Volgens mij is statistiek altijd wiskunde A geweest. Wiskunde light, zeg maarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmmm ik had wel statistiek met wiskunde B. misschien is dit veranderd en dus een teken dat ik oud word
Jup, maar wiskunde B was cumulatief: dus wiskunde A+Bquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is statistiek altijd wiskunde A geweest. Wiskunde light, zeg maar.
Wij zijn een beetje uit dezelfde periode, volgens mij, en zo was het bij mij iig.
Bij ons op school is statistiek een apart vak, dus je kan zowel Wiskunde A als B ermee combineren. Voor de echte Bèta's die toch misschien een studie willen gaan doen waar ze statistiek nodig gaan hebben wel handig, omdat statistiek niet meer cumulatief in Wiskunde B zit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is statistiek altijd wiskunde A geweest. Wiskunde light, zeg maar.
Wij zijn een beetje uit dezelfde periode, volgens mij, en zo was het bij mij iig.
Goed gelopen weerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: beschuit kaas
S: 10.1 km met 10.7/uur
L: 2 boterhammen met gebakken kipflilet, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk, gekookt ei
T: veel tomatensoep, boterham kruidenboter, appel, peer, minneola, blokje choco
D: verse spinazie, ijsberslasalade, gekookt ei, champignons, gebakken tartaar, pasta met room
Oké, wist ik nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:19 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Bij ons op school is statistiek een apart vak, dus je kan zowel Wiskunde A als B ermee combineren. Voor de echte Bèta's die toch misschien een studie willen gaan doen waar ze statistiek nodig gaan hebben wel handig, omdat statistiek niet meer cumulatief in Wiskunde B zit.
De vlag mag uit!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat Razz zegt dus
Op familievlak heb ik trouwens goed nieuws: mn broertje heeft een baan! Burgers flippen bij macdonals
Tijd gaat hard he?! Precies 9 jaar geleden studeerde ik af. /oudquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké, wist ik niet. Maar goed, ik ben dan ook al 11 jaar van de havo af
.
Wordt jouw target voor het volgende jaar vastgesteld op basis van het resultaat van dit jaar?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:37 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit net ff te rekenen en als ik duimendraai tot december dan haal ik mijn targetdat betekent dat ik de eerste maanden veel te hard gewerkt heb
Broekiesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Tijd gaat hard he?! Precies 9 jaar geleden studeerde ik af. /oud
Dan zou ik nu rustig aan gaan doen als ik aurum wasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wordt jouw target voor het volgende jaar vastgesteld op basis van het resultaat van dit jaar?
Altijd 20% erbijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wordt jouw target voor het volgende jaar vastgesteld op basis van het resultaat van dit jaar?
Dat baseren ze dus op het gesproken target en niet op het target dat je uiteindelijk haalt aan het eind van het jaar?quote:
Durven qua politieke situatie of wat anders? Qua taal ben je wel gemotiveerd om het te leren als je daar eenmaal zitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:45 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben aan het kijken waar ik volgend jaar heen ga voor veldwerk. Vind alleen het kijken al spannend. Stiekem zou ik erg graag naar de DRC willen (is ook heel relevant voor m'n research), maar ik weet niet of ik dat wel durf. En ik spreek geen Frans...
qua veiligheid. Taal zou ik niet goed genoeg kunnen leren denk ik, en zou ik toch een vertaler nodig hebben...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Durven qua politieke situatie of wat anders? Qua taal ben je wel gemotiveerd om het te leren als je daar eenmaal zit
Ze pakken wat jij het gesproken target noemt. Want over target gaan kan door 1 groot project en als dat over is dan is het niet zeker dat dat er nog een keer voorbijkomt. (liefst wel natuurlijk)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat baseren ze dus op het gesproken target en niet op het target dat je uiteindelijk haalt aan het eind van het jaar?
Geen idee hoe die dingen werken. Zou niks voor mij zijn, om op die manier te werken. Stress alom
.
Ja, ik bedoelde 'afgesproken target' natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ze pakken wat jij het gesproken target noemt. Want over target gaan kan door 1 groot project en als dat over is dan is het niet zeker dat dat er nog een keer voorbijkomt. (liefst wel natuurlijk)
Over target gaan is altijd goed voor mij, want dant komt er een groter gedeelte van de taart mijn kant op
En zo'n systeem werkt alleen met een realistische target, een onrealistisch target werkt demotiverend. Dus meestal valt het met de stress mee; target delen door twaalf en aan de slag
Mjaah, ik zou het niet doen. Maar met de nadruk op ik, want het is politiek niet stabiel en stel dat de t*ring uitbreekt en je letterlijk de straat op rent om hulp, dan kan je niet met de mensen communiceren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
qua veiligheid. Taal zou ik niet goed genoeg kunnen leren denk ik, en zou ik toch een vertaler nodig hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |