Veel plezier!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]ik ben halfblood te bewonderen in dit Amerikanen-gericht onding de komende twee weken
I'M JORAN, BITCHES!
Nee, ik ga lekker genieten, af en toe wel even de 'gym' bezoeken maar vooral relaxen
/ben heus niet zenuwachtig
Trek je het wel een beetje? Ruzien tot 3 snachts is niet ideaal als je nog een intensieve dag voor de boeg hebt.. Krijg daar zelf nogal een kort lontje van..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:56 schreef Perruche het volgende:
Godlekker rustige trein. Komen we in r'dam, stapt er een hele delegatie weet veel wtas in, joelend en alles; "oh, wat lekker rustig in de trein".
Ja, nu niet meer nee
Het is te merken he! Nee ik lag gewoon wakker, wijn was verkeerd gevallen dus alles draaide (na 3 glaasjesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:06 schreef the85mc het volgende:
[..]
Trek je het wel een beetje? Ruzien tot 3 snachts is niet ideaal als je nog een intensieve dag voor de boeg hebt.. Krijg daar zelf nogal een kort lontje van..
Komt wel goed vandaagquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het is te merken he! Nee ik lag gewoon wakker, wijn was verkeerd gevallen dus alles draaide (na 3 glaasjes) dus viel pas om 3 uur in slaap... En om 5 uur gaat de trein naar huis weer, dus even doorzetten
Dat was 2008.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:39 schreef Phaidra het volgende:
Sigur Ros. Ik vond ze zo geweldig op Lowlands 2009!
Speelt er nog wat leuks binnenkort? Hou van rock/electro/pop..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je moet de mailinglijsten in de gaten houden 85MC, en de facebook pagina's en Twitter en de topics op Fok en daarnaast ook regelmatig de agenda's van de zaaltjes afspeuren.![]()
Of gewoon af en toe aan mij vragen of er nog wat leuks speelt.
Ik ga een lijstje maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
Speelt er nog wat leuks binnenkort? Hou van rock/electro/pop..
Ik vind onbekende muziek vaak prima, maar ga vaker naar hele bekende bands omdat ik ook wel van show hou.. Zoals Coldplay, U2, Jack johnson etc..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga een lijstje maken.![]()
Ik heb een beetje een zwak voor redelijk onbekende dingen overigens.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, wat die-jes betreft: ik heb op maandag bijna alle collega's gezoend (is traditie na de zomervakantie) en gisteren weer omdat ik jarig was.
Dus. Met een beetje pech heb ik alle docenten uitgeschakeld vlak voor de lessen starten
Maria, je hebt nog altijd het doucheputje..
Vaiz, veel plezier en goede reis
alleen uit de kast halen schiet niet op, natuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:52 schreef Viking84 het volgende:
Volgende maand staat Coldplay in mijn achtertuin.
Beterschap Coco(of nee, toch maar geen
![]()
).
Lijstje:
O: kwark/ananas
T: banaan
T: worteltjes
L: Italiaanse salade part 2
T: appel
D: eten bij mijn zus, want neefje is jarig. Geen idee wat, though. Ws iets van pasta/rijst, haar kennende.
T: sinassplit
Gisteren superfijn gesport trouwens. Ook weer een afstandsrecord behaald
. Maar ik ga wel uitkijken naar wat variatie nu. Gisteren de gewichtjes al uit de kast gehaald, dat is alvast een begin
.
Ga alleen niet meer (alleen) salades eten op een dag dat ik sport. Boterham pindakaas erbij gisteren was net iets te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |