekker Amsel, ik meen door de regels heen te lezen van niet.En raar, ik heb juist 's ochtends altijd heel erg honger als ik de avond daarvoor veel gegeten heb.
Hahaha, scherpquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:31 schreef Goodbye het volgende:
Was je diner wel lekker Amsel, ik meen door de regels heen te lezen van niet.En raar, ik heb juist 's ochtends altijd heel erg honger als ik de avond daarvoor veel gegeten heb.
Ik heb dan altijd trek in zoetigheid. Gelukkig na ongeveer een half uurtje wel over.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Ook net na het eten trouwens. Net als uniek.
ik ook. stom.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Ook net na het eten trouwens. Net als uniek.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef Perruche het volgende:
Vertrek je vandaag v1z? Geniet ervan!!
veel plezier! En in het vliegtuig lekker slapen en stom filmpjes kijken, dan ben je er zo!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]ik ben halfblood te bewonderen in dit Amerikanen-gericht onding de komende twee weken
I'M JORAN, BITCHES!
Nee, ik ga lekker genieten, af en toe wel even de 'gym' bezoeken maar vooral relaxen
/ben heus niet zenuwachtig
Veel plezier!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]ik ben halfblood te bewonderen in dit Amerikanen-gericht onding de komende twee weken
I'M JORAN, BITCHES!
Nee, ik ga lekker genieten, af en toe wel even de 'gym' bezoeken maar vooral relaxen
/ben heus niet zenuwachtig
Trek je het wel een beetje? Ruzien tot 3 snachts is niet ideaal als je nog een intensieve dag voor de boeg hebt.. Krijg daar zelf nogal een kort lontje van..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:56 schreef Perruche het volgende:
Godlekker rustige trein. Komen we in r'dam, stapt er een hele delegatie weet veel wtas in, joelend en alles; "oh, wat lekker rustig in de trein".
Ja, nu niet meer nee
Het is te merken he! Nee ik lag gewoon wakker, wijn was verkeerd gevallen dus alles draaide (na 3 glaasjesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:06 schreef the85mc het volgende:
[..]
Trek je het wel een beetje? Ruzien tot 3 snachts is niet ideaal als je nog een intensieve dag voor de boeg hebt.. Krijg daar zelf nogal een kort lontje van..
Komt wel goed vandaagquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het is te merken he! Nee ik lag gewoon wakker, wijn was verkeerd gevallen dus alles draaide (na 3 glaasjes) dus viel pas om 3 uur in slaap... En om 5 uur gaat de trein naar huis weer, dus even doorzetten
Dat was 2008.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:39 schreef Phaidra het volgende:
Sigur Ros. Ik vond ze zo geweldig op Lowlands 2009!
Speelt er nog wat leuks binnenkort? Hou van rock/electro/pop..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je moet de mailinglijsten in de gaten houden 85MC, en de facebook pagina's en Twitter en de topics op Fok en daarnaast ook regelmatig de agenda's van de zaaltjes afspeuren.![]()
Of gewoon af en toe aan mij vragen of er nog wat leuks speelt.
Ik ga een lijstje maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
Speelt er nog wat leuks binnenkort? Hou van rock/electro/pop..
Ik vind onbekende muziek vaak prima, maar ga vaker naar hele bekende bands omdat ik ook wel van show hou.. Zoals Coldplay, U2, Jack johnson etc..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga een lijstje maken.![]()
Ik heb een beetje een zwak voor redelijk onbekende dingen overigens.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, wat die-jes betreft: ik heb op maandag bijna alle collega's gezoend (is traditie na de zomervakantie) en gisteren weer omdat ik jarig was.
Dus. Met een beetje pech heb ik alle docenten uitgeschakeld vlak voor de lessen starten
Maria, je hebt nog altijd het doucheputje..
Vaiz, veel plezier en goede reis
alleen uit de kast halen schiet niet op, natuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:52 schreef Viking84 het volgende:
Volgende maand staat Coldplay in mijn achtertuin.
Beterschap Coco(of nee, toch maar geen
![]()
).
Lijstje:
O: kwark/ananas
T: banaan
T: worteltjes
L: Italiaanse salade part 2
T: appel
D: eten bij mijn zus, want neefje is jarig. Geen idee wat, though. Ws iets van pasta/rijst, haar kennende.
T: sinassplit
Gisteren superfijn gesport trouwens. Ook weer een afstandsrecord behaald
. Maar ik ga wel uitkijken naar wat variatie nu. Gisteren de gewichtjes al uit de kast gehaald, dat is alvast een begin
.
Ga alleen niet meer (alleen) salades eten op een dag dat ik sport. Boterham pindakaas erbij gisteren was net iets te weinig.
Toch! Ik twijfelde nog, maar had geen zin om het op te zoekenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat was 2008.Maar is idd een van de legendarische Lowlands concerten.
http://www.lowlove.nl/leg(...)cert-sigur-ros-2008/
2010 stond Jonsí er solo en dat was zooooooo mooi.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet nog niet wat ik bij m'n zus ga etenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
alleen uit de kast halen schiet niet op, natuurlijk.Verder vind ik je lijstje wat weinig, eigenlijk...
ik vind het nog weinig...wil je het voor de grap eens uitrekenen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je weet nog niet wat ik bij m'n zus ga eten. Mss komt er nog een taartje bij (al denk ik het niet, want ik ben er pas na vijven). Salade is ook best gevuld hoor. Zitten veel walnoten in, sowieso
. En mozzarella met parmaham, dat tikt ook wel aardig aan, denk ik
.
Ik stel me bij decaan altijd het hoofd van een faculteit voor, maar ik kan me niet voorstellen dat je die overal mee lastig valt. Bedoel je de studieadviseur van je opleiding?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:31 schreef Probability het volgende:
Ik moet heel veel dingen regelen dus nu loop ik een beetje vast. En m'n decaan is weg dus dat is niet zo handig. Weg als in dat hij ergens anders werkt. Aaah.
Decaan is vertrouwenspersoon waar je een beetje mee kunt babbelen en die je dan inzichten geeft als dat nodig is en evt helpt en doorverwijst.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik stel me bij decaan altijd het hoofd van een faculteit voor, maar ik kan me niet voorstellen dat je die overal mee lastig valt. Bedoel je de studieadviseur van je opleiding?
Dat zou ik ook wel graag willen, maar dat zou betekenen dat ik mijn wekker vóór zessen moet zetten, dat gaat dus echt niet lukken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:40 schreef the85mc het volgende:
Das een hele lijst HPKW. Zit nu mobiel en zal vanavond eens checken.
Ik heb een goed idee/voornemen: ik wil sochtends/ overdag actiever zijn ipv s avonds. Dus heb bedacht dat ik voor het ontbijt een tijdje ga sporten. Kijken of dat werkt. Morgen begin ik (denk ik).
Dat dacht ik ook altijd, maar alles went. De mijne gaat om 5.50quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel graag willen, maar dat zou betekenen dat ik mijn wekker vóór zessen moet zetten, dat gaat dus echt niet lukken.![]()
Waar een wil isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel graag willen, maar dat zou betekenen dat ik mijn wekker vóór zessen moet zetten, dat gaat dus echt niet lukken.![]()
hoe laat ga je dan naar bed 's avonds?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar alles went. De mijne gaat om 5.50.
fijn!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
ik dacht dat Mr.Mo vrijdag pas terug zou komen uit NL, maar hij komt morgen al!!!!
![]()
Nog maar één nachtje en dan zijn we vier nachtjes samen in ons eigen huis
Jeuj!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
ik dacht dat Mr.Mo vrijdag pas terug zou komen uit NL, maar hij komt morgen al!!!!
![]()
Nog maar één nachtje en dan zijn we vier nachtjes samen in ons eigen huis
Hehe inderdaad!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:12 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik ben bang dat die wil er gewoon niet genoeg is!Vik, als ik een half uurtje zou willen hardlopen voor het werken, dan zou m'n wekker om 05.30 gaan. Ik ben bang dat ik dat niet trek (niet zo zeer om het aantal uren slaap, maar meer dat mijn wekker afgaat en er 05.-- staat
![]()
)
Tussen 22.00 en 22.30. Wij eten tussen 18.30 en 19.30 en ik vind dat ik nog genoeg avond over heb, zeker als ik niet gesport hebquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe laat ga je dan naar bed 's avonds?
Ik vind eht zo lastig om 's avonds al vroeg naar bed te moeten. Ik ga nu steeds rond half 12 slapen, maar ga al rond half 11 naar bed. Nog even lezen, met de duutser kletsen, etc. En dat vind ik al vroeg, want we eten meestal niet voor half 8, 8 uur. Dan is de avond zo voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |