abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116141203
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat was 2008. :P Maar is idd een van de legendarische Lowlands concerten.
http://www.lowlove.nl/leg(...)cert-sigur-ros-2008/

2010 stond Jonsí er solo en dat was zooooooo mooi. O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Toch! Ik twijfelde nog, maar had geen zin om het op te zoeken :+. Time flies!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_116141236
Ja, Vik, je salades mogen wel wat gevulder ķf je moet kan wat substantiëlere T's nemen.

Mijn witbrood van de bakkert is heul niet zo lekker als ik altijd denk dat het is. ;( Morgen maar weer aan 't volkoren.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:21:46 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116141440
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

alleen uit de kast halen schiet niet op, natuurlijk. 8-) Verder vind ik je lijstje wat weinig, eigenlijk...
Je weet nog niet wat ik bij m'n zus ga eten :P. Mss komt er nog een taartje bij (al denk ik het niet, want ik ben er pas na vijven). Salade is ook best gevuld hoor. Zitten veel walnoten in, sowieso :). En mozzarella met parmaham, dat tikt ook wel aardig aan, denk ik :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:26:28 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116141598
Veel plezier V1 *O*

Volkorenbrood is echt zoveel lekkerder als witbrood!
Vind de boerenmeergranenbrood van de C1000 ook lekker trouwens.

Ik ben 2 kg zwaarder na het ontbijt had ik zo even ontdekt :')

O: 2 boterhammen met tonijn, augurk, likje mayo, tomaat, 2 cappuccino, beker melk, beschuit kaas
B 1 uur wandelen, ramen buitenom wassen, beetje tuinieren
L gekookt ei, beschuit kaas, beschuit jam
T's: appel, peer, nectarine, meloen, blokje choco, bier op het terras
D: bloemkool, kipfilet, aardappelkroketten, dop/wortelen, komkommersalade
T: kwark en vla

Vrijdag gaan wij wokken bij de beste wok in waar ik ooit ben geweest.. Met veel verse makreel, haring, garnalen, mosselen.... NOM
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116141750
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je weet nog niet wat ik bij m'n zus ga eten :P. Mss komt er nog een taartje bij (al denk ik het niet, want ik ben er pas na vijven). Salade is ook best gevuld hoor. Zitten veel walnoten in, sowieso :). En mozzarella met parmaham, dat tikt ook wel aardig aan, denk ik :P.
ik vind het nog weinig...wil je het voor de grap eens uitrekenen?
pi_116141751
Ik moet heel veel dingen regelen dus nu loop ik een beetje vast. En m'n decaan is weg dus dat is niet zo handig. Weg als in dat hij ergens anders werkt. Aaah.

[ Bericht 17% gewijzigd door Probability op 29-08-2012 11:37:02 ]
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:35:54 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116141889
Bio vanilleyoghurt van AH met paar lepels mymuesli :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116141961
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:31 schreef Probability het volgende:
Ik moet heel veel dingen regelen dus nu loop ik een beetje vast. En m'n decaan is weg dus dat is niet zo handig. Weg als in dat hij ergens anders werkt. Aaah.
Ik stel me bij decaan altijd het hoofd van een faculteit voor, maar ik kan me niet voorstellen dat je die overal mee lastig valt. Bedoel je de studieadviseur van je opleiding?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_116142044
Das een hele lijst HPKW. Zit nu mobiel en zal vanavond eens checken.

Ik heb een goed idee/voornemen: ik wil sochtends/ overdag actiever zijn ipv s avonds. Dus heb bedacht dat ik voor het ontbijt een tijdje ga sporten. Kijken of dat werkt. Morgen begin ik (denk ik).
pi_116142072
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik stel me bij decaan altijd het hoofd van een faculteit voor, maar ik kan me niet voorstellen dat je die overal mee lastig valt. Bedoel je de studieadviseur van je opleiding?
Decaan is vertrouwenspersoon waar je een beetje mee kunt babbelen en die je dan inzichten geeft als dat nodig is en evt helpt en doorverwijst.
Worry is a misuse of imagination
pi_116142664
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:40 schreef the85mc het volgende:
Das een hele lijst HPKW. Zit nu mobiel en zal vanavond eens checken.

Ik heb een goed idee/voornemen: ik wil sochtends/ overdag actiever zijn ipv s avonds. Dus heb bedacht dat ik voor het ontbijt een tijdje ga sporten. Kijken of dat werkt. Morgen begin ik (denk ik).
Dat zou ik ook wel graag willen, maar dat zou betekenen dat ik mijn wekker vķķr zessen moet zetten, dat gaat dus echt niet lukken. :') _O-
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:09:42 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116143108
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel graag willen, maar dat zou betekenen dat ik mijn wekker vķķr zessen moet zetten, dat gaat dus echt niet lukken. :') _O-
Dat dacht ik ook altijd, maar alles went. De mijne gaat om 5.50 B-) .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:09:47 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116143110
Bij mij is het lange tijd gelukt, voor het ontbijt sporten. De afgelopen weken helaas niet. Ben te moe -O-
Ik weet dat sporten de oplossing tege de vermoeidheid zou kunnen zijn, maar op de een of andere manier heeft slaap op het moment toch prioriteit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_116143139
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waar een wil is ;)
Ik sta normaal rond half 8 op en ga slapen rond 2. Echt actief ben ik pas altijd savonds. Ik wil proberen mijn ritme wat vroeger te krijgen..
pi_116143222
Ja, ik ben bang dat die wil er gewoon niet genoeg is! :D Vik, als ik een half uurtje zou willen hardlopen voor het werken, dan zou m'n wekker om 05.30 gaan. Ik ben bang dat ik dat niet trek (niet zo zeer om het aantal uren slaap, maar meer dat mijn wekker afgaat en er 05.-- staat :') _O- )
pi_116143326
:o O+ ik dacht dat Mr.Mo vrijdag pas terug zou komen uit NL, maar hij komt morgen al!!!! O+ O+ Nog maar één nachtje en dan zijn we vier nachtjes samen in ons eigen huis O+
Ja doei.
pi_116143359
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd, maar alles went. De mijne gaat om 5.50 B-) .
hoe laat ga je dan naar bed 's avonds?

Ik vind eht zo lastig om 's avonds al vroeg naar bed te moeten. Ik ga nu steeds rond half 12 slapen, maar ga al rond half 11 naar bed. Nog even lezen, met de duutser kletsen, etc. En dat vind ik al vroeg, want we eten meestal niet voor half 8, 8 uur. Dan is de avond zo voorbij.
pi_116143370
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
:o O+ ik dacht dat Mr.Mo vrijdag pas terug zou komen uit NL, maar hij komt morgen al!!!! O+ O+ Nog maar één nachtje en dan zijn we vier nachtjes samen in ons eigen huis O+
fijn!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:17:52 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116143379
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Jeuj! *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:12 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik ben bang dat die wil er gewoon niet genoeg is! :D Vik, als ik een half uurtje zou willen hardlopen voor het werken, dan zou m'n wekker om 05.30 gaan. Ik ben bang dat ik dat niet trek (niet zo zeer om het aantal uren slaap, maar meer dat mijn wekker afgaat en er 05.-- staat :') _O- )
Hehe inderdaad! :D Op maandag en vrijdag gaat die van mij meestal om 5:45, teh horror! ;( Misschien is die aversie tegen de 05:-- wel de reden dat ik steeds blijf liggen tot minstens 6:00 :') :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:18:40 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116143400
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoe laat ga je dan naar bed 's avonds?

Ik vind eht zo lastig om 's avonds al vroeg naar bed te moeten. Ik ga nu steeds rond half 12 slapen, maar ga al rond half 11 naar bed. Nog even lezen, met de duutser kletsen, etc. En dat vind ik al vroeg, want we eten meestal niet voor half 8, 8 uur. Dan is de avond zo voorbij.
Tussen 22.00 en 22.30. Wij eten tussen 18.30 en 19.30 en ik vind dat ik nog genoeg avond over heb, zeker als ik niet gesport heb :).

@ GB: die 5 op de wekker hield mij ook tegen, maar nu moet ik wel en dan went het wel :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116143408
Vond ik ook O+ Leuke verrassing in ieder geval :P

Zo maar eens m'n bed uitklauteren en op zoek naar ontbijt.. heb misschien nog een pistoletje over van gisteren... :') heb voor ik naar NL ging de hele koelkast en alles leeggehaald, dus moet straks maar 's boodschappen doen! Na de boodschappen volgt 'n lijstje!
Ja doei.
pi_116145077
Jeetje, om 5 uur opstaan :') ik sta om 7:30 en dat vind ik al vroeg!

Lijstjes update:
O: 150 ml. Yoghurt, mueslibol, appel
T: wafel
L: 300 gr salade (met spelt, ham, groente en yoghurt dressing), 200 gr fruitsalade
T: flesje smoothie
D: couscous salade en cherrytomaatjes
T: denk ricotta met honing en rode besjes
S: bodypump
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:13:16 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116145296
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:07 schreef Perruche het volgende:
Jeetje, om 5 uur opstaan :') ik sta om 7:30 en dat vind ik al vroeg!

Lijstjes update:
O: 150 ml. Yoghurt, mueslibol, appel
T: wafel
L: 300 gr salade (met spelt, ham, groente en yoghurt dressing), 200 gr fruitsalade
T: flesje smoothie
D: couscous salade en cherrytomaatjes
T: denk ricotta met honing en rode besjes
S: bodypump
Dan ben ik al bijna op het werk _O-.

Als ik over een paar jaar (hopelijk) een baan in de buurt heb, ga ik ook niet veel later opstaan. Vroeg beginnen en vroeg klaar zijn ftw.
Niet meer actief op Fok!
pi_116145514
Ja, als ik eerder zou kunnen beginnen zou ik het misschien ook wel doen. Ik zou graag in de ochtend sporten, maar mijn lijf is pas wakker rond 12 uur :'(
pi_116145539
Godverdomme, ze hebben weer in de tuin ingebroken :( ze hebben een slotje van de zijdeur afgekregen en hebben naar m'n motorslot gekeken om te zien hoe ze 'm open kregen: die lag ineens in 't gras met z'n slotdeel terwijl hij daar nooit ligt. :(
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')