abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116136805
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_116137173
Mogguh :W

Kort nachtje gehad, kon de slaap niet vatten ofzo. Voel me nu eigenlijk niet eens moe :D. Vanavond sporten en daarna mag ik instorten.

Planning

O: kwark met muesli
T: witte boterham pindakaas, dadels, appel
L: pistoletje filet americain
T: boterham pindakaas, mineola
D: zilvervliesrijst, ajam paniki, sajoer boontjes, cassave kroepoek
S: bodyshape of fitness
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116137193
Goeiemorgen! Niet bijgelezen, alleen even snel het lijstje van gisteren:

O - kwark met yoghurt en bosvruchten
L - kop vermicellisoep met balletjes, bruine boterham met sambalkaas, bruin bolletje met lever, beker melk, hardgekookt ei, een minibeetje pastasalade
T - appel, beker vivit, schaaltje kroepoek
D - glas champagne, bavarois van rode biet met knapperige bacon, dungesneden pastrami van diamanthaas met ingelegde jonge groenten met een stroop van aceto balsamico en koriander (of nouja, die stroop was een dunne smaakloze sliert over m'n bord), gebakken hoenderfilet met crème van tuinerwtjes en met beukenzwammetjes en gekonfijte zilveruitjes (al zei de ober toch echt sjalotjes) en een romige saus van salie (die helemaal niet zo romig was), mousse van pure chocola en rode wijn met gepocheerde perziken (hadden ze goed gespeld op de kaart O+ ) en bosvruchten (lees: 1 braam en 1 framboos), glaasje pedro ximenez

En nu heb ik - stom! - geen ontbijt in huis, maar ik heb ook helemaal geen honger na gisteravond :')
pi_116137298
Ohai :D

Amsel je D :9 lekker hoor!
GB ik ben benieuwd wat je van de bodyshape vind.

Kwak, je hoeft je dat soort dingen niet persoonlijk aan te trekken hoor :D bedoelde meer mijn narrow minded View over het leven van een docent met jullie te delen. Ik hoop dat het heel leuk wordt vandaag en dat achteraf de zenuwen niet nodig waren *O*

Ik kon ook niet slapen, moest weer bonje maken thuis en heb het 3 uur zien worden, terwijl ik om half 7 op moest. Nou maar even doorbuffelen vandaag, vanavond sporten en dan crashen :7.
pi_116137309
Rooie bieten bavarois, wtf?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_116137370
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:07 schreef V1z0R het volgende:
Rooie bieten bavarois, wtf?
Krotenschuim klinkt toch minder appetijtelijk he.
pi_116137395
:D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116137401
Ik heb supervast geslapen, maar te kort :') en morgen weer er vroeg uit :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116137421
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

Krotenschuim klinkt toch minder appetijtelijk he.
Ja :@

Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_116137549
Was je diner wel lekker Amsel, ik meen door de regels heen te lezen van niet. :P En raar, ik heb juist 's ochtends altijd heel erg honger als ik de avond daarvoor veel gegeten heb.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 08:38:41 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116137639
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:31 schreef Goodbye het volgende:
Was je diner wel lekker Amsel, ik meen door de regels heen te lezen van niet. :P En raar, ik heb juist 's ochtends altijd heel erg honger als ik de avond daarvoor veel gegeten heb.
Ik ook. Ook net na het eten trouwens. Net als uniek.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 08:38:43 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116137641
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:31 schreef Goodbye het volgende:
Hahaha, scherp :P Alles wat tussen haakjes staat idd :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 08:39:25 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116137655
Ik ga morgen bij Sumo eten, denk ik. En daarna naar de film O+.

Al laat Sumo zich niet zo goed combineren met een film, bedenk ik me net... hmm...
Niet meer actief op Fok!
pi_116137692
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb dan altijd trek in zoetigheid. Gelukkig na ongeveer een half uurtje wel over.

Waarom laat uit eten zich niet combineren met de film, Vik?
pi_116137699
Ik ga vrijdag uit eten (sushi), zaterdag waarschijnlijk naar de sauna (daar iets eten) en zondag uit eten (frans). Oeps. :+
pi_116137701
Sumodrieterie?

Nou, doe rustig aan m'n lieve deernties, viezzz gaat een poosie pleite :W
pi_116137719
Kwak: http://www.funda.nl/koop/dordrecht/straat-hof/nr-1/

Alstu!

Vaiz: grappig detail voor mensen met hoogtevrees: je moet gewoon hoger gaan zitten. Als hoger dan 85 meter zit, wordt het door je hersenen niet meer geregisteerd als afstand. Veel mensen zijn er dan in 1 klap vanaf. (niet allemaal dus :+ )

Morgen :W
pi_116137736
Vertrek je vandaag v1z? Geniet ervan!!
pi_116137783
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ik ook. stom.
pi_116137816
oh, en m'n planning:

O: 3 boterhammen met hagelsalg, 1 volkorenbeschuit met jam
T: appel
L: gebakken rijst met foe yong hai (zelfgmeaakt, veel groente!)
T: yoghurt?
S: uurtje volleyballen, denk ik
D: of falafel of couscous. denk falafel met gegrilde groente.
pi_116137831
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef Perruche het volgende:
Vertrek je vandaag v1z? Geniet ervan!!
:Y ik ben halfblood te bewonderen in dit Amerikanen-gericht onding de komende twee weken :D

I'M JORAN, BITCHES!

:')

Nee, ik ga lekker genieten, af en toe wel even de 'gym' bezoeken maar vooral relaxen :)

/ben heus niet zenuwachtig :@
pi_116137847
Veel plezier V1z *O* De vliegreis gaat vast helemaal goed komen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116137859
V1z! Veel plezier! Gewoon relax weet je 8-) Gaat daar vanzelf! Enjoy :D
Be someone that makes you happy
pi_116137880
God :') lekker rustige trein. Komen we in r'dam, stapt er een hele delegatie weet veel wtas in, joelend en alles; "oh, wat lekker rustig in de trein".

Ja, nu niet meer nee :')
pi_116137910
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:Y ik ben halfblood te bewonderen in dit Amerikanen-gericht onding de komende twee weken :D

I'M JORAN, BITCHES!

Nee, ik ga lekker genieten, af en toe wel even de 'gym' bezoeken maar vooral relaxen :)

veel plezier! En in het vliegtuig lekker slapen en stom filmpjes kijken, dan ben je er zo!
pi_116137914
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

I'M JORAN, BITCHES!

Veel plezier! *O*
pi_116137986
Uhm.. V1z: http://www.nu.nl/binnenla(...)vonden-schiphol.html

Oh alleen Europese vluchten vanaf pier C.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116138036
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:56 schreef Perruche het volgende:
God :') lekker rustige trein. Komen we in r'dam, stapt er een hele delegatie weet veel wtas in, joelend en alles; "oh, wat lekker rustig in de trein".

Ja, nu niet meer nee :')
Trek je het wel een beetje? Ruzien tot 3 snachts is niet ideaal als je nog een intensieve dag voor de boeg hebt.. Krijg daar zelf nogal een kort lontje van..
pi_116138057
:* veel plezier Vaaiz!
Ja doei.
pi_116138088
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:06 schreef the85mc het volgende:

[..]

Trek je het wel een beetje? Ruzien tot 3 snachts is niet ideaal als je nog een intensieve dag voor de boeg hebt.. Krijg daar zelf nogal een kort lontje van..
Het is te merken he! Nee ik lag gewoon wakker, wijn was verkeerd gevallen dus alles draaide (na 3 glaasjes :')) dus viel pas om 3 uur in slaap... En om 5 uur gaat de trein naar huis weer, dus even doorzetten ;)
pi_116138107
Veel plezier V1z! :)

Novem, hoe was Sigur Ros gister? :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_116138158
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:09 schreef Perruche het volgende:

[..]

Het is te merken he! Nee ik lag gewoon wakker, wijn was verkeerd gevallen dus alles draaide (na 3 glaasjes :')) dus viel pas om 3 uur in slaap... En om 5 uur gaat de trein naar huis weer, dus even doorzetten ;)
Komt wel goed vandaag ;)

Was sigur ros in nederland? Waarom weet ik dat soort dingen pas als het al geweest is..
pi_116138180
GEWELDIG!

Het was zooo mooi en indrukwekkend! Je werd soms gewoon weggeblazen door de vette drums, af en toe ook verrassingen en O+ Festival O+ en het was gewoon super!

Vond het wel abnormaal heet in Paradiso, en het geluid liet ook soms te wensen over, maar verder was het echt een feestje!

En goede reis V1z!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_116138589
Je moet de mailinglijsten in de gaten houden 85MC, en de facebook pagina's en Twitter en de topics op Fok en daarnaast ook regelmatig de agenda's van de zaaltjes afspeuren. :)
Of gewoon af en toe aan mij vragen of er nog wat leuks speelt. :P

Overigens staat Sigur Ros vanavond ook nog in Paradiso, het is wel uitverkocht, maar fair chance dat je nog ergens een kaartje kunt scoren van iemand die toch niet kan.

Klinkt goed Novem! Zin in vanavond! *O* :D O+
Doe wat je niet durft.
pi_116138611
Sigur Ros O+. Ik vond ze zo geweldig op Lowlands 2009!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116138740
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:39 schreef Phaidra het volgende:
Sigur Ros O+. Ik vond ze zo geweldig op Lowlands 2009!
Dat was 2008. :P Maar is idd een van de legendarische Lowlands concerten.
http://www.lowlove.nl/leg(...)cert-sigur-ros-2008/

2010 stond Jonsí er solo en dat was zooooooo mooi. O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Doe wat je niet durft.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 09:50:59 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116138837
Veel plezier Viz :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_116138853
Ik moest googlen, ken ze niet :')
pi_116138923
Definitieve lijstje van gisteren:

O: Smoothie met spinazie en banaan
L: Spinazieomelet met blokjes aardappel en ui met een geroosterde boterham met margarine
T: Klein yoghurtje, pinda chocoladereep (iets nieuws denk ik?)
D: Hollands jachtpannetje met aardappelpuree
T: Drie plakjes ontbijtkoek met margarine

Voor vandaag:

O: Grote kom cornflakes met melk, glas ananas/guave sap
L: 2 boterhammen met pepersalami, 1 boterham met iets anders
T: mueslireep oid
D: Beenham met champignons en jägersaus, gebakken aardappeltjes (misschien uit de oven, nog even bedenken) met nog nader te bepalen groente.
T: ?
pi_116139062
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je moet de mailinglijsten in de gaten houden 85MC, en de facebook pagina's en Twitter en de topics op Fok en daarnaast ook regelmatig de agenda's van de zaaltjes afspeuren. :)
Of gewoon af en toe aan mij vragen of er nog wat leuks speelt.
Speelt er nog wat leuks binnenkort? Hou van rock/electro/pop..
pi_116139292
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:01 schreef the85mc het volgende:

[..]

Speelt er nog wat leuks binnenkort? Hou van rock/electro/pop..
Ik ga een lijstje maken. :)
Ik heb een beetje een zwak voor redelijk onbekende dingen overigens. :P
Doe wat je niet durft.
pi_116139415
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ga een lijstje maken. :)
Ik heb een beetje een zwak voor redelijk onbekende dingen overigens. :P
Ik vind onbekende muziek vaak prima, maar ga vaker naar hele bekende bands omdat ik ook wel van show hou.. Zoals Coldplay, U2, Jack johnson etc..
Maar hou ook wel van onbekende artiesten zoals ik hier gister nig postte..

[ Bericht 4% gewijzigd door the85mc op 29-08-2012 10:23:28 ]
pi_116139880
Verj. was leuk O+

Nu ziek thuis (grieperig), hoera voor mobiel internet en hoera voor mijn bed (en hoera voor twee wc's thuis, aangezien martijn en ik knus samen ziek zijn :') ).

Oh, wat docent zijn betreft: als het kan, ben ik ook vaak rond vier uur weg. Soms eerder. Maar dan ben ik s avonds of in t weekend bezig. Of ik start heel vroeg. Denk dat ieder vak trouwens piekmomenten heeft. Alleen bij oa docenten valt dat niet op voor anderen. Dus lijkt snel alsof we geen klap uitvoeren :+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:43:52 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116140272
Veel plezier en bon voyage Viz!

Coco O+ Beterschaap voor jou en Martijn! :* Oei als de mister en ik allebei aan de poeperij zouden zijn hebben we een probleem _O-

Brave Soundtrack O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116140348
Beterschap Coco & man! :*
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:52:55 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116140547
Volgende maand staat Coldplay in mijn achtertuin *).

Beterschap Coco :* (of nee, toch maar geen :* :P).

Lijstje:

O: kwark/ananas
T: banaan
T: worteltjes
L: Italiaanse salade part 2
D: eten bij mijn zus, want neefje is jarig. Geen idee wat, though. Ws iets van pasta/rijst, haar kennende.
T: sinassplit

Gisteren superfijn gesport trouwens O+. Ook weer een afstandsrecord behaald *O*. Maar ik ga wel uitkijken naar wat variatie nu. Gisteren de gewichtjes al uit de kast gehaald, dat is alvast een begin :P.
Ga alleen niet meer (alleen) salades eten op een dag dat ik sport. Boterham pindakaas erbij gisteren was net iets te weinig.
Niet meer actief op Fok!
pi_116140641
Nou, wat die :*-jes betreft: ik heb op maandag bijna alle collega's gezoend (is traditie na de zomervakantie) en gisteren weer omdat ik jarig was.

Dus. Met een beetje pech heb ik alle docenten uitgeschakeld vlak voor de lessen starten :')

Maria, je hebt nog altijd het doucheputje.. :+

Vaiz, veel plezier en goede reis O+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:58:44 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116140723
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, wat die :*-jes betreft: ik heb op maandag bijna alle collega's gezoend (is traditie na de zomervakantie) en gisteren weer omdat ik jarig was.

Dus. Met een beetje pech heb ik alle docenten uitgeschakeld vlak voor de lessen starten :')

Maria, je hebt nog altijd het doucheputje.. :+

Vaiz, veel plezier en goede reis O+
:D

Het Cocovirus verspreidde zich als een lopend vuurtje buikloopje (8>

Huu, doucheputje ;(
pi_116140745
Lijstje van potentieel leuke en interessante concerten:

Datum WAAR Wie Link
15-sep Rotown Dio http://www.rotown.nl/15-09-2012/dio
15-sep Melkweg The Kik http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=2024801
28-sep Paradiso Jonathan Boulet http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Jonathan-Boulet-1.htm
29-sep Rotown Jonathan Boulet http://www.rotown.nl/29-09-2012/jonathan_boulet
29-sep paard Moss http://www.paard.nl/event/MOSS
3-okt mezz Staf benda bilili http://www.mezz.nl/progra(...)f-Benda-Bilili/25805
4-okt tivoli Staf benda bilili http://www.tivoli.nl/agen(...)l/STAFF+BENDA+BILILI
7-okt Melkweg Scissor Sisters http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=1971903
9-okt Tivoli San Sisco http://www.tivoli.nl/agen(...)2012/titel/SAN+CISCO
11-okt Rotown San Sisco http://www.rotown.nl/11-10-2012/san_cisco
13-okt Paradiso San Sisco http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/San-Cisco.htm
22-okt Tivoli Rizzle Kicks http://www.tivoli.nl/agen(...)2/titel/RIZZLE+KICKS
25-okt Rotown Bombay Show Pig http://www.rotown.nl/25-10-2012/bombay_show_pig
27-okt Paradiso Mika (uitverkocht) http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Mika.htm
28-okt Melkweg Hot Chip http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=1971290
5-nov Paradiso Grizzly Bear http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Grizzly-Bear.htm
6-nov Tivoli The Movits http://www.tivoli.nl/agen(...)ov-2012/titel/MOVITS
6-nov Paradiso Blood red shoes http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Blood-Red-Shoes-1.htm
8-nov Melkweg The Movits http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=2031315
8-nov Paradiso Bombay Show Pig http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Bombay-Show-Pig.htm
16-nov Melkweg Rodrigo Y Gabriela http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=2029687
18-nov Tivoli 3OH!3 http://www.tivoli.nl/agen(...)v-2012/titel/3OH%213
27-nov Paradiso Ewert and the two dragons http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Ewert-the-Two-Dragons.htm
28-nov Rotown Ewert and the two dragons http://www.rotown.nl/28-11-2012/ewert_and_the_two_dragons
28-nov Melkweg Sebastien Tellier http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=2023568
13-dec mezz Zornik http://www.mezz.nl/programma/Zornik-(BE)/25802
15-dec Rotown Moss http://www.rotown.nl/15-12-2012/moss
18-dec Paradiso Moss http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Moss-2.htm
21-dec Tivoli The Kik http://www.tivoli.nl/agen(...)c-2012/titel/THE+KIK
29-dec Tivoli Moss http://www.tivoli.nl/agen(...)-dec-2012/titel/MOSS

Nog even kijken waar ik zelf naar toe ga. :)
Doe wat je niet durft.
pi_116141092
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:52 schreef Viking84 het volgende:
Volgende maand staat Coldplay in mijn achtertuin *).

Beterschap Coco :* (of nee, toch maar geen :* :P).

Lijstje:

O: kwark/ananas
T: banaan
T: worteltjes
L: Italiaanse salade part 2
D: eten bij mijn zus, want neefje is jarig. Geen idee wat, though. Ws iets van pasta/rijst, haar kennende.
T: sinassplit

Gisteren superfijn gesport trouwens O+. Ook weer een afstandsrecord behaald *O*. Maar ik ga wel uitkijken naar wat variatie nu. Gisteren de gewichtjes al uit de kast gehaald, dat is alvast een begin :P.
Ga alleen niet meer (alleen) salades eten op een dag dat ik sport. Boterham pindakaas erbij gisteren was net iets te weinig.
alleen uit de kast halen schiet niet op, natuurlijk. 8-) Verder vind ik je lijstje wat weinig, eigenlijk...
pi_116141203
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat was 2008. :P Maar is idd een van de legendarische Lowlands concerten.
http://www.lowlove.nl/leg(...)cert-sigur-ros-2008/

2010 stond Jonsí er solo en dat was zooooooo mooi. O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Toch! Ik twijfelde nog, maar had geen zin om het op te zoeken :+. Time flies!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116141236
Ja, Vik, je salades mogen wel wat gevulder óf je moet kan wat substantiëlere T's nemen.

Mijn witbrood van de bakkert is heul niet zo lekker als ik altijd denk dat het is. ;( Morgen maar weer aan 't volkoren.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:21:46 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116141440
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

alleen uit de kast halen schiet niet op, natuurlijk. 8-) Verder vind ik je lijstje wat weinig, eigenlijk...
Je weet nog niet wat ik bij m'n zus ga eten :P. Mss komt er nog een taartje bij (al denk ik het niet, want ik ben er pas na vijven). Salade is ook best gevuld hoor. Zitten veel walnoten in, sowieso :). En mozzarella met parmaham, dat tikt ook wel aardig aan, denk ik :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:26:28 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116141598
Veel plezier V1 *O*

Volkorenbrood is echt zoveel lekkerder als witbrood!
Vind de boerenmeergranenbrood van de C1000 ook lekker trouwens.

Ik ben 2 kg zwaarder na het ontbijt had ik zo even ontdekt :')

O: 2 boterhammen met tonijn, augurk, likje mayo, tomaat, 2 cappuccino, beker melk, beschuit kaas
B 1 uur wandelen, ramen buitenom wassen, beetje tuinieren
L gekookt ei, beschuit kaas, beschuit jam
T's: appel, peer, nectarine, meloen, blokje choco, bier op het terras
D: bloemkool, kipfilet, aardappelkroketten, dop/wortelen, komkommersalade
T: kwark en vla

Vrijdag gaan wij wokken bij de beste wok in waar ik ooit ben geweest.. Met veel verse makreel, haring, garnalen, mosselen.... NOM
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116141750
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je weet nog niet wat ik bij m'n zus ga eten :P. Mss komt er nog een taartje bij (al denk ik het niet, want ik ben er pas na vijven). Salade is ook best gevuld hoor. Zitten veel walnoten in, sowieso :). En mozzarella met parmaham, dat tikt ook wel aardig aan, denk ik :P.
ik vind het nog weinig...wil je het voor de grap eens uitrekenen?
pi_116141751
Ik moet heel veel dingen regelen dus nu loop ik een beetje vast. En m'n decaan is weg dus dat is niet zo handig. Weg als in dat hij ergens anders werkt. Aaah.

[ Bericht 17% gewijzigd door Probability op 29-08-2012 11:37:02 ]
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:35:54 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116141889
Bio vanilleyoghurt van AH met paar lepels mymuesli :9
pi_116141961
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:31 schreef Probability het volgende:
Ik moet heel veel dingen regelen dus nu loop ik een beetje vast. En m'n decaan is weg dus dat is niet zo handig. Weg als in dat hij ergens anders werkt. Aaah.
Ik stel me bij decaan altijd het hoofd van een faculteit voor, maar ik kan me niet voorstellen dat je die overal mee lastig valt. Bedoel je de studieadviseur van je opleiding?
Doe wat je niet durft.
pi_116142044
Das een hele lijst HPKW. Zit nu mobiel en zal vanavond eens checken.

