Verslaafde, weg jij, shoo!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:47 schreef the85mc het volgende:
Haha ja dat is democratie he, dat iedereen boven de 18 mag stemmen. Nu ga ik echt mn mobiel wegleggen
M.a.w, dat is hun probleem en niet de jouwequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee
Ik hou van weekenden werken en door de week vrij zijn...
"vrienden' en familie snappen niet zo goed waarom het bijna nooit in het weekend kan of op pasen, of kerst of nieuwjaarsdag...
Nietzsche toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:48 schreef loveli het volgende:
Beloofde linkje:
http://www.sciencedaily.com/releases/2012/08/120822125028.htm
En iedereen heeft stemrecht, dat schijnt democratisch te zijn. Een democratie is een van de meest waardeloze staatsvormen, helaas is de rest nog slechter. Een dictatuur is eigenlijk het beste, als je maar de juiste leider hebt.
Ja.. daar hopen wij ook op, dat ze liever nog een jaar een stel goede huurders heeft en daarna de huur omhoog kan gooien.. maarja, als ze het niet doet is de kans vrij groot dat we asap onze biezen pakken: kan moeilijk met de fiets in de woonkamer blijven zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:48 schreef Perruche het volgende:
Hey mo wel bagger man als je weer moet verhuizen, hopelijk wil je huisbaas gewoon een dingetje neerzetten...
Naar Churchill:quote:
Dat vind ik toch wel grappig. Juist jij en prob hoor ik nog wel eens iets zeggen over niet te snel oordelen over anderen en nu hebben jullie het over mensen die misschien beter niet moeten kunnen stemmenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh herkenbaar, en dan word ik van binnen agressief dat die mensen ook mogen stemmen. Idem bij mensen die imo de verkeerde politieke mening hebben. ik kan niet zo goed discussiėren, ik heb namelijk altijd gelijk.
Ja tuurlijk, dat was het! /fijn opfris momentquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Naar Churchill:
"It has been said that democracy is the worst form of government except all the others that have been tried."
"The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter."
Trapfiets 1 is gejat.quote:
Komt nog bij dat mijn vriend 2 vroeg, 2 laat en 2 nachten draait en daarna 4 dagen vrij. We hebben samen maar 5 weekenden in het jaar samen vrij (compleet, dus geen vrijdagnacht b.v)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:51 schreef An24 het volgende:
[..]
M.a.w, dat is hun probleem en niet de jouwe![]()
Ja, je structuur is verschoven, dan maakt het eigenlijk niet uit ook. Denkpatroon komt waarschijnlijk doordat ik extreem flexibel ben in mijn werk.
Oe, dat lijkt me toch heftig. Aan de andere kant: houdt het wel spannend. Vuurwerk tijdens die weekenden of gillende kinders op bed?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Komt nog bij dat mijn vriend 2 vroeg, 2 laat en 2 nachten draait en daarna 4 dagen vrij. We hebben samen maar 5 weekenden in het jaar samen vrij (compleet, dus geen vrijdagnacht b.v)
Mijn vriend neemt dan ook vrij veel snipperdagen in het weekend omdat zijn kinderen dan hier zijn
1 wel en de ander is een puberzoon van bijna 14...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:04 schreef loveli het volgende:
Die 'kinders' mogen volgens mij alcohol drinken en autorijden
Haha, vijf vuurwerkweekenden per jaar dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
1 wel en de ander is een puberzoon van bijna 14...
Misschien fokken ze ook wel, kweet niet
Waar lees je dat ik vind dat sommige mensen niet moeten stemmen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel grappig. Juist jij en prob hoor ik nog wel eens iets zeggen over niet te snel oordelen over anderen en nu hebben jullie het over mensen die misschien beter niet moeten kunnen stemmen
Oh maar irl zou ik zo'n uitspraak ook nooit doen. Maar stiekem denk ik dat weleens, ja. Niet dat ik dat nou meteen zou opperen als beste idee ever hoor. Maar iets als een technocratie ijkt me niet eens zo'n slecht idee, ipv volksvertegenwoordigers grotendeels gekozen om hun populistische uitspraken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel grappig. Juist jij en prob hoor ik nog wel eens iets zeggen over niet te snel oordelen over anderen en nu hebben jullie het over mensen die misschien beter niet moeten kunnen stemmen
Studeren ook niet per se..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef Probability het volgende:
Dat harder werken niet altijd staat voor veel meer geld verdienen.
Weekenden welquote:
Je noemde 'mensen net nul verstand van politiek'. Maar wie bepaald dat? Misschien zit je zelf wel verkeerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik vind dat sommige mensen niet moeten stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |