Ja leuk! Of roodquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
oooh, ik vind deze wel pretty <3
en dan in denim blue
Ik had het niet over kattenharenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb geen katten![]()
of andere beesten met haren
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef the85mc het volgende:
Zo, ik schrok me net de tyfus.. Keek uit het raam zie ik ineens een enorme tak vallen. Dus ik dacht dat die hele boom om zou lazeren door de wind. Zijn ze takken aan het afzagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
de makkelijke manier om af te kicken is om na te denken over wat je aan al die meuk hebt als je morgen dood bent /heelkortdoordebochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef Novem het volgende:
Ja hele mooie jas Perr!!
Dit stimuleert wel mijn steeds hardnekkiger wordende kledingverslaving, moet ik zeggen
Die zijn inderdaad onwijs lekker!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:00 schreef LieLie het volgende:
Dit is net zo lekker als het slecht is![]()
http://thepioneerwoman.co(...)lemon-crumb-squares/
/bakdag
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef the85mc het volgende:
Zo, ik schrok me net de tyfus.. Keek uit het raam zie ik ineens een enorme tak vallen. Dus ik dacht dat die hele boom om zou lazeren door de wind. Zijn ze takken aan het afzagen
Ik vind kleding kopen zo lekker he. Nu nog wat vet eraf en alles staat ook nog mooi!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef Novem het volgende:
Ja hele mooie jas Perr!!
Dit stimuleert wel mijn steeds hardnekkiger wordende kledingverslaving, moet ik zeggen
Jij post toch best vaak nieuwe jurkjes enzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:08 schreef Ml-etje het volgende:
Heb tegenwoordig maar een lijstje met dingen die ik wil en kleding staat onderaan![]()
Eerst het huis maar eens afbakken.
Maar je hebt ook niks aan een bankrekening vol euro's als je dood bentquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
de makkelijke manier om af te kicken is om na te denken over wat je aan al die meuk hebt als je morgen dood bent /heelkortdoordebocht
Heb geloof ik al een maand of 3 niks gekocht?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jij post toch best vaak nieuwe jurkjes enzo?
dan moet je gewoon in je testament zetten dat je alles mee wil nemenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Novem het volgende:
[..]
Maar je hebt ook niks aan een bankrekening vol euro's als je dood bentVind kleding en mode gewoon zo leuk
![]()
Ik ben aan het sparen voor vakantie, dus ik kan gelukkig ook niet toegeven aan mijn cravings
I like your thinkingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dan moet je gewoon in je testament zetten dat je alles mee wil nemen![]()
My precious
Wel een beetje toegeven he, af en toe.....anders word je vast cranky
Dat had ik vroeger ook zo vaak, dan kwam ik bij kastopruimen wel 10 dingen tegen met de kaartjes er nog aan. Sommige dingen kon ik me niet eens voorstellen dat ik die ooit gekocht heb!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind veel van mijn oude kleding stom/oud/afgeragd dus kopen is momenteel nog steeds winHelaas zit er met mijn budding kledingkooppowers wel eens een miskoop bij omdat het dan uiteindelijk niet draag
![]()
Maar dan heb ik ook niks aan mijn spaargeld!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
de makkelijke manier om af te kicken is om na te denken over wat je aan al die meuk hebt als je morgen dood bent /heelkortdoordebocht
Tasjes tellen niet mee?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb geloof ik al een maand of 3 niks gekocht?
In de sale een spijkerbroek en dat was het.
Ik ga pas weer kopen als het weer sale is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef the85mc het volgende:
Wat is man zijn toch makkelijk1 zomerjas, 1 winterjas, een wintersportjack en een waterdicht zeiljack.
Als je erop uitgekeken bent koop je een nieuwe. Ik koop denk ik gemiddeld 2 jassen per jaar en dan heb ik toch nog best veel jassen in de kast hangen..
ik vind het zo vreselijk, kleding kopen. Niets past me. Mouwen te kort, shirtjes te kort, broeken te kort, schoenen te klein...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind kleding kopen zo lekker he. Nu nog wat vet eraf en alles staat ook nog mooi!
Alhoewel ik laatst in de bouwmarkt een compliment kreeg dat ik er zo leuk uitzag toen mijn vette haar n een staart zat, mijn oude spijkerbroek aan en een gewoon zwart shirt erop had.
*duimt*quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef Jagrtrut het volgende:
zo, aanvraag voor studiebeurs voor veldwerk ingediend. bijna 10.000 euro, zou wat zijn als ik allemaal zou krijgen!
Stoer jagar, ik hoop dat het lukt! Is het uiteindelijk nog gelukt met je aanvraag goed op papier krijgen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef Jagrtrut het volgende:
zo, aanvraag voor studiebeurs voor veldwerk ingediend. bijna 10.000 euro, zou wat zijn als ik allemaal zou krijgen!
2 jassen per jaar vind ik veel! ik heb er 3 die ik al 5 of 6 jaar heb, en laatst een nieuwe sude jas gekocht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef the85mc het volgende:
Wat is man zijn toch makkelijk1 zomerjas, 1 winterjas, een wintersportjack en een waterdicht zeiljack.
Als je erop uitgekeken bent koop je een nieuwe. Ik koop denk ik gemiddeld 2 jassen per jaar en dan heb ik toch nog best veel jassen in de kast hangen..
In de VS niet bij Long Tall Sally geweest?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef Jagrtrut het volgende:
[..]
ik vind het zo vreselijk, kleding kopen. Niets past me. Mouwen te kort, shirtjes te kort, broeken te kort, schoenen te klein...
Ik moet echt heel nodig, want heb niets meer. maar ik zie er tegenop..
2 jassen per jaar vind ik ook niet weinig, zeker niet voor een man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef the85mc het volgende:
zo goed als mogelijk. Het voelt altijd als een heleboel bulshit, maar dat is omdat ik zelf weet hoe weinig ik nog weet. Ik denk dat ik er redelijk in geslaagd ben een geloofwaardig punt op papier te krijgen....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:27 schreef Novem het volgende:
[..]
Stoer jagar, ik hoop dat het lukt! Is het uiteindelijk nog gelukt met je aanvraag goed op papier krijgen?
Lang leve de vier seizoenen jassen van The North Facequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef the85mc het volgende:
Ow ik vond dat niet zo veel. Heb dus 4 soorten jassen nodig, en met 2 per jaar doe ik dus 2 jaar met een jas..
Tssss kort man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef the85mc het volgende:
Ow ik vond dat niet zo veel. Heb dus 4 soorten jassen nodig, en met 2 per jaar doe ik dus 2 jaar met een jas..
Mooi zijn in je kist.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vind casual jassen toch ook wel fijn. 1 winter heb ik in mn wintersportjack gelopen en toen vroeg iedereen continu hoe mn wintersport was geweest..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lang leve de vier seizoenen jassen van The North Face![]()
Oh, ik heb er nog wel een voor 'net', maar verder leef ik in m'n TNF van de herfst tot aan de lente, zeker op de fiets!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hmm, ik vind casual jassen toch ook wel fijn. 1 winter heb ik in mn wintersportjack gelopen en toen vroeg iedereen continu hoe mn wintersport was geweest..
YOLO!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
Tsja ook voor mn jassen geldt: live fast, die young..
Dat merk ik ook aan mijn liefquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef the85mc het volgende:
ooooh echt zo verschrikkelijk vind ik datquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ooooh echt zo verschrikkelijk vind ik dat
Ik ben wel fan van de Senzquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Denk happy thoughts!![]()
[..]
Hahaha, heb ik ook net gedaan. Ik heb al genoeg paraplu's in de prijsrange van 2 tot 5 euro versleten om nu maar eens een goede paraplu te kopen.
Hopelijk houdt deze het dan langer uit dan 2 regenbuien.
Wat is het?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik moest googelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
quote:1. Yolo
Abbreviation for: you only live once
The dumbass's excuse for something stupid that they did
Also one of the most annoying abbreviations ever....
Guy 1: "Hey i heard u got that girl pregnant"
Dumbass 1: " Ya man but hey YOLO"
Guy 1: "Hey i heard that you broke ur leg falling off the balcony at that party"
Dumbass 1: "Ya but hey YOLO"
Groetjes aan Meneer Wolf!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en Mr.Mo zegt 'dank je wel' tegen jullie!![]()
En het was zo fijn om weer samen wakker te worden in ons eigen bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |