abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116226531
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef _aurum_ het volgende:
you only live once :')

Net zoals is als carpe diem :r :r :r :r :r :r
ik :r mee. gewoon omdat ik ergens op wil :r vandaag *O*
pi_116226717
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik :r mee. gewoon omdat ik ergens op wil :r vandaag *O*
Niet jouw dag vandaag he? Soms heb je van die dagen dat alles misgaat. Je kunt je erover opwinden, of je relativeert een beetje, zet een leuk muziekje op en glimlach om je problemen. Kleine tegenslagen zijn het niet waard om je dag te verpesten :)
Always look on the bright side of life, tudu tudutudutudu...
pi_116226759
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:47 schreef the85mc het volgende:

[..]

Niet jouw dag vandaag he? Soms heb je van die dagen dat alles misgaat. Je kunt je erover opwinden, of je relativeert een beetje, zet een leuk muziekje op en glimlach om je problemen. Kleine tegenslagen zijn het niet waard om je dag te verpesten :)
Er gaat niets mis, ik heb gewoon geen zin. Moe + baggerweer = geen happy camper. Jij bent nooit sjagrijnig ofzo? Volgens mij is het wel meer een vrouwending om random sjaggo te zijn :').
pi_116226790
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:47 schreef the85mc het volgende:

[..]

soms is het ook lekker om eens even flink boos te zijn, vind ik. Eventjes maar, maar als iemand zoiets tegen me zou zeggen zou ik nog bozer worden...
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:50:09 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116226838
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Er gaat niets mis, ik heb gewoon geen zin. Moe + baggerweer = geen happy camper.
Ha, geen last van het weer hier, maar teveel gedaan deze week dus blij dat het bijna weekend is! *O*

Wel bezig met een geinig klusje nu, dat scheelt wel wat :+

En idd leuke muziekjes O+
Brave Soundtrack, random playlistje, Amelie soundtrack O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116226849
Hier is het helderblauw met zon. Wel koud :')
Ja doei.
pi_116226944
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Tasjes tellen niet mee? >:O
Ehh ja maar die kan ik niet aantrekken toch?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_116226997
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Beetje creatief zijn, kan best.

edit: zoiets
pi_116227064
Tuurlijk heb ik wel eens mindere momenten... En als ik er zelf niks aan kan veranderen ga ik me er niet druk om maken.
En als ik me nog niet beter voel, zet ik muziek even hard aan, of ik ga helemaal los met sporten (of soms keihard uitgaan..) Daarna voel ik me altijd weer beter, maar een dag sjaggo, nee dat ben ik nooit. Je moet wel een beetje om je problemen kunnen lachen
pi_116227126
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

Beetje creatief zijn, kan best.

edit: zoiets:
[ afbeelding ]
Het is zo'n enveloptasje :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:57:24 #261
70532 loveli
N
pi_116227146
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

crap in = crap out
pi_116227164
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef the85mc het volgende:
Tuurlijk heb ik wel eens mindere momenten... En als ik er zelf niks aan kan veranderen ga ik me er niet druk om maken.
En als ik me nog niet beter voel, zet ik muziek even hard aan, of ik ga helemaal los met sporten (of soms keihard uitgaan..) Daarna voel ik me altijd weer beter, maar een dag sjaggo, nee dat ben ik nooit. Je moet wel een beetje om je problemen kunnen lachen
Maar ik heb helemaal geen probleem :').

En al jouw opties kunnen niet, want ik ben op werk. Maar zodra ik hier zo weg ben voel ik me beter *O*
pi_116227260
Zondag was ik zo chagrijnig, echt niet normaal meer. Ik werd al boos omdat de pindakaas niet in het goede laatje in de keuken stond, zeg maar. :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116227347
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar ik heb helemaal geen probleem :').

En al jouw opties kunnen niet, want ik ben op werk. Maar zodra ik hier zo weg ben voel ik me beter *O*
Telefoon/Ipod met oortjes? Keihard uitgaan lijkt me niet handig in de bedrijfskantine nee ;)
Maar goed, misschien moet ik geen dingen aandragen die voor mij werken.. Iedereen is anders wat dat betreft.
pi_116227544
85, wees eens niet zo'n kerel? ;). Als we chagrijnig zijn willen we geen oplossingen, alleen even een luisterend oor.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:08:28 #266
70532 loveli
N
pi_116227599
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
85, wees eens niet zo'n kerel? ;). Als we chagrijnig zijn willen we geen oplossingen, alleen even een luisterend oor.
:Y

Of een nieuwe jas/tas/schoenen.
crap in = crap out
pi_116227698
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]

Lang en warm, kom ik de winter wel mee door. Morgen in huis, als het goed is.
Waar gekocht?
Worry is a misuse of imagination
pi_116227785
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, das waar ook :D
Dus: typ je frustraties onder deze lijn: (is toch soort middenweg..)

vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:16:27 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116227860
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef _aurum_ het volgende:
you only live once :')

Net zoals is als carpe diem :r :r :r :r :r :r
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd O+.

Er is een datingsite waarop je meteen de motto's van mensen ziet. Wel makkelijk selecteren zo :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_116227977
Kittenspoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116228104
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:11 schreef Probability het volgende:

[..]

Waar gekocht?
Besteld, dus weet nog niet of 'ie goed zit, op welikefashion.nl
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116229519
Ging net even lunchen dus liep naar t restaurant, is er in de hal een meeting van proefdier equipment fabrikanten... Hmm, daar word je toch niet vrolijk van..
pi_116229589
zo, nog een klusje en dan ben ik klaar voor vandaag en plof ik op de bank. ik heb zo'n hekel aan dat gevoel tussen ziek en niet ziek in...

Lijstje:

O: appel
T: 3 beschuiten met jam
L: havermout met beetje jam, en veel fruit (mango, nectarine, aardbei)
T: eitje?
D: ?
pi_116229895
Lijstjestijd:

O: smoothie met havermout, whey en blauwe bessen
T: eitje
L: salade met tomaat, komkommer, garnalen en dressing met olijfolie, citroen, en tahini :9
T: quinoa, kip en avocado
D: zelfgemaakte pizza met geitenkaas, vijg en parmaham
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116230040
Ik heb weer een onrustig dagje.. Zit binnen te werken maar kan bijna niet stilzitten.. Nog 6 uur en dan weekend!
Ok, weekendje werken, maar dat is ontspanning bijna.
pi_116230077
Ik moet nog 2 avonden! Maar het gaat best lekker deze week. Nacht is een stuk rotter }:|
pi_116230131
Denken mannen nu echt dat vrouwen te dom zijn om zelf te bedenken wat je aan je sjagrijn/issues/whatever kan doen?

Ik ben heel benieuwd wat de reden is achter het continue aandragen van oplossingen. Het is niet dat hersens stoppen met werken als je zegt dat je iets dwarszit ofzo hoor :D
pi_116230160
En de zon schijnt O+ O+ O+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:26:56 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116230618
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Perruche het volgende:
Denken mannen nu echt dat vrouwen te dom zijn om zelf te bedenken wat je aan je sjagrijn/issues/whatever kan doen?

Ik ben heel benieuwd wat de reden is achter het continue aandragen van oplossingen. Het is niet dat hersens stoppen met werken als je zegt dat je iets dwarszit ofzo hoor :D
Vrouwen willen klagen, mannen willen het oplossen O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_116230810
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:15 schreef Perruche het volgende:

Euh ja. Zo werken mijn hersenen iig wel. Iemand heeft een probleem, dan moet dat opgelost worden. Zo werkt dat in het kort gezegd.
Maar het verschil zit vooral in communicatie van mannen en vrouwen denk ik. Communicatie van mannen heeft een doel, het moet ergens heen gaan. Anders wordt het oeverloos gelul. Maar gewoon nergens over praten kan ook wel met vrienden, maar dan komen er geen problemen aan de orde, dan is het vooral slap ouwehoeren.
Vrouwen kunnen blijkbaar elkaar problemen vertellen om de beurt en iedereen luistert maar geeft geen oplossingen.. Dat werkt voor vrouwen, praten over problemen maakt de problemen minder blijkbaar. Daar snap ik dan weer niks van.
Maar dat is juist ook leuk dat mannen en vrouwen verschillend zijn.
pi_116230866
Praten erover hoeft voor mij niet, ik wil het gewoon even melden en dat eigenlijk ook niet eens. Maar ik zal het niet meer doen schatjes :* volgende keer post ik iets als "kutregen :r".

O+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:36:35 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116231084
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:30 schreef the85mc het volgende:

[..]

Euh ja. Zo werken mijn hersenen iig wel. Iemand heeft een probleem, dan moet dat opgelost worden. Zo werkt dat in het kort gezegd.
Maar het verschil zit vooral in communicatie van mannen en vrouwen denk ik. Communicatie van mannen heeft een doel, het moet ergens heen gaan. Anders wordt het oeverloos gelul. Maar gewoon nergens over praten kan ook wel met vrienden, maar dan komen er geen problemen aan de orde, dan is het vooral slap ouwehoeren.
Vrouwen kunnen blijkbaar elkaar problemen vertellen om de beurt en iedereen luistert maar geeft geen oplossingen.. Dat werkt voor vrouwen, praten over problemen maakt de problemen minder blijkbaar. Daar snap ik dan weer niks van.
Het is ook allemaal goed bedoeld zeker weten :Y

Ik voel me ook altijd lichtelijk schuldig als ik geīrriteerd word als vriendje dat doet :+ Dan wil ik roepen "JAMAAR HET IS HELEMAAL NIET ZO SIMPEL JA". _O- Maar ik houd me in! 8-)
pi_116231103
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:31 schreef Perruche het volgende:
Praten erover hoeft voor mij niet, ik wil het gewoon even melden en dat eigenlijk ook niet eens. Maar ik zal het niet meer doen schatjes :* volgende keer post ik iets als "kutregen :r".

O+
Haha, dat is wel lekker duidelijk iig. Of ik moet minder in oplossingen denken.
IRL voel ik beter aan wanneer er een oplossing verwacht wordt en wanneer niet.
pi_116231145
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha, dat is wel lekker duidelijk iig. Of ik moet minder in oplossingen denken.
IRL voel ik beter aan wanneer er een oplossing verwacht wordt en wanneer niet.
Ja dat sowieso. Ik krijg ook weleens het verwijt van mijn vriendje (!!) dat ik gewoon ff moet luisteren en niet altijd moet doen alsof ik het beter weet :').

En ik ben weer vrolijk, lekker geluncht, de zon schijnt, vanavond cocktails!!
pi_116231882
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja dat sowieso. Ik krijg ook weleens het verwijt van mijn vriendje (!!) dat ik gewoon ff moet luisteren en niet altijd moet doen alsof ik het beter weet :').

En ik ben weer vrolijk, lekker geluncht, de zon schijnt, vanavond cocktails!!
:D

Dat is zijn vrouwelijke kant die spreekt ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116231928
mijn minimale dilemma voor de dag is;

maak ik een normale pizzabodem van bloem met het risico op buikpijn of maak ik een pizzabodem van lijnzaad waar ik zeker weet dat ik geen buikpijn heb.

Lijnzaadpizza is best te hachelen, maar normale pizza is gewoon lekker wat het is bloem en carbs en evilzzzz.
pi_116231959
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:

maak ik een normale pizzabodem van bloem met het risico op buikpijn of maak ik een pizzabodem van lijnzaad waar ik zeker weet dat ik geen buikpijn heb.

Lijnzaadpizza is best te hachelen, maar normale pizza is gewoon lekker wat het is bloem en carbs en evilzzzz.
heb je ook last van volkoren of spelt? daar heb ik namelijk wel eens succesvolle pizzabodems mee gebakken (vraag me niet om een recept!)
  Vis een optie? vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:59:29 #288
70532 loveli
N
pi_116231971
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:30 schreef the85mc het volgende:

[..]

Luisteren naar oeverloos pratende vrouwen heeft ook een doel. Dan vinden ze je lief enzo en willen ze ook andere leuke dingen met je doen. Moraal: als je vriendin oeverloos praat, luisteren en begrijpend "ja" knikken :Y
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:00:53 #289
70532 loveli
N
pi_116232013
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:

Kosten-baten analyse, zijn die 5 minuten carbglory de nasleep waard? Ik zou zeggen, lijnzaad all the way.
crap in = crap out
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:06:56 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116232252
Ik maak nu havermout met amandel-rijstmelk, appel, kaneel en rozijntjes! *O*

Minderen met (tarwe)brood gaat me best prima af de afgelopen dagen! Geen perfectie nog (ook nog niet zo'n mate van perfectie als ik zou willen :+) maar gaat best okee :Y Paar keer salade als lunch of ontbeten met yoghurt en muesli, en speltboterhammetjes ontdekt :9
pi_116232779
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Luisteren naar oeverloos pratende vrouwen heeft ook een doel. Dan vinden ze je lief enzo en willen ze ook andere leuke dingen met je doen. Moraal: als je vriendin oeverloos praat, luisteren en begrijpend "ja" knikken :Y
I know. Maar in oplossingen denken is gedrag wat er echt ingebakken zit. Ik weet dat ook van mezelf dat ik dat veel doe.
Maar dat 'vaste' gedrag in bijvoorbeeld lichaamstaal is ook wel handig als je wil weten wat iemand denkt, maar niet zegt.
pi_116232961
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

Minderen met (tarwe)brood gaat me best prima af de afgelopen dagen! Geen perfectie nog (ook nog niet zo'n mate van perfectie als ik zou willen :+) maar gaat best okee :Y Paar keer salade als lunch of ontbeten met yoghurt en muesli, en speltboterhammetjes ontdekt :9
Lekker, toch, die afwisseling? Die kleine veranderingen zijn goed vol te houden juist! :Y
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:34:32 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116233509
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

Tof :).

Ik eet ook minder brood, maar de ingrediënten voor mijn salades zijn zo duur }:|.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:35:08 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116233541
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Lekker, toch, die afwisseling? Die kleine veranderingen zijn goed vol te houden juist! :Y
Ja zeker als je echt wat lekkers maakt :D

Die amandel-rijstmelk is trouwens zoet zeg :o Miste dit keer iig geen suiker naast de appel en rozijnen :+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:37:12 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116233626
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tof :).

Ik eet ook minder brood, maar de ingrediënten voor mijn salades zijn zo duur }:|.
Wat dan? :o

Grote zak gemengde sla met extra dingies, paprika, bosuitjes, tomaatjes, komkommer, gekookt eitje, gerookte zalm of tonijn = salade voor meerdere dagen! :9 Evt nog stukjes augurk en zilveruitjes :9 1x even duur maar je doet er wel een paar keer mee :Y

Brood is wel goedkoper natuurlijk, maar toch :+ Behalve speltbrood misschien dan _O-
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:46:11 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116234027
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Jillian level 3 valt helemaal niet tegen *O*
Nog niet verder gekeken, maar ben heel erg benieuwd naar het resultaat in vergleijking met 10 dagen geledne.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_116234089
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nog niet verder gekeken, maar ben heel erg benieuwd naar het resultaat in vergleijking met 10 dagen geledne.
Ja ik moet nog even zin maken om foto's te maken :D ben het moment erg druk.
Denk dat ze dinsdag komen :) verwacht er eigenlijk ook niet al te veel van omdat er ook slechte dagen tussen zaten (wat de eerste 10 dagen niet zo was).
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:06:22 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116234850
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat dan? :o

Grote zak gemengde sla met extra dingies, paprika, bosuitjes, tomaatjes, komkommer, gekookt eitje, gerookte zalm of tonijn = salade voor meerdere dagen! :9 Evt nog stukjes augurk en zilveruitjes :9 1x even duur maar je doet er wel een paar keer mee :Y

Brood is wel goedkoper natuurlijk, maar toch :+ Behalve speltbrood misschien dan _O-
Het zullen de Parmaham en de walnoten wel zijn :+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:09:00 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116234954
Nog 3 uurtjes en dan wokken *O*
Nog 5 uur en dan rollen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116235110
Ok, ik was dus even naar de huisarts (en apotheek en supermarkt) en kan jullie de volgende dingen vertellen:
- Er zijn kleuters met hipsterbrillen
- Een muziekje in de wachtkamer zou het wachten een stuk aangenamer maken, zeker als je een half uur moet wachten
- Ik had een huisarts in opleiding die de Urbanathlon kende en baalde dat ie zelf niet mee kon doen omdat ie te laat was met inschrijven
- Hij was niet zo goed bekend met astma medicatie, dus de eindconclusie was dat ik mijn medicatie maar moest verdubbelen
- Ik kreeg een berg medicijnen mee bij de apotheek waar menig bejaarde jaloers op zou zijn
- Als je mij in het Duits vraagt waar een bakkerij zit, dan kan ik dat echt niet in het Duits uitleggen. :D Best ernstig! :D

Nou, dat was het wel. Nu weer aan het werk.
En Vik, de parmaham is nu ook voor de halve prijs bij de AH. Inslaan dus. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')