Ik heb een goed idee/voornemen: ik wil sochtends/ overdag actiever zijn ipv s avonds. Dus heb bedacht dat ik voor het ontbijt een tijdje ga sporten. Kijken of dat werkt. Morgen begin ik (denk ik).
pi_116142072
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik stel me bij decaan altijd het hoofd van een faculteit voor, maar ik kan me niet voorstellen dat je die overal mee lastig valt. Bedoel je de studieadviseur van je opleiding?
Decaan is vertrouwenspersoon waar je een beetje mee kunt babbelen en die je dan inzichten geeft als dat nodig is en evt helpt en doorverwijst.
Worry is a misuse of imagination
pi_116142664
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:40 schreef the85mc het volgende:
Das een hele lijst HPKW. Zit nu mobiel en zal vanavond eens checken.

Ik heb een goed idee/voornemen: ik wil sochtends/ overdag actiever zijn ipv s avonds. Dus heb bedacht dat ik voor het ontbijt een tijdje ga sporten. Kijken of dat werkt. Morgen begin ik (denk ik).
Dat zou ik ook wel graag willen, maar dat zou betekenen dat ik mijn wekker vóór zessen moet zetten, dat gaat dus echt niet lukken. :') _O-
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:09:42 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116143108
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel graag willen, maar dat zou betekenen dat ik mijn wekker vóór zessen moet zetten, dat gaat dus echt niet lukken. :') _O-
Dat dacht ik ook altijd, maar alles went. De mijne gaat om 5.50 B-) .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:09:47 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116143110
Bij mij is het lange tijd gelukt, voor het ontbijt sporten. De afgelopen weken helaas niet. Ben te moe -O-
Ik weet dat sporten de oplossing tege de vermoeidheid zou kunnen zijn, maar op de een of andere manier heeft slaap op het moment toch prioriteit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_116143139
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waar een wil is ;)
Ik sta normaal rond half 8 op en ga slapen rond 2. Echt actief ben ik pas altijd savonds. Ik wil proberen mijn ritme wat vroeger te krijgen..
pi_116143222
Ja, ik ben bang dat die wil er gewoon niet genoeg is! :D Vik, als ik een half uurtje zou willen hardlopen voor het werken, dan zou m'n wekker om 05.30 gaan. Ik ben bang dat ik dat niet trek (niet zo zeer om het aantal uren slaap, maar meer dat mijn wekker afgaat en er 05.-- staat :') _O- )
pi_116143326
:o O+ ik dacht dat Mr.Mo vrijdag pas terug zou komen uit NL, maar hij komt morgen al!!!! O+ O+ Nog maar één nachtje en dan zijn we vier nachtjes samen in ons eigen huis O+
Ja doei.
pi_116143359
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd, maar alles went. De mijne gaat om 5.50 B-) .
hoe laat ga je dan naar bed 's avonds?

Ik vind eht zo lastig om 's avonds al vroeg naar bed te moeten. Ik ga nu steeds rond half 12 slapen, maar ga al rond half 11 naar bed. Nog even lezen, met de duutser kletsen, etc. En dat vind ik al vroeg, want we eten meestal niet voor half 8, 8 uur. Dan is de avond zo voorbij.
pi_116143370
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
:o O+ ik dacht dat Mr.Mo vrijdag pas terug zou komen uit NL, maar hij komt morgen al!!!! O+ O+ Nog maar één nachtje en dan zijn we vier nachtjes samen in ons eigen huis O+
fijn!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:17:52 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116143379
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Jeuj! *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:12 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik ben bang dat die wil er gewoon niet genoeg is! :D Vik, als ik een half uurtje zou willen hardlopen voor het werken, dan zou m'n wekker om 05.30 gaan. Ik ben bang dat ik dat niet trek (niet zo zeer om het aantal uren slaap, maar meer dat mijn wekker afgaat en er 05.-- staat :') _O- )
Hehe inderdaad! :D Op maandag en vrijdag gaat die van mij meestal om 5:45, teh horror! ;( Misschien is die aversie tegen de 05:-- wel de reden dat ik steeds blijf liggen tot minstens 6:00 :') :+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:18:40 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116143400
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoe laat ga je dan naar bed 's avonds?

Ik vind eht zo lastig om 's avonds al vroeg naar bed te moeten. Ik ga nu steeds rond half 12 slapen, maar ga al rond half 11 naar bed. Nog even lezen, met de duutser kletsen, etc. En dat vind ik al vroeg, want we eten meestal niet voor half 8, 8 uur. Dan is de avond zo voorbij.
Tussen 22.00 en 22.30. Wij eten tussen 18.30 en 19.30 en ik vind dat ik nog genoeg avond over heb, zeker als ik niet gesport heb :).

@ GB: die 5 op de wekker hield mij ook tegen, maar nu moet ik wel en dan went het wel :P.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')